Het scholiertje van Lu.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:27 schreef SuperUli het volgende:
Dat zou een leuke TV-reclame maken..
Dat thee eerst goed moet trekken?quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:27 schreef SuperUli het volgende:
Dat zou een leuke TV-reclame maken..
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat thee eerst goed moet trekken?
Dat valt te betwijfelen, alleen God weet hoe lang ze heeft staan toekijken...quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:30 schreef Tokay het volgende:
Wat een discrete moeder heb jij, Xebrozius.
Had ze dan moeten vragen wat hij aan het doen was? Ik had ook snel gemaakt dat ik weg kwam.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:30 schreef Tokay het volgende:
Wat een discrete moeder heb jij, Xebrozius.
* Volano zich hierbij aansluitquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
alweer deze? dit is nu al de 4e keer dat ik deze 'grap' op fok voorbij zie komen![]()
Of klaar...quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:32 schreef Djaser het volgende:
[..]
Had ze dan moeten vragen wat hij aan het doen was? Ik had ook snel gemaakt dat ik weg kwam.
Nee, die komt alleen op masturbatiedagen langsquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:32 schreef erikkll het volgende:
woon je nog bij je moeder dan?
Het gaat me om de wending die het topic kan aannemen... Niet op om de OPquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:32 schreef Volano het volgende:
[..]
* Volano zich hierbij aansluit
Woensdag - Plafonddag.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, die komt alleen op masturbatiedagen langs
Die vallen namelijk gek genoeg samen met wasdagquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, die komt alleen op masturbatiedagen langs
neen, X staat in ONZ bekend als een zeer serieus persoon...quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:34 schreef godard_k het volgende:
Ben ik nou de enige die de sarcasme mist ? of is het serieus![]()
Ik ben net zo serieus als Robin Williams tijdens een intervieuw.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neen, X staat in ONZ bekend als een zeer serieus persoon...
een wat?quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben net zo serieus als Robin Williams tijdens een intervieuw.
ja daaromquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neen, X staat in ONZ bekend als een zeer serieus persoon...
Prachtige crosspost!quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou is je MP3 speler ook nog naar de klote: Software/hardware probleem mp3speler
Een acteur op speed, sort of...quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een wat?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:24 schreef Xebrozius het volgende:
Ik was mezelf aan het afrukken, lag lekker onder mijn deken.
Had mijn mp3 speler aan met de muziek van Zuco103, Adam Freeland en Terranova.
Ik had al de tijd van de wereld... Althans dat dacht ik...
Ogen dicht en met mijn gedachten bij al het vrouwelijke schoon in de wereld,
Toen ik klaar was, stond er op het nachtkastje een vers kopje thee en een koekje...
het koekje is tog ook vrij essentieel!quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:41 schreef Shirley het volgende:
Niks lekkerders dan een kop thee na de daad....
neen, als er geen soortgenoten zijn ga je je eenzaam voelen en onzeker?quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:37 schreef godard_k het volgende:
[..]
ja daarom, maar .. ja. als er geen andere domme rukker tussen zit die dan die vraag stelt, dan ga ik twijfelen hoor !
![]()
Touché...quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neen, als er geen soortgenoten zijn ga je je eenzaam voelen en onzeker?
zal wel niet te lang geduurd hebben...quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen, alleen God weet hoe lang ze heeft staan toekijken...
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
alweer deze? dit is nu al de 4e keer dat ik deze 'grap' op fok voorbij zie komen![]()
Het is een bekende mop, staat in diverse sexueel getinte moppenboeken. Ik heb een moppenboek uit 1989 waar deze mop al in staat. Met enkele aanvullingen uiteraard.... want zo is ie niet grappig.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
Earl grey, Hot!
thee voor de echte "trekkie"quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:07 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Jij zou het ook gedaan hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:25 schreef just me het volgende:
wat een lieve moeder heb je
En zonder MP3 speler neem ik aanquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:39 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het is een bekende mop, staat in diverse sexueel getinte moppenboeken. Ik heb een moppenboek uit 1989 waar deze mop al in staat. Met enkele aanvullingen uiteraard.... want zo is ie niet grappig.
MWAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:07 schreef UFOtje het volgende:
Misschien is de markt wel klaar voor de combinatie-reclame?
[afbeelding]
"Laat deze zomerthee eerst even trekken, totdat het zakje leeg is!"
"De ultieme smaak, daar binden wij geen doekjes om!!"
Ohjah.. ontopic: Aardig van je moeder!![]()
Ja, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
MWAHAHAHAHAHAHAHA![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:39 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het is een bekende mop, staat in diverse sexueel getinte moppenboeken. Ik heb een moppenboek uit 1989 waar deze mop al in staat. Met enkele aanvullingen uiteraard.... want zo is ie niet grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |