Die film laat nog wel een topic op zich wachten denk ikquote:Op zondag 7 maart 2004 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Voorstel voor de volgende titel: ONM #21: Joost's Hospital of Horror.
Komt ie al zo snel?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:52 schreef Wup het volgende:
Die film laat nog wel een topic op zich wachten denk ik
Da's waar ook... Als we jou toch niet hadden WIV.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huug heeft trouwens nog een stok achter de deur voor als Tuur 'm dwars zit: Huug heeft de backups van Vic Kevers onderzoek op cd-rom.
Hij heeft vast en zeker naar "Dr. Giggles" gekeken? Een normale dokter maakt de mensen beter. Giggles heeft over de geneestkunde een afwijkende opvatting ....quote:Op zondag 7 maart 2004 23:54 schreef Wup het volgende:
oeps stom stond er al
ONM #21: Joost's Hospital of Horror.
Wat was daar ook alweer mee?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huug heeft trouwens nog een stok achter de deur voor als Tuur 'm dwars zit: Huug heeft de backups van Vic Kevers onderzoek op cd-rom.
Ja, en als ik die 97 tapes niet had .....quote:Op zondag 7 maart 2004 23:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Da's waar ook... Als we jou toch niet hadden WIV.
Voor dat Huug de zooi van de hd wiste, heeft hij er een back up van gebrand. Die stopte hij in zijn binnenzak. Toen Dr. Stinkerd Knoeilap het kantoor binnenstormde was hij net te laat. Natuurlijk heeft Niels van pc's geen verstand, want dan had hij gewoon even in de trashcan gekeken......quote:Op zondag 7 maart 2004 23:57 schreef Wup het volgende:
Wat was daar ook alweer mee?
dat was toch verdwenen toen Niels en Joyce wilden bewijzen dat Arthur Victor had geholpen met het rotzooien aan die hersentjes van Victor?
ow oke.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor dat Huug de zooi van de hd wiste, heeft hij er een back up van gebrand. Die stopte hij in zijn binnenzak. Toen Dr. Stinkerd Knoeilap het kantoor binnenstormde was hij net te laat. Natuurlijk heeft Niels van pc's geen verstand, want dan had hij gewoon even in de trashcan gekeken......
De trashcan staat gewoon op je bureaublad ..quote:Op maandag 8 maart 2004 00:00 schreef Svensational het volgende:
Ehh, linkjes??? plaatjes??
Hugo had de gegevens gewist, nadat hij ze eerst op een cd had gebrand. Beetje ongeloofwaardig natuurlijk. Ten eerste draait een beetje modern ziekenhuis elke dag een backup en ten tweede is het niet moeilijk om gewiste gegevens te 'recoveren'. Data is namelijk pas echt gewist als deze weer overschreven is door nieuwe gegevens.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:57 schreef Wup het volgende:
Wat was daar ook alweer mee?
dat was toch verdwenen toen Niels en Joyce wilden bewijzen dat Arthur Victor had geholpen met het rotzooien aan die hersentjes van Victor?
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De trashcan staat gewoon op je bureaublad ..
Je vraagt toch naar een link of een jpeg van de trashcan?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
![]()
Ik bedoel de openingspostquote:Op maandag 8 maart 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je vraagt toch naar een link of een jpeg van de trashcan?
Gooi die ook maar in de trashcan ...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoel de openingspost
Dit is weer typisch zo'n geval van miscommunicatie, hèt ingrediënt bij uitstek voor een goede comedy.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je vraagt toch naar een link of een jpeg van de trashcan?
Als ik eerst eens ga uitzoeken hoe ik die icon moet maken ...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Vanaf dit topic iedereen een usericon?
Ik hou er niet zo van eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Vanaf dit topic iedereen een usericon?
Das niet zo moeilijk. Dat wil ik ook wel voor je doen. Maar je zegt waarschijnlijk toch neequote:Op maandag 8 maart 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als ik eerst eens ga uitzoeken hoe ik die icon moet maken ...
Want?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:15 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van eigenlijk.
overbodig en die animated dingen vind ik zelfs storend.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:16 schreef Svensational het volgende:
Want?
Moeten we daar ook 3 weken op wachten?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik eerst eens ga uitzoeken hoe ik die icon moet maken ...
Goed plan, als jij dat nou eens even regelt!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden om Aïsha (uiteraard Mimi Ferrer) te laten terugkeren? Enorm babegehalte en een leuke rol.
Ik weet het intussen zelf al, maar ik heb nog geen passend plaatje gevonden: een varken....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Moeten we daar ook 3 weken op wachten?
Ik wil hem wel voor je maken, dan mag je zelfs nog kiezen welk karakter je erop wilt hebben. (ik bedoel op je user-icon)
Doe ik. Mimi woont hier in Den Haag .... ik praat morgen ff met haar.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Goed plan, als jij dat nou eens even regelt!
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik weet het intussen zelf al, maar ik heb nog geen passend plaatje gevonden: een varken....
Dat was een goed idee. De laatste keer dat ze terugkwam was alleen een gemiste kans van de schrijvers om Daan weer te koppelen aan Aïsha. Ik zie zo 1-2-3 geen reden om haar nu nog terug te laten keren...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden om Aïsha (uiteraard Mimi Ferrer) te laten terugkeren? Enorm babegehalte en een leuke rol.
Heb ik eindelijk de size aangepast, is de uploadfunctie uitgeschakeld.quote:
volgens mij niet hoorquote:Op maandag 8 maart 2004 00:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk de size aangepast, is de uploadfunctie uitgeschakeld.
Jawel. Ik kan toch lezen.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
volgens mij niet hoor
dat was inderdaad wel vaag, voor 1 aflevering geloof ik en Lucile ook toen?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat was een goed idee. De laatste keer dat ze terugkwam was alleen een gemiste kans van de schrijvers om Daan weer te koppelen aan Aïsha. Ik zie zo 1-2-3 geen reden om haar nu nog terug te laten keren...
Aïsha op Luciel: dat had ik nou leuk gevonden!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:30 schreef Wup het volgende:
dat was inderdaad wel vaag, voor 1 aflevering geloof ik en Lucile ook toen?
daar verwacht je dan toch meer van
nee joh. Aisha kwam terug met het jubileum, Luciel kwam terug met de bruiloft van kyra & Daanquote:Op maandag 8 maart 2004 00:30 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was inderdaad wel vaag, voor 1 aflevering geloof ik en Lucile ook toen?
daar verwacht je dan toch meer van
haha sorry, ik heb ook al het geheugen van een marmot....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:32 schreef Svensational het volgende:
nee joh. Aisha kwam terug met het jubileum, Luciel kwam terug met de bruiloft van kyra & Daan
Net als Bramquote:Op maandag 8 maart 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
[..]
haha sorry, ik heb ook al het geheugen van een marmot....
mja mn grote vriend.....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
Net als Bram![]()
Mijn Ik (God), je lijkt toch niet op Georgina Verbaanquote:Op maandag 8 maart 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
haha sorry, ik heb ook al het geheugen van een marmot....
nee ik citeerde inderdaad Ellen over Bramquote:Op maandag 8 maart 2004 00:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn Ik (God), je lijkt toch niet op Georgina Verbaan?
(Tommy uit "Costa" noemde haar in het begin "die marmot")...
Die wikser. Voor de niet-Duitsers onder ons: de wanker, rukker, ....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
mja mn grote vriend.....
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mijn Ik (God
Als ik Floortje moet geloven, heeft Bram iets dat vele malen groter is dan van een marmot......quote:Op maandag 8 maart 2004 00:37 schreef Wup het volgende:
nee ik citeerde inderdaad Ellen over Bram
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
![]()
Ja als je Floortje gelooft is Bram ook grappig....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik Floortje moet geloven, heeft Bram iets dat vele malen groter is dan van een marmot......
Bram is ooit eens grappig geweest. Hij vrat een of ander goedje van Duuk om in coma te kunnen geraken en die geinponem kwam bijna niet meer bij. Letterlijk. Was dat leuk of niet?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:40 schreef Wup het volgende:
Ja als je Floortje gelooft is Bram ook grappig....
ik denk dat ze moet gaan stalken ofzoiets triests. Ze mag inderdaad wel een betere verhaallijn krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop dat ze aanhanger van het psychopathisme is en flink stennis gaat schoppen ....
Svensationalquote:Op maandag 8 maart 2004 00:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
![]()
?
Het mag nog bonter: als Floor en Bram even alleen zijn, verleidt zij die lul (letterlijk en figuurlijk). Dan hoort zij LN terugkomen en dan stort ze zich op Bram, die zich van de geilheid geen raad meer weet en blijft liggen ...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:46 schreef Wup het volgende:
ik denk dat ze moet gaan stalken ofzoiets triests. Ze mag inderdaad wel een betere verhaallijn krijgen.
jij sliep al.....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
[...hele gore smiley....]
Zodra ze thuis zijn grijpen ze naar de fles. Hierdoor ben ik waarschijnlijk ook alcoholist geworden. Zou een aanklacht helpen?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
ONM geeft een slecht voorbeeld. In de serie wordt er constant gezopen, dus zit ik me nu aan een biertje te verlekkeren....
Ow jaquote:Op maandag 8 maart 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
[..]
jij sliep al.....
Vuile Dennis Overeem (flikker),quote:Op maandag 8 maart 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
Svensational
[afbeelding]
weet_ik_veel
Ja, we dienen samen een aanklacht in. Niet dat ik er een probleem mee heb om straalbezopen te zijn, maar ik wil niet kotsen als een Svensational en ik kan het geld goed gebruiken.....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:51 schreef Svensational het volgende:
Zodra ze thuis zijn grijpen ze naar de fles. Hierdoor ben ik waarschijnlijk ook alcoholist geworden. Zou een aanklacht helpen?![]()
Wat? Een flikker of kots? Geef me dan maar de kots!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:53 schreef Svensational het volgende:
tja, tis maar wat je fijn vind
Misschien gaat ze baby Doris wel ontvoeren... Over Doris gesproken... Welke marmot noemt z'n dochter nou naar een man met 2 motten in z'n ouwe jas?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:46 schreef Wup het volgende:
ik denk dat ze moet gaan stalken ofzoiets triests. Ze mag inderdaad wel een betere verhaallijn krijgen.
Dorus had twee marmotten in zijn hoed? Goed voorbeeld doet goed volgen, moet Bram hebben gedacht. Bij hem hebben de marmotten zich door de schedel heen gevreten.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien gaat ze baby Doris wel ontvoeren... Over Doris gesproken... Welke marmot noemt z'n dochter nou naar een man met 2 motten in z'n ouwe jas?
Voorgoed?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:56 schreef Svensational het volgende:
Nou ben ik echt weg. Beloofd
Neuh, ik ben er alweerquote:Op maandag 8 maart 2004 01:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voorgoed?
Dat vraag ik me ook al 4 maanden af.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien gaat ze baby Doris wel ontvoeren... Over Doris gesproken... Welke marmot noemt z'n dochter nou naar een man met 2 motten in z'n ouwe jas?
hehehequote:Op maandag 8 maart 2004 11:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al 4 maanden af.
Bram was trouwens een keer grappig, toen hij Ellen vertelde dat hij hun dochter al "Britney"had aangegeven bij de burgerlijke stand. Je zag Ellen al wegtrekken.
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:08 schreef dunn0w het volgende:
Ja ..stel je voor .. dat je kind britney heet ... vernoemd naar een achterbakse.. domme snol uit Amerikadie BTW ook NIET kan zinge
Wat dacht je van de inmiddels 20 jarige dochter van Joyce, van wie we nog niks wisten? Zou leuk zijn.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt warempel nog leuk, dit seizoen. Volgens Tuur heet Lizzy Lizzard, hahahahahahaha...
Tuur graaft zijn eigen graf, want wie aan Bettina komt, komt aan Bettina.
EN JOYCE MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Dat heb ik altijd al geweten!"quote:Op maandag 8 maart 2004 19:33 schreef pberends het volgende:
LOL @ JP
"Je hebt altijd al niet gedeugd, whehehehe!"
Heerlijk dat lachje.
Koen Couwenbergquote:Op maandag 8 maart 2004 20:08 schreef RedGuy het volgende:
Kan er geen nieuwe Couwenberg familie lid opgetrommeld worden?
Nou ... dan is het toch helemaal stom om Bettina zo aan te pakken, want als die niks meer heeft te verliezen pakt ze uit.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Tuur van Bettina af wil. Ze werkt hem zelden tegen. Of zou het zijn omdat ze info tegen hem heeft?
wat betreft Joyce kan ik hem geen ongelijk geven. Die werkt tegen de belangen van het ziekenhuis in toch?
Jaaaa dat kan leuk wordenquote:Op maandag 8 maart 2004 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou ... dan is het toch helemaal stom om Bettina zo aan te pakken, want als die niks meer heeft te verliezen pakt ze uit.
Niet ingewikkeld gaan doen weet_ik_veel, ik vond hem leuk, Chris.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geinig als die Chris tegen Carlo's kar oploopt.
"Heb jij een bril nodig? Eerst kijken of iemand de lift in wil en dan kom jij met die lompe kar naar buiten!"
Misschien moet hij eerst even nadenken, want als Carlo met die lompe kar in de lift blijft staan, kan Chris er met die lompe kop niet in. Vol = vol!
Ja, ik vond 'm ook leuk, vooral toen hij met die paardenkop tegen de kar liep. Voor het eerst sympathie met Carlo ... nou ... dan weet je hoe erg Chris is.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:29 schreef Wup het volgende:
Niet ingewikkeld gaan doen weet_ik_veel, ik vond hem leuk, Chris.
Dat niet, maar je bent weer lomp aan het doen.....quote:Op maandag 8 maart 2004 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier nog maar alleen of zitten jullie gezamenlijk naar "De Erfenis" te kijken?
Hoezo? Omdat ik vind dat Chris een paardenkop heeft?quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef Wup het volgende:
Dat niet, maar je bent weer lomp aan het doen.....
En dat terwijl Carlo zo beleefd bleef. Hij reed niet door na een aanrijding.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef soapie het volgende:
Ik vond Chris de eerste keer dat ik hem zag wel leuk, maar valt dat ff vies tegen. Wat een arrogante l*l is dat zeg. Vindt zichzelf noagal wat!!!!! Die gaat nog wel tegen de lamp lopen.....
Geweldig hoe hij tegen die Kar-lo aanliep!!!! Verdiende loon.
Ik had die Tuur ook eens aangepakt. Hij steekt wel geld in Tara's zaak, maar Joost laat hij verrekken, omdat hij iets totaal anders wil opzetten.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:04 schreef Wup het volgende:
Maarrrr... ik vond Joost zowaar een keer een held.....
Haha die scene van vorige week staat me nog bij, toen Tuur zo vreselijk moest lachen om Joost zijn film-plannetje.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik had die Tuur ook eens aangepakt. Hij steekt wel geld in Tara's zaak, maar Joost laat hij verrekken, omdat hij iets totaal anders wil opzetten.
Terwijl hij een vrachtwagen Dorito's hapte en een kopje Douwe Egberts dronk? De huismerken van ONM ...quote:Op maandag 8 maart 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
En ik vond Joost vandaag ook goed toen hij op de bank lag terwijl JP, Lizzy en Ariel aan het jammeren waren over de Engel.
Die Duuk is toch ook een geheugenloze sul, hè? In de tijd waarin Luciel van moord werd beschuldigd (2001), was hij bezig met het schrijven van een boek over psychopaten. Gebruik dat dan als script voor de horrorfilm en je zit geramd!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
Haha die scene van vorige week staat me nog bij, toen Tuur zo vreselijk moest lachen om Joost zijn film-plannetje.
Duuk heeft wel wat anders aan zijn hoofd geloof ik....quote:Op maandag 8 maart 2004 21:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Duuk is toch ook een geheugenloze sul, hè? In de tijd waarin Luciel van moord werd beschuldigd (2001), was hij bezig met het schrijven van een boek over psychopaten. Gebruik dat dan als script voor de horrorfilm en je zit geramd!
Misschien de vrouw aan wie Duuk vroeg of hij bij haar kon pitten? De blonde.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:27 schreef Wup het volgende:
Heeft iemand gelet op de aftiteling vandaag?
stond er bij gastrol: Vrouw -- Jessica Boumans
Vrouw?
mja... zoek de vrouw........quote:Op maandag 8 maart 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien de vrouw aan wie Duuk vroeg of hij bij haar kon pitten? De blonde.
Ik vind het dan ook een stomme actie van Duuk. Hoe zou jij reageren als een wildvreemde kerel vraagt of hij bij je mag pitten? Denk niet dat je dan zo amused zult zijn ...quote:Op maandag 8 maart 2004 21:29 schreef Wup het volgende:
mja... zoek de vrouw........
Dat laat Duuk zich dus doodleuk wijmaken door Tara.....quote:Op maandag 8 maart 2004 21:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind het dan ook een stomme actie van Duuk. Hoe zou jij reageren als een wildvreemde kerel vraagt of hij bij je mag pitten? Denk niet dat je dan zo amused zult zijn ...
En zo iemand is dan een psychiater. Iemand die anderen geestelijk moet genezen. Kan zijn eigen problemen niet het hoofd bieden. Toch vermoed ik nog steeds dat Daan Duuks poen heeft. Volgens mij gaf kokkie alleen maar Bettina's geld terug.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:36 schreef Wup het volgende:
Dat laat Duuk zich dus doodleuk wijmaken door Tara.....
Tuurke wil alleenheerser zijn. Daarom wil hij Bettina dumpen. Joyce moet weg, denk ik, omdat zij met hem geen relatie meer heeft en ze spreekt Tuur regelmatig tegen.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoe zit dat nu met Arthur wil ie Bettina en Joyce dr uit werken? En waarom? En is Joyce nu al in de VS of niet?
Ik vind het een beetje onuitstaanbaar dat er niets gezegd wordt over hoe Duuk in die problems terecht is gekomen.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
En zo iemand is dan een psychiater. Iemand die anderen geestelijk moet genezen. Kan zijn eigen problemen niet het hoofd bieden. Toch vermoed ik nog steeds dat Daan Duuks poen heeft. Volgens mij gaf kokkie alleen maar Bettina's geld terug.
Het kan natuurlijk zijn dat hij al zijn geld heeft verzopen, verhoerd, vervreten of vergokt. Binnenkort gaat hij wellicht in Purmerend (eindje verder dan Amsterdam) wonen.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:49 schreef Wup het volgende:
Ik vind het een beetje onuitstaanbaar dat er niets gezegd wordt over hoe Duuk in die problems terecht is gekomen.
En omdat ze een Couwenberg is en die wilt hij allemaal uitroeienquote:Op maandag 8 maart 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tuurke wil alleenheerser zijn. Daarom wil hij Bettina dumpen. Joyce moet weg, denk ik, omdat zij met hem geen relatie meer heeft en ze spreekt Tuur regelmatig tegen.
Gezien het feit dat ie weggaat, zullen de resterende Couwenbergs hem uitroeien.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:55 schreef ien_ter_net het volgende:
En omdat ze een Couwenberg is en die wilt hij allemaal uitroeien
Wat is de linkquote:Op maandag 8 maart 2004 22:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weet iemand waar en of er al een nieuwe quiz is?
Edit ... is er al ...
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=53600quote:Op maandag 8 maart 2004 22:23 schreef BVO het volgende:
Wat is de link
En Bramquote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb lieve Lieve vandaag gemist.
Klopt! Hij ging net een stap opzij toen ik 'm een trap wilde verkopen.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:49 schreef Wup het volgende:
En Bram
Hij moest met die kar over Chris' grote bek hobbelen!quote:Op maandag 8 maart 2004 22:46 schreef Svensational het volgende:
Hehe, Dat was een strakke actie van Joost. En Carlo was helemaal top door die kar tegen Chris aan te duwen
1 x met Janquote:Op maandag 8 maart 2004 22:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Ik had 80 punten kunnen hebben. Ik moest toch weten dat Aafke niet 4 maar 5 keer is getrouwd.
Ik vergat Wouter. Met 2x Ed had ik rekening gehouden.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:56 schreef Svensational het volgende:
1 x met Jan
2 x met Ed
1x met Miguel
1 x met Wouter
Maar ik had hem ook fout, want ik was ervan overtuigd dat Aafke niet met Miguel was getrouwd.
Volgende maand maak ik trouwens de quiz
Maar ze is dus wel met Miguel getrouwd?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vergat Wouter. Met 2x Ed had ik rekening gehouden.
Ja ... werkt nog steeds niet.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:02 schreef Svensational het volgende:
Waar blijft je user-icon trouwens? Of is de upload-functie nog steeds uitgeschakeld?
Ja, maar ze scheidde van 'm toen ze met Wouter ging trouwen ....quote:Op maandag 8 maart 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
Maar ze is dus wel met Miguel getrouwd?
Zeg, halve haan! Ik heb vandaag nog geen alcohol gehad! (Maar ik ga er zo aan beginnen ....)quote:Op maandag 8 maart 2004 23:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost kennende zal hij zijn mond voorbij praten in het bijzijn van Lizzy 'Lizard', wellicht onder de invloed van het een of ander (een beetje alcohol doet wonderen... heh WIV)
Ik hem m'n eerste al op, maar begin zo aan m'n tweede. in een halve haan heb ik wel trek trouwensquote:Op maandag 8 maart 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zeg, halve haan! Ik heb vandaag nog geen alcohol gehad! (Maar ik ga er zo aan beginnen ....)
Zuipen of halve hanen vreten.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:52 schreef Svensational het volgende:
Waar is iedereen gebleven![]()
JP had gewoon gelijk. Vuile verraders behoren niet in de Engel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
Tara was ook goed bezig . Mafkees van een JP ook.
Ik vond het toch wel zielig voor Duuk hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
Tara was ook goed bezig . Mafkees van een JP ook.
Jaaaaa..... Duuk krijgt er een slaapplaats aangeboden, maar toch wil hij dat het ziekenhuis uitbreidt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het toch wel zielig voor Duuk hoor
Ja en dan laat ie zich nog op vrouenjacht sturen ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het toch wel zielig voor Duuk hoor
Nou aangeboden.... hij moest er bijna om smeken...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jaaaaa..... Duuk krijgt er een slaapplaats aangeboden, maar toch wil hij dat het ziekenhuis uitbreidt.
Dus? Omdat hij een slaapplaats krijgt aangeboden moet hij maar meteen z'n mening veranderen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jaaaaa..... Duuk krijgt er een slaapplaats aangeboden, maar toch wil hij dat het ziekenhuis uitbreidt.
Hahaha. Hoe kom je daar nou op?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Als jij geen geld meer hebt en Fem bied je een kamer aan ben je toch ook niet ineens idolaat van d'r?
Ehhhh .... wel als zij er niet bij komt liggen ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Als jij geen geld meer hebt en Fem bied je een kamer aan ben je toch ook niet ineens idolaat van d'r?
Ik vind hem leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:16 schreef Basic het volgende:
chris is een echte eikel want een lozer zeg mag van mij er weer uit
Ja, ik probeerde nog een beter voorbeeld te bedenken, maar kwam er zo snel niet opquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:16 schreef Wup het volgende:
[..]
Hahaha. Hoe kom je daar nou op?
Dat past niet eens johquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh .... wel als zij er niet bij komt liggen ...
Goed idee. Dan wordt het personage Tara ook weer wat (op)gekrikt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:19 schreef Wup het volgende:
Chris & Tara lijkt me ook wel wat.
Misschien is weet_ik_veel wel een krielkipje......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
Dat past niet eens joh
Ehhhh .... waarom?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:17 schreef Wup het volgende:
Ik vind hem leuk.
haha, dat zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:26 schreef Wup het volgende:
[..]
Misschien is weet_ik_veel wel een krielkipje......
Oke daar stem ik voor, Huug moet er ook op ingaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Goed idee. Dan wordt het personage Tara ook weer wat (op)gekrikt.
Maar Chris moet eerst Huug nog een oneerbaar voorstel doen.
Chris: "Hugo, mag ik je zusje palen?"quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar Chris moet eerst Huug nog een oneerbaar voorstel doen.
Omdat ie onleuk doet tegen Kyraquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh .... waarom?
Tis wel een badguyquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh .... waarom?
Ehhhh ... ik ben 1m90 lang en weeg 95 kilo, dus zo'n kipje ben ik niet. Bovendien zou Arie L. me dan opvreten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:26 schreef Wup het volgende:
Misschien is weet_ik_veel wel een krielkipje......
Da's meer jou stijl vrees ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Chris: "Hugo, mag ik je zusje palen?"
Zoiets?
Haha, dat zou pas grappig zijn, als uiteindelijk blijkt dat Joost het helemaal niet opgenomen heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
Trouwens, heeft Joost dat telefoongesprek van Arthur nou staan filmen of deed hij alsof?
Tartara, Braafke, Ina Bed (bed-ina), Die Ingevrorene, Jan S., LN, BrEllen (Bram en Ellen), DoBrEllen (Doris, Bram en Ellen), Cliels (Claire en Niels), Huug, Sid Visjes, Dafphfne, CarlA (i.p.v. CarlO).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:
Arie L., dash-3-in-1
Tuur
Aaphke
Vic Kever
En volgens mij had je nog een heleboel andere woordgrapjes.
Waar ben jij op uit?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
Da's meer jou stijl vrees ik.
Die twee benamingen zijn logisch, want Ariel is een merk waspoeder en Dash 3-In-1 werd vroeger in een kartonnen TON geleverd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:
Arie L., dash-3-in-1
Hij zat vorige week met Carlo ook al aan de wodka toen ze dat brijante filmscript schreven....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:09 schreef Svensational het volgende:
Ik zag joost vandaag trouwens voor het eerst iets anders drinken dan bier. Hij nipte van Arthur's wodka( of zoiets)
Het zou ook grappig zijn als Joost die ouwe van 'm nog vaker chanteert. Dan weet Tuur gelijk hoe het voelt wat hij bij anderen ook flikt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
Haha, dat zou pas grappig zijn, als uiteindelijk blijkt dat Joost het helemaal niet opgenomen heeft
Begint Carlo een echte kerel te worden?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:43 schreef Wup het volgende:
Hij zat vorige week met Carlo ook al aan de wodka toen ze dat brijante filmscript schreven....
Ik vond hem vandaag ook weer goed hoor, met die droge opmerking dat ze misschien het bezwaarschrift van Aafke konden gebruiken ipv zo moeilijk te doen.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Begint Carlo een echte kerel te worden?
Deze heb je hier volgens mij nooit gebruikt hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ina Bed (bed-ina), Die Ingevrorene, Cliels (Claire en Niels)
Jawel, maar slechts incidenteel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:50 schreef Svensational het volgende:
Deze heb je hier volgens mij nooit gebruikt hoor
Toch halen ze het niet bij die van Arthurquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tartara, Braafke, Ina Bed (bed-ina), Die Ingevrorene, Jan S., LN, BrEllen (Bram en Ellen), DoBrEllen (Doris, Bram en Ellen), Cliels (Claire en Niels), Huug, Sid Visjes, Dafphfne, CarlA (i.p.v. CarlO).
Dit zijn nog meer woordgrappen die ik in de loop der tijd heb verzonnen......
Hahaha, ja dat was leuk, terwijl hij zelf te buffelig is om 't te lezen.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:47 schreef Wup het volgende:
Ik vond hem vandaag ook weer goed hoor, met die droge opmerking dat ze misschien het bezwaarschrift van Aafke konden gebruiken ipv zo moeilijk te doen.....
Lul!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:51 schreef Svensational het volgende:
Toch halen ze het niet bij die van Arthur
Het pleit voor je dat jij ze waarschijnlijk wél zelf bedenkt en Tuurke nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lul!
()
Dank je! Nu ben je nog maar een eikel (halve lul), hahahahahahahahahahahahahahahahaha!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Svensational het volgende:
Het pleit voor je dat jij ze waarschijnlijk wél zelf bedenkt en Tuurke niet
hohoho, ik zei waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dank je! Nu ben je nog maar een eikel (halve lul), hahahahahahahahahahahahahahahahaha!
![]()
![]()
![]()
![]()
In dat geval is het nog niet duidelijk of je een hele of een halve lul bent......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:00 schreef Svensational het volgende:
hohoho, ik zei waarschijnlijk
dank u.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:01 schreef Svensational het volgende:
Dhr. A van Walsum
Swerlinkslaan 33p
1530 HU Amsterdam
Hij heeft het nachtslot op de deur. Je kunt er niet meer in ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:02 schreef Wup het volgende:
dank u.....
Dat adres gaan we vanaf nu bestoken met hate(fan)-mailquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:02 schreef Wup het volgende:
[..]
dank u.....
Daar kan dan ook de fan/hatemail voor Huug naar toe ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:03 schreef Svensational het volgende:
Dat adres gaan we vanaf nu bestoken met hate(fan)-mail
Sweelinkslaan 33pquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:01 schreef Svensational het volgende:
Dhr. A van Walsum
Swerlinkslaan 33p
1530 HU Amsterdam
Ja, ik twijfelde tussen de e en de rquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sweelinkslaan 33p
De naam "Braafke" werd anders 4 jaar geleden al op elk denkbaar forum door elke onm-kijker gebruikt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb de namen zelf verzonnen. Ik heb nogal zware humor.
Jij bent zo grappig dat ik nog geen een keer een kleine glimlach op mn gezicht heb kunnen toveren bij het lezen van jouw opmerkingen, laat staan er echt om lachenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb de namen zelf verzonnen. Ik heb nogal zware humor.
Wat interesseert mij dat? Iemand die wil opsodemieteren doet dat maar .....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:52 schreef babette21 het volgende:
De naam "Braafke" werd anders 4 jaar geleden al op elk denkbaar forum door elke onm-kijker gebruikt...
En over die vorm van humor van jou: valt het je nou zelf ook niet op dat jij tegenwoordig in je eentje het halve forum vollult!? Misschien omdat de rest het "vanwege die zware humor van jou" laat afweten?!?!?
't is maar een suggestie...
Hebben ze in elk gevalnog even de tijd voor een perfecte recast......... ik bedoel dan moet ze wel blijven ook toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:27 schreef babette21 het volgende:
denk het ook wel, ze moet tenslotte nog ff goed wraak nemen op de familie Van Walsum... misschien iets rond de zomercliff, als ze al bijna vergeten is en dan uit het niets weer opduikt?!?!![]()
Ja, je hebt al een paar mensen weggejaagdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat? Iemand die wil opsodemieteren doet dat maar .....
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:Duuk is zeer onaangenaam verrast, als blijkt dat hij het bed heeft gedeeld met een vrouw die werd geboren als man
wel, wel, die van dat kind had ik zien aankomen. Ik zei nog dat ze van de trap zou vallen ofzo.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:
Lizzy en Tara ruziën over de vraag wie er verantwoordelijk is voor het verlies van Floors ongeboren kind.
hihi, Metaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:
Duuk is zeer onaangenaam verrast, als blijkt dat hij het bed heeft gedeeld met een vrouw die werd geboren als man
Je zei ook dat Chris en Tara misschien wel wat zouden krijgen. En het lijkt warempel nog te gaan gebeuren ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:51 schreef Wup het volgende:
[..]
wel, wel, die van dat kind had ik zien aankomen. Ik zei nog dat ze van de trap zou vallen ofzo.....
Haha lekker puh....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:Lizzy en Tara ruziën over de vraag wie er verantwoordelijk is voor het verlies van Floors ongeboren kind.
quote:Duuk is zeer onaangenaam verrast, als blijkt dat hij het bed heeft gedeeld met een vrouw die werd geboren als man
Go JP, Go JPquote:Carlo en Tara zijn er getuige van hoe het geruzie tussen JP en Arthur op een handgemeen dreigt uit te lopen.
Yup, zei Iwan ook al.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:56 schreef babette21 het volgende:
Voorspelling: Floor gaat Doris ontvoeren, zodat ze toch mama kan zijn!!
Ow... niet gezien...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:58 schreef Wup het volgende:
Yup, zei Iwan ook al.
tja iets met Ruig (ivm achternaam) is natuurlijk 'n inkoppertje...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:00 schreef Svensational het volgende:
Wie bedenkt er een originele nieuwe topictitel? Dan kan ik alvast een openingsplaatje makenIets net Duukie-boy misschien?
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ow... niet gezien...![]()
Hij deed gisteren ook zo idioot boos tegen Duuk. In plaats dat hijn Aafke nou gewoon te grazen neemt. Die hele JP heeft toch eigenlijk geen enkel recht van spreken? Hij werkt daar alleen maar....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:56 schreef babette21 het volgende:
Go JP, Go JPMaar denk wel aan je hart!!!!!!
Ik zat me ook al af te vragen waar dat op sloeg. Alsof Provinciale Staten een bezwaarschrift van een barkeepertje (die alleen in loondienst is) gaat lezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:04 schreef Wup het volgende:
Hij deed gisteren ook zo idioot boos tegen Duuk. In plaats dat hijn Aafke nou gewoon te grazen neemt. Die hele JP heeft toch eigenlijk geen enkel recht van spreken? Hij werkt daar alleen maar....
Maar een leuk gevechtje kan natuurlijk geen kwaad........
Nou de reactie op zich viel wel mee eigenlijk. Maar ja, iedereen was natuurlijk nog aan het bijkomen van die dwaze 'waar is mijn hoofd' opmerking van Aafke.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:06 schreef babette21 het volgende:
Ja wat is er gisteren trouwens gebeurd?! moest werken en besef me nu pas dat die lui hun reactie hebben gegeven op Aafke's: ik ga de engel verkopen........ Tell me pleasssse!!!!!
Ja nu je het zegt, zoiets mompelde ze nog wel geloof ik, maar JP had er verder ook geen oor naar.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:43 schreef soapie het volgende:
Aafke wil toch een nieuwe 'Engel' beginnen, met JP als bedrijfsleider. Of heb ik dat verkeerd begrepen.
Nee die stond alleen maar boos servies in de vaatwasser te gooien.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:50 schreef Wup het volgende:
Ja nu je het zegt, zoiets mompelde ze nog wel geloof ik, maar JP had er verder ook geen oor naar.
Ik ga voor de laatste!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
Enkele opties...
ONM #21 - Duuk: the shrink without money
ONM #21 - Duuk: the shrink without dignity
ONM #21 - Duuk: wie geeft hem een kartonnen doos?
ONM #21 - Duuk: geil of geldloos?
ONM #21 - Duuk: bij wie mag hij op de sofa?!?
ONM #21 - Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is...
Renee ook vond ik!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:54 schreef Wup het volgende:
Lisette was er wel erg happig op om Duukje een logeerbedje aan te bieden.
Renée mag wel weer eens een kerel aan de haak slaan, 't staat nu 3:6quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:55 schreef soapie het volgende:
Renee ook vond ik!!!!!
Ja ik vind het ook wel leuk dat er eindelijk weer wat met hem gebeurt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:03 schreef Basic het volgende:
hehehe die de ruig is gewoon een batty boy hahaha
Er zijn leukere anderen voor in de plaats gekomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:41 schreef Svensational het volgende:
Ja, je hebt al een paar mensen weggejaagd
Hey! Hey! Hey! Neem jij mijn taak over? Wil je me zo graag kwijt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:Lizzy en Tara ruziën over de vraag wie er verantwoordelijk is voor het verlies van Floors ongeboren kind. Duuk is zeer onaangenaam verrast, als blijkt dat hij het bed heeft gedeeld met een vrouw die werd geboren als man Carlo en Tara zijn er getuige van hoe het geruzie tussen JP en Arthur op een handgemeen dreigt uit te lopen.
Ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met wie praat hij nu? Lotte Krakeling?
Waar betaalt hij dat zuipen van? Daan heeft na zijn tv-kok-carrière ook een tijdje in de auto gemaft.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:35 schreef pberends het volgende:
Wat voor beroep heeft Duuk nu eigenlijk? Uitgaanszwerver?
Een krakeling is om op te vreten! Hmmmm!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
Ja.
Kut! Dat heb ik niet gezien ..... moet ik straks weer de tape terugspoelen....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Voortaan langer rokje aantrekker Floor. Knieen zijn lelijk.
Ik hoop het. Beatrix = Bettina!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:40 schreef pberends het volgende:
Bertina blijft
Ik ook niet plaats die foto's effe als je wiltquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kut! Dat heb ik niet gezien ..... moet ik straks weer de tape terugspoelen....
Ik heb geen tv in/out.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:44 schreef Basic het volgende:
Ik ook niet plaats die foto's effe als je wilt
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een gladjakker, die Chris... Die is nog erger dan ik!
Nah, Daar mag de mode-politie wel eens langs.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:05 schreef Basic het volgende:
hahaha wat ziet die vriend van aafke er toch altijd leuk uit hahaha....hij weet wel wat de mode is
En een paar Angels om zijn kop te verbouwen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:11 schreef soapie het volgende:
Nah, Daar mag de mode-politie wel eens langs.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Voortaan langer rokje aantrekker Floor. Knieen zijn lelijk.
Dat zijn de benen van een oud vrouwtje!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat zijn geen knieën. Het zijn scharnieren.....
Niels kan Claire nog niet uit zijn hoofd zetten .....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
haha Niels heeft geen trek in zn poeske......
en dat geintje van Chris was wel erg voorspelbaar.
sorry, ik bedoel doorzichtig.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
en dat geintje van Chris was wel erg voorspelbaar.
En gemeen ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
sorry, ik bedoel doorzichtig.
Eerder kinderachtig.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
En gemeen ...
Zou wel lachen zijn. Kan me al verheugen op die kop van Niels, als zijn Poeske er met een ander Poeske vandoor gaat!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Lieve + Renée =?
* Wup ook nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels kan Claire nog niet uit zijn hoofd zetten .....
Lijkt me ook wel een goede ontwikkeling. Kan Niels zich weer met leukere zaken gaan bezighouden. Lieve bij Renee gedumpt, prima plan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:24 schreef soapie het volgende:
Zou wel lachen zijn. Kan me al verheugen op die kop van Niels, als zijn Poeske er met een ander Poeske vandoor gaat!!!!!![]()
Wup kan Niels niet vergeten? Wow! Wuppie!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:24 schreef Wup het volgende:
* Wup ook niet
Een blonde en een rode poes?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Lieve + Renée =?
Sinda wanneer ben jij zo negatief?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:30 schreef Basic het volgende:
lieve past ook wel bij renee...allebei saai!! maar damn die floor altijd al lelijk gevonden dus dit verklaard een hoop. Verder mag die chris wel van het onderzoek gezet worden of uit onder weg kut kop heeft die staat me echt niet aan!! verder vind ik kyra beter als Chris. Het zal zeker een leuke actie zijn als JP de Engel in de fik zet..en die man van aafke mag ook wel weg burgelijke lul
Lieve & Renée: inderdaad twee dooie pieren bijeenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:30 schreef Basic het volgende:
lieve past ook wel bij renee...allebei saai!! maar damn die floor altijd al lelijk gevonden dus dit verklaard een hoop. Verder mag die chris wel van het onderzoek gezet worden of uit onder weg kut kop heeft die staat me echt niet aan!! verder vind ik kyra beter als Chris. Het zal zeker een leuke actie zijn als JP de Engel in de fik zet..en die man van aafke mag ook wel weg burgelijke lul
zijn we het toch gedeeltelijk eens op floor na danquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lieve & Renée: inderdaad twee dooie pieren bijeen
Floor: altijd lekker
Chris: had hij maar een kutkop, dan zag hij er lekker uit, hahahahahaha ... Gooi die zak er inderdaad maar uit.
Kyra: dodelijk saai, maar ze heeft brains
JP: ik zou de boel ook aansteken
Koen: afknallen
De stem van Chris lijkt op die van Carlo.
Dat vind ik nou niet aardig tegenover Carlo.......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
De stem van Chris lijkt op die van Carlo.
Sorry Tom.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:36 schreef Wup het volgende:
Dat vind ik nou niet aardig tegenover Carlo.......
Wat heb jij toch tegen Floor? Ze ziet er lekker uit, mooie ogen, twee lekkere -laat maar -. Ze heeft alleen maar lelijke knieën.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:36 schreef Basic het volgende:
zijn we het toch gedeeltelijk eens op floor na dan![]()
Wie Ellen of Floor?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar ja: Floortje gaat haar kind verliezen en dan kruipt Bram er toch nog overheen en dan staat de scheiding met LN voor de deur. Zo gaan ze uit de serie verdwijnen.
vind haar stem niks....en vind er gewoon niet mooi kijk naar lizzard hehehe en je weet genoeg die is mooiquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Floor? Ze ziet er lekker uit, mooie ogen, twee lekkere -laat maar -. Ze heeft alleen maar lelijke knieën.
Ik vind zowel Lizzard als Floor lekker.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:41 schreef Basic het volgende:
vind haar stem niks....en vind er gewoon niet mooi kijk naar lizzard hehehe en je weet genoeg die is mooi
DoBrEllenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:41 schreef Wup het volgende:
Wie Ellen of Floor?
Haha, in soap vind ik die arrogantie soms wel leuk. Niels kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:35 schreef Basic het volgende:
je maar kyra is gewoon kyra lief en onschuldigmaar z'n arrogantie kop op tv vind ik gewoon irritant en in het echt al helemaal. dus liever een onschuldige koppie dan een arrongante kwal
en ben niet negatief hoor :-p
Waarom moet Floor dan ook mee?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
DoBrEllen
Communicatiefoutje?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
Waarom moet Floor dan ook mee?
Dat ruimt lekker op!!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
Waarom moet Floor dan ook mee?
Kyra? Schup die meid eruit! Wat een dooie mus!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
Haha, in soap vind ik die arrogantie soms wel leuk. Niels kan er ook wat van.
Kyra zie ik liever zo weinig mogelijk in beeld. Gelukkig heeft ze dat achterlijke pakje van vorige week uitgedaan, dat was al helemaal niet om aan te zien. Ik vind het gewoon een stom karakter. Fotografisch geheugen na een vage Victor-operatie oke, maar dat ze dan als 1e jaarsstudentje bij allemaal medische onderzoeken betrokken gaat worden slaat natuurlijk nergens op. Het hele mens irriteert me vreselijk. Net als Lieve met die stomme grijns op dr smoel.
Mag er voor mij ook wat lekkers in ONM achterblijven?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:59 schreef soapie het volgende:
Dat ruimt lekker op!!!!!!
Kyra mag dan saai zijn, die Chris is ook niks, arrogante kwal!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra? Schup die meid eruit! Wat een dooie mus!
Ik vind knieen sowiezo al niet erg mooi, maar dit was wel heel extreem.quote:
Oeps, je hebt gelijk, ze stond er niet bij.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Communicatiefoutje?
Lizzy mag blijven. Ik kan die Floor echt niet waarderen, wegwezen met dat kind....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mag er voor mij ook wat lekkers in ONM achterblijven?
Hahahaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:01 schreef pberends het volgende:
Ik vind knieen sowiezo al niet erg mooi
Nee, Tara is de mooiste. Ook al is ze hoerig hoerig.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:41 schreef Basic het volgende:
[..]
vind haar stem niks....en vind er gewoon niet mooi kijk naar lizzard hehehe en je weet genoeg die is mooi
Floor moet blijven. Lizzy ook, maar dan als reserve, voor als Floor ziek is .....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:02 schreef soapie het volgende:
Lizzy mag blijven. Ik kan die Floor echt niet waarderen, wegwezen met dat kind....
Volgens Claire is ze "plat en hoerig" ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
Nee, Tara is de mooiste. Ook al is ze hoerig hoerig.
Plat? Waar?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens Claire is ze "plat en hoerig" ...
Tara moet de rol van Bobby Fisher gaan spelen? Die werd in de kelder om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:04 schreef pberends het volgende:
Gaat nog lache worden als Carlo's ideeen over de film gerealiseerd gaan worden. Lekker in het ziekenhuis' kelder mensen uitmoorden. Lijkt bijna wel op wat er echt gebeurd is.
Enne die Rusische roulette was toch ook daar????quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tara moet de rol van Bobby Fisher gaan spelen? Die werd in de kelder om zeep geholpen.
Tja, dat was voor mij ook een reden om haar tieten eens grondig te bestuderen, maar ik denk dat Claire met "plat" bedoelt dat ze geen normen en waarden heeft .....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:05 schreef pberends het volgende:
Plat? Waar?
Ja, dat was met Duuk en Olaf.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:07 schreef soapie het volgende:
Enne die Rusische roulette was toch ook daar????
Ja precies, lekker luguber die kelder!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, dat was met Duuk en Olaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |