Kennedy wilde dat helemaal niet, als hij dat namelijk wilde had hij het al veel eerder kunnen doen in de rakettencrisis. Het waren eerder de mensen om hem heen in de regering die hem het adviseerde het te doen als het echt niet meer anders kon. Ik denk dat als Bush of Reagan daar toen gezeten had dat de wereld er nu anders had uit gezien. Overigens was het niet de verdienste van Kennedy dat er geen wereldoorlog is uitgebroken maar eerder die van de diplomatie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef maartena het volgende:
Even een leuke TRU theorie, niet eentje waar ik echt in geloof trouwens, maar wel eens gehoord van een of andere fanaat.
Het was een tijdsreiziger. Kennedy was een zeer eigenwijs man, en dat bewees hij tijdens de Cuba Crisis toen hij op het nippertje stond een 3e wereld oorlog te ontketenen met gebruik van kernwapens. De Russen gaven op het laatste moment toe en verwijderden de raketten van Cuba. Het zou kunnen dat als Kennedy geleefd had, dat de opkomende problemen in Vietnam anders waren gaan lopen, en dat o.a. China en Rusland de communistische zijde veel meer zouden helpen dan ze in de geschiedenis deden, en dat zou wel eens tot een pat-stelling tussen de NAVO en het Warschaupact / China kunnen veroorzaken. Kennedy's eigenwijsheid kennende in de crisis in 1962, zou het goed kunnen dat de crisis in Vietnam zou uitlopen tot een wereldoorlog, eventueel met inzet van kernwapens.
Presiden Johnson wist wat meer te onderhandelen met Rusland en China tijdens de Vietnam oorlog, en President Nixon wist het dialoog met China te openen nadat hij terugtrok uit Vietnam.
De theorie: Een tijdsreiziger veranderde de tijdslijn in ons voordeel, door Kennedy voortijdig te vermoorden, en zo de wereld te behoeden van de 3e wereldoorlog die wellicht aan de helft van de planeet het leven zou hebben gekost.
Het is in deze theorie dan ook niet ondenkbaar dat een tijdsreiziger contact heeft gezocht met de CIA en het probleem voorlegd, en de CIA het vuile werk laat opknappen zodat de tijdsreiziger niet ontdekt word.
Ik weet het, het is nogal een vreemde, rare theorie, en volgens mij is terugreizen in de tijd niet mogelijk. Maar ik dacht.... laat ik het eens in de groep gooien
quote:Peter de Vries: CIA achter moord Kennedy
Gepost door Bart (Mainport) - Bron: AD
Gepubliceerd: vrijdag 28 april 2006 @ 13:23
Nederlands bekendste misdaadverslaggever Peter R. de Vries heeft onthullende ontdekkingen gedaan in de zaak van de moord op de Amerikaanse president John F. Kennedy in 1963. Volgende week zal hij in een aflevering van bijna drie en een half uur uiteenzetten wat er - volgens hem - werkelijk is gebeurd op die 22 november.
De Vries heeft onder andere met een man gesproken die zegt betrokken te zijn geweest bij de moordaanslag. Volgens deze bron hebben de Central Intelligence Agency (CIA) en de maffia samengespannen om Kennedy om het leven te brengen. De Vries gaat met zijn conclusie lijnrecht tegen de bevindingen van de Warren-commissie in, die de moord destijds onderzocht.
Voor zijn onderzoek is de misdaadverslaggever twee weken in Texas geweest om met diverse betrokkenen te praten. Zo had hij gesprekken met vroegere agenten bij de CIA en de federale recherche FBI, maar ook met de ex-vriendin van Lee Harvey Oswald, de veronderstelde moordenaar, en tevens een aantal ooggetuigen.
Bron: Frontpage
En wat doe je zelf hier?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:06 schreef Nee het volgende:
Waarom gaan mensen huilen als iemand een andere kijk op bepaalde zaken heeft, wat is daar mis mee?
Wat een achterlijk gejank weer hier op Fok.
dit zegt-ie er zelf over.quote:Het is een zaak waarop honderden Amerikaanse collegae hun tanden hebben stuk gebeten, dus ik realiseer me dat het erg hoog gegrepen is als je zegt dat je met iets nieuws komt. Maar toch zeg ik: ‘Dat hebben we absoluut, het is een onthullende reportage geworden, die de kijker aan het denken zal zetten."
Juist.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:17 schreef Laakie het volgende:
Eerst zien dan oordelen lijkt me
logisch, den mensch wil in zijn eigen veilige schijn realiteitje blijven zitten dat hun ondersteuning bied, en natuurlijk zekerheid... , veiligheid.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef Nee het volgende:
Toch verwacht ik dat meneer de Vries hard zal worden uitgelachen, hoe overtuigend de documentaire ook zal zijn.
Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik moet de schijn ophouden alsof ik het niet geloof weetjewel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
logisch, den mensch wil in zijn eigen veilige schijn realiteitje blijven zitten dat hun ondersteuning bied, en natuurlijk zekerheid... , veiligheid.
dat je eigen centrale veiligheids dienst eigenlijk een terroristische bende is, is voor de bevolking toch wat te veel van de realiteit.
staat dat niet in het nieuwsbericht op de fp?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik moet de schijn ophouden alsof ik het niet geloof weetjewel.
Zodat ik niet de aandacht trek van de illuminati (dus sssstt.. ze bestaan nl. wél..)
Je moet nl. niet fokken met die gasten.
Ik ga trouwens ook kijken. Wanneer en op welke zender is het ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |