Nee, jammer genoeg niet, het was puur optisch "tunen",quote:Op maandag 8 maart 2004 13:34 schreef Tjabbo het volgende:![]()
![]()
Hebben ze ook nog wat aan de motor gedaan of wat?
Als je het op de buis wilt zien zal je denk ik wel een tijdje moeten wachten, als het uberhaupt bij MTV nederland op de buis komt.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:50 schreef Steve-O het volgende:
Geweldigidee
nu wil ik weten wanneer ze dit uitzenden
Sunnyquote:Op maandag 8 maart 2004 14:03 schreef Foo_niks het volgende:
Net zo een gruwel als de De grote beurt of hoe verneuk ik een Sunny afgelopen weekend.
ooit van entertainment gehoordquote:Op maandag 8 maart 2004 14:03 schreef Foo_niks het volgende:
,typisch weer MTV.
We kennen niks origineels dus schroeven en plakken we maar genoeg ellende ergens op .
Net zo een gruwel als de De grote beurt of hoe verneuk ik een Sunny afgelopen weekend.
Zijn er nog tieps die het afdoen met optisch tunen![]()
![]()
![]()
De tijd staat niet stil ,de techniek ook niet.
Waarom gaan we dan voor het gemak en een dikke portemonnee om ons individueel op te stellen.
$20.000 dollar aan accessoires ,hadden ze beter kunnen besteden aan C-ing radiusing,channeling ,
a top chop en gullwings .
Hadden ze er eind van het verhaal nog wat van geleerd ook en heb je echt iets origineels en niet uit het rek gepakt
P.S Zelfs de vlammen zijn lelijk.
niet bij MTV en ik zie ook de lol niet in van slechte smaak etalerenquote:Op maandag 8 maart 2004 14:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ooit van entertainment gehoord
gave avatarquote:Op maandag 8 maart 2004 14:37 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
niet bij MTV en ik zie ook de lol niet in van slechte smaak etaleren
NU BEN IK ECHT BOOS![]()
![]()
Zieltje. Wil je er over praten?quote:Op maandag 8 maart 2004 14:37 schreef Foo_niks het volgende:
NU BEN IK ECHT BOOS![]()
![]()
tja, als je het goed wil doen. laat je het top gear style doen en breng je je lada naar lotus, waar ze inclusief manuren 100,000 pond erin hadden gestoken. stond overigens laatst op ebay te koop, werd uiteindelijk verkocht voor 7,000 pond wat ik eigenlijk ontzettend tegen vond vallenquote:Op maandag 8 maart 2004 14:03 schreef Foo_niks het volgende:
,typisch weer MTV.
We kennen niks origineels dus schroeven en plakken we maar genoeg ellende ergens op .
Zijn er nog tieps die het afdoen met optisch tunen![]()
![]()
![]()
De tijd staat niet stil ,de techniek ook niet.
Waarom gaan we dan voor het gemak en een dikke portemonnee om ons individueel op te stellen.
$20.000 dollar aan accessoires ,hadden ze beter kunnen besteden aan C-ing radiusing,channeling ,
a top chop en gullwings .
Hadden ze er eind van het verhaal nog wat van geleerd ook en heb je echt iets origineels en niet uit het rek gepakt
P.S Zelfs de vlammen zijn lelijk.
Eerst mijn zelfbeschadigingssmileyquote:Op maandag 8 maart 2004 14:39 schreef Just.an.Illusion het volgende:
[..]
Zieltje. Wil je er over praten?
Stond afgelopen week een nederlander in het Veronicablad met net zo een Lada.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:48 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
tja, als je het goed wil doen. laat je het top gear style doen en breng je je lada naar lotus, waar ze inclusief manuren 100,000 pond erin hadden gestoken. stond overigens laatst op ebay te koop, werd uiteindelijk verkocht voor 7,000 pond wat ik eigenlijk ontzettend tegen vond vallen
quote:Op maandag 8 maart 2004 14:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gave avatar
van gone in 60 seconds?
Wat bedoel je in dit geval met 'clean'quote:A clean, highly accessorized large car, bordering on gaudy, not intended to be driven fast; the kind of car a man in a fur coat would like to be seen driving.
Kijk dit kan op zich wel wat worden..... Die auto heeft in de kern al iets. Daar is wel wat van te maken..quote:Op maandag 8 maart 2004 14:07 schreef dolfijn999 het volgende:
[..]
Als je het op de buis wilt zien zal je denk ik wel een tijdje moeten wachten, als het uberhaupt bij MTV nederland op de buis komt.![]()
Lang leve breedband internet.![]()
(Komende donderdag een nieuwe aflevering met een 1978 Caddy)
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe, dacht kennelijk te ver door.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:11 schreef dolfijn999 het volgende:
Wat dacht je van schoon?
Is dat geen gat in de markt om een garage bedrijf te starten die totaal op tuning is gericht.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:57 schreef StefanP het volgende:
Cool man. Hadden we in Nederland maar zulke zaken... in de VS heb je tuners die je bak van A tot Z kunnen tunen, hier heb je nog niet eens fatsoenlijke garages
opzich wel een leuk wijf beetje onzeker enzo...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:03 schreef Steve-O het volgende:
Die honda met die lambo deurenGeweldig
alleen die meid loopt alleen maar te huilen
[Correctie]quote:Op maandag 5 april 2004 09:09 schreef matig het volgende:
nu al voor de 2e keer een aquarium....
Ik wil ze ookquote:Op maandag 5 april 2004 08:59 schreef Roadster het volgende:
Deel 5 is nu ook te downloaden zag ik... het blijft nogsteeds lachen hoor wat ze met die auto's doen... deze keer met een Mitsubishi Mirage
Op emule staan zequote:Op dinsdag 6 april 2004 11:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik wil ze ook
bittorent.,,,quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik wil ze ook
ik zie ze pas op vrijdag staan meestalquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
bittorent.,,,
donderdag weer een nieuwe
mustang/quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:24 schreef jp84 het volgende:
[..]
ik zie ze pas op vrijdag staan meestal![]()
een corvette is toch next hehe dat word wel dik denk
Is dat niet een beetje jammer van die 20.000 dollar dan ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:04 schreef jp84 het volgende:
volgens mij blijven die wagens mooi voor hooguit 1 maand, hoe ze alleen al dat gat in de bodemplaat dichtmaakte, niks tegen het roeste gewoon een plaat errop schroeven niet lassenmaarja zag er wel dik uit zo die mustang.
en dat rokkie was geil![]()
ff emule opstartenquote:Op maandag 12 april 2004 23:35 schreef LWaS het volgende:
ik heb er maar 2
ik heb zo'n torrent client...maar verder 1.03 en 1.06 gaat ie nietquote:Op maandag 12 april 2004 23:51 schreef MegA het volgende:
[..]
ff emule opstarten
haal ze daar allemaal vandaan ..genoeg bronnen
Yep...heb ik ze ook alle 6 vandaan.quote:Op maandag 12 april 2004 23:51 schreef MegA het volgende:
[..]
ff emule opstarten
haal ze daar allemaal vandaan ..genoeg bronnen
Doe mij deel 1 via ftp, dan ben ik helemaal compleetquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Yep...heb ik ze ook alle 6 vandaan.
Heb je geen emule?...ik heb nl. geen 177,5MB ftp ruimte...je mag me wel ff via msn benaderen oid.quote:Op dinsdag 13 april 2004 07:45 schreef Roadster het volgende:
[..]
Doe mij deel 1 via ftp, dan ben ik helemaal compleet
Ik wil hemn best ergens hosten hoor *kuch*quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heb je geen emule?...ik heb nl. geen 177,5MB ftp ruimte...je mag me wel ff via msn benaderen oid.
Als dat kan zou super zijn, ik ben net te laat begonnen met verzamelen. Binnenkort krijg ik mn eigen webspace/hosting, dat is 500MB aan ruimte zonder datalimietquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:20 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik wil hemn best ergens hosten hoor *kuch*
stuur maar even mail als je wilt... LWaS@fok.nl (voor diegene die hem heeft dusquote:Op woensdag 14 april 2004 00:57 schreef Roadster het volgende:
[..]
Als dat kan zou super zijn, ik ben net te laat begonnen met verzamelen. Binnenkort krijg ik mn eigen webspace/hosting, dat is 500MB aan ruimte zonder datalimiet
Ik zag ook iets met een pingpong tafel...ik hoop niet dat ze achterop een pingpong tafel gaan maken...quote:Op woensdag 14 april 2004 00:57 schreef dolfijn999 het volgende:
Ahum, zullen we even terug gaan naar het topic, komende week een pickup truck, waar ze volgens mij een lowrides van gaan maken.
ach, het zou me niet verbazenquote:Op woensdag 14 april 2004 09:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik zag ook iets met een pingpong tafel...ik hoop niet dat ze achterop een pingpong tafel gaan maken...
Nou maak je borst maar nat...dat "wijf" van die mustang reageerd nog erger..quote:Op donderdag 15 april 2004 09:13 schreef jwstoop het volgende:
BETERHeb nu zelf 1 aflevering gedownload, die van de witte honda civic. Dat wijf is wel zwaar overdreven bezig trouwens, maar wel een geinige auto. Ben erg benieuwd naar die mustang!
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:14 schreef BazzoS het volgende:
't is donderdag, kom maar op LWaS
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:49 schreef LWaS het volgende:
voor de liefhebber(s)
als het goed is heb ik (met dank aan een lieve FOK!user) alle zes de delen vanaf morgen wel gehost
mailtje sturen doet wonderenquote:Op donderdag 15 april 2004 10:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
mailtje sturen doet wonderen
Als het goed is heb je ook mail van mijquote:Op donderdag 15 april 2004 10:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
mailtje sturen doet wonderen
Eeens kijken of emule hm al heeft..quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:52 schreef Roadster het volgende:
Ik heb deel 7 al zien staan, alleen die torrents doen het niet
Massive..quote:Op zondag 11 april 2004 16:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Bruut![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep..heb hm als mpg...quote:Op zondag 18 april 2004 22:17 schreef LWaS het volgende:
7 is trouwens ook al een paar dagen verkrijgbaar
Ik ben em aan het downen... 40 kb/s...quote:Op zondag 18 april 2004 22:17 schreef LWaS het volgende:
7 is trouwens ook al een paar dagen verkrijgbaar
Ik had hem met 200 k per secquote:Op zondag 18 april 2004 22:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik ben em aan het downen... 40 kb/s...
Ja, daar ben ik em van aan het downenquote:Op zondag 18 april 2004 22:59 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik had hem met 200 k per sec
geen idee of ik hem eik op de server heb staan
-edit-
ja dus
ik verwacht van jullie wel een schijfruimte donatie hoorquote:Op zondag 18 april 2004 23:01 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik em van aan het downen
Op DC++ is die gewoon nergens te vinden...
Ja zeg, hoe wil je ze anders bewaren? Deze afleveringen zijn toch niet om weg te gooien?quote:Op zondag 18 april 2004 23:05 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik verwacht van jullie wel een schijfruimte donatie hoor
mijn schijven raken nogal vol zo
tja, ik moet ergens een leuke hd vinden...hij gaat nu echt richting vol iigquote:Op zondag 18 april 2004 23:12 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja zeg, hoe wil je ze anders bewaren? Deze afleveringen zijn toch niet om weg te gooien?
Ik heb laatst alles op DVD gezet, werkt ook goed, had 4 DVD's, 12 gig vrij opeens!quote:Op zondag 18 april 2004 23:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
tja, ik moet ergens een leuke hd vinden...hij gaat nu echt richting vol iig
Heb m geupload, en ik had nog schrijfrechten ookquote:Op zondag 18 april 2004 22:59 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik had hem met 200 k per sec
geen idee of ik hem eik op de server heb staan
-edit-
ja dus
Waar had jij em vandaan?quote:Op zondag 18 april 2004 23:56 schreef Roadster het volgende:
[..]
Heb m geupload, en ik had nog schrijfrechten ook
ik heb um ok hier op de cliënt pc staan. Hij komt bij de torrents vandaan..quote:Op zondag 18 april 2004 23:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Waar had jij em vandaan?
Ben je zelf wel volledig legaal dan?quote:Op maandag 19 april 2004 13:45 schreef KatirZan het volgende:
Mijn excuses maar ook tv-rips zijn illegaal
Moeten ze het maar in NLuitzenden jaquote:Op maandag 19 april 2004 13:45 schreef KatirZan het volgende:
Mijn excuses maar ook tv-rips zijn illegaal
op veronica is er straks om kwart voor 11 een soortgelijk programma, die ik es ff ga kijkenquote:Op maandag 19 april 2004 22:25 schreef LWaS het volgende:
[..]
Moeten ze het maar in NLuitzenden ja
Ik vind Pimp my ride toch leukerquote:Op maandag 19 april 2004 22:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
op veronica is er straks om kwart voor 11 een soortgelijk programma, die ik es ff ga kijken
soortgelijkquote:Op maandag 19 april 2004 22:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
op veronica is er straks om kwart voor 11 een soortgelijk programma, die ik es ff ga kijken
ik d8 10quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel afleveringen het totaal worden?
Ben benieuwd!quote:Op maandag 26 april 2004 10:51 schreef LWaS het volgende:
Oh, ik en nu trouwens aan het binnehalen. Geen idee wat he tis, maar dat merken we vanzelf wel
Dat was echt een vet programma. Zo zie je maar met geld kun je allesquote:Op zondag 25 april 2004 15:49 schreef jp84 het volgende:
echt een vette docu op discovery channel over de custom bedrijven aan de westkust van amerika en die enzo nij wwc wat een kwijlbak!
Rustig..als ik hm binnen heb zet ik hm er meteen...of iemand moet me voor zijnquote:Op maandag 26 april 2004 17:39 schreef Flrs het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn aflevering 8 online te zetten?
Kijk maar..quote:Op maandag 26 april 2004 19:23 schreef Flrs het volgende:
Wat houdt die Jay Leno aflevering eigenlijk in?
Kick! Ben al maar aan het downloaden geslagenquote:Op maandag 26 april 2004 19:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kijk maar..er wordt een '99 Jeep Wrangler gepimp't
Ze kunnen het beter "Hoe verkracht ik een auto?" noemen....quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:00 schreef LWaS het volgende:
mjah, dat de grote beurt slaat idd nergens op...beetje goedkope naam van Pimp my ride.
die mustang ep is koel op zich...quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:06 schreef Haanibal het volgende:
ben bezig met die aflevering van die mustang... hopelijk issie morgen binnen.
Beetje nep..quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:11 schreef LWaS het volgende:
...
;Leuk vrouwtje oko
maar wel lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Beetje nep..
Das met die Pickup waar als ie gepimpt is het deksel van de kofferbak elektrisch omhoog gaat en je kan gamen en slapen en tv kan kijken enzoquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:04 schreef WebForce het volgende:
En waar blijft aflevering 9
moet je ff op IRC zoeken, zijn ze ook te krijgenquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:22 schreef LWaS het volgende:
Als ik hem had zou ik er op zetten.
Ik heb hm bijna...zal hm uppen als iemand me niet voor is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:22 schreef LWaS het volgende:
Als ik hem had zou ik er op zetten.
graag danquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb hm bijna...zal hm uppen als iemand me niet voor is.
Welke groepen haal je ze uit als ik vragen mag, ik heb alle 9 afleveringen maar ben ze nergens tegengekomen in de nieuwsgroepen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:24 schreef VeX- het volgende:
Zeer vet programma, ik haal ze binnen via nieuwsgroepen met 120 kB.
Die aflevering met die mustang uit 1967 was inderdaad zeer vet, Xzibit is ook een coole gast.
Heb nu zo'n 6 afleveringen gezien.
Ze stonden/staan idd in nieuwsgroepen...ik heb ze via emule binnen gehaald.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef Roadster het volgende:
[..]
Welke groepen haal je ze uit als ik vragen mag, ik heb alle 9 afleveringen maar ben ze nergens tegengekomen in de nieuwsgroepen.
FTD werkte niet binnen 10sec toen heb ik er niet meer naar gekeken, maar is een goede tip, dit weekend nog eens mee klooien.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ze stonden/staan idd in nieuwsgroepen...ik heb ze via emule binnen gehaald.
ken je FTD niet?
Lezen is best iets wat je kunt gaan proberen....doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Waar is die shit te downloaden dan ???
Op Kazaa of is er ook echt een site ???.
Doe niet zo dom en zeg het gewoon ik ga niet terug naar Pagina1.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Lezen is best iets wat je kunt gaan proberen....doe ik ook wel eens.
Wie doet hier nu dom..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Doe niet zo dom en zeg het gewoon ik ga niet terug naar Pagina1.
Dan ben je het ook niet waard om aan te vertellen... eppoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En wat is dat??quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Op emule staan ze
Tjonge en dan vind je dat ik dom doe...nog nooit van google gehoord?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En wat is dat??
Laat maar...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:54 schreef _bigmac_ het volgende:
ik ken google wel maar van Emu heb ik nog nooit gehoord wat dan nog.
Ben jij dom als je niet weet wat olumpa is ??
O, got. Bikmek is weer aan het postenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst lezen, dan pas janken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:27 schreef LWaS het volgende:
Zullen we het gezellie houden hiero?
Het is een kleine moeite om het topic door te lezen, en wil je weten wat emule is: http://www.google.nl/sear(...)nG=Google+zoeken&lr=
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:45 schreef Roadster het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst lezen, dan pas janken.
Ik heb deel 10 op je ftp gezet vanochtend.
Thxquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:45 schreef Roadster het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst lezen, dan pas janken.
heb je al een donatie overgemaakt voor een extra hd?quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:49 schreef WebForce het volgende:
[..]
Thx
Je bent me net voorquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:45 schreef Roadster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:50 schreef LWaS het volgende:
[..]
heb je al een donatie overgemaakt voor een extra hd?
Je moet eerst 50 euro overmaken en dan krijg je een login per email.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:17 schreef Little_Meanie het volgende:
wat is het adres van deze ftp? ik kan het nergens vinden in dit topic
Haal dan de oudere er eerst afquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:58 schreef LWaS het volgende:
hehe, een dezer dagen zal mijn ftp wel vol zijn...ik ben wat aan het rondkijken voor een nieuwe hd erbij..maar het zou kunnen dat er dan tijdelijk geen upload mogelijkhied is, of dat erafleveringen tijdelijk verdwijnen.
rekeningnummer?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:27 schreef Roadster het volgende:
[..]
Je moet eerst 50 euro overmaken en dan krijg je een login per email.
ook te verkrijgen via mailquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
rekeningnummer?
heey doe mij ook eens mailen met adresjequote:Op woensdag 12 mei 2004 23:04 schreef LWaS het volgende:
[..]
ook te verkrijgen via mail
50 euro...quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey doe mij ook eens mailen met adresje![]()
thafreak @ fok.nl
ik wil ze grag allemaal blijven aanbierden natuurlijjkquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:28 schreef WebForce het volgende:
[..]
Haal dan de oudere er eerst af
Die zijn ook al op tv geweest
mail terug dan.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:09 schreef LWaS het volgende:
[..]
50 euro...
en dan eerst zelf mailen...ik ben geen mailhuis
heb je al geld gegirotelt?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mail terug dan.....![]()
yupz heb ik natuurlijk als eerste gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:15 schreef LWaS het volgende:
[..]
heb je al geld gegirotelt?
-*checkt*quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz heb ik natuurlijk als eerste gedaan![]()
zit achter andere pcquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:17 schreef LWaS het volgende:
[..]
-*checkt*
dioe dan chat
MSN enzoquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zit achter andere pc![]()
mijn pa is op de irc pc bezig![]()
pft...quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zit achter andere pc![]()
mijn pa is op de irc pc bezig![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:19 schreef LWaS het volgende:
[..]
pft...
mail onder weg...
Is vooral voor eigen beschermingquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en ontvangen....dank u
![]()
zal me aan de wetten en plichten houden![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:34 schreef dolfijn999 het volgende:
Waarom geld overmaken als je ze gratis kunt krijgen?
"Wie (goed) zoekt, zal vinden"
Vinden is het probleem niet, alleen een snelle server vinden (dus 200KB/sec of meer), dat is de kunst.quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:34 schreef dolfijn999 het volgende:
Waarom geld overmaken als je ze gratis kunt krijgen?
"Wie (goed) zoekt, zal vinden"
nee, is geen grapje..quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:20 schreef jp84 het volgende:
dat geld overmaken is toch wel een grapje......toch![]()
zoniet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geinteresseerd? ja!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef Flrs het volgende:
Voor de geintereseerden: vandaag om 18.30 op MTV een aflevering pimp my ride
Ja is natuurlijk wel erg vreemd dat ze pimp my ride op Mtv uitzendenquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
geinteresseerd? ja!
MTV op de tv? nee
ik bedoelde dat ik hier geen mtv kan ontvangenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:13 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk wel erg vreemd dat ze pimp my ride op Mtv uitzenden.
wat zitten sommigen hier toch weer te zeiken zeg! Als je het saai vindt dat het altijd hetzelfde is, dan ga je toch weer naar Idols kijken of zo.quote:Op maandag 5 april 2004 09:09 schreef matig het volgende:
vind het wel gaaf maar het wordt nu beetje meer van hetzelfde... elke keer weer chrome velgen, parelmoer lak, televisies erin e.d.
nu al voor de 2e keer een aquarium....
Was ook aan t kijken net, maar de search op suprnova werkt niet omdat ie geredirect is naar een of andere franse server...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:32 schreef jp84 het volgende:
i kkan de nieuwe (11) niet vinden
Idols is ook meer van hetzelfde elke keerquote:Op zondag 16 mei 2004 22:01 schreef off_topic het volgende:
[..]
wat zitten sommigen hier toch weer te zeiken zeg! Als je het saai vindt dat het altijd hetzelfde is, dan ga je toch weer naar Idols kijken of zo.
Ik kon niet meer zoeken op suprnova anders had ik ze er wel bijgezet. Ga vanavond eens kijken op de ftp, zou leuk zijn nieuwe afleveringen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:17 schreef Kaityushi het volgende:
Hey Lwas, heb je een andere ftp server erbij ofzo? Ik keek net maar ik zag 12 niet staan op je server. 11 trouwens ook niet, dus die heb ik er net even bij gezet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef Cyberdogg het volgende:
Pimp My Ride nu op MTV!![]()
waaromquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:14 schreef jp84 het volgende:
lwas kan je mij ffies mailen misschien
zerrocool@hotmail.com
hmz...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:17 schreef Kaityushi het volgende:
Hey Lwas, heb je een andere ftp server erbij ofzo? Ik keek net maar ik zag 12 niet staan op je server. 11 trouwens ook niet, dus die heb ik er net even bij gezet.
Oke dan, ga ik dat voortaan proberen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 04:32 schreef dolfijn999 het volgende:
De zoekfunctie heb niet nodig, onder TVseries>other staat hij gewoon
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:32 schreef Roadster het volgende:
[..]
Oke dan, ga ik dat voortaan proberen.
Deel 12 heb ik aan het uppen gezet naar LWAS vanochtend, rond 12 uur zou die er moeten staan, is 200,77MB.
Voor wat hoort wat toch?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:35 schreef LWaS het volgende:
[..]![]()
helaas redeneert niet iedereen zo.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:37 schreef Roadster het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat toch?
Heb ff snel wat fragmenten bekeken van deel 12 en ik moet zeggen dat die kever er wel blits uitziet hoor!
die zwarte mensen ook hoor..eerst praten ze normaal enzo komt xzibit langs gaan ze gelijk getto pratenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Die witte mensen gaan spontaan ghetto praten: "yo dogg", " thats phat", etc etc
Wel leuk programma alleen jammer dat ze niet zoveel van het fabriceren laten zien.
Of noh brada, mi sabie die torriequote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:59 schreef jp84 het volgende:
[..]
die zwarte mensen ook hoor..eerst praten ze normaal enzo komt xzibit langs gaan ze gelijk getto praten
Die DJquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Die witte mensen gaan spontaan ghetto praten: "yo dogg", " thats phat", etc etc
Wel leuk programma alleen jammer dat ze niet zoveel van het fabriceren laten zien.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:12 schreef Roadster het volgende:
Vanochtend heb ik deel 14 geupload naar de ftp van LWAS, voor degenen die toegang hebben.
Ik bewaar sowieso alles... opnieuw uppen kan altijd als het fout gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:17 schreef LWaS het volgende:
[..]tenks
Ik hoop binnen afzienbare tijd meer ruimte te hebben zodat alle afleverignen bewaard zullen lbijven
Spinners heten die kutdingen geloof ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:02 schreef Untitled het volgende:
Ik wil ook van die doordraaiende velgen onder m'n auto.
Alleen denk ik niet dat dat leuk zal staan onder een Corsa
Hebben die dingen nog een speciale naam eik?
*typische vrouwen-auto-n00b* /mode off
Zag er echt goed uit ja...quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:31 schreef Kaj_A het volgende:
DIe mustang van net is wel mooi geworden
mail ff hoe of watquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:46 schreef GenesiZ het volgende:
Is het mogelijk dat ik hem ook van LWAS zijn ftp kan downen. als tegenprestatie wil ik ook wel webspace beschikbaar stellen.
en hoezo is dat dan een last voor de samenleving? niet iedereen vind hetzelfde leuk hequote:Op donderdag 22 juli 2004 10:20 schreef pberends het volgende:
Goed programma, mede omdat het ook maatschappelijk gezien goed is. Ze helpen er mensen mee, zonder mensen irritant lastig te vallen. Stuk beter en interessanter dan programma's zoals jackass, die een last voor de maatschappij zijn.
Ik laat de kijkers buiten beschouwing. Snap je 'm nu?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:21 schreef hifonics het volgende:
[..]
en hoezo is dat dan een last voor de samenleving? niet iedereen vind hetzelfde leuk he
die autos, zagen er tijdens de show wel wat mooier uitquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:10 schreef dolfijn999 het volgende:
Volgens www.westcoastcustoms.com beginnen ze in augustus met de opnamens van seizoen 2,
naar seizoen 1 hebben wereldwijd 72.000.000 mensen gekeken.
De auto uit aflevering 11, de Datsun/Nissan Maxima (in mijn ogen de slechtste), is op Ebay verkocht voor $19.100, wel zonder de draaitafels-set en cd-burner.
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)6400&sspagename=WDVW
De auto uit afleving 14, Toyota Landcruiser staat ook op Ebay (opnieuw)
1e keer, niet verkocht ;
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)item=2483417605&rd=1
Huidig (nog 3 dagen)
Start bod $25.000
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)060091&category=6443
Voor een compleet episode guide met alle specs;
http://www.tvtome.com/tvt(...)wid-26075/season-all
is dat niet de jeep van de jay leno special? heb de afleveringen niet meer dus kan niet kijken.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:15 schreef Jaydeem het volgende:
Ehm ik heb alle afleveringen gedownl... ehhh gezien op emule haha, maar 1 ding klopt volgens mijn niet in de serie, in elke aflevering staat dezelfde blauwe jeep op de brug achter in de garage, zonder wielen, en aan die jeep is niks gedaan..... heel vaag, zou betekenen dat dat ding er al een paar maanden staat.
Ahem, aan mijn auto kun je ook prima zien waar ik geweest ben. Alle vuiligheid die ik onderweg tegengekomen ben is er namelijk aan blijven klevenquote:A car, after all, embodies freedom and independence. A car says something about who you are, where you've been and, most importantly, where you're going.
hahaha. voor zijn sport zit er een 7inch scherm op der rugquote:
LOL, deze was vanmiddag net op MTV NL. Hi-la-risch werkelijkquote:Op maandag 8 maart 2004 13:31 schreef dolfijn999 het volgende:
MTV (america) heeft een nieuw programma; "Pimp my ride" , daarin worden doodnormale auto's (zeg maar roestbakken) omgebouwd tot pimp cars door West coast customs.
http://www.mtv.com/onair/pimp_my_ride/
http://www.westcoastcustoms.com
Deze week hadden ze een $400 Daihatsu Hijet
Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Na een slodige $20.000 aan gadgets is dit het resultaat
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
17 inch velgen!!(Standaard staat een hijet op 12inch)
[afbeelding]
Paar speakertjes
[afbeelding]
Vleugeltje voor de "nodige downforce"![]()
[afbeelding]
Interieur
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De uitzending is wel ergens op het net te vinden
vermoed dat het nederlandse budget een stuk minder hoog wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:15 schreef Remon het volgende:
Ik heb trouwens vernomen van een maat die bij pioneer werkt, dat er ook een nederlandse versie van pimp my ride aan komt.
of zit ik nu oud nieuws te vertellen voor mij was het wel nieuw.
(Alleen ff opzoeken waar ik me kan aanmelden )
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |