One_Punch_Mickey | maandag 8 maart 2004 @ 15:10 |
![]() Engine type 4-takt vier cilinder in lijn Displacement 636 cm3 Bore x stroke 68.0 x 43.8 mm Compression ratio 12.8:1 Valve system DOHC, 16 kleppen Maximum power 87 kW {118PS}/13,000 tpm Maximum power with RAM Air 91.5 kW {125 PS}/ 13,000 tpm Maximum torque 67 N-m {6.8 kgf-m}/11,000 tpm Fuel supply/Carburettor Electronische injectie (o38 mm x 4) Ignition Digitaal Starting Electrisch Transmission 6 versnellingen Frame type Perimeter, geperst-aluminium Rake/Trail 24.5° / 95 mm Suspension, front 41 mm upside down voorvork met instelbare veervoorspannig en volledig instelbare ingaande en uitgaande demping Suspension, rear Bottom-Link Uni-Trak met stickstofgas gevulde demper, traploos instelbare veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping Wheel travel, front 120 mm Wheel travel, rear 135 mm Tyre, front 120/65ZR17M/C (56W) Tyre, rear 180/55ZR17M/C (73W) Brakes, front Dubbele semi-zwevende 280 mm schijven, radiaal gemonteerd, 4 zuigers Brakes, rear Enkele 220 mm schijf Dimensions (L x W x H) 2,025 x 720 x 1,100 mm Wheelbase 1,400 mm Seat height 825 mm Dry weight 161 kg Colour(s) Black Pearl, Candy Lightning Blue en Lime Green ![]() Displacement 599 cm3 Bore x stroke 67.0 x 42.5 mm Compression ratio 13.0:1 Valve system DOHC, 16 kleppen Maximum power 86 kW {117 PS}/ 13,000 tpm Maximum power with RAM Air 90,6 kW {123 PS}/ 13,000 tpm Maximum torque 65 N·m {6.6 kgf·m}/ 12,000 tpm Fuel supply/Carburettor Electronische inspuiting (ø38 mm x 4) Ignition Digitaal Starting Elektrisch Transmission 6 versnellingen Frame type Perimeter, geperst-aluminium Rake/Trail 24.5°/95 mm Suspension, front 41 mm upside down voorvork met instelbare veervoorspannig en volledig instelbare ingaande en uitgaande demping Suspension, rear Bottom-Link Uni-Trak met stickstofgas gevulde demper, traploos instelbare veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping Wheel travel, front 120 mm Wheel travel, rear 135 mm Tyre, front 120/65ZR17M/C (56W) Tyre, rear 180/55ZR17M/C (73W) Brakes, front Dubbele semi-zwevende 280mm schijven, radiaal gemonteerd, 4 zuigers Brakes, rear Enkele 220 mm schijf, enkelzuiger Dimensions (L x W x H) 2,025 x 720 x 1,100 mm Wheelbase 1,400 mm Seat height 825 mm Fuel capacity 18 liter Dry weight 161 kg Colour(s) Lime Green ![]() Engine type {Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four} Displacement {998 cm3} Bore x stroke {76.0 x 55.0 mm} Compression ratio 12.7:1 Valve system {DOHC, 16 valves} Maximum power 128.4 kW {175 PS}/ 11,700 tpm Maximum power with RAM Air 135.3 kW {184 PS}/ 11,700 tpm Maximum torque 115 N·m {11.7 kgf·m}/ 9,500 tpm Fuel supply/Carburettor {Fuel injection: Ø 43 mm x 4 (Mikuni)} Ignition {Digital} Starting {Electric} Transmission {6-speed, return} Frame type {Backbone/Twin-tube, aluminium} Rake/Trail 24° / 102 mm Suspension, front {Type: 43 mm inverted fork with top-out springs Compression damping: 16-way Rebound damping: 16-way Spring preload: Fully adjustable} Suspension, rear {Type: Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock and top-out spring Compression damping: Stepless Rebound damping: Stepless Spring Preload: Fully adjustable} Wheel travel, front 120 mm Wheel travel, rear 125 mm Tyre, front {120/70ZR17M/C} Tyre, rear {190/50ZR17M/C} Brakes, front {Type: Dual semi-floating 300 mm petal discs Calliper: Dual radial-mount, opposed 4-piston, 4-pad} Brakes, rear {Type: Single 220 mm petal disc Calliper: Single-bore pin-slide} Dimensions (L x W x H) 2,045 x 705 x 1,115 mm Wheelbase 1,385 Seat height 825 mm Fuel capacity 17 liter Dry weight 170 kg Colour(s) Lime Green, Metallic Spark Black, Candy Thunder Blue Model nr. ZX-10R ![]() Engine type 4-takt viercilinder in lijn Displacement 953 cm3 Bore x stroke 77.2 x 50.9 mm Compression ratio 11.2:1 Valve system DOHC, 16 kleppen Maximum power 93.4 kW {127 PS}/10,000 rpm Maximum torque 95.6 N·m {9.7 kgf·m}/8,000 rpm Fuel supply/Carburettor Electronische benzine injectie (Ø 38 mm x 4) Ignition Digitaal Starting Electrisch Transmission 6 versnellingen Frame type Diamond, high-tensile stalenframe Rake/Trail 24°/101 mm Suspension, front 41 mm upside down voorvork met instelbare veervoorspannig en traploos instelbare uitgaande demping Suspension, rear Bottom-Link Uni-Trak met stickstofgas gevulde demper, traploos instelbare veervoorspanning en uitgaande demping Wheel travel, front 120mm Wheel travel, rear 138mm Tyre, front 120/70ZR17M/C (58W) Tyre, rear 190/50ZR17M/C (73W) Brakes, front Dubbele, semi-zwevende 300 mm schijven met 4-zuiger remklauwen Brakes, rear Enkele schijf 220 mm Dimensions (L x W x H) 2,080 x 770 x 1,055 mm Wheelbase 1,420 mm Seat height 820 mm Fuel capacity 18 liter Dry weight 198 kg Colour(s) Pearl Blazing Orange, Lime Green en Black Pearl Oeps, en dan zelf de voorgaande topics vergeten: De eerste fok! motormeet? De eerste Fok! motormeet! (deel 2) De tweede Fok! motormeet! De tweede Fok! motormeet! (deel 2) De tweede Fok! motormeet! (deel 3) De tweede Fok! motormeet! (deel 4) De tweede Fok! motormeet! (deel 5) De tweede Fok! MotorMeet! (deel 6) De tweede Fok! MotorMeet! (deel 7) De tweede Fok!MotorMeet (deel 8) De tweede Fok!MotorMeet (deel 9) De tweede Fok!MotorMeet (deel 10) De tweede Fok!MotorMeet (deel 11) De tweede Fok!MotorMeet (deel 12) De tweede Fok!MotorMeet (deel 13) De tweede Fok!MotorMeet (deel 14) De tweede Fok!MotorMeet (deel 15) De tweede Fok!MotorMeet (deel 16) De tweede Fok!MotorMeet (deel 17) De tweede Fok!MotorMeet (deel 18) De Tweede FOKMotormeet (deel 19) De Tweede FOK MotorMeet - Part 20 (FOK MC) Suzuki GSX-R (deel1) [FOK MC]Honda CBR [deel 2] [ Bericht 53% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 08-03-2004 15:33:34 ] | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 15:12 |
Zit ik net een heel Yamaha R-serie topic te maken ![]() Jij was eerder.. dus mijne gaat op slot vrees ik.. | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 15:14 |
Mijne is lekker uitgebreider en mooier, puh ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 8 maart 2004 @ 15:18 |
hahahah volgende keer beter ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 15:19 |
Tss.. 1 miezerig Kawa modelletje ![]() Ik vind dat we mijn topic maar moeten gebruiken ![]() Yamaha is sowieso beter dan Kawasaki ![]() ![]() | |
ZX9R | maandag 8 maart 2004 @ 15:25 |
quote:Donder op Lummel! ![]() Yamaha beter dan Kawa ![]() | |
ZX9R | maandag 8 maart 2004 @ 15:26 |
quote:Aan modje vragen op slot te zetten en weer te activeren (meet deel 4 in de titel) als dit tpoic weer vol is. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 15:28 |
Doe maar op deze ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 15:28 |
quote:Zit maar te dollen natuurlijk, heb toch zelf een Kawa gehad man ![]() | |
ZX9R | maandag 8 maart 2004 @ 15:30 |
quote:Waarom denk je dat ik zo reageer? ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 15:31 |
Ik vind dat de ZX10R dan in het groot moet, is toch wel de leider van die modellen hier ![]() | |
ZX9R | maandag 8 maart 2004 @ 15:40 |
quote:Wat is dat voor een rare demper? Als die ingeveerd is komt hij niet meer terug in zijn oorspronkelijke positie omdat hij oiv de stickstof blijft plakken? ![]() | |
Patrick281 | maandag 8 maart 2004 @ 15:47 |
quote:Door een bug in Fok! kan ik mijn profiel niet goedzetten = dus 7 maart. Jaartal onbekend. ![]() ..onpartijdige dubbelpost.. ![]() | |
yup | maandag 8 maart 2004 @ 16:02 |
Geef mij maar een ZX-10r ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:04 |
En dan? Wat ga je er mee doen dan ![]() | |
yup | maandag 8 maart 2004 @ 16:05 |
Ik vind die gewoon mooier, vooral de voorkant ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:05 |
Ow, ga je er hele dag naar zitten kijken ![]() OPM heeft zn zin hoor ![]() ![]() | |
yup | maandag 8 maart 2004 @ 16:06 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | maandag 8 maart 2004 @ 16:06 |
quote:Hoezo? | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:11 |
quote:Ik had ook een topic geopend.... van de Yamaha R-series ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:12 |
quote:Ik zou hem dan verkopen als ik jou was, levert ie nog wat op, als je er toch alleen maar naar kijk ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:19 |
quote:Dan moeten we gewoon tegen de tijd dat deze vol zit die gaan gebruiken, zoals ZX9R net al zei. (ff modje vragen om te heropenen met gewijzigde topictitel) Tis natuurlijk zonde om het werk ervoor gewoon weg te gooien ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:20 |
quote:Ook qua vermogen zou ik denk ik die ZX10R wel kiezen ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:21 |
quote:Dan koop ik hem wel ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:21 |
quote:Ja, dan moeten we dan maar doen ![]() | |
Fulcrum_X | maandag 8 maart 2004 @ 16:21 |
mijn zwager heeft eens een zwarte Kawasaki Ninja ZX-10R gehad.. 1000 cc, dat ding is levensgevaarlijk. Hij heeft hem ook vrij snel weer weggedaan wel bloedmooi, maarja ook dodelijk | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:23 |
quote:Ik blijf me toch afvragen wat die smiley nu pcies betekent ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:24 |
quote:ZX10R is toch net nieuw op de markt geintroduceerd? | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:24 |
quote:Ik vraag me af of ik wel zoveel vermogen zou willen hebben.. dat vermogen past niet bij een supersport vind ik. Want, supersport is voor bochten.. en dan met zoveel koppel/vermogen word uitacceleren uit bochten simpelweg gevaarlijk. t Is alleen leuk voor een keer hard rechuit te rijden en om te vertellen tegen je vrienden ![]() Ik heb liever een 600tje waar je gewoon vol op het gas kan als je de bocht uitkomt... (mits je banden warm zijn) En dan de banden... welke banden zijn in godsnaam geschikt voor zoveel power ![]() ![]() ![]() Tja, keuze's ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:26 |
quote:Waarom gevaarlijk? t Zit in je rechterhand... zeg dan gewoon dat je peuken schijt op zo'n ding ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:27 |
quote:Voor uitaccelereren is 600cc idd ook al zat. Maar toch zou ik wel eens willen voelen hoe zoveel vermogen nu echt voelt.. Voor de grap 10 min 300+ rijden wordt moeilijk, want dan moet je al bijna op zo'n zoutvlakte rijden ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:29 |
Maasvlakte, Duitsland ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:30 |
![]() Goede motorkleding die gozer achterop ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:30 |
quote:Zijn daar dan stukken van 50km lang waar je zonder van het gas af te gaan gewoon met 300+km/u door kunt blijven scheuren? ![]() | |
Steve-O | maandag 8 maart 2004 @ 16:32 |
quote:Afsluitdijk ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:32 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:35 |
Maasvlakte kan je wel effe 300+ rijden ja... denk voor zo'n 5 minuten ![]() Toch jongens? [ Bericht 2% gewijzigd door Rietvaerder op 08-03-2004 16:40:31 ] | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:35 |
quote:Die is toch geen 50km? En tussendoor staan ze nog wel eens te flitsen ![]() | |
hollander172 | maandag 8 maart 2004 @ 16:37 |
quote:Ik denk dat hij de ZX10 bedoeld. Zo eentje dus: ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:41 |
quote:Tja, die zal ook al wel pittig wat vermogen gehad hebben. Maar het blijft een kwestie van beheersing.. | |
yup | maandag 8 maart 2004 @ 16:45 |
quote:Van Amsterdam naar Schiphol airport heb je vaak in de nacht een hele 5-baans snelweg tot je beschikking, die vaak helemaal leeg is... alleen weet de naam of code van die snelweg niet... En voor de flitshaters... 'savonds hebben we ontdekt dat er de hele weg niet geflitst word ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:45 |
Tja, vraag es of je het risico wilt lopen om gepakt te worden met 300+.... op voor manier dan ook. | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:46 |
quote:A4, das in mijn achtertuin ![]() Alleen controleren ze daar ook nog wel eens en daar kun je ook geen 50km 300+ rijden ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 16:47 |
Heren, k ga werken, tot vanavond! ![]() | |
yup | maandag 8 maart 2004 @ 16:48 |
quote:Denk niet dat ze je kunnen bijhouden ![]() quote:Maar 'savonds, want daar probeert mijn oom na 12'en vaak de top van zijn Mazda 323F 1.5 (top is btw 195 op benzine, gas is het 180 ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:49 |
quote:Das is idd ook belangrijk. Met 300 gepakt worden door politie is nog net te doen. (wel alles kwijt..) Met 300 op een auto knallen is zekers niet te doen ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 16:52 |
quote:Proberen je top te rijden kan daar heel goed, maar 300km/u is zo enorm hard dat zelfs daar op de 5-baans weg nog wel eens problemen kunnen ontstaan.. Eén hobbeltje ofzo.. De 300km/u aantikken is te doen, langer dan 5 minuten op topsnelheid zou ik zekers niet aanraden!! ![]() | |
Patrick281 | maandag 8 maart 2004 @ 17:03 |
quote:Die heb ik ook gehad .. 137 pk .. maar niet echt super super fel ofzo zoals mijn GSX-R1100WP later. ![]() Voor huidige begrippen een hele goede toermotor. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 17:08 |
Waarom noem jij je eigenlijk Patrick281 als je Pepijn heet? ![]() | |
PatrickM | maandag 8 maart 2004 @ 17:28 |
quote:ZX10R rijdt volgens Promotor alleen lekker met racebanden, met normale wegbanden schijnt ie constant te zoeken en is het eigenlijk een soorte met van levensgevaarlijke motor voor op de openbare weg... i.t.t. de Yamaha R1 2004 die dus wel weer gewoon heel erg goed schijnt te rijden op de openbare weg volgens Moto73 Conclusie: ZX10R looks met R1 handeling en je zou de perfecte motor hebben ![]() * PatrickM vindt de ZX10R ubergeil i.t.t. tot de R1 (voornamelijk door die seat pipes ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 17:36 |
quote:Hmm, had het eerder andersom verwacht. Yamaha stond toch altijd wat meer bekend als extreem, terwijl kawasaki meer bekend stond om 'ultra sportief toeren' | |
PatrickM | maandag 8 maart 2004 @ 17:37 |
quote:Tja... dan wil je niet gegrepen worden door een medeweggebruiker ![]() Maar de politie hoef je niet bang voor te zijn (aannemende dat je je nummerplaat eraf haalt, of afplakt/afdekt)... ten eerste flitsers... die registreren tot 253 km p/h. Rij je daarboven, dan wordt die raderstraat (of hoe dat dan ook werkt) zodanig afgebogen, dat de weerkaatsing niet meer terug naar het flitsapparaat komt. Ten tweede, ik ken geen politieauto's/motoren die harder als 250/260 lopen... (die KLPD volvo's lopen max ± 260). Bovendien kan je met een motor die 300+ kan rijden zo knoerthard accelereren, dat je ze binnen no-time hebt afgeschud... (uiteraard niet op een voorspelbare route blijven rijden, want dan heb je weer de kans dat je wordt opgewacht door collega's van de achtervolgende agenten...) En nee, nog nooit in praktijk uitgeprobeerd ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 17:40 |
quote:253 maar? Beters! Die van mij zou als het goed is 258 echte km's moeten kunnen ![]() Maar toch ga ik denk ik maar niet proberen ![]() Maar ze kunnen je idd niet bijhouden. Maar denk wel dat alle wagens in de regio opgeroepen worden om op te letten voor een 300km/u rijdende motor. | |
PatrickM | maandag 8 maart 2004 @ 17:47 |
quote:Yamaha heeft gepoogd van de nieuwe R1 een soort allemansvriend te maken onder de extreme-pk pakhuizen terwijl Kawasaki van de ZX10R echt een extreme sportmachine wilde maken (wat dus ook aardig gelukt is kennelijk ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 18:20 |
quote:Op zich zal het ze beiden best goed gelukt zijn, maar wel een beetje raar dat ze beiden eigenlijk van hun stijl afwijken. | |
Last_Action_Hero | maandag 8 maart 2004 @ 18:23 |
Mijn voorkeur ligt toch bij de enige echte: de Harley-Davidson. Natuurlijk technisch minder etc. etc. maar het gevoel, daar gaat het om he! Maar dit is mijn mening, voor iedereen is dat gevoel natuurlijk anders. | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 18:34 |
quote:Zo zie je dat iedereen op een andere manier plezier beleeft aan het motorrijden ![]() Persoonlijk rij ik liever een beetje pittig over wat bochtige wegen, dus kies toch meer voor de sportievere categorie. Heb je zelf ook een Harley? | |
Last_Action_Hero | maandag 8 maart 2004 @ 18:40 |
Nou mij vader heeft altijd een Harley-zaak gehad, vandaar dat ik wat bevooroordeeld ben! ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 18:42 |
quote:Wow, das handig om goedkoop Harley te rijden! ![]() ![]() | |
Last_Action_Hero | maandag 8 maart 2004 @ 18:48 |
Misschien als ik hem lief aankijk. Hij is echter wel een harde zakenman hoor! ![]() | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 18:50 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Last_Action_Hero | maandag 8 maart 2004 @ 18:51 |
Helemaal met je eens! | |
ploderus | maandag 8 maart 2004 @ 19:01 |
Hmm, ga nu maar een nieuwe portie normen en waarden opdoen dmv the Simpsons ![]() | |
yup | maandag 8 maart 2004 @ 19:04 |
quote:En waar heeft u dat informatie vandaan? Een lasergun (veel slechter dan flitspaal) kan tot 320 km/u flitsen, en dat is volgens flitsservice.nl (daar heeft iemand zoeits bekeken, en op het lasergun stond van 3 km/u tot 320 km/u). Een flitspaal op de snelweg zal dus zeker weten boven de 320 km/u kunnen flitsen! | |
PatrickM | maandag 8 maart 2004 @ 19:27 |
quote:U vraagt, wij geven: Hoe hard moet je rijden om... (flitspaal) Heb overigens 2 km gelogen ![]() | |
Makster | maandag 8 maart 2004 @ 19:28 |
Tering wat praten jullie veel ![]() Vandaag trouwens mijn eerste wheelie, was duidelijk een ongeplande en ongecontroleerde en schrok me de pleuris. Gelijk gas dicht gegooid, ga wel verder expirimenteren als ik daar aan toe ben ![]() quote:Nope een flitspaal kapt er mee als je harder rijdt dan 250 of 270 km per uur. Dit komt omdat een flitspaal 2 fotos moet maken en daaruit de snelheid berekend. Na deze snelheid (270 ofzo ) is de flitser niet snel genoeg meer. Een laser gun werkt volgens een heel ander principe ![]() | |
Patrick281 | maandag 8 maart 2004 @ 20:41 |
quote:Waarom noem jij je Rietvaerder? | |
One_Punch_Mickey | maandag 8 maart 2004 @ 21:02 |
quote:dat vraag ik me nou ook af? vandaag naar die demper geweest in apeldoorn. hij was er zelf niet dus zijn vrouw was er om de demper te laten zien. na kennismaking krijg ik em te zien. het eerste wat ze zegt als ze hem uit de plastic zak haalt is: 'ik moest uitkijken van mijn man want er kon iets uitvallen'. uitvallen?? hoort dat? maarja, ik neem em over en ja hoor, er valt iets uit. dus ik zeg: 'das niet zo goed, he'. 'nee', zei ze, 'hij had het aan vrienden gevraagd en das was geen probleem. yea right!! maar ok, dus ik neem em mee naar mijn motor. hij was wel stukken dikker dan de mijne, bruut hoor!! ik keek naar de aansluiting en de dikte van de opening en voor zover ik het kon zien moest dat wel lukken! en de term 'open demper' is niet overdreven, hij is echt open! tis gewoon een tunnel. maar toen ik de demper verder bekeek zag ik, precies op de laagste plek van de demper (thx hollander ![]() 'o, dat wist hij ook niet'. het was duidelijk, ik was voor niks naar apeldoorn gekomen. maakte niet uit, het was lekker weer ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 08-03-2004 21:10:22 ] | |
One_Punch_Mickey | maandag 8 maart 2004 @ 21:15 |
quote:ik heb tenminste een originele titel ![]() ![]() enne, idd er moest wel een grotere pic van die ZX10R maar ik kon er zo gauw geen vinden, zat ook op mijn werk. | |
yup | maandag 8 maart 2004 @ 21:29 |
quote:Je hebt gatso's en multanova's, gatso is niet zo echt goed, maar voldoet in Nederland, multanova is fokking ziek en die kon volgens mij een F16 flitsen. Er zijn veel gatso's in NL maar Multanova's... dat weet ik eerlijk gezegd niet. Edit: Heb net gelezen dat de geavanceerde (multanova's dus) flitspalen tot ong. 800 km/u gaan om een perfecte foto te kunnen krijgen... daarna word het volgens mij wazig, maar nog steeds herkenbaar... | |
Patrick281 | maandag 8 maart 2004 @ 22:04 |
quote:Dat hij daar zijn vrouw mee opzadelt .. wat is dat voor een vent.. En de prijs was inderdaad te fokking mooi om waar te wezen. Qua verhaal begin je het al te leren. ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 8 maart 2004 @ 22:27 |
quote:hij moest werken maar wel jammer, dat zijn mooie dempers. quote:dat wordt nog wel wat ![]() | |
DAMH | maandag 8 maart 2004 @ 22:40 |
ff een vraagje aan die gasten met een sport-motor, is het nou zo dat je last van je rug krijgt door de houding op zo'n motor of valt dit wel mee? als je er wat langer mee rijdt natuurlijk ... | |
hollander172 | maandag 8 maart 2004 @ 22:48 |
quote:Geen dank, altijd kijken naar de punten waar vocht in kan blijven staan, daar rotten ze altijd door. Goed dat je hem niet meegenomen hebt (het is wel makkelijk te vervangen) maar die prijs is dus echt te gek voor een halfrotte demper. Sluit mooi aan bij het verhaal dat hij niet wist hoeveel kilometer hij er al onder zat. Trouwens die Arrow die aangeboden werd, ga daar eens kijken voor de grap. De kerel die hem aanbied heeft al heel veel zooi verkocht en voor zover ik heb gelezen altijd goed spul. Misschien valt de demper best mee als je hem ziet bij je motor. (ik ken hem niet overigens, alles wat ik weet heb ik van MF) | |
Makster | maandag 8 maart 2004 @ 22:52 |
quote:Valt reuze mee. Je hoeft niet altijd met je kin op de tank te knallen. Iets rechter op zitten kan ook. Heb eigenlijk nooit last van mijn rug gehad. De zit positie is in het begin wel ff wennen maar ik zou niks anders meer willen ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 23:06 |
Waarom ik Rietvaerder heet.... tja, waarom ook niet ![]() Nee, ik kon dus niks verzinnen en heb dus zomaar wat op het toetsenbord geramt ![]() Als ik het opnieuw mocht doen zou ik natuurlijk gewoon Mr. Suzuki heten. Hee PatM, k wist niet dat er ook nog (relatief) zinnige dingen uit jou konden komen? Blijf jij nu maar BMW rijden, dan doe je al gek genoeg. En Makster.. wheelie? Vertel es? ![]() | |
PatrickM | maandag 8 maart 2004 @ 23:10 |
quote:Het is maar net wat voor eisen je aan een motor stelt, en wat je zelf het belangrijkst vindt. Wil je echt een beetje comfort op langere ritten, dan kun je beter naar een toermotor kijken. Maar vindt je een supersport leuker qua uiterlijk, en wil je toch een beetje zitcomfort, kun je kijken naar bijvoorbeeld een Kawasaki ZZR600 of ZZR1100/1200 (afhankelijk of je een beginner bent of niet ![]() En tja, last van je rug krijgen is maar net welke motor je hebt. Je hebt ook zat supersports waar je lekker op kan zitten zonder dat ja zwaar opgevouwen zit (denk bijvoorbeeld aan de Hayabusa, maar als je een beginner bent, is dat niet de meest verstandige motor om op te beginnen ![]() En tja... er is zoveel te krijgen... heb ik de Yamaha YZF600R ThunderCat al genoemd? En je hebt supersport motoren en supersport motoren... Dus gewoon kijken wat je het meest aanspreekt met de eisen die je zelf stelt... | |
ZX9R | maandag 8 maart 2004 @ 23:10 |
quote:Had ik ook de eerste keer dat ik mijn brommer echt open trok. Ik kwam er naderhand pas achter dat ik t/m de derde versnelling met mijn voorwiel in de lucht had gehangen. ![]() (en toen zat ik al heeeel ruim boven de 100 km/h) ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 23:15 |
Mijn vis was wel 4 meter lang en woog 70kg....![]() | |
ZX9R | maandag 8 maart 2004 @ 23:17 |
quote:Ik had dat echt niet in de gaten. Ik dacht alleen dat hij ver uit z'n veerpoten kwam. Naderhand ben ik er eens op gaan letten maar het bleek dat hij het voorwiel in iedere versnelling net zo'n 5 à 10 cm van de grond trok. Dat had ik met mijn andere nog nooit meegemaakt. Vandaar dat ik aan een lange veerweg zat te denken. | |
PatrickM | maandag 8 maart 2004 @ 23:18 |
quote:Hee, omdat ik een BMW K1100LT heb gekocht wil niet zeggen dat ik supersport niks vind, ergo, supersports zijn gewoon gaaf om te zien, en gaaf om er 5 minuten op te rijden (mits blok en banden al warm zijn natuurlijk). Maar tja... soms moet je een keuze in het leven maken over wat je nu het allerliefst wil. De een wil een GSX-R600, de ander een GSX-R750, weer een ander een GSX-R1000, en nog weer een ander een GSX-R1300.... en ik... doe mij maar een toerbuffel ![]() maar volgend jaar komt er waarschijnlijk nog wel een pretfiets bij ![]() ![]() * PatrickM zegt: "het leven is rot als je werkt en nog thuis woont" ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 23:19 |
Je valt in herhalingen. ZX9R: Jij wou beweren dat jij hem in zn 3 en hoger nog op t gas omhoog krijgt? Dat wil ik zien. | |
ZX9R | maandag 8 maart 2004 @ 23:20 |
[me=ZX9R] zegt: "Het leven is rot als je werkt en op jezelf (samen)woont"[/me] ![]() @ RV: Ik zei t/m z'n 3. | |
ZX9R | maandag 8 maart 2004 @ 23:22 |
bijzonder.... ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 23:22 |
Maar PatM, ik dacht dat jij SuperSports uberhaupt niks vond ![]() ![]() En ze zijn toch veel te gevaarlijk... ? ![]() Man, get a life, een BMW (En dan vooral zo'n K1100LT) op je 24e (?) ![]() Triest en kansloos.. afgeschreven ![]() | |
Rosco_P_Coltrane | maandag 8 maart 2004 @ 23:22 |
quote:De Gatso meters van vandaag de dag zijn allemaal met de "nieuwe" spullen. Vroega konden die tot 250 km/u flitsen, dit is aangepast omdat de plietse meer-en-meer merkte dat er voertuigen die dat gemakkelijk haalden. Ze zijn gebenchmarkt op 750km/u, een snelheid die je op de snelweg niet snel tegen zal komen. Trouwens Yup, jij bedoelde de A4 tussen A'dam en Schiphol, die weg moet je dus niet proberen met flinke snelheid (ja, heb er ervaring mee) omdat er dag-en-nacht mensen van-en-naar Schiphol gaan, ook mensen van buiten de regio die om de havenklap van baan wisselen omdat ze de weg niet kennen ![]() Kan je beter de A5 doen, die heeft (nog) geen flistpalen en is uiterst dunbevolkt in de nacht .... hehehe, ja, daar heb ik ook ervaring mee ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 23:23 |
quote:In iedere versnelling zeg je hier ![]() En in zn 3 omhoog trekken... ook dat wil ik zien ![]() | |
Rosco_P_Coltrane | maandag 8 maart 2004 @ 23:25 |
quote:Dat leer je met de tijd wel. In het begin moet je zo-ie-zo wennen aan het rijden, dan ben je na 200km al kapot. Ook de spierpijn die je dan krjigt voelt vreemd. Supersport rijden en de houding leer je vanzelf, je zal zien (of niet) dat je je houding aanpast naargelang je snelheid toe- of afneemt. Dit is weers- en windafhankelijk. Niet de eerste dag 300km gaan rijden met een forse snelheid dus, opbouwen is het keyword | |
PatrickM | maandag 8 maart 2004 @ 23:29 |
quote:zucht... | |
Rosco_P_Coltrane | maandag 8 maart 2004 @ 23:29 |
quote:Met +125pk, nah, niets bijzonders, je koppel is groot. Daarnaast heb je daar ook een rauwe sportfiets die vermogen leveren kan, dus het is niet vreemd wanneer je boven de 150km/u (derde versnelling) nog eens een power-wheelie trekt. Met een beetje kunst en oefenwerk kan je dat wiel helemaal omhoog halen en doorrijden op dat ene wiel | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 23:33 |
Toch wil ik het zien ![]() | |
Rosco_P_Coltrane | maandag 8 maart 2004 @ 23:33 |
{knip} | |
PatrickM | maandag 8 maart 2004 @ 23:35 |
quote:Lijkt me dan wel meer werk voor een R1 of soortegelijke brommer dacht ik zo... Ik denk dat je met een 600cc supersport hem in zijn 3 niet meer in de lucht krijg puur op vermogen... | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 23:36 |
Tja, zelfs met een Bandit1200 lukt het in zn 3 niet hoor. Of je moet kortere gearing hebben (groter tandwiel achter). Zoals ik al zei.. wil het weleens zien in zn 3 nog omhoog op t gas. | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 23:39 |
Nieuwe R1 misschien ![]() | |
PatrickM | maandag 8 maart 2004 @ 23:47 |
quote:En ZX10R (welke volgens een test in de Moto73 net zo makkelijk in zijn 2 een powerwheelie maakt als in zijn 1) ![]() | |
Rietvaerder | maandag 8 maart 2004 @ 23:51 |
Ja, maar alle pittige fietsen maken in de 2 nog een powerwheelie, maar in de 3 word wel lastig als je met originele gearing rijdt. | |
ploderus | dinsdag 9 maart 2004 @ 07:34 |
In de 2e versnelling kan ik op vermogen het voorwiel nog de lucht in krijgen (dan moet ik wel even zoeken naar het goede toerental). Dan moet een ZX9R in ieder geval in z'n 3e versnelling nog wel qua vermogen het voorwiel op kunnen tillen, toch? Daarboven weet ik niet. Dan wordt je snelheid al zo erg hoog.. 180-200+ ofzo? [ Bericht 1% gewijzigd door ploderus op 09-03-2004 07:55:13 ] | |
ploderus | dinsdag 9 maart 2004 @ 07:52 |
![]() Zag net op internet wat ze gaan doen tegen motorrijders die toch iedere keer te hard blijven rijden: ![]() | |
ZX9R | dinsdag 9 maart 2004 @ 07:57 |
Met Bijzonder bedoelde ik dat mijn [me=] dingetje v3rn3#k7 werd met een edit en dat ik het niet meer terug kreeg. Maar het was echt zo. Ik wist niet dat je dat een powerwheely noemt maar dat was toch echt het geval. Je hebt dan iig het idee dat je achter van je brommer af vliegt. ![]() | |
ploderus | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:01 |
quote:Heb idd ook al een aantal keer gehad dat ik dacht dat mijn motortje er zonder mij vandoor wilde gaan ![]() Dat 'power' ervoor wil gewoon zeggen 'op vermogen'. Net als in powerslide (met wheelspin uitaccelereren uit een bocht, waardoor die motogp'ers zo lekker driftent de bocht uit komen scheuren ![]() ![]() | |
ZX9R | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:04 |
Powerslide á la Rossi! | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:04 |
quote:ik vroeg me al af in welke context je die smile kunt gebruiken ![]() | |
ZX9R | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:04 |
btw, je hebt me weer ingehaald na de correcties Plo! | |
ploderus | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:06 |
quote:Die ja ![]() ![]() | |
ploderus | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:07 |
quote:Hmm, zijn idd heel wat mogelijke contexten, maar deze is idd wel heel aardig zo! Het is een ' flikker van je brommert tijdens een wheelie af' smiley ![]() | |
ploderus | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:08 |
quote:Tuurlijk! Waat dacht je dan ![]() Er zijn trouwens wel pittige correcties doorgevoerd. Jij bent meer dan 20 punten gezakt ![]() | |
ZX9R | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:14 |
Banden en chassis hebben punten moeten inleveren. ![]() van 40 naar 20 en van 117 naar 93. daarentegen heeft de motor er 21 punten bij gekregen. | |
ploderus | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:28 |
quote:Wow, beetje raar. Maar ik sta nu wel eerste (in de Fok! Motorsubleague)!! ![]() Beetje te mooi weer is het eigenlijk wel om weer de hele dag binnen te zitten ![]() ![]() Hopelijk trekt het niet weer helemaal dicht, zoals gister ook gebeurde. Maar ja, ik moet nu helaas naar schooltje toe ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:32 |
Ben vandaag niet met de motor naar mijn werk. En nu hoor ik op de radio vanochtend dat er weer kans op sneeuw ![]() | |
ZX9R | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:39 |
Ik zit ook al weer naar buiten te turen. Strak blauwe lucht, lekker zonnetje en een veel te lekkere brommer om niet te rijden. Ik ga binnenkort (lees: morgen of uiterlijk overmorgen) de olie van mijn brommer vervangen. Wat raden jullie aan? Ik denk dat ik dan ook maar eens het brandstofprobleem van de Z750 ga oplossen. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:56 |
Dat is het gekke, hier ook alleen maar blauwe lucht. Maar een collega die net binnenkwam is op de fiets en kreeg hoofdpijn van de kou. Dus is t toch wel weer fris buiten. | |
Patrick281 | dinsdag 9 maart 2004 @ 08:59 |
quote:Ik vind juist een toermotor een rot houding hebben en voel mij beter op mijn gemak met de actieve houding van de sportmotor. En dan bedoel ik een actieradius van 15-150 kilometer .. wat je 99,99% van de tijd met de motor doet. Een shopper is sowiezo niets qua houding - in tegenstelling tot wat alle niet motorrijders denken en dromen. ![]() quote:Rietvaerder klinkt leuker/geheimzinniger dan Mr.Suzuki wat veel platter is. Maar er steekt dus geen verhaal achter. ![]() Patrick is mijn bijnaam van de voetbalclub/voetballen vroeger .. Pepijn roept zo slecht over het hele veld .. gaan ze stotteren. ![]() (anders werdt het Bart= achternaam of Pep en dat kon ik niet waarderen) En ik dacht enigzins anoniem op Fok! te posten toen ik inschreef, beetje surfen, verder niets, niet in deze huisvrouwenclub. ![]() ![]() Niemand zit hier gelijk met zijn echte naam trouwens in de Avitar.. op die vriend van je na. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 09:05 |
quote: ![]() quote: ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 9 maart 2004 @ 09:09 |
quote:Voor de ZX9R Castrol 5W50 superbike olie "increased acceleration". Voor de Z750 gewone 10W40 motorfietsolie van een willekeurig merk. (las in de motor laatst dat de 10W40 van Motul zo goed is .. was een duurtest van de ZX6 oud model / 30.000 km met volledig schone verbrandingskamers en zuigers .. viel ze echt op ![]() | |
ZX9R | dinsdag 9 maart 2004 @ 09:44 |
quote:Thanx. In de Z gooi ik meestal de volledig synthetische olie van Shell (10W40 dacht ik). Straks voor de ZX maar s ff 3,5 liter van die Castrol halen dan! Ik ga ook de kuip eraf schroeven en het motorblok eens goed bestuderen. Kijken waar alles zit en hoe 'makkelijk' alles is. Kijken hoe het met de vonkers is gesteld en alle vloeistofniveau's ff controleren. (die van de voorrem hoeft niet meer want dat is vorige week zaterdag al gedaan) ![]() | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 10:00 |
quote:Is het niet een leuk idee als we zelf eens wat smileys gaan maken? Het thema motor moet toch genoeg leuke smileys op kunnen leveren? | |
ZX9R | dinsdag 9 maart 2004 @ 10:08 |
quote:Ik zou zeggen: "Leef je uit, maak me wild!" ![]() | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 10:13 |
quote:Dat wordt dan vanavond, ook nog shoppen naast het Fokken op mijn werk wordt wat gortig. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 10:15 |
quote: ![]() Heb je al een nieuwe afspraak gemaakt? Hoe is t met je kat? En ja, ik heb opnieuw geinformeerd naar die arrow. Als ie al meerdere goede spullen heeft verkocht dan klinkt het wel goed. | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 10:43 |
quote:Shop jij ook mee? Nee nog niet, even afwachten hoe het loopt met die uitlaat. Ook heb ik nog wat andere onverwachte rekeningen liggen van andere minder leuke dingen dus ik moet ook even kijken of het er financieel inzit deze maand. ![]() Heb je niks meer van die Laser gehoord? | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 10:59 |
quote:Ja hoor, als ik tijd heb knutsel ik wel iets. Alleen kan ik geen bewegende smileys maken. quote:Das minder. Hoop je voor je dat het allemaal gaat lukken want het weer wordt binnenkort echt wel beter! quote:Nope. Mail gestuurd maar niks terug. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 11:00 |
quote:Ik heb mijn voornaam gewoon in mn profiel staan, snap niet wat er zo erg aan is als mensen je voornaam weten, of je moet je er voor schamen ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 11:43 |
Gaat er nog iemand rijden vandaag? Als ik die Makster nou eens thuis kwam.. ![]() | |
ZX9R | dinsdag 9 maart 2004 @ 11:47 |
quote:Niet iedereen hoeft maar 1 uur per dag naar school. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 12:47 |
Ik heb binnenkort ook weing tijd.. want ik ben gestopt met school en ga nu werken tot de vakantie, en daarna naar een andere school... | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 12:50 |
quote:Ik zal vanavond kijken of ik het goede voorbeeld kan geven, iemand suggesties voor een smiley? Met PSP kan je heel eenvoudig animated gif's maken. quote:Vreemd, stond er geen tel.nummer bij? De prijs was in ieder helemaal goed. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 13:10 |
quote:dus je hebt de knoop doorgehakt? Heb je dat iig gehad, nu lekker geld verdienen voor die Gixxer ![]() quote:Zal ik eerst moeten downloaden dan. quote:hij is verwijderd van marktplaats, kijk hier maar. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 13:11 |
Jep, of voor de Bandit1200 ![]() Gaat iig weer een hoop van op aan de vakantie in juli.. (Italie) Op de motor natuurlijk ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 9 maart 2004 @ 13:34 |
quote:! Ik ook hoor .. ![]() Ik had er juist zo weinig mogelijk info op gezet in eerste instantie. Dat fotoboek riekt ook naar flirtpraktijken enzo. Niet dat het zo hoeft te zijn. Maar ja bij een meeter stond .. vrijgezel .. en dat lief de camera inkijken enzo.. Ik had gewoon een anoniem profiel in eerste instantie daar is toch niets mis mee. [ Bericht 10% gewijzigd door Patrick281 op 09-03-2004 13:41:33 ] | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 13:48 |
Neu.. is niet zo boeiend idd ![]() Maar ja, je moet toch iets hebben om over te ouwehoeren.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 14:09 |
quote: ![]() ![]() ![]() Och nee, je gaat pas over 2 jaar kijken ofzo? [ Bericht 4% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 09-03-2004 14:20:49 ] | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 15:59 |
Ik mag 5 november 2005 pas vol vermogen ![]() Waarom Gixxer 600 vetter... stuurt alleen strakker. Een Bandit1200 loopt qua vermogen VET uit op een Gixxer, zelfs op een R1.. behalve op top. Maat van mij heeft een Bandit1200 namelijk, en no way dat een R1 (2003 model) hem bijhoudt... pas bij de 220 ofzo komt die R1 hem voorbij ![]() Wolf in schaapskleren dus... Enne met een setje Hyperpro's stuurt ie net zo straks als een Gixxer600. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 16:37 |
Mijn nieuwe stuurdop(pen): Kan ze nog ff niet resizen, heb nog geen PhotoShop.. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 17:04 |
Hebben jullie ook eens een mooie wallpaper ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 17:09 |
![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 17:14 |
Wacht maar ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 17:17 |
![]() jezus wat is dat een grote pic van je stuurdoppen, ik kan de zandkorrels zien op je handvat! | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 17:18 |
Mooi hè.. ![]() Ik heb hier geen PhotoShop ivm harde schijf crash ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 17:29 |
weten we ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 17:46 |
Oh, dat klinkt niet zo positief ![]() Ik had eerst dezelfde, maar 1 ligt er dus nu op Gorinchen... | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 17:54 |
quote:ja ik weet t niet, beetje kinky... quote:ja ok maar zet er eens een zwaardere broer (met een vergelijkbare inhoud) naast van de Gixxer...en de looks van een SS vind ik gewoon mooier dan een naked. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 17:57 |
Nou, R1 is lichter, meer pk en iets meer koppel. Punt is dat de Bandit1200 zn koppel veel eerder krijgt.. en rijd hem dus helemaal zoek tot de 200 ofzo ![]() En tja, kwestie van smaak, vind het allebei wat hebben, supersport en naked... vind een Bandit1200 gewoon heel stoer ogen ![]() Vergelijkbare inhoud, 1200cc dus, zou je een Hayabusa krijgen, of ZX12R, maar die hebben allemaal veel meer pk, koppel en wegen nog iets lichter... dus ja, daar legt de Bandit het wel tegen af. Maar de Bandit1200 is financieel ook erg aantrekkelijk voor mij. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:00 |
Maar ja, ik zag zondag weer een gele GSX-R600 uit 2000, en ja, dat is dan ook weer hee lvet, daarom over 2 jaar flink proefrijden om te kijken wat ik wil ![]() Maar een GSX-R600 is ook weer zo standaard... 13 in een dozijn motor ![]() | |
PatrickM | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:00 |
quote:Yamaha YZF-R1 2003: 152 PK 108 Nm Per Kg (natgewicht, dus: 202 Kg): 0,752 PK 0,535 Nm 0 naar 100 in 3,0 seconde Suzuki Bandit GSF 1200 Bandit 2003: 98 PK 91 Nm Per Kg (natgewicht, dus: 238 Kg): 0,412 PK 0,382 Nm 0 naar 100 in 2,9 seconden Wel interessant ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:04 |
98pk.... klopt niet helemaal, dat is theoretisch, in praktijk iets van 110pk aan de krukas, dit hebben ze voor de Duitsers gedaan ivm 100pk verzekering ![]() Maar dan nog inderdaad... het ligt gewoon aan het feit dat de Bandit1200 zijn koppel gewoon al zo vroeg krijgt... | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:11 |
Fazer1000 (Fazer 1000 en 99 R1 is exact gelijk tot 2000 model R1)![]() Bandit1200: ![]() Fireblade 900RR: ![]() GSX-R750: ![]() Alleen de nieuwe hypersports 1000cc maken gehakt van de B12.. de rest moet je niet bangvoor zijn ![]() | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:12 |
quote:Kinky? Er zitten niet eens leren lapjes aan. ![]() quote:Het begin van deze discussie doet me ergens aan denken. Mij geeft het een behoorlijk lesmotor gevoel, ik duik liever af en toe achter een ruitje dan dat ik die wind in mijn bakkes krijg. Naked is niks voor mij, daar ben ik al achter. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:13 |
Hahaha ![]() | |
generalist | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:16 |
Ha heren motor-kletsers, jullie rij-leven gaat natuurlijk gewoon door. Ik heb nog steeds niets van de verzekering / politie gehoord. Verzekering neemt na 20 dagen contact op (tis nu 11 dagen) dus ik heb nog even. Zag zojuist dat er voor een overval hier in A'dam Zuid een rode motor gebruikt was. Heb in alle hoop de politie maar even gebeld, alleen die wisten zelf nog niet eens van die overval ![]() Je weet maar nooit, misschien vinden ze wel een mooie gixxer die daar helemaal alleen achter gelaten is door meneer boef ![]() | |
Yakult | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:17 |
Klinkt niet echt aannemelijk dat een Bandit 1200 tot de 200km/h sneller is dan een R1. Hij weegt 60kg meer en heeft 50pk en 15Nm minder. Neemt niet weg dat een Bandit 1200 rechtuit best rap is. | |
generalist | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:18 |
Hier Nog een grappig stukje nieuws:quote:Cambodja, daar weten ze pas hoe ze motordieven aan moeten pakken ![]() | |
Makster | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:19 |
Nou vandaag dus plaatje wezen halen voor mij voor lichten. De orginele lichten laten een MEGA gat achter in de kuipen dan kun je er dus verder niks mee. Ben naar Safe Zoetermeer geweest, naja dat was het plan maar toen ik er eenmaal was kreeg ik weer Safe kotsneiginen en ben ik door gereden naar Verwijk ofzo iets. Naja dus die plaatjes gekocht, 20 euro !!!! voor 4 plastic plaatjes. BELACHELIJK, maar goed. Heb net dus de lichten aan de linkerkant vervangen en dit is het sesultaat, ziet er naar mijn mening 12000 keer beter uit dan die ouwe lompe baklichten ! Voor: ![]() Na : ![]() ![]() ![]() Beter toch ![]() | |
generalist | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:22 |
Ik zou alleen wel even een ander slot op mijn achterwiel hangen als ik jou was ![]() Dit is zo niet erg veilig | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:23 |
quote:Anders lees je effe ![]() Zie mijn bericht waarin de vermogensuitdraaien staan.... Het is toch echt zo. Kijk die grafiek dan.... Fazer1000 (die R1 van 99 had hetzelfde blok als Fazer1000 toen), en die grafiek van B12, kijk dat koppel dan (blauwe lijn)! ![]() Zeker wel dat ie de Fazer1000 (99-er R1 dus) zoek rijdt ![]() | |
Makster | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:24 |
quote:Slot is ART goedgekeurd, plus dat ik er nog 3 sloten op heb hangen maar je heoft als potentieel dief niet alles te zien !! ![]() | |
generalist | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:28 |
quote:Hmmm, die ketting lijkt een reguliere staal / ijzerketting te zijn. Het slot is wel OK, discus-slot, maar de ketting, dat is waar ik het om zei. Welke klasse is het slot? Ik zie overigens overal spoken en niets is meer goed genoeg op slot, aangezien ik een Kryptonite Klasse 4 remslot had en een Abus klasse 4+ (Abus standaard was klasse 25 (=hoogste)) en toch heb ik geen motor meer ![]() Let maar niet op mij dus | |
Yakult | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:28 |
quote:Ik had het gelezen, maar als ik de grafieken naast elkaar leg zie ik dat je tot de 5 a 6 duizend toeren licht voordeel hebt (en nadeel van het gewicht, 60 kilo is bijna een duopassagier). Bovendien schiet die R1 daarna flink door tot 12.000 toeren en loopt dus heel hard weg bij de Bandit. Ik denk dat je hooguit tot de 40km/h net zo snel of sneller kunt zijn dan een R1 op een Bandit 1200. | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:28 |
quote:Ik snap wel wat je bedoelt maar kan dat gevoel niet zo snel van me af zetten, ik vond het rijden op die lesmotor al verschrikkelijk zo zonder tupperware er op. Vooral de zithouding van een SS bevalt mij uitermate goed, zal wel met mijn bouw te maken hebben denk ik. Ach ieder zijn ding en zijn eigen beleving toch? | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:28 |
Als ze daar in jouw wijk allemaal zo aso als jij zijn, istie zo weg ![]() | |
Makster | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:32 |
quote:Ja ik weet dat de ketting beter kan, maarja dat kost klauwen met geld. Bovendien hangen er nu 3 art goedgeleurde sloten op waarvan ar twee ART ****+ zijn. Als ze hem mee willen nemen lukt dat bij elk slot wel. Kijk naar je eigen situatie. Alleen de gelegenhieds dief krijgt het hiermee lastig. De profs hou je niet tegen ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:33 |
quote:Netjes geparkeerd en ondertussen al 8 dagen rustig bereden.. ![]() Ben bang dat ze hem beter niet terug kunnen vinden .. krijg je alsnog een maagverdraaing. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:34 |
quote:Deze is nu wel gepast: ![]() Heb jij trouwens ervaring met deze fietsen in het echt? | |
Patrick281 | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:37 |
quote:Ik ga idd alleen nog maar naar Motoport .. daar luisteren tenminste eerst voordat ze een mening geven. ![]() Zelf zit ik in de rubber (stans)materialen en schat dat die plaatjes 5 eurocent kosten. Maar wij verkopen ook over 8 schijven .. iedere keer komt er wat bij. ![]() Voor het resultaat is het de moeite wel waard trouwens. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:37 |
PS: R1 heeft 110nM bij 12000rpm dacht ik, en de B12 105nM bij 5000(!!!!) toeren... | |
Yakult | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:41 |
quote:Een beetje gezond verstand verteld me dat een R1 hard weg loopt bij een bandit 1200. Als die R1 eenmaal op de 6000 toeren zit, en je schakelt op naar de 200, dan komt hij toch niet meer in die lage toerentallen? Waar maak ik dan een denkfout? Ik heb alleen op een bandit 600 gereden, een R1 wordt mijn dood. | |
Makster | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:44 |
quote:Resultaat is inderdaad meer dan prima ![]() De prijs is alleen ![]() ![]() En als ik eerlijk ben weet ik wel zeker dat die plaatjes max 5 eurocent kosten. Tis gewoon hard plastic met een gaatje erin. Fucking Safe en andere geld rukkers aan het GASSSSSSS ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:49 |
Flinke mazzel met Safe idd ![]() Yakult: Waar is de Bandit1200 denk jij inmiddels als de R1 op de 6000 toeren komt? ![]() Maare.. ik heb het meerdere malen in de praktijk gezien, dus ik zit niet theoretisch uit mn nek te zwammen.. | |
Yakult | dinsdag 9 maart 2004 @ 18:54 |
quote:Tsja die Bandit zit dan natuurlijk al op de 220 km/h ![]() Maar goed, ik heb ze nooit echt tegen elkaar zien racen, dus ik weet het ook niet. (misschien maar eens op de mf-megameeting vragen of ze gaan sprinten ![]() | |
PatrickM | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:02 |
quote:Had je trouwens nog een foto van je gixxer bij de motorbeurs opgehangen? (ik zag namelijk bij de (westelijke (als ik het goed heb)) ingang een foto van jouw gixxer hangen met daarbij 'gestolen' Maar wel een klote begin van het seizoen... klootzakken moeten gewoon met hun fikken van andermans fiets afblijven ![]() En verzekeraars zuigen... als ze de kans hebben betalen ze het liefst niet uit ![]() Mijn ouders wachten ook al 3 maanden op het verzekeringsgeld van de buitenboordmotor die van hun boot is gestolen ![]() | |
PatrickM | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:08 |
quote:Vergeet niet dat de Bandit 1200 de voorloper is van de GSX1400... en wat zijn dat? Juist ja... brute PK/NM monsters (voor minder dan de prijs van een 600cc supersport).... en geloof me... dat gewicht zorgt er juist voor dat je minder rekening hoeft te houden met een heel licht wordende voorwiel.... en ik sta er niet verbaast van te kijken dat je idd met een dergelijke motor tot de 200 km p/h voor een supersport 1000cc kan blijven... (op de huidige 1000cc's na dan... maar goed, daar moet je dan ook onderhand coureur voor zijn wil je daar echt het onderste uit de kan halen bij die motoren...) | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:08 |
ziet er netjes uit makster ![]() en een wolf in schaapskleren is natuurlijk gewoon vet, staat er een zxr 400tje bij het stoplicht te brommen met zijn laser uitlaatje en weg ben je...maar wolfskleren vind ik nu juist mooi staan. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:12 |
quote:Jij snapt het ![]() Does GSX1100F ring a bell.. das een opgeboord B12 blok ![]() | |
generalist | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:13 |
quote:Yep, heb ongeveer op elke plek waar ik langer dan een minuut stil stond een plaatje opgehangen met de info over de gestolen fiets, jammer is alleen dat niemand gereageerd heeft. Maar, men weet nu in elk geval dat ie weg is en let misschien iets beter op bij het aankopen van een nieuwe. | |
PatrickM | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:13 |
quote:Of is de GSF 1200 blok een opgeboord GSX1100F blok? ![]() | |
Makster | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:14 |
quote:Hee OPM ![]() Wat wil jij voor doen? Wil je hele platte knippers? Schijnt dat die nogal snel uit hat gaatje pleuren, dus denk er wel ff goed over na. Alles is trouwens wel passend te maken, daar niet van ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:19 |
nee, ik ga ze er helemaal uit halen. alleen moet dat gat worden opgevuld en het liefst met hetzelfde materiaal als het scherm. maar dat duurt nog even, eerst ff informeren bij een kennis die dat kan. daarna afspraakje maken etc. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:21 |
quote:Dat bedoel ik ![]() ![]() | |
Yakult | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:22 |
quote:Is allemaal waar, en ik rij zelf op de stamvader van de GSF1200, de GS1000 8-klepper en ook die heeft wel wat koppel, zij het dat de mijne brak is ![]() Als je kijkt naar een K1200GT (vind je vast wel leuk) dan heeft die ook een hele bak koppel dat vroeg vrij komt. Ben benieuwd hoe dat dan weer van zijn plek gaat. (btw, als het op dynocharts aankomt, wel eens gezien van de huidige Goldwing? die oerlelijke bak heeft nog eens koppel ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:24 |
Maar weegt 13 ton ![]() | |
Yakult | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:28 |
quote:zonder aanhanger ![]() | |
Makster | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:28 |
quote:En dan? je moet toch knippers hebben neem ik aan. Naja moet niet maar tis wel zo handig. Je kan trouwens ook je knippers in je spiegels bouwen. Ook wel porno !! | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:30 |
bij splashdesign verkopen ze die dingen, dat is juist de bedoeling! | |
Makster | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:34 |
quote:Porno Pikey ![]() We hebben wle een beetje de zelfde ideeen heh ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:35 |
![]() | |
PatrickM | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:37 |
quote:Vewacht geen wonder van BMW blokken... ze zijn vooral zodanig getuned dat het bijna niet uit maakt in welke versnelling je een BMW zet en met welk toerental je rijdt... als je gas geef gaat het altijd rap vooruit. Alleen echt superspannende tijden worden er niet mee gehaald... | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:41 |
en wat ga je met achter doen? | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:42 |
Die ziet toch niemand, hij rijdt altijd achteraan ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:50 |
quote: ![]() maarre, wanneer gaan we rijden: ![]() 10 en 11 graden dit weekend! trouwens, do en vr is het ook lekker ![]() | |
PatrickM | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:53 |
quote:Ik ga iig niet mee... ben waarschijnlijk vanaf morgenmiddag motorloos ![]() en pas over 2 en halve week weer met motor, en dan maakt het weer niet meer uit, zit toch meestal droog dan ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:55 |
Donderdag.. ![]() En vrijdag dan ook maar, als ik niet moet werken, ik hoor morgen of ik extra kan werken... | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:57 |
Zit je op zo'n BMW niet droog dan? ![]() | |
generalist | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:57 |
quote:Nou, over anderhalf tot twee maanden weer ![]() | |
Makster | dinsdag 9 maart 2004 @ 19:58 |
Ik rij niet altijd achter aan sjaakies. Alleen als ik naar Reetvaarder zijn reet wil kijken ![]() Maar ik moet morgen werken heel de dag :S Donderdag en vrijdag tot 1300 uur ![]() Maarja moet toch geld verdienen heh. Wat ik met de achterkant ga doen weet ik nog niet precies, wat jij pikey? | |
Yakult | dinsdag 9 maart 2004 @ 20:02 |
quote:Mijn pa heeft een sukkelige K75RT, en het is goed dat het dashboard aangeeft in welke versnelling je rijdt ![]() Ik kwam dit tuningprojectje laatst tegen, en omdat hier zoveel BMW liefhebbers zitten ![]() ![]() linkje | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 20:03 |
http://home.wanadoo.nl/amridder/Pic002.mpg ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 20:04 |
quote:ik vind t best!! ik moet 's ochtends wel naar school maar dat gaat dan niet te laat worden... quote:zeg, hoe eh goed zijn jullie 'bevriend'? ik hoef niet zo nodig naar andermans reet te kijken ![]() quote:ik denk iets van kleine knippers vlak tegen mijn kenteken aan. dan haal ik dat oorspronkelijke plastic waar ie nu aan hangt helemaal weg. mijn kenteken nog iets verder omhoog zodat het spatbord zo klein mogelijk wordt. | |
Makster | dinsdag 9 maart 2004 @ 20:06 |
quote:Juist, prima oplossing. Bij mij is de orginele reflector er zo ie zo al af maar denk dat ik een undertray ga bouwen voor de ZXR. Tis veel werk en best kut maar het is het zeker wel waard ![]() | |
PatrickM | dinsdag 9 maart 2004 @ 20:46 |
quote:Over 2 en halve week krijg ik die BMW. Dus vanaf dat moment zit ik dus meestal droog ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 20:48 |
Zijn jullie weer allemaal even dood ofzo ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 20:49 |
quote:ik dacht precies hetzelfde...ik was daarom maar ff aan t schaken... | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 20:53 |
Nou.......... Mijn smileys kan ik niet plaatsen........ Snap niet wat er aan de hand is maar hij weigert een plaatje te laten zien. Ik zie enkel de link in de preview. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 20:56 |
Schaken is cool! Leerde wij op de basisschool altijd.. maar is weer tijdje geleden. Ben benieuwd of ik het nog kan ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 20:58 |
quote:helemaal vergeten ![]() quote:schaken is zeker cool, zien of je het nog kunt? www.gamecolony.com | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:02 |
Maare.. zit je nou nog op school of werk je ? | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:06 |
40/60%, ik volg een duaal traject: 3 dgn werken en 2 dgn naar school (werk en school natuurlijk dezelfde richting). do en vr dus naar school. | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:07 |
quote:Maakt niet uit, ik heb er eentje en kan hem niet eens plaatsen. Er is toch niks veranderd aan die [img] tags? Ik zie elke keer weer gewoon een link. Ik heb ze nog geoptimized voor het geval dat het daar aan lag maar niks helpt. Ook gelinkt vanaf andere webspace doen ze niks. Ik geef het op, ben nu al langer bezig ze te plaatsen dan ik erover deed om ze te maken. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:13 |
Fok! - powered by Bugs ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:13 |
plaats die link eens dan. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:13 |
Ja, wij willen ze zien! | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:18 |
niet? | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:21 |
quote:Morgen misschien, ik vind het leuker als het gewoon meteen werkt. En nu zie ik rietvaerders usericon ook ineens niet meer. Moeten we g#dverd*mme soms zelf forumsoftware gaan schrijven om dit soort simpele dingen werkend te krijgen? ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:22 |
![]() | |
Patrick281 | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:23 |
quote: ![]() ..paar maanden geleden iets soortelijks gehad. Lag aan de internetprovider. Refresh en het is weg. ![]() | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:25 |
Dit moet hem zijn, geen idee of ik hem nu wel zie. ![]() Edit: in de preview dus wel maar als ie geplaatst is dus niet meer en dat ligt echt niet aan mijn provider. ![]() | |
SuperFour | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:27 |
Goede avond allemaal... ![]() Ik word inderdaad ook gek van Fok!.... buggy als wat en daarnaast ziet 't er niet uit....! Behang van m'n oma was moderner...! | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:28 |
quote:helaas. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:28 |
Mijn usericon doet het idd niet omdat Wanadoo webspace overbelast is ![]() (Max datatraffic exceeded) | |
SuperFour | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:30 |
Trouwens nog iemand die gereden heeft vandaag, in ieder geval chill weer gehad...! | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:30 |
Iemand had hier toch iets van fokmc.tk ergens? Pleuren we daar wel een forumpje op wat wel werkt. Had er echt zin in om wat leuke smileys te maken en te plaatsen maar dat gaat dus niet door met dank aan Breuls zijn geweldige php kennis. Goddomme, zo moeilijk is een filehandler toch ook weer niet? ![]() Okee genoeg gezeurd ik ga weer vrolijk doen. ![]() | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:31 |
quote:Speel eens met je back en forward knopjes. Rara hoe kan dat? (euh, ik gebruik een engelse windows dus vervang back en forward maar door woorden uit ons eigen kromme taaltje.) | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:32 |
quote:ik niet, werd sneeuw voorspeld. morgen ga ik ook nog niet, maar do en vr wel ![]() | |
SuperFour | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:42 |
Eventueel kunnen we ook nog gebruik maken van 't CB-forum als daar behoefte aan is... maak ik wel even een Fok!-topic aan (www.superfour.nl/forum)... gaat dat forum tenminste ook een beetje lopen... ![]() quote: | |
SuperFour | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:44 |
Laat even weten als je gaat, heb waarschijnlijk wel even zin om mee te gaan dan... mits m'n motor op tijd klaar is... ![]() quote: | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:46 |
OPM, je hebt toch do en vrij school ![]() ![]() | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:48 |
quote:Spam!!! Nee grapje, is inderdaad een optie, je kan nog wel wat hits gebruiken zie ik. Maar wie had nou dat fokmc.tk adres? Makster misschien? | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:53 |
PatrickM ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:53 |
quote:heb je em nog niet terug?? als er mensen zijn die gaan rijden do of vr dan kom ik zeker. quote:ja, eigenlijk wel. maar ik kan wel wat colleges overslaan. neem ik de stof volgende week wel ff over. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:54 |
quote:yep, hij was t. maar inmiddels niet meer toch? | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:55 |
quote:Zou ie eraan mee willen werken? ![]() Of moet ik even een fokmc.nl'tje reggen? | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:57 |
Uhh.. hij post niet zoveel meer. k Stel voor dat we gewoon verder gaan zonder gezeik PatM... word er niet gezelliger op ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 9 maart 2004 @ 21:58 |
quote:k ook. | |
hollander172 | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:03 |
quote:Wordt je mild Rietvaerder? ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:05 |
http://www.superfour.nl/forum/viewtopic.php?p=45#45![]() | |
SuperFour | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:06 |
Even om te testen... http://www.superfour.nl/forum... laat me even weten wat jullie ervan vinden, kan 't zo weer sluiten... Fok! blijft Fok! natuurlijk, maar dan moet 't wel fijn draaien... ![]() | |
SuperFour | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:20 |
Waar is iedereen nu ineens naartoe...? Of heb ik nu gewoon een ban, vanwege deze verkapte "spam"... ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:22 |
Zei er iemand wat?![]() | |
SuperFour | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:23 |
Hhhmmm, ik ben dus niet gebanned... ![]() | |
yup | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:24 |
Hey, wie van jullie weten goede beginnersmotoren die op supersports lijken (R1, GSX-R, Ninja enzo), ze moeten niet te duur zijn, en simpel te rijden zijn. Een vriend wilt voor zijn motorrijbewijs gaan, vandaar dat ik het effe vraag aan jullie. | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:25 |
ZXR400... CBR600.... VFR400 ![]() | |
SuperFour | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:26 |
Zwaar rijbewijs...?quote: | |
Rietvaerder | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:32 |
Mensen die zich vervelen gebruiken volgens mij overmatig de refresh knop ![]() (Voor zover die werkt op Fok) | |
ploderus | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:39 |
Zo.. Weer een hoop gemist zo te zien ![]() | |
ploderus | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:44 |
Hmm, zo te zien ook aardig wat tijd om het allemaal te lezen want het is aardig rustig ![]() | |
SuperFour | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:54 |
Beetje te rustig zelfs... ![]() | |
ploderus | dinsdag 9 maart 2004 @ 22:56 |
quote:idd! Ineens is iedereen weg ![]() ![]() ![]() | |
SuperFour | dinsdag 9 maart 2004 @ 23:01 |
Geen slecht plan... ga zo maar eens hetzelfde doen... ![]() quote: [ Bericht 10% gewijzigd door SuperFour op 09-03-2004 23:19:04 ] | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 00:11 |
Oh, en ik ga ook zo ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 07:59 |
Wat een k#tweer, er valt weer sneeuw uit de lucht ![]() | |
Makster | woensdag 10 maart 2004 @ 08:12 |
Tis hier droog. Welk tering koud. Maar ik moet toch zo werken tot 1800 uur ![]() Mensen ik spreek jullie vanavond wel weer ofzo Adios ! | |
ploderus | woensdag 10 maart 2004 @ 08:20 |
Hmm, hier zo'n beetje hetzelfde. Gelukkig geen sneeuw, maar verder bewolkt en tering koud ![]() Moggûh trouwens ![]() | |
ZX9R | woensdag 10 maart 2004 @ 08:43 |
Hier in Emmen sneeuwt het ook al. Zoals het er nu naar uitziet, kan er zondag gereden worden: klote teletekst. Werkt hier op werk (vervelende ambtenaren) niet. ![]() [ Bericht 31% gewijzigd door ZX9R op 10-03-2004 08:44:55 (klote systeembeheerders!) ] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 09:28 |
Beetje laat, maar ik heb me ook maar hier ff aangemeld. Ondanks dat het een leuke site is kunnen we toch gewoon op fok doorgaan? Missch alleen ff die smileys van hollander daar uploaden. | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 10:52 |
Tuurlijk, we gaan vrolijk verder he ![]() Hier is het nog droog, met de nadruk op nog.. | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 11:08 |
En toch blijft deze mij erg aantrekken... ![]() | |
ZX9R | woensdag 10 maart 2004 @ 11:22 |
Is zeker een mooie fiets! ![]() | |
hollander172 | woensdag 10 maart 2004 @ 11:23 |
quote:De blauwe niet? | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 11:31 |
Ja, die ook... heel erg ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 11:31 |
Deze is dat ![]() ![]() Demper vind ik weer minder, daar moet een Viper onder ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 11:31 |
Minstens net zo mooi ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 12:06 |
quote:Nou ik zou het wel weten als ik jou was!! Maar dat weet je inmiddels ![]() ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 10-03-2004 12:12:03 ] | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 12:12 |
Tja... ![]() Voorlopig hoef ik de keuze nog niet te maken ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 14:48 |
Iedereen weer dood.. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 16:30 |
neuh..alleen ff druk hier tis hier eindelijk opgehouden met sneeuwen. [ Bericht 54% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 10-03-2004 16:35:48 ] | |
SuperFour | woensdag 10 maart 2004 @ 16:56 |
Yeah... m'n motor is klaar...! 't Is alleen klote weer... :S [ Bericht 2% gewijzigd door SuperFour op 10-03-2004 17:18:27 ] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 17:02 |
laat zien! | |
ZX9R | woensdag 10 maart 2004 @ 17:08 |
idd. Laat zien!!! | |
SuperFour | woensdag 10 maart 2004 @ 17:18 |
Moet 'm nog ophalen... kreeg alleen telefoontje dat ie klaar was... en aangezien 't klote weer is... zucht...quote: [ Bericht 8% gewijzigd door SuperFour op 10-03-2004 17:23:39 ] | |
ploderus | woensdag 10 maart 2004 @ 18:22 |
quote:Hmm, ben benieuwd!! Maar met dit weer zou ik idd nog even wachten. Flinke kou met af en toe wat sneeuwval tussendoor ![]() | |
Patrick281 | woensdag 10 maart 2004 @ 18:31 |
Van het weekend ook al geen meetingweer. ![]() Het was erg glad vanochtend, en net ook wat sneeuw onderweg .. mag alleen bijna geen naam hebben. ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 19:16 |
check deze demper voor 100 euro incl verzenden. maar ff een mailtje gestuurd. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 19:24 |
dood hierrrrrr....... | |
Patrick281 | woensdag 10 maart 2004 @ 19:41 |
quote:Het is een motorzaak, langs gaan dus. Is niet de meest bijzondere, maar wel een mooie demper. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 19:52 |
hoe bedoel je, langs gaan dus? | |
Patrick281 | woensdag 10 maart 2004 @ 19:55 |
quote:Het lijkt mij een goede demper, en volgens die zaak is hij 100% en 100 euro incl verzendkosten. Dus moet in je budget zitten denk ik .. gaat nog wat af als je hem zelf ophaalt en gelijk kan kijken of je hem echt wilt. [ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 10-03-2004 20:01:18 ] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 20:02 |
net ff gekeken hoe ver het is vanaf arnhem, nog geen 100 km dus te doen. deze week maar ff gaan kijken idd. | |
Patrick281 | woensdag 10 maart 2004 @ 20:28 |
quote:Ow ja ik dacht dat je er veel dichter bij woonde haha De rechterkant van Nederland scheer ik altijd over 1 kam. ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 21:01 |
de hele rechterkant? das wel een flinke kam dan ![]() | |
Patrick281 | woensdag 10 maart 2004 @ 21:55 |
quote:Ja, dat is allemaal buitenland voor mij. Noord en ZuidHollander. ![]() ![]() Maar ik kom wel eens in het buitenland hoor. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 21:58 |
Leuke demper OPM. Heeft een maat van mij op zijn ZX6R uit 96. Komt leuk geluid uit, maar niet van je het. Is ook geen open demper volgens mij... | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 22:11 |
quote:buitenland ![]() ![]() quote:ben er eigenlijk niet kapot van als ik er langer over nadenk. missch beter een nieuwe halen... | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 22:28 |
Ik zou toch echt voor een Viper gaan, maar ja, ik ben bevooroordeeld ![]() Arthur gelooft me ook al niet, die wilt PER SE een 2Brothers ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 22:44 |
quote:nog ff over nadenken maar die kans is nu wel het grootst, dan loop ik tenminste ook geen risico dat ik shitspul koop. quote:hahaah ja, maar die kosten wat meer toch! | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 22:46 |
Ja, idd.... die wilt graag genaaid worden ![]() ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 22:49 |
350 euro ofzo dacht ik.. | |
Gerako | woensdag 10 maart 2004 @ 23:25 |
quote:Veluwe is idd best een eind rijden vanuit het westen, maar buitenland is het nog net niet. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 23:25 |
ik ga erin, morgen weer vroeg op. in principe kom ik morgen naar het westen, mits het weer meezit natuurlijk. tot later!! | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 23:26 |
Tot later, en we spreken elkaar morgen neem ik aan.. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 23:26 |
quote:das een tijdje geleden! tis best een eind rijden maar wel de moeite waard, tis een mooi gebiedje daar! | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 23:27 |
quote:yep! quote:bellen? ik heb jouw nummer niet ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 23:30 |
Maar die ben ik dus kwijt ivm harde schijf crash [ Bericht 24% gewijzigd door Rietvaerder op 10-03-2004 23:42:13 ] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 23:30 |
quote:hoe kwam ik daar ookal weer? afslag dordrecht en dan linksaf achter de rotonde ofzo? vanuit rdam. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 10 maart 2004 @ 23:30 |
quote:hebbes, wis je em weer? maar is goed, ik bel je morgen om 1100 uur. nu ben ik echt weg, mazzel! | |
Rietvaerder | woensdag 10 maart 2004 @ 23:41 |
Later ![]() Vanuit Rotterdam: Bij Rotterdam de A15 richting Gorinchem/Nijmegen pakken, dan afslag Papendrecht/Dordrecht, dan bovenaan bij de stolichten links, en dan achter de rotonde is een parkeerplaats ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 11 maart 2004 @ 07:43 |
goeiemorgen! t ziet er hier droog uit maar de wegen zijn nog zeiknat, nog ff afwachten hoe dat in de loop van de ochtend is. maar als het daar wel droog is gaan we vanmiddag een stukkie rijden, wat mij betreft. | |
Patrick281 | donderdag 11 maart 2004 @ 08:06 |
Veel plezier, me= werken.. echt een gekkenhuis trouwens qua drukte. ![]() | |
ZX9R | donderdag 11 maart 2004 @ 08:55 |
Grmpf.... Slecht weer hier in Heerenveen. Gisteren een poging gewaagd om mijn pc opnieuw te installeren, staat er net XP op gooit een maat van me (met wie ik i-net deel) i-net eraf vanwege groot onderhoud. De hele avond naar zo'n domme film met hoe heet die muts ook weer zitten kijken. Heb ik dus ook hier niks in de gaten kunnen houden. ![]() | |
SuperFour | donderdag 11 maart 2004 @ 08:57 |
Goede morgen zonder zorgen...! TwoBros genaaid... hahahaha... dacht 't niet, meest brute pijpen die er zijn... moet je voor de grap maar eens even kijken wat ze voor de nieuwe R1 bedacht hebben (link), te geil voor woorden...! Maar goed, vandaag druk dagje op m'n werk, daarnaast moet ik m'n motor nog ophalen, ga van 't weekend pas weer rijden dus... helaas. Zeg, ik ben wel voor een uitje naar de Veluwe. Dit gaat dus de tweede Fok! motormeet worden...? Prima, nu alleen nog een datum. Ik zeg 4 april...! | |
SuperFour | donderdag 11 maart 2004 @ 09:00 |
quote: Je moet er ook geen WinXP maar Linux opzetten... ![]() quote: Hoe heet ze...? ![]() | |
ZX9R | donderdag 11 maart 2004 @ 09:02 |
quote:Zo'n TwoBrothers ligt er bij mij ook op. Een mooi carbon dempertje met een heel mooi geluid! ![]() quote:En dan natuurlijk nog wat picies van je brommer hier! ![]() quote:Ik ben ook voor een uitje! Maar dan a.s. zondag. 4 april is voor mij iig ondoenlijk. 's ochtends heb ik eerst EHBDO en op 3 april vier ik mijn verjaardag met een klein feestje! En om dan 's zondags te gaan rijden? ![]() | |
ZX9R | donderdag 11 maart 2004 @ 09:04 |
quote:Dat staat er ook op. Mandrake 9.2. En ook daar heb je i-net voor nodig. ![]() quote:Ik zou het echt niet weten. Jodie Foster? of die ene die ooit met Bruce getrouwd is geweest? ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 11 maart 2004 @ 09:05 |
quote:ik ook en ik wil er graag bij zijn maar 4 april ben ik een weekend weg...kunnen we geen andere datum afspreken? |