Ok, even ontopic: zou het niet weten eigenlijk. Heb een goede vriend die nu een jaar in Zweden zit, moet ik eens even peilen wat daar zoal popi is op 't moment?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:04 schreef ModernTalking het volgende:
MODERN TALKING
Die wilde ik ook al noemenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:10 schreef RedDevil085 het volgende:
Die bono-wannabe uit Idols kwam toch ook uit die richting?
Zou HEEL erg relaxt zijn!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:05 schreef ModernTalking het volgende:
Ok, even ontopic: zou het niet weten eigenlijk. Heb een goede vriend die nu een jaar in Zweden zit, moet ik eens even peilen wat daar zoal popi is op 't moment?
Mwah, hij was altijd heel netjes, heeft ook keurige ouders, dus neem aan dat hij niet in de 2 jaar dat ik hem niet gezien heb opeens is veranderd in 'n hardrocker pur sangquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:13 schreef -Wepeel2- het volgende:
Als hij in een bandje speelt, dat ook nog eens de psycho's heet, dan zou ik het in ieder geval zoeken in de wat alternatievere hoek.
Maar gewoon blind een cd voor iemand kopen is natuurlijk heel gevaarlijk. RHCP vindt hij vast al te commercieel.
Dat kan je die jongen niet aan doen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:14 schreef =HellFire= het volgende:
Misschien vind ie de nieuwe Heideroosjes wel wat. Nederlandse gitaarmuziek (krijgt ie wat cultuur binnen) en het is alternatief.
Zegt het begrip puberteit je iets?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:19 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Zou HEEL erg relaxt zijn!!
[..]
Mwah, hij was altijd heel netjes, heeft ook keurige ouders, dus neem aan dat hij niet in de 2 jaar dat ik hem niet gezien heb opeens is veranderd in 'n hardrocker pur sang![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef -Wepeel2- het volgende:
[..]
Dat kan je die jongen niet aan doen!
't zal toch niet! Die lieve kleine blonde Frederick!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:22 schreef -Wepeel2- het volgende:
Zegt het begrip puberteit je iets?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:00 schreef De_Schaduw het volgende:
The Clash
hm....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:13 schreef Lexie het volgende:
ABBA.
Wilde ik ook noemen. Rockt gewoon lekker wegquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:59 schreef nozem het volgende:
Hellacopters, toevallig ook nog eens uit Zweden
mjaah, ik heb het idee dat je bij dit menneke niet aan moet komen zetten met iets commercieels...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:11 schreef PteV het volgende:
Ik zeg 'Away from the sun' van 3 doors down...
Grote kans dat hij die al kent, maar idd, zitten leuke namen bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:07 schreef Tomek het volgende:
wat voor soort bandje is dat dan waar hij in speelt?
maakt het wel wat makkelijker, weet je ook een beetje in welke richting je het moet zoeken
zweden kent overigens heel veel goeie punkbands:
no fun at all
millencolin
randy
adhesive
satanic surfers
vintie vast wel leuk, ik raad hero of our time van satanic surfers aan. Dassur eentje die je niet mag missen...
666 motor inn dan, of going nowhere fast. daarna wast niks meerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Grote kans dat hij die al kent, maar idd, zitten leuke namen bij.
Hmm, hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef LifeTap het volgende:
Malmsteen, Vai, Satriani, Dream Theater etc. Muziek die een gitarist kan appreciëren.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:05 schreef Oosthoek het volgende:
Suïcidale 'muziek' niet toegestaan.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:16 schreef Xebrozius het volgende:
Unkle.
Eels.
quote:Ik heb geen idee, de muziekcultuur is volgens mij niet veel anders dan in Holland.
Dus ik denk dat Red Hot Chilli Peppers wel een goed idee is.
Maar ik zal ook nog ff wat suggesties geven:
Blur, Led Zeppelin, The Offspring
Als ie van eindeloos doelloos gepingel houdt misschien. En dat zijn er niet zo veel onder 14 jarige jochies. Gezien de naam van de band misschien iets van Iggy en The Stooges of MC 5. Allebei grote invloed op The Hellacopters. ( Toch wel DE Zweedse Rockband)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef LifeTap het volgende:
Malmsteen, Vai, Satriani, Dream Theater etc. Muziek die een gitarist kan appreciëren.
Muse is ook wel een goed idee jaquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:58 schreef Echoes het volgende:
ik zeg Muse - Showbizz
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:04 schreef ModernTalking het volgende:
MODERN TALKING
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |