quote:Op maandag 8 maart 2004 09:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wacht maar tot er weer een topic komt over trippende bejaarde jazmuzikanten die moeten stoppen met jengelen.
Ow, die is er nog niet.
achter een gordijn zetten en appeteitelijke jonge dames ervoorquote:Op maandag 8 maart 2004 10:01 schreef Seborik het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Ik vind het geen gezicht. Grijze gerimpelde mannen die op stoffige piano's rammen en op geroeste trompetten blazen.
Gaat U gang bruce chickenson is ook al wegquote:Op maandag 8 maart 2004 10:05 schreef Zander het volgende:
Ik heb zin om een bashtopic voor Mike Patton te openen.
whehehe "mike patton is een rare irritante brulaap" zoiets zander ?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:05 schreef Zander het volgende:
Ik dacht meer aan "Sinds Faith No More uit elkaar is heeft hij niks fatsoenlijks meer gemaakt".quote:Op maandag 8 maart 2004 10:08 schreef Bosbeetle het volgende:
whehehe "mike patton is een rare irritante brulaap" zoiets zander ?
quote:Op maandag 8 maart 2004 10:09 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan "Sinds Faith No More uit elkaar is heeft hij niks fatsoenlijks meer gemaakt".
Even wachten tot Search84 (82,83, hoeveel is het eigenlijk) online is.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:05 schreef Zander het volgende:
*D Search##quote:Op maandag 8 maart 2004 10:10 schreef Seborik het volgende:
[..]
Even wachten tot Search84 (82,83, hoeveel is het eigenlijk) online is.
Ja en irriteren moet je leren !quote:Op maandag 8 maart 2004 10:11 schreef Zander het volgende:
Heheh, hevig kunnen kwetsen is een gave.
Why can't we be friends .quote:Op maandag 8 maart 2004 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
leuk dit
we kunnen hier wel een centraal bash topic van maken
daar hebben we het dag, muziek topic toch voorquote:Op maandag 8 maart 2004 10:22 schreef Zander het volgende:
[..]
Why can't we be friends .
Hehe, of dat ze het hadden moeten houden bij hun coverplaatjes.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:22 schreef Bosbeetle het volgende:
jane even roepen
om haar te zeggen dat de beatles een derde rangs bruiloft band was !
en dat ringo eigenlijk de enige muziekant van de beatles was !
gewoon in berlijn hadden moeten blijvenquote:Op maandag 8 maart 2004 10:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hehe, of dat ze het hadden moeten houden bij hun coverplaatjes.
Ik denk dat Pete Best een een betere drummer was dan Ringo.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:27 schreef Seborik het volgende:
Hehe, of dat ze het hadden moeten houden bij hun coverplaatjes.
Hear hear!quote:Op maandag 8 maart 2004 10:09 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan "Sinds Faith No More uit elkaar is heeft hij niks fatsoenlijks meer gemaakt".
Berlijn? Hamburg zul je bedoelen! Een echte kenner, ik zie het alweer...quote:Op maandag 8 maart 2004 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gewoon in berlijn hadden moeten blijven
niet dus ... hèquote:Op maandag 8 maart 2004 10:29 schreef Zander het volgende:
[..]
Berlijn? Hamburg zul je bedoelen! Een echte kenner, ik zie het alweer...
Precies, ze waren niet goed genoeg om naar Berlijn te gaan, dus moesten ze naar zo'n tweederangs stad als Hamburg.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:29 schreef Zander het volgende:
[..]
Berlijn? Hamburg zul je bedoelen! Een echte kenner, ik zie het alweer...
quote:Op maandag 8 maart 2004 10:31 schreef Seborik het volgende:
[..]
Precies, ze waren niet goed genoeg om naar Berlijn te gaan, dus moesten ze naar zo'n tweederangs stad als Hamburg.
Ha, en er mist ook al een Z in de topictitel. Is dat niks voor Replique 2.0, ingebouwde spellingscontrole?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
er had gewoon een a in gemoeten
Die z komt omdat ik het rechtstreeks uit de quote van seborik heb gekopieerdquote:Op maandag 8 maart 2004 10:40 schreef Zander het volgende:
[..]
Ha, en er mist ook al een Z in de topictitel. Is dat niks voor Replique 2.0, ingebouwde spellingscontrole?
Oh yeah, make me look more drunk than I really am.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die z komt omdat ik het rechtstreeks uit de quote van seborik heb gekopieerd
tja ze hebben iig niet zoveel onzin uitgebracht als fields of nephilim ... dat wil toch niemand hebben !quote:Op maandag 8 maart 2004 10:43 schreef Seborik het volgende:
En Primus stelt naast de act muzikaal gezien niets voor.
Ik hoorde dan ook dat Les Claypool bas heeft leren spelen van Sid Vicious.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:43 schreef Seborik het volgende:
En Primus stelt naast de act muzikaal gezien niets voor.
En die weer van Lemmy.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:44 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik hoorde dan ook dat Les Claypool bas heeft leren spelen van Sid Vicious.
In ruil daarvoor kreeg Lemmy zeker zangles van Sid.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:45 schreef Seborik het volgende:
En die weer van Lemmy.
Dat staat op een laag pitje sinds McBrain op Vanilla Ice ging beatblasten (bastbeaten, iemand?).quote:Op maandag 8 maart 2004 10:48 schreef Zander het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het samenwerkingsproject tussen Nicko McBrain en Vanilla Ice?
quote:Op maandag 8 maart 2004 10:52 schreef Cynic het volgende:
Bush is een Nirvana-kloon
Nou, ik hoorde dat ze in Japan nog steeds erg populair zijn. Net als Motley Crue of Poison.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
tja ze hebben iig niet zoveel onzin uitgebracht als fields of nephilim ... dat wil toch niemand hebben !
quote:Op maandag 8 maart 2004 10:56 schreef Zander het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde dat ze in Japan nog steeds erg populair zijn. Net als Motley Crue of Poison.
En Spinal Tap.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en twisted sister
Spiñal tapquote:Op maandag 8 maart 2004 10:57 schreef Seborik het volgende:
[..]
En Spinal Tap.
Cool, als je een beetje scheel kijkt is het net een trema!quote:Op maandag 8 maart 2004 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Spiñal tap
Ja dichterbij een echte trema komt dit lettertype nietquote:Op maandag 8 maart 2004 10:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
Cool, als je een beetje scheel kijkt is het net een trema!
Dat wil elke homo nu Tom Cruise erbij zit.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:04 schreef Zander het volgende:
Ik hoorde dat Rob Halford tegenwoordig lid is van de Scientology Kerk.
quote:Op maandag 8 maart 2004 11:05 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat wil elke homo nu Tom Cruise erbij zit.
Hij krijgt 't nog druk, ik hoorde ook al dat hij de rol van politieagent gaat overnemen in de Village People.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:08 schreef Seborik het volgende:
Er gaan geruchten dat David Bowie en Mick Jagger Rob Halford benaderd hebben voor een Dancing in The Street trio.
quote:Op maandag 8 maart 2004 11:11 schreef Zander het volgende:
[..]
Hij krijgt 't nog druk, ik hoorde ook al dat hij de rol van politieagent gaat overnemen in de Village People.
En gelukkig zijn wij er nog om voor kwaliteitstopics te zorgen in het MUZ-klimaat.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig is er idols nog om toch voor een beetje kwaliteit te zorgen in de muzikale klimaat !!
Niks tegen het nasale stemgeluid van Jim!quote:Op maandag 8 maart 2004 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig is er idols nog om toch voor een beetje kwaliteit te zorgen in de muzikale klimaat !!
sterker nog hij is al dood en zijn rol wordt nu gespeeld door een acteur !quote:Op maandag 8 maart 2004 11:31 schreef Zander het volgende:
Die zwarte schmink is alleen maar bedoeld om zijn kraaiepoten en rimpels te verbergen. En Ozzy wordt door Sharon kunstmatig in leven gehouden zolang de Osbournes nog hoge ratings halen.
Samen met Keith Richards en Paul McCartney!quote:Op maandag 8 maart 2004 11:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sterker nog hij is al dood en zijn rol wordt nu gespeeld door een acteur !
alleen jimmy hendrix, jim morrisson en janis joplin leven nog op een eiland in de stille zuidzee (pingelap waarschijnlijk) en tupac op een eiland ernaastquote:Op maandag 8 maart 2004 11:35 schreef Seborik het volgende:
[..]
Samen met Keith Richards en Paul McCartney!
quote:Op maandag 8 maart 2004 11:40 schreef Zander het volgende:
Er gaan geruchten dat van de laatste Tzadik-release ("Sounds from the Dentists Office") alleen een exemplaar aan Seborik is verkocht.
En Rammstein is gewoon BLÖF voor puberjongetjesquote:Op maandag 8 maart 2004 10:56 schreef Cynic het volgende:
HIM is de Backstreet Boys voor altomeisjes
en the queens of the stone age zijn echt honderd maal beter dan kyuss !quote:Op maandag 8 maart 2004 11:42 schreef Doc het volgende:
[..]
En Rammstein is gewoon BLÖF voor puberjongetjes
en een joint in hun muilquote:Op maandag 8 maart 2004 11:46 schreef Seborik het volgende:
Stoner, dat kunnen alle pubers met een trommel en ontstemde gitaren!
IDM is de ultieme "Nieuwe kleren van de keizer'-muziek.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:50 schreef Seborik het volgende:
IDM: Ritmisch bliepen en patronen ontdekken die er niet zijn!
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:07 schreef Mahavishnu het volgende:
Axl Rose is...
Ach fuck it, te makkelijk..
Tja.. beetje kunstzinnig bezig zijn op de cover..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:01 schreef Seborik het volgende:
Captain Beefheart moet het van z'n leuke LP-covers hebben, want muzikaal gezien, stelt het geen reet voor.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:19 schreef Summoner het volgende:
Het gerucht gaat dat John Zorn een zeer bijzondere plaat uit gaat brengen met een serie composities die zijn gehele discografie samenvatten. Hij wacht voorlopig echter met het opnemen van deze plaat, tot hij weer eens last van diarree heeft.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef On het volgende:
Die Jack White. Maakt hij een soloplaat, hoor ik meer bandleden dan ooit tevoren.
tuulkquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben ook al bijna bejaard mag ik ook in dit topic posten![]()
Okay danquote:
Nee, die knoppen moeten open, want the only way voor die dingen is up. En da's pas Yazz.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Okay dan![]()
Ik heb een Epiphone ES335 met flatwound snaren erop en de halspickup aan en volume op 7 en tone op 2,5
Is dat Jazz genoeg
Limp Bizkit. Och ja, da's toch met die kansloze gast van vijftig die nog "Break Stuff " of zo stond te blaten? Hoe bedoel je midlife crisis?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef On het volgende:
The Who? Dat is toch die band die een cover van dat Limp Bizkit nummer heeft gemaakt?
In mijn tienerjaren hadden ik en mijn toenmalige vriendin Hot Dog als 'ons liedje' bekroond. Pure romantiek.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Limp Bizkit. Och ja, da's toch met die kansloze gast van vijftig die nog "Break Stuff " of zo stond te blaten? Hoe bedoel je midlife crisis?
quote:
bewijst maar weer dat je ritme gevoel er op achteruit gaat als je ouder wordt, beetje door elkaar heen toeteren....quote:
En om er Deathmetal van te maken zetten ze gewoon de stofzuiger aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Al die stonerrockers spelen gewoon metallica rifjes te langzaam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |