Teveel Aafke gedoe is niet goed voor ONM, dat geldt eigenlijk ook voor JP.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij gaat beginnen, die oorlog.
Gun Aafke een leuk afscheid....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
Teveel Aafke gedoe is niet goed voor ONM, dat geldt eigenlijk ook voor JP.
jaaa leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou hoop ik eigenlijk dat Koen Aafke net zo besodeflikkert zoals Wouter dat heeft gedaan.
Ja da's waar. Ik dacht aan een happy ending met Koen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:16 schreef soapie het volgende:
Gun Aafke een leuk afscheid....
Waarom? Ze laat JP en de Engelbewoners verrekken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:16 schreef soapie het volgende:
Gun Aafke een leuk afscheid....
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat Aafke zwanger van hem wordt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
Ja da's waar. Ik dacht aan een happy ending met Koen.
Nou ja zeg.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat Aafke zwanger van hem wordt?
so what....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom? Ze laat JP en de Engelbewoners verrekken.
Oh wacht, dat kan niet meer, want daarvoor is oma te oud......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:21 schreef Wup het volgende:
Nou ja zeg.....
Dat is toch reden genoeg om haar ook te laten verrekken ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:22 schreef Wup het volgende:
so what....
Doe jij het de volgende keer dan maar beter ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:40 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een geweldig leuke titel weer zeg
Ik zag in het vorige topic zo'n leuke titel van Babette staan: ONM #21 - Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is...
die is echt leuk...maar ja dit topic is toch al best verziekt, vandaar mijn minimale hoeveelheid posts hierzo
wat is er mis dan [ behalve de topictitel]?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:40 schreef Markie-Mark het volgende:
maar ja dit topic is toch al best verziekt, vandaar mijn minimale hoeveelheid posts hierzo
De topictitel en de first post zijn net zo kut als alle andere, na de migratie...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:54 schreef Wup het volgende:
wat is er mis dan [ behalve de topictitel]?
Babette zit die dingen toch ook niet voor niks te verzinnen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: de topictitel is wel goed, want het wordt oorlog tussen JP en Aafke....
Ja en? Welke rechten ontleent zij daaraan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:00 schreef Wup het volgende:
Babette zit die dingen toch ook niet voor niks te verzinnen?
Dat is omdat ze zo goed zijn.quote:niet dat het heel veel uitmaakt want die topics gaan wel erg snel de laatste tijd.
Wat klets je toch weer raar.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja en? Welke rechten ontleent zij daaraan?
Dat is omdat jij ze volzet met de meest onzinnge bagger, die weinig tot niks met ONM te maken heeft maar wel met jouw seksuele frustraties en dat is het laatste wat ik er over zegquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat is omdat ze zo goed zijn.
is dat zo?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
De serie is momenteel spannender aan het worden .... vandaar meer reacties.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:03 schreef Wup het volgende:
Wat klets je toch weer raar.....
Mooi! Dan kunnen de volwassenen nu weer verder praten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:03 schreef Markie-Mark het volgende:
en dat is het laatste wat ik er over zeg
Ik zeg niet dat 't momenteel oerspannend is, maar toch al beter dan een maand geleden. Moet de Engel weg of niet? Die vraagt baart menig onm'er kopzorgen en JP gaat domme dingen doen. Dit seizoen is een "overgangsseizoen" van de Couwenbergs vs Beatrix --> de verjonging.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:04 schreef Wup het volgende:
is dat zo?
wat is er spannend dan?
JP gaat volgende week de zaak saboteren, terwijl Aafke al foto's van de nieuwe Engel toont. Aafke zal dus niet amused zijn als JP actie onderneemt. Ik verwacht oorlog.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo laten we het over ONM hebben. Ik heb het vandaag niet gezien maar hoezo komt de spanning er nu ineens in dan? En Hoezo hebben Aafke en JP oorlog ik dacht dat ze samen zouden knokken nu
De Waalberg kennen we ook al. Moeten we die dan opblazen? 't Seepaert vloog door Claire in de hens, de Engel wordt verpatst en de Waalberg ontploft door een gaslek? Zou ook eens leuk zijn ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:17 schreef Basic het volgende:
Er word tijd voor een nieuw onderkomenwe kennen de Engel nu wel....en die topic's vliegen er doorheen hehehe
Dan lijken we toch nog enigszins op elkaar...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:28 schreef Svensational het volgende:
Grrr, het ene moment ben je normaal en dan ben je opeens weer zo onuitstaanbaar![]()
Geen idee. Ik heb er niet op gelet. Ik weet wel dat er eenste Krakeling met de achternaam heette.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:29 schreef Wup het volgende:
Heette een van die dames die Duuk probeerde op te pikken Doris?
De volgende mag jij maken. Promised!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:28 schreef Svensational het volgende:
En is het verder moeilijk om een beetje een normale openingspost te maken??????
Ja, helaas is het nieuwe topic altijd zo'n probleemquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:30 schreef BVO het volgende:
Deze topics gaan wel erg hard zeg
Je kunt je openingspost ook nog editten hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De volgende mag jij maken. Promised!
Des te sneller je dit vollult, hoe eerder jij er een nieuw mag openen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:33 schreef Svensational het volgende:
Ja, helaas is het nieuwe topic altijd zo'n probleem
nou dat gedoe rond de Engel vind ik niks spannends aan, sorry. Maar als je me vraagt wat er een maand geleden speelde? Als het de dood van die patuient van Claire & Niels was, vond ik dat inderdaad spannender.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zeg niet dat 't momenteel oerspannend is, maar toch al beter dan een maand geleden. Moet de Engel weg of niet? Die vraagt baart menig onm'er kopzorgen en JP gaat domme dingen doen. Dit seizoen is een "overgangsseizoen" van de Couwenbergs vs Beatrix --> de verjonging.
Done ....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:35 schreef Svensational het volgende:
Je kunt je openingspost ook nog editten hoor
Er stond een Doris in de aftiteling bij gastrollen en die hele baby is volgens mij niet in beeld geweest....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geen idee. Ik heb er niet op gelet. Ik weet wel dat er eenste Krakeling met de achternaam heette.
Je hebt gelijk. Wouter vs Aafke en Hugo vs Sid was veel leuker...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:36 schreef Wup het volgende:
nou dat gedoe rond de Engel vind ik niks spannends aan, sorry. Maar als je me vraagt wat er een maand geleden speelde? Als het de dood van die patuient van Claire & Niels was, vond ik dat inderdaad spannender.
Maar het is inderdaad een uitermate mat seizoen. Lizzy bijvoorbeeld wordt gerecast en dan krijgt dat nieuwe meisje echt helemaal niks te doen. Misschien heeft Annemiek Verdoorn ook wel vakantie opgenomen omdat ze alsmaar niks te doen kreeg. Renee had haar zwangerschapsverlof ook nog wel een paar maanden kunnen rekken, het was niemand opgevallen denk ik.
ik ben al hard bezigquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Des te sneller je dit vollult, hoe eerder jij er een nieuw mag openen.![]()
Klopt, maar ze is wel gehoord. Ze stootte wat geluiden uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
Er stond een Doris in de aftiteling bij gastrollen en die hele baby is volgens mij niet in beeld geweest....
Dat komt doordat ze in ONM alsmaar drank gebruiken ....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:38 schreef Basic het volgende:
wat zeiken veel mensen zeg damn
Wat is jouw nut in dit forum eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:38 schreef Basic het volgende:
wat zeiken veel mensen zeg damn
Mja ik ben ook ingehuurd om hier de topics vol te zeuren en klagen ....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:41 schreef Svensational het volgende:
Wat is jouw nut in dit forum eigenlijk?
Heb je het nou over jezelf of over Basic?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:42 schreef Wup het volgende:
[..]
Mja ik ben ook ingehuurd om hier de topics vol te zeuren en klagen ....
Was dat dan misschien Doris? Of was zij die Krakeling?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is trouwens de vriendin van Kyra, die in de discotheek stond? Komt misschien ook in aanmerking voor een vaste rol? Zo zijn er al velen bij ONM naar binnen gerold.
Daar hebben we Svensational en Markie-Mark voor. De ONM-Topic-bad guys.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:42 schreef Wup het volgende:
Mja ik ben ook ingehuurd om hier de topics vol te zeuren en klagen ....
neuh, over mezelf natuurlijk. Basic klaagt nooit zoveel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
Heb je het nou over jezelf of over Basic?
Waarom geil jij eigenlijk zo op haar? Voor hetzelfde geld is het een uitgelubberde ouwe vijftiger. Een soort JPquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daar hebben we Svensational en Markie-Mark voor. De ONM-Topic-bad guys.
Jij en ik zijn hier de enigen die als volwassenen met elkaar omgaan. De Kyra's en Hugo's ....
Da's grof.........quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij en ik zijn hier de enigen die als volwassenen met elkaar omgaan. De Kyra's en Hugo's ....
Die Krakeling heette anders met haar voornaam. Ben ik effe vergeten.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef Wup het volgende:
Was dat dan misschien Doris? Of was zij die Krakeling?
Ik stel me Wup als een Floor voor, hahahahahahahahahahaha!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom geil jij eigenlijk zo op haar? Voor hetzelfde geld is het een uitgelubberde ouwe vijftiger. Een soort JP![]()
Oja, ze staat ook als gastrol, Lotte Krakeling.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Krakeling heette anders met haar voornaam. Ben ik effe vergeten.....
Wat nou weer? Ik zeg dat jij een van de weinige volwassenen hier bent en dan is het weer niet goed? Okay! Dan ben je de Joyce van deze topics....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef Wup het volgende:
Da's grof.........
Jou hoor ik eigenlijk niet klagen. Basic ook niet, maar jouw posts hebben tenminste nog nutquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef Wup het volgende:
[..]
neuh, over mezelf natuurlijk. Basic klaagt nooit zoveel.
De namen bij ONM komen steeds uit de kokers van kunstenaars. Wie verzint er nou de naam Duuk de Ruyg? Waar komt de naam Duuk vandaan en zo ruig is hij niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef Wup het volgende:
Oja, ze staat ook als gastrol, Lotte Krakeling.
De namen waren dus weer eens op.
jij bent zeker de leukste thuisquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is jouw nut in dit forum eigenlijk?
Vehmeijer, Breidenbach om maar wat te noemenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De namen bij ONM komen steeds uit de kokers van kunstenaars. Wie verzint er nou de naam Duuk de Ruyg? Waar komt de naam Duuk vandaan en zo ruig is hij niet.
Die knieen foto's natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Jou hoor ik eigenlijk niet klagen. Basic ook niet, maar jouw posts hebben tenminste nog nut
Hij denkt in elk geval hier de leukste te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Basic het volgende:
jij bent zeker de leukste thuis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Basic het volgende:
[..]
jij bent zeker de leukste thuis![]()
![]()
![]()
![]()
Gezellig tochquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:57 schreef Wup het volgende:
Het wordt wel erg persoonlijk allemaal ......
De Boei, nog zo'n schitterende naam. Boris Reinaerts (de intendant van FrontFarma).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:54 schreef Svensational het volgende:
Vehmeijer, Breidenbach om maar wat te noemen
Ik hoef niet per sé het nieuwe topic te openen. Het gaat me er alleen om dat degene die het nieuwe topic opent er wat aandacht aan besteedt. Zet er in ieder geval de links neer naar de vorige topics.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij denkt in elk geval hier de leukste te zijn.![]()
Laat hem nou maar het volgende topic openen, dan kun je 7 pagina's lang alles tegen 'm zeggen.
Maakt niets uit. We zijn hier allemaal soapkarakters.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:57 schreef Wup het volgende:
Het wordt wel erg persoonlijk allemaal ......
Tenzij ze onderweg uit de trein valt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef Svensational het volgende:
Marr laten we het nou ff over wat leuks hebben. Het afscheid van Aafke bijvoorbeel aan het eind van het seizoen. Ik hoop dat ze een gruwelijke dood zal sterven. Maar ja, ze zal wel verhuizen met Koen naar Timboektoe![]()
Volgens mij zou het echt een kijcijferhit wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maakt niets uit. We zijn hier allemaal soapkarakters.....
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij zou het echt een kijcijferhit worden![]()
Dan wil ik dat wel graag in beeld zienquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tenzij ze onderweg uit de trein valt.
Natuurlijk speel ik dan de dokter en jij de coffeeboy ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:01 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij zou het echt een kijcijferhit worden![]()
nou anders ik wel, ik had eerst mijn hoop gevestigd op Kyra die uit het vliegtuig vanuit Kroatie zou vallen, dus dan is dit wel een acceptabel alternatiefquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
Dan wil ik dat wel graag in beeld zien
Me 2. En dat ze zich aan Koen vastklampt waardoor hij er ook uitdondert. Dat alles als de trein toevallig langs een ravijn rijdt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
Dan wil ik dat wel graag in beeld zien
Dus jij bent Arthur en ik Niels?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Natuurlijk speel ik dan de dokter en jij de coffeeboy ...
Wup is verpleegster
Markie-Mark is een Sid Porter en zit dus in de bak
![]()
Sid mag zolangzamerhand die bak wel uit. Sid moet terug!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Markie-Mark is een Sid Porter en zit dus in de bak
Wat zitten we nou die lieve Kyra af te zeiken????? Denk liever eens mee over wat we met Dash 3-In-1 gaan doen. The word meat loaf comes to mind.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:06 schreef Wup het volgende:
nou anders ik wel, ik had eerst mijn hoop gevestigd op Kyra die uit het vliegtuig vanuit Kroatie zou vallen, dus dan is dit wel een acceptabel alternatief
Ja, maar Tuur gaat zich binnenkort aan Floor vergrijpen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:06 schreef Svensational het volgende:
Dus jij bent Arthur en ik Niels?
Dus jij hebt dan Joyce en ik Claire
Lijkt me goed geregeld![]()
Ik vind Ariel leuk sinds ze terug is van Texel. Ze zeurt niet meer zo belerend.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zitten we nou die lieve Kyra af te zeiken????? Denk liever eens mee over wat we met Dash 3-In-1 gaan doen. The word meat loaf comes to mind.
Ja, voor dat vergrijp was hij irl al lang uit de petoet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:06 schreef Wup het volgende:
Sid mag zolangzamerhand die bak wel uit. Sid moet terug!
quote:Arthur van Walsum:
* Hij gaat met pensioen
* Hij heeft een nieuw ziekenhuis op het oog waar hij directeur van wil worden.
* Hij wordt vermoord.... maar door wie?! vijanden genoeg dus de halve cast wordt verdacht. de kijkers mogen een half jaar in spanning zitten met de vraag: who did it?!
Duuk de Ruyg
* Duuk en Joyce krijgen een verhouding en gaan er samen een jaartje tussenuit.
* Duuk gaat voor de T.V werken als Psycholoog
* Duuk trekt zich na geflopte relatie met Joyce terug in één of andere vage sekte.
Bram de Boei, Ellen Evenhuis
* Bram en Ellen gaan verhuizen.
* Bram pleegt om eerder genoemde reden (Doris dus) zelfmoord.
* Ellen raakt na het overlijden van Doris weer aan de drank en belandt in afkickkliniek.
Carlo Breidenbach
* Hij gaat in het strandpaviljoen van Daan werken in Kroatie.
* Hij gaat toch trouwen met Kim en gaan een wereldreis maken.
* Hij wordt binnen no time door Tara gedumpt, gaat haar stalken en belandt daardoor achter de tralies
Ariel Visser
* Ze gaat met Evelien een nieuw leven opbouwen op....Texel!
* Ze begint een schapenfokkerij in Nieuw Zeeland.
Aafke
* Ze blijkt uiteindelijk de moordenaar (zie Arthur) te zijn en draait dus ook de bak in. Of beter nog: een TBS-kliniek!!
Claire Simons
* Claire gaat werken in een ander ziekenhuis. Hier heeft ze elende genoeg gehad. (zal dat hetzelfde ziekenhuis zijn als wat Arthur op het oog heeft?)
* Claire vertrekt - na haar scheiding en ontslag in 't Beatrix - naar haar zus Daphne in Milaan
Ja, maar zij blijft een onooglijke ton. Ze is op zich niet lelijk en ze heeft van alles, maar van alles wat te veel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:09 schreef Wup het volgende:
Ik vind Ariel leuk sinds ze terug is van Texel. Ze zeurt niet meer zo belerend.
En die moeten we nu allemaal overnemen, hahahahahahahaha? (Ik begin het bier te voelen.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Babette21 heeft er ook een heel stel bedacht
En nu jullie!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Okee dit is een lijst met hoe de personages mogelijk zouden kunnen verdwijnen. Het komt van De ONM-club
Dat blijkt wel, want je begint wartaal uit te slaanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En die moeten we nu allemaal overnemen, hahahahahahahaha? (Ik begin het bier te voelen.....)
Bedoel je voor de moord op Rutger Helligers?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En die moeten we nu allemaal overnemen, hahahahahahahaha? (Ik begin het bier te voelen.....)
Btw.: er is een aantal leuke mogelijkheden bij. Vooral Aafke als killer. Daarvoor heeft ze ooit eens in voorarrest gezeten......
Hik!! Burp!! Tralalalala!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Dat blijkt wel, want je begint wartaal uit te slaan
Ja. Zowel Aafke als Ed zaten toen in voorarrest.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je voor de moord op Rutger Helligers?
Nou wil jij natuurlijk dat ik zeg dat dat komt omdat er geen links staan in de openingspost staan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb ooit een soort van voorspelling gedaan, helemaal aan het begin van dit seizoen, maar ik kan het niet meer vinden.....
Die stonden er in de afgelopen topics ook niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
Nou wil jij natuurlijk dat ik zeg dat dat komt omdat er geen links staan in de openingspost staan?![]()
lijkt me de leukste optie. Ik denk dat hij op de vlucht slaat voor een of andere foute fraudezaak, illegale handel of oplichtingquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Arthur van Walsum:
* Hij wordt vermoord.... maar door wie?! vijanden genoeg dus de halve cast wordt verdacht. de kijkers mogen een half jaar in spanning zitten met de vraag: who did it?!
i wish........samen met dat doorgedraaide zusje lijkt me dat een prima einde voor Duukjequote:Duuk de Ruyg
* Duuk trekt zich na geflopte relatie met Joyce terug in één of andere vage sekte.
denk ik, die gaan gewoon saai weg, iets leuks weten ze al in geen tijden voor dit stel te verzinnen.quote:Bram de Boei, Ellen Evenhuis
* Bram en Ellen gaan verhuizen.
hij is er te kort voor een beeter eind dan andere hoofdrolspelers, dus ik denk dat hij gewoon aftaaitquote:Carlo Breidenbach
* Hij gaat in het strandpaviljoen van Daan werken in Kroatie.
hahaquote:Ariel Visser
jaaa Aafke tussen de vriendjes van Serge.....quote:Aafke
* Ze blijkt uiteindelijk de moordenaar (zie Arthur) te zijn en draait dus ook de bak in. Of beter nog: een TBS-kliniek
Ik gun haar een leuker afscheid, dit klinkt te saai, [ ik dacht dat Daphne in London woonde?] maar ik denk inderdaad dat Claire geen arts meer wil zijn en daarom niks meer in ex-Ulft te zoeken heeft. Ze slaat een rijke vent aan de haak en gaat op een tropisch eiland van het leven genieten.quote:Claire Simons
* Claire vertrekt - na haar scheiding en ontslag in 't Beatrix - naar haar zus Daphne in Milaan
De credits gaan geheel naar babette21. De meeste opties waar jij op gereageerd hebt, zijn bedacht door haar. De wat meer saaie optie zijn van iemand andersquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
Wat een geweldig leuke post Svensational !
Daphne woont in Milaan, omdat ze daar een hotel van Lars Ekstrom runt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
Ik gun haar een leuker afscheid, dit klinkt te saai, [ ik dacht dat Daphne in London woonde?] maar ik denk inderdaad dat Claire geen arts meer wil zijn en daarom niks meer in ex-Ulft te zoeken heeft. Ze slaat een rijke vent aan de haak en gaat op een tropisch eiland van het leven genieten.
heb jij dat bijschrift verzonnen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kijk maar eens op pagina 91 van Veronica Magazine van volgende week. Daar vind je een leuke foto van Hugo en Tara.
Omdat jij die ook geopend hebtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die stonden er in de afgelopen topics ook niet.
Nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
heb jij dat bijschrift verzonnen?
Goed kijken is niet jouw sterkste kant?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Omdat jij die ook geopend hebt![]()
Nee sorry ik kan de vorige topics niet meer vinden en volgens mij heb jij ze allemaal geopend.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Goed kijken is niet jouw sterkste kant?
Het is natuurlijk een perfecte gelegenheid voor een massa-drama.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Okee dit is een lijst met hoe de personages mogelijk zouden kunnen verdwijnen. Het komt van De ONM-club
Leuk, maar wat voor een ramp? Een aardbeving komt hier niet zo voor als in Turkije en je kunt geen vliegtuig op Amsterdam laten vallen, omdat 't te veel oude wonden openrijt (04-10-1992). Ik zit te denken aan een gasexplosie in de Galaxy of in de Waalberg, of een bomaanslag.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:42 schreef Wup het volgende:
Het is natuurlijk een perfecte gelegenheid voor een massa-drama.
Om het siezoen te redden.
zoveel mensen weg, er mogen er een best heleboel dood, dus een ramp of massamoordenaar of iets soortgelijks moet kunnen.
We hadden vorige week al zitten mijmeren over een verband met die horror-movie van Joost, maar zolang kan dat verhaallijntje natuulijk nooit gerekt worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Leuk, maar wat voor een ramp? Een aardbeving komt hier niet zo voor als in Turkije en je kunt geen vliegtuig op Amsterdam laten vallen, omdat 't te veel oude wonden openrijt (04-10-1992). Ik zit te denken aan een gasexplosie in de Galaxy of in de Waalberg, of een bomaanslag.
Leuk zou zijn als blijkt dat Joost en Carlo psychopaten zijn, mensen in het Beatrix om zeep helpen en dat dan filmen. Arthur sterft per ongeluk, omdat Joost zegt: "Hoi Pa!", nog met zijn mes zwaait en 'm in zijn strot raakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
We hadden vorige week al zitten mijmeren over een verband met die horror-movie van Joost, maar zolang kan dat verhaallijntje natuulijk nooit gerekt worden.
In ONM-land slapen ze nu ook hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toen werd het stil ..
hehehe eind goed al goedquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Leuk zou zijn als blijkt dat Joost en Carlo psychopaten zijn, mensen in het Beatrix om zeep helpen en dat dan filmen. Arthur sterft per ongeluk, omdat Joost zegt: "Hoi Pa!", nog met zijn mes zwaait en 'm in zijn strot raakt.
Aafke staat er toevallig bij, krijgt een hartinfarct en overlijdt ter plekke.
Claire komt te sterven doordat Joosts film op het verhaal van Jack the Ripper moet lijken.
Bettina blijft in leven, want ze is zo taai dat er geen mes doorheen gaat.
Ariel breekt in het ziekenhuis de hals, omdat ze tussen de draaideur blijft hangen.
Good footage voor de film, een waargebeurd verhaal.
Joost weet uit handen van de politie te blijven, want Hugo vernietigt de film, maar Carlo wordt opgepakt en pleegt zelfmoord in de cel.
2 á 3 maanden jaquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
mn verbinding doet onlief...
hoe lang hebben we nog te gaan dit seizoen. 2 maanden ofzo?
Simons!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:16 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk moet het zijn: Nederlandse soapserie over het wel en wee van de families Reitsema, van Walsum, Couwenberg, Wertheimer, de Boei, Evenhuis, van Zandt , Visser, P, Vehmeijer, Isarin, Breidnbach, Ligthart en Richter.![]()
Ik zie geen Simons in de seriequote:Op woensdag 10 maart 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
[..]
Simons!
ze komen allemaal terug....quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
Ik zie geen Simons in de serie![]()
Als ze allemaal terugkomen, dan vrees ik dat de lijst nog veel langer zal worden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ze komen allemaal terug....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kost een paar euri, maar dan heb je ook wat.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Voorstel voor de seizoenscliffhanger:
Arthur krijgt van een Franse zakenpartner een reisje naar Parijs aangeboden. Arthur, moe van alle ontwikkelingen omtrent de uitbreiding van het Beatrix, kan deze 'break' wel gebruiken. Hij gaat samen met de andere Van Walsumpjes een weekje naar Parijs. Natuurlijk brengt hij ook een bezoekje aan de Eiffeltoren, maar die is vanwege renovatiewerkzaamheden gesloten. Hij vraagt een van de werklieden of hij niet toch met de lift naar de top mag.
Arthur 'money talks' van Walsum wappert met zijn flappen en krijgt het voor elkaar. Als de lift op het hoogste punt is stopt deze. Arthur hoort over de intercom een stem: "Tu me connais encore?" (Ken je me nog?) In een close-up zien we Arthur wit wegtrekken. De fel rood oplichtende cijfers op het display tellen af van 10, 9, 8 (Arthur schreeuwt: "Who are you?"), 7, 6, 5...
We zien Joost & Lizzy, Hugo en Tara niets vermoedend naar de Eiffeltoren kijken... 3, 2, 1... dan een totaalshot van de stalen reus... gevolgd door een gigantische explosie... Aftiteling + theme van 'Allo 'Allo.
Na de zomer komen we erachter wie verantwoordelijk is voor de explosie en of Arthur de aanslag heeft overleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kost een paar euri, maar dan heb je ook wat.Haha, dat zou echt te vet zijn!!! Echt ontzettend leuk bedacht!!!!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Arthur krijgt van een Franse zakenpartner een reisje naar Parijs aangeboden. Arthur, moe van alle ontwikkelingen omtrent de uitbreiding van het Beatrix, kan deze 'break' wel gebruiken. Hij gaat samen met de andere Van Walsumpjes een weekje naar Parijs. Natuurlijk brengt hij ook een bezoekje aan de Eiffeltoren, maar die is vanwege renovatiewerkzaamheden gesloten. Hij vraagt een van de werklieden of hij niet toch met de lift naar de top mag.
Arthur 'money talks' van Walsum wappert met zijn flappen en krijgt het voor elkaar. Als de lift op het hoogste punt is stopt deze. Arthur hoort over de intercom een stem: "Tu me connais encore?" (Ken je me nog?) In een close-up zien we Arthur wit wegtrekken. De fel rood oplichtende cijfers op het display tellen af van 10, 9, 8 (Arthur schreeuwt: "Who are you?"), 7, 6, 5...
We zien Joost & Lizzy, Hugo en Tara niets vermoedend naar de Eiffeltoren kijken... 3, 2, 1... dan een totaalshot van de stalen reus... gevolgd door een gigantische explosie... Aftiteling + theme van 'Allo 'Allo.
Na de zomer komen we erachter wie verantwoordelijk is voor de explosie en of Arthur de aanslag heeft overleefd.Nice niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kost een paar euri, maar dan heb je ook wat.Live your life
Nope, dat was een hoax van Sid Porter. In een van de afleveringen zagen we Victor door Parijs lopen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:48 schreef Wup het volgende:
Iwan, er mogen er veel meer dood joh.
Victor zit toch in Praag?
Hoe lang heb jij winterslaap gehad?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet of het al iemand opgevallen is maar Melle Hartman speelt tegenwoordig in de reclame van Dommelsch
"A View To A Kill" is er niks bij!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:43 schreef Iwan1976 het volgende:
ehm...hoezo?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij winterslaap gehad?
Nu je het zegt... Ik heb deze week Grace Jones & Duran Duran gezien in 'De 10'. Dat heeft vast in m'n onderbewustzijn meegewerkt. Als je goed gaat nadenken over de dingen die mensen 'bedenken' ga je beseffen dat originaliteit maar een illusie is. 99,9 % van wat je bedenkt is oude wijn in een nieuwe zak. Het is ook niet toevallig dat neurologie en met name hersenonderzoek centraal staat in OnM... neurologische aandoeningen zijn dé ziekte van de 21e eeuw.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
"A View To A Kill" is er niks bij!
Je hebt zeker naar de videoclip van Duran Duran zitten kijken?
Cor de Zeeuw gooit ook hoge ogenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Degene die we met z'n allen toch het meeste missen is Victor. Vooral als hij bezopen was.
Cor de Zeeuw was destijds inderdaad een goede slechterik. Ik vraag me alleen af of hij nu nog in de serie zou passen, want het aantal karakters (en kijkers) dat hem nog kent neemt met de dag af.quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:17 schreef Svensational het volgende:
Cor de Zeeuw gooit ook hoge ogen![]()
Cor de zeeuw idd ja dat was altijd lachen met die ouwe lul hehehequote:Op woensdag 10 maart 2004 10:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Cor de Zeeuw gooit ook hoge ogen![]()
Die komen idd van mij!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Arthur van Walsum:
Duuk de Ruyg
Bram de Boei, Ellen Evenhuis
* Ellen raakt na het overlijden van Doris weer aan de drank en belandt in afkickkliniek.
* Bram pleegt om eerder genoemde reden (Doris dus) zelfmoord.
Carlo Breidenbach
* Hij wordt binnen no time door Tara gedumpt, gaat haar stalken en belandt daardoor achter de tralies
Ariel Visser
Aafke
* Ze blijkt uiteindelijk de moordenaar (zie Arthur) te zijn en draait dus ook de bak in. Of beter nog: een TBS-kliniek!!
Claire Simons
Cor was geweldig, nog altijd mijn favo-badguy uit ONM!! En dochter Reina (de eerste!!) was ookquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:56 schreef Basic het volgende:
Cor de zeeuw idd ja dat was altijd lachen met die ouwe lul hehehe
Die vraag heb ik mezelf ook regelmatig gesteld.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:48 schreef dunn0w het volgende:
Dat tussen chris en kyra met die blaadjes met resultaten was SOOO voorspelbaar... waarom kijk ik in vredes naam nog soaps ?![]()
![]()
Ja dat is ook weer waar... maar in mijn leven gebeuren er nooit zoveel ingrijpende en spannende dingen tegelijk hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die vraag heb ik mezelf ook regelmatig gesteld.
Herhaling + Vernieuwing + Ontkenning = Soap
Soap kun je ook vervangen door 'Leven'...
ik knap er ook nogal op af.....quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:03 schreef babette21 het volgende:
Dat stemmetje van Chris is echt![]()
Ik dacht eerst even dat het de eerste Margot was!! Die nu in 'volgens hem,volgens haar' speelt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, José komt kletsen.
He's gay like hell.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:03 schreef babette21 het volgende:
TaraCarlo
Dat stemmetje van Chris is echt![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
ik knap er ook nogal op af.....
LOLquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
Renee was ook lekker tactisch tegen Niels:
'Misschien kan ik helpen, ik ben tenslotte gynaecoloog'
Tevens zangeres in Soulvation* en bekend in de clubs onder de naam MC Novaquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
Jose Ligthart ** Marloes Nova **
[afbeelding]
Ik het gek als ik zeg dat ze op die ONM-foto eruit ziet als 38 en op deze 28? Hoe oud is ze dus?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:33 schreef Apfel het volgende:
[..]
Tevens zangeres in Soulvation* en bekend in de clubs onder de naam MC Nova
[afbeelding]
Meer info: http://www.marloesnova.nl
Groot verschil idd, viel mij ook op! Hebben ze haar wel ouwelijk gemaakt hoor in ONM, ben benieuwd hoe oud ze voor moet stellen. En wat ze met Aafke moet bespreken...!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:42 schreef pberends het volgende:
Ik het gek als ik zeg dat ze op die ONM-foto eruit ziet als 38 en op deze 28? Hoe oud is ze dus?
Misschien heeft pappie iets dat niet door de beugel kan geflikt?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
Groot verschil idd, viel mij ook op! Hebben ze haar wel ouwelijk gemaakt hoor in ONM, ben benieuwd hoe oud ze voor moet stellen. En wat ze met Aafke moet bespreken...!!!
Misschien blijkt Koen nog getrouwd te zijn met een vrouw die al jaren in coma ligt. Dit durft hij Aafke echter niet te vertellen, dus doet z'n dochter het voor hem. Hierdoor krijgen Koen & Aafke een sterkere band met elkaar, omdat Aafke iets soortgelijks heeft meegemaakt met Miguel de IJspégèl.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien heeft pappie iets dat niet door de beugel kan geflikt?
Kijk, dat vind ik nou helemaal geen slechte suggestie, zou niet vreemd staan te kijken als het zoiets zou zijn!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien blijkt Koen nog getrouwd te zijn met een vrouw die al jaren in coma ligt. Dit durft hij Aafke echter niet te vertellen, dus doet z'n dochter het voor hem. Hierdoor krijgen Koen & Aafke een sterkere band met elkaar, omdat Aafke iets soortgelijks heeft meegemaakt met Miguel de IJspégèl.
Dat realiseerde ik me ook toen ik het intypte... Ik denk wel dat we het in die sfeer moeten zoeken... Het zal geen mega-schokkende mededeling zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:52 schreef Wup het volgende:
bovendien, de eerste keer dat Koen opdook en Aafke weer zag, hadden ze het over zijn overleden vrouw [en over Ed].
Men neme een actrice van 27 en laat haar eruit 10 jaar ouder uitzien......quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:50 schreef babette21 het volgende:
Tja da's ook weer waar... maar ja, de serie moet jonger en Sneller.... dus misschien is dit het begin?!
nee, ik verwacht ook geen schokkende mededeling.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat realiseerde ik me ook toen ik het intypte... Ik denk wel dat we het in die sfeer moeten zoeken... Het zal geen mega-schokkende mededeling zijn.
haha, ja dan is Aafke meteen verkocht.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:15 schreef babette21 het volgende:
Misschien heeft Koen één of andere psychische of medische stoornis en is dochterlief bang dat ie zijn pilletjes vergeet...... Mag Aafke lekker over hem gaan moederen, daar houdt ze wel van
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar m'n vingers besloten iets anders in te typen!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:15 schreef babette21 het volgende:
Misschien heeft Koen één of andere psychische of medische stoornis en is dochterlief bang dat ie zijn pilletjes vergeet...... Mag Aafke lekker over hem gaan moederen, daar houdt ze wel van
Dat kan met gemak naast de hennepplantage die ze op zolder hebben. En naast de drankstokerij, want al die zuip is niet te betalen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:34 schreef Wup het volgende:
Kunen ze een leuke coctail van pilletjes gaan brouwen in huize Couwenberg
Als Aafke in de serie zou blijven dan zou dit een erg goed scenario zijn (mijn complimenten WIV!), past precies in de reeks van ongelukkige partners. Ik denk dat ze samen met Koen haar laatste levensjaren bij Margot, Maurice en de (klein)kinderen gaat slijten. Aafke verdient nu eindelijk wel eens rust en geluk!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk dat die Koen in werkelijkheid een vriend heeft en dat hij Aafke alleen maar paalt om haar te paaien, zodat ze haar Engel verpatst.
Cor de Zeeuw had ook een overleden vrouw die echter in een lunatic asylum bleek te wonen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:52 schreef Wup het volgende:
bovendien, de eerste keer dat Koen opdook en Aafke weer zag, hadden ze het over zijn overleden vrouw [en over Ed].
Nee, idd. Aafke is toch al haar geld aan Wouter kwijtgeraakt?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat kan met gemak naast de hennepplantage die ze op zolder hebben. En naast de drankstokerij, want al die zuip is niet te betalen.
Huh? Heb ik eens iets goeds gedaan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:47 schreef Iwan1976 het volgende:
(mijn complimenten WIV!)
Ze heeft natuurlijk toch weer aardig wat inkomen doordat de Engel goed draait.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
Nee, idd. Aafke is toch al haar geld aan Wouter kwijtgeraakt?
En je had Pimquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Cor de Zeeuw had ook een overleden vrouw die echter in een lunatic asylum bleek te wonen.
Die was geen "overleden" vrouw ...quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:05 schreef Svensational het volgende:
En je had Pim
Het kan natuurlijk ook zijn dat zij niet wil dat Koen iets met Aafke heeft. Daardoor heeft Koentje geen zin in een familiefeestje.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:08 schreef Wup het volgende:
Misschien is die dochter zelf wel de weg kwijt en komt ze met een lasterverhaal over incest ofzo, wat later niet waar blijkt te zijn.
of misschien komt ze wel gewoon zeuren over het feit dat pappie zijn baan wil opzeggen.
Maar wel een doodgewaand iemandquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die was geen "overleden" vrouw ...
Nee, die ramt 'm binnenkort bij Hugo %&^^%%^^^%)%# (gecensureerd) .quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Oke ik neem dat die Chris geen hetero gaat spelen in ONM, dat zou wel erg ongeloofwaardig zijn![]()
JAAAAAAAAAA, je bent er weerquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Oke ik neem dat die Chris geen hetero gaat spelen in ONM, dat zou wel erg ongeloofwaardig zijn![]()
hahaha,quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
"Dood" en "waan", dat is een goede typering van Pimmie.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:12 schreef Svensational het volgende:
Maar wel een doodgewaand iemand
Letterlijk, hoop ik. Op zijn platte bek.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
JAAAAAAAAAA, je bent er weer
want volgende week valt hij voor Tara.
Voor die Chris is er maar 1 woord: pik!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:15 schreef Wup het volgende:
hahaha,
hij heeft al een ideale schoonzoon poging ondernomen....
nah, dat zeiden jullie ook steeds over Carlo.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou ... Carlo komt nog steeds ongeloofwaardig over. Hij blijft er als een nicht uitzien.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:20 schreef Wup het volgende:
nah, dat zeiden jullie ook steeds over Carlo.
Hij moet wel opvallend vaak met ontbloot bovenlijf of in hempjes.....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou ... Carlo komt nog steeds ongeloofwaardig over. Hij blijft er als een nicht uitzien.
Die hoeft dat niet meer, want hij heeft al een lekker wijf.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
Hij moet wel opvallend vaak met ontbloot bovenlijf of in hempjes.....
zo zie je Joost toch zelden
Ja dat lijntje van opschandige Lizzy is ook weer een vroege dood gestorven.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die hoeft dat niet meer, want hij heeft al een lekker wijf.
Wat voor een wartaal sla je nu weer uit? "Opschandalig"?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:28 schreef Wup het volgende:
Ja dat lijntje van opschandige Lizzy is ook weer een vroege dood gestorven.
Haha, sorry.... ik zie dubbelquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat voor een wartaal sla je nu weer uit? "Opschandalig"?
Ja idd en Carlo is echtquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Hij moet wel opvallend vaak met ontbloot bovenlijf of in hempjes.....
zo zie je Joost toch zelden
Je moet ONM niet als voorbeeld zien.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
Haha, sorry.... ik zie dubbel
Schrijf het dan wel goed overquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat voor een wartaal sla je nu weer uit? "Opschandalig"?
neuh, ik zette een bril op terwijl ik nog lenzen inhad....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je moet ONM niet als voorbeeld zien.
Geniet, maar drink met mate ...![]()
Joost is gewoon kewl! Heeft weinig of geen vanwalsumtrekjes en is derhalve geliefd onder de bevolking.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja idd en Carlo is echt![]()
![]()
Ik zie liever Joost dan![]()
![]()
Lieve die je bent! (Belg)quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
neuh, ik zette een bril op terwijl ik nog lenzen inhad....
brr.. nou nee hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:
![]()
![]()
Ik zie Joost steeds voor me in die slip van Lizzyquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
![]()
oei wat vals.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lieve die je bent! (Belg)
Ik testte alleen maar jouw gezichtsvermogen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
Schrijf het dan wel goed over
Ik bedoel: Lieverd die je bent.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:35 schreef Wup het volgende:
oei wat vals.
Die is nog steeds goedquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik testte alleen maar jouw gezichtsvermogen.
jaja, gisteren werd ik met Kyra vergeleken, nu weer met Lieve....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik bedoel: Lieverd die je bent.
De schuld van mijn verkeerde bril.
(Zei professor Barabas ook steeds)
Ik praat regelmatig tegen mijn borsthaar, maar ik begrijp niet wat het terug zegt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
brr.. nou nee hoor.
Doe maar Duuk en Niels. Die begrijpen borsthaar.......
Dat zullen we je niet aandoenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:38 schreef Wup het volgende:
[..]
jaja, gisteren werd ik met Kyra vergeleken, nu weer met Lieve....
morgen ben ik waarschijnlijk een Bram......
DIE? Ga dan toch maar eens naar het Beatrix voor een oogmeting.....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:37 schreef Svensational het volgende:
Die is nog steeds goed
Ben je dan liever een Claire, Aafke?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:38 schreef Wup het volgende:
jaja, gisteren werd ik met Kyra vergeleken, nu weer met Lieve....
morgen ben ik waarschijnlijk een Bram......
Weet je al hoe?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vrijdag is het zover. Dan verliest Floor haar embryo.
Ze gaat aan de drugsquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
[..]
Weet je al hoe?
Haha, ze slikt de pilletjkes van Koenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:49 schreef Svensational het volgende:
Ze gaat aan de drugs
Dat weet ik niet precies, maar maandag ruziën Lizzy en Tara over de vraag wie er voor het verlies van Floors kind verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
Weet je al hoe?
Nee, ze moet schuddebuiken van het lachen als Bram weer eens grappig is.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:52 schreef Wup het volgende:
Haha, ze slikt de pilletjkes van Koen
LOLquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, ze moet schuddebuiken van het lachen als Bram weer eens grappig is.
Zullen we reëel blijven en het toch maar op een andere oorzaak houden?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:54 schreef Wup het volgende:
LOL
Het zou een van de betere ONM grappen zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zullen we reëel blijven en het toch maar op een andere oorzaak houden?
Het zal wel in de Engel gebeuren, want Tara en Lizzy krijgen er ruzie over.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien komt het doordat BrEllen haar wil ontslaan. Floortje wordt daardoor zo verdrietig, omdat ze Bram dan niet meer ziet. Door dat verdriet verliest ze Doris II.
Of: psycho Joost en dito Carlo tapen voor de film een hoax met haar, waardoor ze uit het raam valt.
Wel als JP de zaak saboteert en er eentje uit de muur zaagt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:02 schreef Wup het volgende:
Het zal wel in de Engel gebeuren, want Tara en Lizzy krijgen er ruzie over.
In de Engel zijn geen ramen.
ow sorry.. ik dacht dat het een geintje was.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:07 schreef Svensational het volgende:
Dat van die drugs was echt waar hoor, ze gaat helemaal los op het feest van tara as. vrijdag. Joost vraagt zich al af wat er met haar aan de hand is
O, jetzt raff' ich's: Lizzard gaat Tartara ervoor verantwoordelijk houden, omdat zij de organisator van het feest is en derhalve de verantwoording op zich dient te nemen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:07 schreef Svensational het volgende:
Dat van die drugs was echt waar hoor, ze gaat helemaal los op het feest van tara as. vrijdag. Joost vraagt zich al af wat er met haar aan de hand is
Yep dan klopt het, want dar deed ze op dat vorige feestje ook alquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
O, jetzt raff' ich's: Lizzard gaat Tartara ervoor verantwoordelijk houden, omdat zij de organisator van het feest is en derhalve de verantwoording op zich dient te nemen.
Ja en as woensdag schrijf Lizzy een artikel over partydrugs en noemt dan "per ongeluk" de naam van Tara. Joost is not amusedquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:11 schreef Wup het volgende:
[..]
Yep dan klopt het, want dar deed ze op dat vorige feestje ook al
nee dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Ja en as woensdag schrijf Lizzy een artikel over partydrugs en noemt dan "per ongeluk" de naam van Tara. Joost is not amused
Haha, dan wordt de Engel onverkoopbaar.......quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het zou leuk zijn als die pillen op Aafke's zolder worden gedraaid.
Ik zie de headlines al voor me in Het Dagblad: Oma (58) had pillendraaierij.
vraag nog eens....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Even een ander vraagje: geeft Niels voor lieve Lieve alles op? Zelfs zijn bokszak? Die hangt er niet meer.
leuke meid.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Trouwens oude Lizzy schijn binnenkort weer op TV te verschijnen. Het is nog niet bekend waarin ze gaat spelen, wel is zeker dat het een rol voor langere tijd is.
Ja, ze gaat de hoofdrol in een film over Kim Holland spelen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Trouwens oude Lizzy schijn binnenkort weer op TV te verschijnen. Het is nog niet bekend waarin ze gaat spelen, wel is zeker dat het een rol voor langere tijd is.
Zijn BOKSzak, niet zijn BROEKzak of ZAK in de Broek!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:20 schreef Wup het volgende:
vraag nog eens....
haha sorry, ik ben helemaal van slag vanavond. Ik type niks goed en ik lees alles verkeerd.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn BOKSzak, niet zijn BROEKzak of ZAK in de Broek!
Had ik je mijn foto's in boxershorts niet moeten toesturen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
haha sorry, ik ben helemaal van slag vanavond.
Vunzigaard!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ze gaat de hoofdrol in een film over Kim Holland spelen.![]()
![]()
![]()
Kim Holland is een goede actrice .... zegt ze zelf .....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Vunzigaard!
Zodat Lieve er niet met die knalkop tegenaan loopt?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:27 schreef Wup het volgende:
Volgens mij hangt die daar ook niet permanent maar alleen als hij gaat zich in het zweet gaat werken. En soms als het voor de scene zo uitkomt......
Daarom zouden ze hem juist moeten ophangen natuurlijk....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zodat Lieve er niet met die knalkop tegenaan loopt?
(Meligheidsaanval # 72 vandaag)
Duuk zijn verhaallijntje is nog niet losgebarsten.......quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Svensational: ga maar eens rap over een nieuwe titel nadenken.
Dat kwam door Claire ....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
nee maar hij hangt niet altijd, dat was ook zo toen Lieve nog in het gesticht zat.......
Schiet jij dan wel ff op met een titel, anders doe ik het voor je en je weet wat er dan gaat gebeuren!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:
Zulen we dit topic nog ff vollullen?
jaaaaa dat was een citaatje van Claire,quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat kwam door Claire ....![]()
![]()
Ik heb de openingspost al minstens een uur klaar staan. Vandaar mijn vorige postquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Svensational: ga maar eens rap over een nieuwe titel nadenken.
Ligt aan het weer... dat is ook helemaal van slag.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
haha sorry, ik ben helemaal van slag vanavond. Ik type niks goed en ik lees alles verkeerd.
Neequote:Op donderdag 11 maart 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hebben jullie John Williams vrijdag j.l. bij Blik Op De Weg gezien? Hij knalde met die bus alles zowat omver.
John Williams: The Phantom Menacequote:Op donderdag 11 maart 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hebben jullie John Williams vrijdag j.l. bij Blik Op De Weg gezien? Hij knalde met die bus alles zowat omver.
Denk aan je rikketikquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, hallo!? Lullen we het hier nog vol vandaag?
Ehhh... in jouw ogen ben ik dan wel een ouwe lul, maar ik heet niet JP!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:47 schreef Svensational het volgende:
Denk aan je rikketik![]()
De junk! Shotjes en alcohol!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:48 schreef Svensational het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds op een shotje van melle in de dommelsch-reclame
Melle was coolquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De junk! Shotjes en alcohol!
sorry, ik let nooit op tijdens reclames.......als je weet wanneer ie komt wil ik wel een cature voor je makenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:48 schreef Svensational het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds op een shotje van melle in de dommelsch-reclame
ps: hoe weet je wanneer het topic vol is?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:53 schreef Svensational het volgende:
ik wil dit topic vol hebben voor ik ga slapen![]()
Helaas heb ik geen lijst van wanneer de dommelsch-reclame komtquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry, ik let nooit op tijdens reclames.......als je weet wanneer ie komt wil ik wel een cature voor je maken
dan gaat het over....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:57 schreef Svensational het volgende:
Helaas heb ik geen lijst van wanneer de dommelsch-reclame komt
Vroeger was het topic vol bij 255 posts, tegenwoordig bij 301 posts.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ps: hoe weet je wanneer het topic vol is?
Je posts waren altijd al slaperig....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:58 schreef Svensational het volgende:
Vroeger was het topic vol bij 255 posts, tegenwoordig bij 301 posts.
Dus drie weken geleden had ik nu allang geslapen![]()
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je posts waren altijd al slaperig....
Nee! Wups posts zijn leuker.quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:09 schreef Svensational het volgende:
Valt wel mee toch?
Nog 20 ehh...19 postsquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Raakt die zooi hier nooit vol?
Dus je hebt die reclame nog nooit gezien?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:58 schreef Wup het volgende:
[..]
dan gaat het over....
Er zijn zelfs twee versies van de reclame met Franky Ribbens.quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:15 schreef Svensational het volgende:
Dus je hebt die reclame nog nooit gezien?
hohoho, hij heet tegenwoordig Frenk Ribbensquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er zijn zelfs twee versies van de reclame met Franky Ribbens.
Ik kwam er trouwens pas achter dat het Melle was, toen ik in een interview las dat de bierjongen Frenk Ribbens was. En zelfs toen moest ik nog een paar keer goed kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
hohoho, hij heet tegenwoordig Frenk Ribbens
Wat kan mij dat verrotten?quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:23 schreef Svensational het volgende:
hohoho, hij heet tegenwoordig Frenk Ribbens
En de smilies doen het ook al niet meerquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:27 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij heeft Wup ons verlaten.En ze heeft niet eens gedag gezegd
![]()
En dat terwijl ik altijd netjes welterusten zegquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:27 schreef Svensational het volgende:
![]()
Tis toch een verschil van twee lettersquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verrotten?
We kregen verdomme niet eens een nachtzoentje ...quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:27 schreef Svensational het volgende:
![]()
Ik zat te bikken en zometeen trek ik een flessie wijn open ....quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:40 schreef Svensational het volgende:
Hee weet_ik_veel je bent er weer
Kga zo slapenquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zat te bikken en zometeen trek ik een flessie wijn open ....
Dan zeg je:quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We kregen verdomme niet eens een nachtzoentje ...
Jij zat andere dingen te doen: Usericon uploadenquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zat te bikken en zometeen trek ik een flessie wijn open ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |