abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2005 @ 13:58:49 #176
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_25161144
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:06 schreef joriszss het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat de exclusiviteit omlaag, hoe meer verkoop punten, des te toegangkelijker het merk is (exclusiviteit zal dus omlaag gaan). Toen ik BB kocht, was dat in een winkeltje waar bijna niemand weet van heeft (had), er was ook maar 1 verkoop punt in tilburg. Nu loopt er ook fout volk met een bierbuik er in rond (blegh)
Tja zoiets had ik al verwacht, dat de exclusiviteit omlaag zou gaan. Welk merk heeft dat nu niet? bijna elk merk dus. MIj gaat het echter ook om wat voor winkels het merk verkopen. Zodra dure,exclusieve winkel het merk verkopen, zal het de massa minder trekken. Omdat ze er niet (vaak) komen, maar bij een winkel als men at work weer wel. En dat stoort mij juist, omdat je met een winkel als maison de bonneterie bijvoorbeeld toch de exclusiviteit wat behoudt.

Mijn vraag aan jou is dus, of jij dit zelf niet had verwacht toen het merk steeds bekender werd. En of je nu de duurdere lijnen gaat aanschaffen omdat er nu fout volk in de instaplijn loopt.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_25161845
Best jammer dat ze nu overal te koop zijn en de puma's van de komende zomer worden. Nog mazzel dat ik vorig jaar een ander model heb gekocht dan dit voetbalmodel.

Ik vind het schitterende schoenen en zeker in de zomer heerlijk om op een vrije dag te dragen, maar ik hou niet zo van 10 keer p.d. eenzelfde paar tegenkomen.
pi_25177658
Is dit trouwens een shirt van de nieuwe collectie?
, zag hem op Ebay maar nog nooit eerder gezien..
pi_25178159
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:28 schreef mic_forever het volgende:
Is dit trouwens een shirt van de nieuwe collectie?
[afbeelding] , zag hem op Ebay maar nog nooit eerder gezien..
Ik vraag me af of het nepper kan.
pi_25178323
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:04 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het nepper kan.
deze misschien? http://www.marktplaats.nl(...)p3%3Fq%3Dbikkembergs

Heb niet zoveel ervaring met bikkembergs om een oordeel te kunnen vellen
pi_25350768
Iemand enig id of dit een echte of 'n nepperd is?

pi_25350920
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 19:52 schreef Exterminator het volgende:
Iemand enig id of dit een echte of 'n nepperd is?

[afbeelding]
gast als je dat zelf niet ziet... nep
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_25351130
Toch ziet ie er wel tof uit
pi_25351255
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:10 schreef PAA-053 het volgende:
Toch ziet ie er wel tof uit
Dat vond ik ook .

Wat doet het er toe of iets nep is... als het er goed uit ziet vind ik het best!
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:24:13 #185
16715 Mylene
*schatje*
pi_25351364
Bij het zien van dat shirtje is ronduit afschuwelijk het eerste wat bij mij opkomt.
pi_25353609
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:24 schreef schatje het volgende:
Bij het zien van dat shirtje is ronduit afschuwelijk het eerste wat bij mij opkomt.
Same here.

Sommige mensen
pi_25353736
Mijn bikkembergs heb ik nog nergens anders gezien , ook nog geen foto's enzo.
is een zwarte schoen met allemaal van di egaatjes erin , zijkant schuinomhoog dus in zo band net als bij de andere schoenen Bikkmberg , en dan de aan de voorkant 2 witte vlakken die deels vuil eruit zien.
pi_25354660
Wat ook altijd leuk is, zijn die mensen die dolgraag in Bikkembergs willen lopen en het dan uitspreken als: Bikkumburks, alsof het een Amerikaan is.
pi_25355304

Deze vind ik echt ongelofelijk gaaf! Deze wil ik wel. Bikkembergs vind ik soms wel leuke dingen hebben, maar persoonlijk ben ik niet echt into-voetbal (dat ze dat o.a. in hun logo en in hun stijl verwerkt hebben zeg maar)
  vrijdag 4 maart 2005 @ 00:08:28 #190
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_25355805
tegenwoordig zie ik ook kleding hangen in de barsoi in utrecht. Overigens begint het mij op te vallen dat ik steeds meer foute mensen in bikkembergs zie lopen
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:28:38 #191
91856 Stretto
..........
pi_25357398
Opeens heeft iedereen Bikkembergs, ik vind het merk een not
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_25359747
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:32 schreef Thermo het volgende:

[..]

Same here.

Sommige mensen
Kerel, dat sommigen dat shirt mooi vinden betekent dat nog niet dat we geen enkel gevoel voor mode hebben hoor.....en dat betekent ook niet dat we er in gaan lopen. Dat je dat shirt meteen afkeurt komt ook alleen maar omdat het nep is, en dan zeg je dat het afschuwelijk is. Even los van echtheid of niet, als het mooi is is het toch mooi? Waar slaat het op om van iets te zeggen dat het niet mooi is, enkel omdat het nep is? Dat is geen garantie voor lelijkheid, als iets lelijk is kan het nep zijn, maar als iets nep is betekent dat niet direct dat het ook lelijk is, snappie?
pi_25361055
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:25 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Kerel, dat sommigen dat shirt mooi vinden betekent dat nog niet dat we geen enkel gevoel voor mode hebben hoor.....en dat betekent ook niet dat we er in gaan lopen. Dat je dat shirt meteen afkeurt komt ook alleen maar omdat het nep is, en dan zeg je dat het afschuwelijk is. Even los van echtheid of niet, als het mooi is is het toch mooi? Waar slaat het op om van iets te zeggen dat het niet mooi is, enkel omdat het nep is? Dat is geen garantie voor lelijkheid, als iets lelijk is kan het nep zijn, maar als iets nep is betekent dat niet direct dat het ook lelijk is, snappie?
Wel, nep is altijd lelijk, anders zou het wel echt zijn. Heb je de achterkant van dat shirtje ook gezien? Of vind je dat juist tof?
pi_25364415
Ja, dat vind ik er wel tof uitzien. Ik zou het, als het echt was geweest, wel kopen. Nu alleen niet, want het is nep. Dat doet bij mij echter niets af aan de mooiheid van iets......
pi_25364694
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:25 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Je begrijpt het dus totaal niet, het is dus gewoon rondweg lelijk, als je de opdruk + het model alleen al ziet heb ik iets van daar wil ik niet dood in gevonden worden, en dat het ook nog nepheid uitstraalt doet daar niet veel beter aan enzo.

Snap je?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:36:38 #196
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_25365564
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:58 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

Tja zoiets had ik al verwacht, dat de exclusiviteit omlaag zou gaan. Welk merk heeft dat nu niet? bijna elk merk dus. MIj gaat het echter ook om wat voor winkels het merk verkopen. Zodra dure,exclusieve winkel het merk verkopen, zal het de massa minder trekken. Omdat ze er niet (vaak) komen, maar bij een winkel als men at work weer wel. En dat stoort mij juist, omdat je met een winkel als maison de bonneterie bijvoorbeeld toch de exclusiviteit wat behoudt.

Mijn vraag aan jou is dus, of jij dit zelf niet had verwacht toen het merk steeds bekender werd. En of je nu de duurdere lijnen gaat aanschaffen omdat er nu fout volk in de instaplijn loopt.
Dit jaar worden er door mij geen artikelen uit de Bikkembergs collectie toegevoegd aan mijn persoonnlijke garderobe. Ik wil best geld lappen voor een shirt, maar niet als ik 2 dagen later door de winkelstraat loop en ik 6 anderen er ook mee rond zie lopen. Geeft me altijd een 'k*t'-gevoel. Ik koop vrijwel alles altijd bij 1 winkel, daar hebben ze altijd wel leuke dingetjes hangen. Zo had ik in augustus al dat JC Rags colbertje met die oranje details bij de kraag (er zat oorspronkelijk ook een kruisje bij maar dat ben ik kwijt). Nou ik dolgelukkig dat ik zoiets had gevonden, ze hadden t pas net binnen en als t daar dan weg is... Dan is t ook echt weg, dus kopen kopen kopen. Maar wat zie je dan 2 maanden later, die KUT MEN AT FUCKING WORK, verkoopt t zelfde colbertje ook. Dus t jasje heeft voor mij nu veel minder gevoelswaarde, (en dit gebeurt me te vaak , als ik zoiets opmerk ben ik ff niet te genieten). DUS geen Bikkembergs meer, altans niet de sport collectie. Red Label (cq. jeans) zal ik nog wel kopen als ik iets moois er tussen zie zitten (maar deze zomer zijn t behoorlijk lelijke dingen ), is ook nog niet te koop op al te veel plaatsen. Rest van de collectie is ook goed te pruimen.... maarja studenten budget he.
Maar deze zomer word t een ander merk. Nog niemand mee zien lopen, al wel bekend waar ik t kan gaan kopen. En ze hebben zeker zwaar leuke items. Dus wie weet zien jullie me straks rond lopen in een vest van Dsquared2 (of shirt of weet ik veel ).

Ps. Tip voor in de winter, zorg dat je minimaal 1 trui uit de collectie van V-neck in je garderobe hebt, zo meesterlijk en zo warm, heb er nu 1 aan van merino wol, en de kwaliteit van de stof is super.
The greatest things in life cost nothing
pi_25365903
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 15:36 schreef Thermo het volgende:

[..]

Je begrijpt het dus totaal niet, het is dus gewoon rondweg lelijk, als je de opdruk + het model alleen al ziet heb ik iets van daar wil ik niet dood in gevonden worden, en dat het ook nog nepheid uitstraalt doet daar niet veel beter aan enzo.

Snap je?
Je leest blijkbaar niet wat ik zeg......
Bovendien: smaken verschillen....
pi_25366464
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:36 schreef joriszss het volgende:

[..]

Dit jaar worden er door mij geen artikelen uit de Bikkembergs collectie toegevoegd aan mijn persoonnlijke garderobe. Ik wil best geld lappen voor een shirt, maar niet als ik 2 dagen later door de winkelstraat loop en ik 6 anderen er ook mee rond zie lopen. Geeft me altijd een 'k*t'-gevoel. Ik koop vrijwel alles altijd bij 1 winkel, daar hebben ze altijd wel leuke dingetjes hangen. Zo had ik in augustus al dat JC Rags colbertje met die oranje details bij de kraag (er zat oorspronkelijk ook een kruisje bij maar dat ben ik kwijt). Nou ik dolgelukkig dat ik zoiets had gevonden, ze hadden t pas net binnen en als t daar dan weg is... Dan is t ook echt weg, dus kopen kopen kopen. Maar wat zie je dan 2 maanden later, die KUT MEN AT FUCKING WORK, verkoopt t zelfde colbertje ook. Dus t jasje heeft voor mij nu veel minder gevoelswaarde, (en dit gebeurt me te vaak , als ik zoiets opmerk ben ik ff niet te genieten). DUS geen Bikkembergs meer, altans niet de sport collectie. Red Label (cq. jeans) zal ik nog wel kopen als ik iets moois er tussen zie zitten (maar deze zomer zijn t behoorlijk lelijke dingen ), is ook nog niet te koop op al te veel plaatsen. Rest van de collectie is ook goed te pruimen.... maarja studenten budget he.
Maar deze zomer word t een ander merk. Nog niemand mee zien lopen, al wel bekend waar ik t kan gaan kopen. En ze hebben zeker zwaar leuke items. Dus wie weet zien jullie me straks rond lopen in een vest van Dsquared2 (of shirt of weet ik veel ).

Ps. Tip voor in de winter, zorg dat je minimaal 1 trui uit de collectie van V-neck in je garderobe hebt, zo meesterlijk en zo warm, heb er nu 1 aan van merino wol, en de kwaliteit van de stof is super.
tip: tiger of sweden, exclusief mooi merk en nauwelijks te krijgen in Amsterdam. http://www.tigerofsweden.com/
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:09:39 #199
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25366725
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:43 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik echt ongelofelijk gaaf! Deze wil ik wel. Bikkembergs vind ik soms wel leuke dingen hebben, maar persoonlijk ben ik niet echt into-voetbal (dat ze dat o.a. in hun logo en in hun stijl verwerkt hebben zeg maar)
oh, die is idd wel heel mooi, jammer alleen van die stof...
als het gewoon 'matte' stof was, zou ik zo'n vest wel willen hebben, maar zo is het teveel een trainingsjack
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:51:11 #200
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_25367281
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:49 schreef itsontoday het volgende:

[..]

tip: tiger of sweden, exclusief mooi merk en nauwelijks te krijgen in Amsterdam. http://www.tigerofsweden.com/
Tiger of Sweden heeft in Nederland enkel een officieel verkooppunt in Amsterdam bij Tomas Grogg. Detail is dat dit merk een band heeft met "matinique" en "InWear" (en nog een heel stel andere merken), gaat allemaal via 1 big ass organisatie die merken ontwikkeld.
The greatest things in life cost nothing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')