abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 februari 2005 @ 23:21:25 #51
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25303775
Ik kwam vanmiddag op weg naar huis een half-volwassen merel tegen, is dat niet wat vroeg in het jaar
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25307892
quote:
Op zondag 27 februari 2005 14:15 schreef daniman het volgende:

Als we hier een meeting zouden gaan houden voor het bezichtigen van vogels , dan zou ik me meteen inschrijven
misschien een id om eens met een paar mensen ergens af te spreken op een zaterdag of zondag ???
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
pi_25309378
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 08:06 schreef bonootje het volgende:

[..]

misschien een id om eens met een paar mensen ergens af te spreken op een zaterdag of zondag ???
hmm wie wat waar wanneer?

sounds like a plan

maareh.... moeten even kijken wanneer dan
ben officieel hard bezig met mijn huis verbouwen en het is vervelend koud op het moment
(en camera mag vast mee)
maar een dagje even er tussen uit... klinkt verleidelijk
van al die verf word je ook niet superblij
(ik wil gewoon NU verhuizen!!)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:48:36 #54
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_25309539
tvp

Zag laatst in mijn tuin nog een sperwer een spreeuw slaan, en voor het raam oppeuzelen.
Prachtig!
Tranendal
pi_25309950
idd sounds like a good plan ;-) denk dat Pearl en aanhang ook wel mee wil... moeten idd ff kijken hoe/wat/wanneer en vooral wie en hoeveel. dan zoeken we op termijn wel uit wat een beetje centrale ligging is voor iedereen e.d.

o,ja hier staan wat fotootjes op die ikzelf o.a. gemaakt heb als je zin hebt...neem gerust een kijkje :-)
http://home.wanadoo.nl/rvantilborg/natuurfotos.htm
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:37 schreef Uhmmie het volgende:

[..]

hmm wie wat waar wanneer?

sounds like a plan

maareh.... moeten even kijken wanneer dan
ben officieel hard bezig met mijn huis verbouwen en het is vervelend koud op het moment
(en camera mag vast mee)
maar een dagje even er tussen uit... klinkt verleidelijk
van al die verf word je ook niet superblij
(ik wil gewoon NU verhuizen!!)
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
pi_25309985
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:48 schreef Daiha het volgende:
tvp

Zag laatst in mijn tuin nog een sperwer een spreeuw slaan, en voor het raam oppeuzelen.
Prachtig!
mazzelaar.... heb jij wel een grote tuin denk ik ?? is idd een geweldig gezicht (heb het wel eens op een videootje gezien )
greetzz ro
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:27:43 #57
102511 Daiha
pi_25310142
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:18 schreef bonootje het volgende:

[..]

mazzelaar.... heb jij wel een grote tuin denk ik ?? is idd een geweldig gezicht (heb het wel eens op een videootje gezien )
greetzz ro
Nee hoor woon in Hardinxveld, met een tuin van 5 bij 5 meter ofzo. Zie die sperwer wel vaker overvliegen, toevallig zag ik hem net die spreeuw slaan en in ons tuintje neerstrijken.

Voor de rest zitten er bij ons alleen maar spreeuwen, kauwen, merels en mussen (jaja, beschermde vogelsoort!). Dus dit was een bijzondere waarneming. En af en toe komen er weleens winterkoninkjes en heggemussen buurten, en vinken.

Trouwens, die foto's van je site kan ik niet openen.....
Tranendal
pi_25311478
nu wel als het goed is ;-)
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:10:56 #59
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_25311686
Owwww.. dan wil ik ook wel mee
Vogeltjes kijken!

Nog een fototje van een fuut:
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:27:25 #60
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25316181
lijkt mij ook reuze leuk om te meeten! Moeten we alleen wel een punt vinden dat het niet te ver weg voor iedereen is!
Als het aan mij ligt dan wel bij voorkeur op een zaterdag

ontopic: mooie foto's! Ik moet maar snel mijn digitale cameraatje laten repareren, dan kan ik ook weer foto's maken als ik nog wat tegenkom.
patat ftw :)
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:35:17 #61
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25316306
eentje van eigenlijk al een tijd geleden (september 2003):

[ Bericht 31% gewijzigd door daniman op 02-03-2005 23:16:29 ]
pi_25319743
[quote]Op dinsdag 1 maart 2005 18:27 schreef daniman het volgende:
lijkt mij ook reuze leuk om te meeten! Moeten we alleen wel een punt vinden dat het niet te ver weg voor iedereen is!

ontopic: mooie foto's! Ik moet maar snel mijn digitale cameraatje laten repareren, dan kan ik ook weer foto's maken als ik nog wat tegenkom.
[/qhallokidoki.. lijkt me het meest handig dat 1 iemand dit coordineerd, anders krijg je allemaal nodeloos heen en weer gemail. Iemand anders nog goede ideetjes ??? let it come to us all then
pi_25319976
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:02 schreef bonootje het volgende:
[quote]Op dinsdag 1 maart 2005 18:27 schreef daniman het volgende:

[/qhallokidoki.. lijkt me het meest handig dat 1 iemand dit coordineerd, anders krijg je allemaal nodeloos heen en weer gemail. Iemand anders nog goede ideetjes ??? let it come to us all then
Open iig dan even een Vogel-meet topic, dan blijft deze ontopic
pi_25320641
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Open iig dan even een Vogel-meet topic, dan blijft deze ontopic
done it
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:26:43 #65
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25321795
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:10 schreef Radyhyn het volgende:

Nog een fototje van een fuut:
[afbeelding]
Paar weken geleden waren twee futen hier in de sloot al bezig met hun baltsrituelen, prachtig om te zien
Ik heb mij voorgenomen het dit jaar eens vast te leggen.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:28:48 #66
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_25321844
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_25327362
hmm en ik maar denken "waar is dat verrekte topic dan"
is het gewoon een sticky geworden

overigens.. againzender.. dat gaat je zeker hele stoere fotoos opleveren
en als je het echt goed wil doen.. zorg je ook dat je de eieren en de jongen daarna blijft volgen
dat levert plaatjes op als bovenstaande meerkoet met jong zegmaar
kost wat moeite.. kost veel tijd.. maar is erg leuk
(en ik heb nu 3 volwassen meerkoeten rondzwemmen die ik van dag tot dag heb zien groeien en alles heb zien overleven.. in tegenstelling tot een stuk of 5 broertje/zusjes!)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:09:35 #68
102511 Daiha
pi_25328058
Leuk idee!

Heb alleen op het moment absoluut geen tijd helaas..... Net een huis gekocht dus hard aan het verbouwen.

Maken jullie wel foto's en een verslag van de meeting??? Ben benieuwd wat er allemaal gespot gaat worden.
Tranendal
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:45:08 #69
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_25328641
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:09 schreef Daiha het volgende:
Leuk idee!

Heb alleen op het moment absoluut geen tijd helaas..... Net een huis gekocht dus hard aan het verbouwen.
heeeeeeeeeeLa! ho ho .... dan is het toch juist lekker dat je er effe een zaterdagje uit kan. Althans .. ik heb dat wel gedaan toen ik de sleutel van mijn nieuwe huis kreeg.

Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:54:30 #70
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25338264
quote:
Leuk idee!

Maken jullie wel foto's en een verslag van de meeting??? Ben benieuwd wat er allemaal gespot gaat worden.
-edit- Fok! Staat blijkbaar iets te scherp afgesteld

[ Bericht 12% gewijzigd door daniman op 02-03-2005 23:03:09 (double) ]
  woensdag 2 maart 2005 @ 23:00:53 #71
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25338422
quote:
Leuk idee!

Wat denk jij? Ik zorg dan echt wel dat mijn cameraatje gemaakt is. En verslagen van de meeting doen we zowiezo wel, das makkelijker dan vogels fotograferen, vooral als vogels schuw zijn
het is me nog nooit gelukt om een kraaiachtige GOED op de foto te krijgen... hooguit een kouw maar die zijn ook iets minder schuw

Volgens mij hebben jullie nog nooit mijn vogelbeeld gezien (vorig jaar gekocht bij een soort vsn indianenwinkel):

Wie weet wat voor adelaar dit precies is? In mijn boek kan ik niet vinden...

[ Bericht 15% gewijzigd door daniman op 02-03-2005 23:15:38 ]
  woensdag 2 maart 2005 @ 23:06:22 #73
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25338523
Wij hebben in de tuin ook allerlei bolletjes en zakjes met vogelvoer, maar er komen maar heel weinig vogels op af, een enkele keer zie je een kool- of pimpelmees, maar daar blijft het ook bij.
Denk dat het komt doordat er zoveel katten rondlopen in de buurt.. wel erg jammer
  woensdag 2 maart 2005 @ 23:55:03 #74
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25339500
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:06 schreef peejdorie het volgende:
Wij hebben in de tuin ook allerlei bolletjes en zakjes met vogelvoer, maar er komen maar heel weinig vogels op af, een enkele keer zie je een kool- of pimpelmees, maar daar blijft het ook bij.
Denk dat het komt doordat er zoveel katten rondlopen in de buurt.. wel erg jammer
Nu er sneeuw ligt: komen ze er dan ook niet op af? m\Want misschien heben ze al genoeg voedsel in de vrije natuur.

Prachtig weer is dit om vogels te spotten met die sneeuw. Vanmiddag nog een boomklever gezien achter het huis
Maar volgens mij zag ik ook een groep van 40 kieviten over vliegen vandaag (westwaarts), kan dat kloppen
  donderdag 3 maart 2005 @ 01:20:54 #75
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25340976
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:55 schreef Againzender het volgende:

[..]

Nu er sneeuw ligt: komen ze er dan ook niet op af? m\Want misschien heben ze al genoeg voedsel in de vrije natuur.

Prachtig weer is dit om vogels te spotten met die sneeuw. Vanmiddag nog een boomklever gezien achter het huis
Maar volgens mij zag ik ook een groep van 40 kieviten over vliegen vandaag (westwaarts), kan dat kloppen
mjah, het sneeuwt alleen niet echt bij ons
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')