Verkooppunt vond ik inderdaad op de site. Ben wel benieuwd hoe je de rest weet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:51 schreef joriszss het volgende:
[..]
Tiger of Sweden heeft in Nederland enkel een officieel verkooppunt in Amsterdam bij Tomas Grogg. Detail is dat dit merk een band heeft met "matinique" en "InWear" (en nog een heel stel andere merken), gaat allemaal via 1 big ass organisatie die merken ontwikkeld.
Even googlenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:03 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Verkooppunt vond ik inderdaad op de site. Ben wel benieuwd hoe je de rest weet.
Oorsprongelijk was het wel een voetbal merk voor topvoetbalclubquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:56 schreef Summerteeth het volgende:
Waarom gebruikt Bikkembergs eigenlijk een voetballer in dat logo? Niet echt een typisch voetbalmerk, toch?
Dirk Bikkembergs is een Belgische modeontwerper en de voetballijn ontstond toen hij verliefd werd op een voetballer. Dat is ook de voetballer van het logo. Daarna pas werd Dirk Bikkembergs ook de ontwerper van Inter Milan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:56 schreef Summerteeth het volgende:
Waarom gebruikt Bikkembergs eigenlijk een voetballer in dat logo? Niet echt een typisch voetbalmerk, toch?
Wtf, 400 ouderwetse guldens voor een paar schoenen?!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:52 schreef Summerteeth het volgende:
Reken op een euro of 170, 180..
Loop anders ff binnen bij P'leisure, aan het begin van de Hinthamerstraat (vanaf de Markt gezien dan).quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, 400 ouderwetse guldens voor een paar schoenen?!
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind deze wel cool, maar tis wel erg opvallend dat ik nergens een prijs kan vinden...
Ik ga toch echt geen 200 euro voor een paar schoenen betalen, dus wie kan me de kostprijs noemen?
[afbeelding]
Dat was ik ook van plan jaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:10 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Loop anders ff binnen bij P'leisure, aan het begin van de Hinthamerstraat (vanaf de Markt gezien dan).
Ik vind die van Bikkembergs mooier!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:21 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Aardig van elkaar 'overgenomen' dacht ik zo.
Die winkel mag mij de volgende keer wel wat korting geven, gezien de reclame die ik voor ze maakquote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan ja.
Kwam zojuist hun site tegen in dit topic en daar zag ik dat ze ook Bikkembergs verkopen.
De meest kansloze figuren lopen er in. Echt erg. (Antwerpen)quote:Op maandag 8 maart 2004 17:41 schreef Jay_D het volgende:
Ik vind het merk Bikkembergs wel cool. De ontwerper is Dirk Bikkembergs, hij is een bekende Belgische ontwerper...
Ik zie er de laatste tijd veel Belgen in lopen, maja ik weet niet waar het te krijgen is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |