quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef On het volgende:
Die Jack White. Maakt hij een soloplaat, hoor ik meer bandleden dan ooit tevoren.
tuulkquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben ook al bijna bejaard mag ik ook in dit topic posten![]()
Okay danquote:
Nee, die knoppen moeten open, want the only way voor die dingen is up. En da's pas Yazz.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Okay dan![]()
Ik heb een Epiphone ES335 met flatwound snaren erop en de halspickup aan en volume op 7 en tone op 2,5
Is dat Jazz genoeg
Limp Bizkit. Och ja, da's toch met die kansloze gast van vijftig die nog "Break Stuff " of zo stond te blaten? Hoe bedoel je midlife crisis?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef On het volgende:
The Who? Dat is toch die band die een cover van dat Limp Bizkit nummer heeft gemaakt?
In mijn tienerjaren hadden ik en mijn toenmalige vriendin Hot Dog als 'ons liedje' bekroond. Pure romantiek.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Limp Bizkit. Och ja, da's toch met die kansloze gast van vijftig die nog "Break Stuff " of zo stond te blaten? Hoe bedoel je midlife crisis?
quote:
bewijst maar weer dat je ritme gevoel er op achteruit gaat als je ouder wordt, beetje door elkaar heen toeteren....quote:
En om er Deathmetal van te maken zetten ze gewoon de stofzuiger aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Al die stonerrockers spelen gewoon metallica rifjes te langzaam...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |