abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17627903
Laatst heb ik bij de Media Markt een te gekke mp3 speler gekocht. Althans dat vind ik dan. Het enige probleem is dat ik er, na 2x nummers verwijdert en opnieuw erop gezet te hebben, nu elke keer een foutmelding krijg als ik er nummers af wil halen (of op wil zetten)
Elke keer als ik mijn mp3 speler in de usb-kabel plug komt er na enkele seconden een blauw scherm. Ik heb even snel opgeschreven wat er ongeveer staat :

Er is een probleem ontstaan. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als u dit scherm voor het eerst te zien krijgt, start de computer dan opnieuw op, controleer dan of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze zijn geïnstalleerd. Kijk of er windows updates zijn.
Als dit scherm tevoorschijn blijft komen, verwijder dan alle software en hardware. Schakel BIOS-geheigenopties zoals catching en schaduw kopieën uit.

Vervolgens wordt er dan gezegd in de veilig modus op te starten en daar al die dingen uit te voeren. Na 100 seconden start de pc opnieuw op, nadat hij de fysieke geheugendump heeft uitgevoerd

Nadat ik weer gewoon in Windows zit, zegt hij dat er een ernstoige fout is herstelt, en laat wel zien waar de fout zit, maar dat is dus bij een heel ander programma, CD creator, om cd's te branden dus. En dat ik daarmee moet updaten. Dit heeft er dus totaal niks mee te maken.

Maargoed, ik hoop dat iemand me kan helpen, want ja....toch een ebetje zonde van die mp3speler als je er geen nieuwe nrs op kan zetten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 maart 2004 @ 18:36:16 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17628134
welke mp3speler is het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')