abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 23:47:19 #151
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_37473677
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Bjoro het volgende:

[..]

in de post post boven diie van jou heb ik het dikgedrukt
Save a mouse, eat a pussy.
  woensdag 3 mei 2006 @ 03:20:02 #152
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37501343
Maar klopt dit ook? Wat het niet zo dat de CIA tegen alle orders van Kennedy in een spionagevlucht boven Rusland liet maken op het moment dat het kookpunt in de rakettencrisis bereikt was - en hierbij expres gebruik maakte van een type vliegtuig dat gemakkelijk kon worden aangezien voor een bommenwerper?
Ik denk dat de CIA in de aanslag een niet ondergeschikte rol speelt - CLay Shaw, of ook CLay Bertrand was immers een gewezen CIA medewerker. De latere laster en vernederingen van Jim Garrison zou ook heel goed een onderdeel geweest kunnen zijn van een CIA poging zo de betrokkenheid te ontkrachten. Maar God, wie wordt er ooit uit dat web echt wijs? En welke documenten zijn authentiek of niet?
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:26:15 #153
111528 Viajero
Who dares wins
pi_37526619
Ik heb een revolutionaire theorie:

Lee Harvey Oswald was een kneus die altijd gepest werd. Zelfs de Communisten vonden hem maar vreemd. Hij werd gestoorder en gestoorder en dacht op het laatst dat hij wel aandacht zou krijgen als hij de President zou vermoorden.

Ik denk dat hij idd de lone gunman was die JFK vermoord heeft.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_37534226
http://www.gjerde.name/

Op deze link staat een PDF file over de 2e lijkschouwing op JFK
compleet met alle foto's van die lijkschouwing.
Voor de liefhebber.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:49:24 #155
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37600204
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:26 schreef Viajero het volgende:
Ik heb een revolutionaire theorie:

Lee Harvey Oswald was een kneus die altijd gepest werd. Zelfs de Communisten vonden hem maar vreemd. Hij werd gestoorder en gestoorder en dacht op het laatst dat hij wel aandacht zou krijgen als hij de President zou vermoorden.

Ik denk dat hij idd de lone gunman was die JFK vermoord heeft.
Ik weet het niet zo precies meer maar meen mij nog wel te herinneren dat zowel Garrison als een aantal tegenstanders van Garrison hebben verwezen naar het wapen dat bij de aanslag gebruikt is: een "Manlicher Carcano" of zoiets dat handvergrendeld werkte en het aantal schoten dat zichtbaar op de Zapruder voorkomt onmogelijk maakt omdat de doorlaadtijd van dit wapen het niet toe laat. Bovendien is de film een aantal malen verhuisd, van Time Life, die hem had opgeslagen naar de CIA en terug, voordat Garrison deze in handen kreeg. De texaanse eik die voor het boekengebouw stond laat zijn bladeren pas in maart vallen en bloeit in de nazomer weer op - zowel voor als tegenstander van Garrison melden deze boom op die een aanzienlijk deel van het schootsveld in november zouden hebben geblokkeerd omdat je er maar moeilijk door heen zou kunnen kijken. Verder is het werkelijk geloste aantal schoten inderdaad niet afkomstig van een persoon - dus wat dat betreft was er een complot - tussen de schutters op z'n minst en zou het woord complot-theorie als je het over de schutters hebt niet meer kunnen worden gebruikt, maar gewoon complot. Meerdere schutters schoten die dag. Maar het lijkt mij onmogelijk dat als de CIA werkelijk grote betrokkenheid had bij de aanslag dat deze zaak op te lossen is -
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:52:48 #156
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37600269
Juist omdat de zaak zo ontzettend complex was - de arrestatie van Oswald bijvoorbeeld - van het ene moment op het andere wist iedere politieagent dat het om Oswald zou gaan die gedurende de aanslag door niemand gezien was omdat zijn hele signalement over de politieradio ging - lijkt het mij dat dit alles niet bedacht is door een persoon ... Er speelde die dag zoveel meer-
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:33:30 #157
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37601156
http://www.jfkmurdersolved.com/JFK2.htm (Met name het aantal schoten en waar ze waarschijnlijk vandaan kwamen is in het begin van deze documentaire goed te zien) - er zullen ongetwijfeld meer ware elementen in de documentaire zitten maar in hoeverre het allemaal klopt zullen we nooit echt kunnen achterhalen denk ik. Verder zeker de moeite waard om de film en de rest van de site te bekijken.

Dezelfde site heeft verder een aantal interessante documenten en dergelijke in de aanbieding - het onderzoek in 1998 naar de maffia-betrokkenheid vindt je er ook, de autopsie foto's, interviews met getuigen, etc. Voor de speurneuzen onder jullie interessant genoeg denk ik.

[ Bericht 23% gewijzigd door FrancisC op 06-05-2006 13:46:01 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:43:17 #158
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37601428

[ Bericht 100% gewijzigd door FrancisC op 06-05-2006 13:44:11 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:29:43 #159
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37602433
James T. Tague, de getuige die ook gewond raakte die dag, heeft een eigen site - die vindt je hier!
http://www.jamestague.com/
Hij beantwoord ook mail als het om serieuze verzoeken gaat - zijn mailadres hier: jttdfw@aol.com
pi_37602966
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:49 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo precies meer maar meen mij nog wel te herinneren dat zowel Garrison als een aantal tegenstanders van Garrison hebben verwezen naar het wapen dat bij de aanslag gebruikt is: een "Manlicher Carcano" of zoiets dat handvergrendeld werkte en het aantal schoten dat zichtbaar op de Zapruder voorkomt onmogelijk maakt omdat de doorlaadtijd van dit wapen het niet toe laat.
Zo'n beetje elke berekening over de doorlaadsnelheid van het geweer van Oswald maakt de fout alle 3 schoten te tellen alsof Oswald dan ook 3 keer moet herladen. Aangezien de eerste kogel al van tevoren geladen is zal hij maar twee keer te hoeven te herladen om 3 schoten te lossen.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:08:56 #161
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37603186
Hier de toespraak van Jim Garrison ... en de bekentenis van een van de overheidsmoordenaars. http://www.jfkmurdersolved.com/confession2.htm
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:13:55 #162
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37603292
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:56 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Zo'n beetje elke berekening over de doorlaadsnelheid van het geweer van Oswald maakt de fout alle 3 schoten te tellen alsof Oswald dan ook 3 keer moet herladen. Aangezien de eerste kogel al van tevoren geladen is zal hij maar twee keer te hoeven te herladen om 3 schoten te lossen.
Ja, maar hoeveel verwondingen en inslagen kunnen drie kogels maken? Er zijn gaten in het wegdek, gaten in de voorruit, een gewonde getuige die buiten alle verwondingen om geraakt is, en er zijn nog zoveel andere dingen die niet klopten die dag - een gek gegeven is ook dat wanneer de auto van de president de laatste bocht maakt, er nauwelijks nog mensen staan - het lijkt wel alsof alles erop ingericht is om de schutter of schutters een open schootsveld te geven - hoe kan Oswald dit alles in zijn eentje tot stand hebben gebracht? Ik weet het niet hoor, maar als ik al die gegevens bekijk die er over de aanslag zijn, lijkt het mij nog heel moeilijk te geloven dat dit alles, de telefoonstoring, het feit dat het kabinet van de verenigde staten op verlof was, dat de strijdkracht niet paraad stond die dag, etc, etc, het werk is van een man.
pi_38416799
*schop* (en verkapte spam)
ik heb voor de review van Wim Dankbaars "I shot JFK" de docu tot vervelens toe bekeken, (toch bleef ie interessant) maar wel met resultaat dat ik voor 99,99% zeker weet wie nu echt de moord an sich heeft gepleegd. maak daar 100% van.

James E. Files, dus

Welke rol de maffia, de CIA en de hele mikmak (o.a. invloedrijke jongens als papa Bush en een zooi grootindustrielen) er verder in spelen, en in welke mate zal helaas nooit aan het licht komen als de betrokkenen hun geheim in het graf meenemen, of de Amerikaanse (gecontroleerde) media geen aandacht mag schenken aan geheel nieuwe theorieen
pi_38455368
Als die DVD dezelfde lijn van argumenteren volgt als de uitzending van Peter R. de Vries behoor je tot een kleine minderheid lijkt me. Hier is het ook al uitgebreider besproken.
Helpt waar hij kan!
pi_38455499
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Oswald. - O - S - W - A - L D.
.
pi_38481096
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:15 schreef NoSigar het volgende:
Als die DVD dezelfde lijn van argumenteren volgt als de uitzending van Peter R. de Vries behoor je tot een kleine minderheid lijkt me. Hier is het ook al uitgebreider besproken.
ja thnx voor dat topic, en dat ik tot een minderheid behoor, ach... het gaat er nu eigenlijk meer om dat het toch raar is dat deze dvd relatief zo weinig aandacht geniet in de serieuze media,

okee, maandag en dinsdag in resp. Jensen en Peter R. de Vries :

http://frontpage.fok.nl/review.fok/4128/1/1/50#2710702

ook mooi.

Ik ben best nuchter w.b. complottheorietjes, en nooit zo'n fel anti-Bush geweest
maar ik begin die Bush/CIA connectie nu onderhand toch echt wel interessant te vinden
  maandag 9 oktober 2006 @ 20:29:24 #167
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_42522653
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef FrancisC het volgende:
http://www.jfkmurdersolved.com/JFK2.htm (Met name het aantal schoten en waar ze waarschijnlijk vandaan kwamen is in het begin van deze documentaire goed te zien) - er zullen ongetwijfeld meer ware elementen in de documentaire zitten maar in hoeverre het allemaal klopt zullen we nooit echt kunnen achterhalen denk ik. Verder zeker de moeite waard om de film en de rest van de site te bekijken.

Dezelfde site heeft verder een aantal interessante documenten en dergelijke in de aanbieding - het onderzoek in 1998 naar de maffia-betrokkenheid vindt je er ook, de autopsie foto's, interviews met getuigen, etc. Voor de speurneuzen onder jullie interessant genoeg denk ik.
Het is wel overduidelijk zo. George Bush Sr is de dader.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_42523127
Laatst trouwens ook ergens gezien dat een hoofd dat wordt geraakt met een redelijk zwaar kaliber juist in de richting van het schot beweegt. Plastisch uitgedrukt: Dit komt omdat de kogel aan de achterkant een flink gat maakt, waar dan de hersens 'uitspuiten', die leveren dan een kracht in de richting van het schot op.
pi_42523230
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is wel overduidelijk zo. George Bush Sr is de dader.
wrong place, wrong time is zeker van toepassing op die ouwe schurk ja.
pi_42537886
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:39 schreef Wombcat het volgende:
Laatst trouwens ook ergens gezien dat een hoofd dat wordt geraakt met een redelijk zwaar kaliber juist in de richting van het schot beweegt. Plastisch uitgedrukt: Dit komt omdat de kogel aan de achterkant een flink gat maakt, waar dan de hersens 'uitspuiten', die leveren dan een kracht in de richting van het schot op.
Ja, dat is allang bekend, maar in Tru werkt dat allemaal anders.
Helpt waar hij kan!
pi_42549835
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 12:09 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Ja, dat is allang bekend, maar in Tru werkt dat allemaal anders.
We zitten niet in TRU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')