abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37122501
Inderdaad een vreemde en rare theorie
pi_37122892
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef maartena het volgende:
Even een leuke TRU theorie, niet eentje waar ik echt in geloof trouwens, maar wel eens gehoord van een of andere fanaat.

Het was een tijdsreiziger. Kennedy was een zeer eigenwijs man, en dat bewees hij tijdens de Cuba Crisis toen hij op het nippertje stond een 3e wereld oorlog te ontketenen met gebruik van kernwapens. De Russen gaven op het laatste moment toe en verwijderden de raketten van Cuba. Het zou kunnen dat als Kennedy geleefd had, dat de opkomende problemen in Vietnam anders waren gaan lopen, en dat o.a. China en Rusland de communistische zijde veel meer zouden helpen dan ze in de geschiedenis deden, en dat zou wel eens tot een pat-stelling tussen de NAVO en het Warschaupact / China kunnen veroorzaken. Kennedy's eigenwijsheid kennende in de crisis in 1962, zou het goed kunnen dat de crisis in Vietnam zou uitlopen tot een wereldoorlog, eventueel met inzet van kernwapens.

Presiden Johnson wist wat meer te onderhandelen met Rusland en China tijdens de Vietnam oorlog, en President Nixon wist het dialoog met China te openen nadat hij terugtrok uit Vietnam.

De theorie: Een tijdsreiziger veranderde de tijdslijn in ons voordeel, door Kennedy voortijdig te vermoorden, en zo de wereld te behoeden van de 3e wereldoorlog die wellicht aan de helft van de planeet het leven zou hebben gekost.

Het is in deze theorie dan ook niet ondenkbaar dat een tijdsreiziger contact heeft gezocht met de CIA en het probleem voorlegd, en de CIA het vuile werk laat opknappen zodat de tijdsreiziger niet ontdekt word.

Ik weet het, het is nogal een vreemde, rare theorie, en volgens mij is terugreizen in de tijd niet mogelijk. Maar ik dacht.... laat ik het eens in de groep gooien
Kennedy wilde dat helemaal niet, als hij dat namelijk wilde had hij het al veel eerder kunnen doen in de rakettencrisis. Het waren eerder de mensen om hem heen in de regering die hem het adviseerde het te doen als het echt niet meer anders kon. Ik denk dat als Bush of Reagan daar toen gezeten had dat de wereld er nu anders had uit gezien. Overigens was het niet de verdienste van Kennedy dat er geen wereldoorlog is uitgebroken maar eerder die van de diplomatie.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:57:55 #53
78918 SeLang
Black swans matter
pi_37377537
quote:
Peter de Vries: CIA achter moord Kennedy

Gepost door Bart (Mainport) - Bron: AD
Gepubliceerd: vrijdag 28 april 2006 @ 13:23

Nederlands bekendste misdaadverslaggever Peter R. de Vries heeft onthullende ontdekkingen gedaan in de zaak van de moord op de Amerikaanse president John F. Kennedy in 1963. Volgende week zal hij in een aflevering van bijna drie en een half uur uiteenzetten wat er - volgens hem - werkelijk is gebeurd op die 22 november.

De Vries heeft onder andere met een man gesproken die zegt betrokken te zijn geweest bij de moordaanslag. Volgens deze bron hebben de Central Intelligence Agency (CIA) en de maffia samengespannen om Kennedy om het leven te brengen. De Vries gaat met zijn conclusie lijnrecht tegen de bevindingen van de Warren-commissie in, die de moord destijds onderzocht.

Voor zijn onderzoek is de misdaadverslaggever twee weken in Texas geweest om met diverse betrokkenen te praten. Zo had hij gesprekken met vroegere agenten bij de CIA en de federale recherche FBI, maar ook met de ex-vriendin van Lee Harvey Oswald, de veronderstelde moordenaar, en tevens een aantal ooggetuigen.

Bron: Frontpage

Een boerenpummel uit Nederland heeft dit mysterie eventjes opgelost
Hij is ook maar liefst twee weken in Texas geweest dus hij kan het weten

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:00:15 #54
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_37377611
'Illuminati' IS FOR REAL!

NEW WORLD ORDER! DE GROOTSTE VIJANDEN (ZO LIJKT) IN DE WERELD ZIJN EIGENLIJK
VRIENDJES DIE BEHOREN TOT EEN GEHEIME SEKTE DAT SAMENSPANT OM CONTROLE
OVER DE WERELD + MENSHEID TE KRIJGEN!

CHECK DIE 100 DOLLAR BILL YA"LL!

(EN MAXIMA BEHOORT OOK TOT DE ILLUMINATI)

RECOGNIZE!!!!!!!!!!!!!!!

(yeah right)
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_37377660
Twee weken naar Texas, even babbelen met een paar conspiracy-nutcases en voila: Opgelost.

Nou had ik al niet zo'n hoge pet op van meneer de Vries, maar dit slaat toch wel alles.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:02:12 #56
108862 a-child-in-chains
pi_37377667
Ik heb een hekel aan die verslaggever.
No room for the unlucky.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:06:20 #57
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37377781
Drugs are bad, mmmkay
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_37377787
Waarom gaan mensen huilen als iemand een andere kijk op bepaalde zaken heeft, wat is daar mis mee?

Wat een achterlijk gejank weer hier op Fok.
pi_37377875
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:06 schreef Nee het volgende:
Waarom gaan mensen huilen als iemand een andere kijk op bepaalde zaken heeft, wat is daar mis mee?

Wat een achterlijk gejank weer hier op Fok.
En wat doe je zelf hier?

juistem. Doei! .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_37377888
schopje naar TRU dan maar?
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:11:41 #61
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37377930
Ik ben toch wel benieuwd volgende week.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:13:46 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37377991
quote:
Het is een zaak waarop honderden Amerikaanse collegae hun tanden hebben stuk gebeten, dus ik realiseer me dat het erg hoog gegrepen is als je zegt dat je met iets nieuws komt. Maar toch zeg ik: ‘Dat hebben we absoluut, het is een onthullende reportage geworden, die de kijker aan het denken zal zetten."
dit zegt-ie er zelf over.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:17:01 #63
52774 Laakie
Doet het voor een knaakie!
pi_37378093
Eerst zien dan oordelen lijkt me
:D
pi_37378140
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:17 schreef Laakie het volgende:
Eerst zien dan oordelen lijkt me
Juist.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:20:24 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37378206
interresant, maar even kijken.
politiek doet niks anders dan conspireren en de Cia staat bekend om terreur.
het zal wat worden denk ik.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:33:16 #66
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_37378575
Op zich niks nieuws. Geheim agenten van de Mossad krijgen tijdens hun opleiding de moord op JFK als 'oefenmateriaal' hoe een moord kan worden opgelost door reconstructie van het voorval. Volgens de Mossad is het inderdaad de mafia die erachter zit.

Dit staat in een boek van een oud-Mossad agent.
schorriemorie
pi_37378666
Toch verwacht ik dat meneer de Vries hard zal worden uitgelachen, hoe overtuigend de documentaire ook zal zijn.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:43:26 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37378918
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef Nee het volgende:
Toch verwacht ik dat meneer de Vries hard zal worden uitgelachen, hoe overtuigend de documentaire ook zal zijn.
logisch, den mensch wil in zijn eigen veilige schijn realiteitje blijven zitten dat hun ondersteuning bied, en natuurlijk zekerheid... , veiligheid.
dat je eigen centrale veiligheids dienst eigenlijk een terroristische bende is, is voor de bevolking toch wat te veel van de realiteit.
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:20:23 #69
108862 a-child-in-chains
pi_37380149
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

logisch, den mensch wil in zijn eigen veilige schijn realiteitje blijven zitten dat hun ondersteuning bied, en natuurlijk zekerheid... , veiligheid.
dat je eigen centrale veiligheids dienst eigenlijk een terroristische bende is, is voor de bevolking toch wat te veel van de realiteit.
Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik moet de schijn ophouden alsof ik het niet geloof weetjewel.
Zodat ik niet de aandacht trek van de illuminati (dus sssstt.. ze bestaan nl. wél..)
Je moet nl. niet fokken met die gasten.

Ik ga trouwens ook kijken. Wanneer en op welke zender is het ?

[ Bericht 6% gewijzigd door a-child-in-chains op 28-04-2006 16:32:57 ]
No room for the unlucky.
pi_37380820
oud nieuws wat reeds is opgemerkt...
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_37380868

'T is simpel: Man in witte kleding schiet op korte afstand, onder de neuzen van de motorpolitie en bodyguards, in één welgeöefende zwaai, door middel van een vrijwel geruisloos luchtdrukpistool, één projectiel in het hoofd van John dat na enkele seconden explodeert.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 april 2006 @ 17:19:15 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_37382102
Hij heeft het boek JFK van Jim Garrison goed gelezen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37382271
ik heb nooit gelooft in het oswald verhaal. hij zou van achter hebben geschoten. toch zie je kennedy naar achter klappen toen hij geraakt werd.

de verhalen over de cia en maffia zijn al zo oud.

ik heb thuis nog het memorandum boek liggen: vier zwarte dagen, waarin de foto's van de aanslag staan.

mogelijke theorieen:

-kennedy wou niet naar vietnam, daarom moest hij gaan
-kennedy heeft de cia verraden tijdens de varkensbaai crisis
-kennedy wilde de mafia samen met zijn later vermoorde broer aanpakken, terwijl zij juist hadden gezord voor zijn verkiezing. ook zijn vader joseph kennedy zou door de maffia in het zadel zijn geholpen(verdachte maffiosi-sam giancana uit chigaco)

en dan de mooiste:

kennedy wilde bekendmaken dat de vs idd contact had met aliens

toch maar ff kijken naar petertje, want je kan veel zeggen over die man maar hij gaat echt niets roepen als hij geen solide verhaal heeft.

dat over mabel wisse smit en bruinsma en charlie da silva was ook de moeite waard.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:37:33 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37382764
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:20 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik moet de schijn ophouden alsof ik het niet geloof weetjewel.
Zodat ik niet de aandacht trek van de illuminati (dus sssstt.. ze bestaan nl. wél..)
Je moet nl. niet fokken met die gasten.

Ik ga trouwens ook kijken. Wanneer en op welke zender is het ?
staat dat niet in het nieuwsbericht op de fp?
niet op gelet iig.

het enige wat ik van de illuminati weet is dat het een figuurlijk opgerolde bende van adel was die na verschillende invallen is verdwenen.
veel leden van de illuminatie waren voorvaders van in deze tijd erg rijke top families die vooral in het bankwezen zitten.
zoals ene rothschild al eens zei: give me controll over a nations money and i care not who makes its laws.

persoonlijk geloof ik eerder in de macht van corporaties en de politieke corruptie die alom aanwezig daarin hun handjeklap speelt.

maar goed ik denk dat Peter R de vries een goeie case gaat geven aangezien hij tot nu toe nog nooit echt een blunder heeft gemaakt.
let wel, hij heeft zelf vast ook wel zn gezicht ..men kan mij niet vertellen dat hij overal maar binnen kan lopen en zware criminelen vrolijk op hun vingers tikt, die man word vast bijgestaan(protectie oid) door grote namen.
toch vind ik het een *ok* kerel, en ben benieuwd.
pi_37383382
Terecht! Kennedy was George Bush in het kwadraat, een hysterische idioot die de wereld aan de rand van een nucleaire oorlog bracht. Gelukkig zat er toen in het Kremlin iemand, Nikita Chroestjov, die ze wel op een rijtje had en op tijd in de gaten kreeg dat Kennedy niet goed bij z'n hoofd was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')