misschien een id om eens met een paar mensen ergens af te spreken op een zaterdag of zondag ???quote:Op zondag 27 februari 2005 14:15 schreef daniman het volgende:
Als we hier een meeting zouden gaan houden voor het bezichtigen van vogels, dan zou ik me meteen inschrijven
hmm wie wat waar wanneer?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:06 schreef bonootje het volgende:
[..]
misschien een id om eens met een paar mensen ergens af te spreken op een zaterdag of zondag ???
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:37 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
hmm wie wat waar wanneer?
sounds like a plan
maareh.... moeten even kijken wanneer dan
ben officieel hard bezig met mijn huis verbouwen en het is vervelend koud op het moment
(en camera mag vast mee)
maar een dagje even er tussen uit... klinkt verleidelijk
van al die verf word je ook niet superblij
(ik wil gewoon NU verhuizen!!)
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:48 schreef Daiha het volgende:
tvp
Zag laatst in mijn tuin nog een sperwer een spreeuw slaan, en voor het raam oppeuzelen.
Prachtig!
Nee hoor woon in Hardinxveld, met een tuin van 5 bij 5 meter ofzo. Zie die sperwer wel vaker overvliegen, toevallig zag ik hem net die spreeuw slaan en in ons tuintje neerstrijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:18 schreef bonootje het volgende:
[..]
mazzelaar.... heb jij wel een grote tuin denk ik ?? is idd een geweldig gezicht (heb het wel eens op een videootje gezien )
greetzz ro
Open iig dan even een Vogel-meet topic, dan blijft deze ontopicquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:02 schreef bonootje het volgende:
[quote]Op dinsdag 1 maart 2005 18:27 schreef daniman het volgende:
lijkt mij ook reuze leuk om te meeten! Moeten we alleen wel een punt vinden dat het niet te ver weg voor iedereen is!
Als het aan mij ligt dan wel bij voorkeur op een zaterdag![]()
ontopic: mooie foto's! Ik moet maar snel mijn digitale cameraatje laten repareren, dan kan ik ook weer foto's maken als ik nog wat tegenkom.
[/qhallokidoki.. lijkt me het meest handig dat 1 iemand dit coordineerd, anders krijg je allemaal nodeloos heen en weer gemail. Iemand anders nog goede ideetjes ??? let it come to us all then![]()
done itquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Open iig dan even een Vogel-meet topic, dan blijft deze ontopic
Paar weken geleden waren twee futen hier in de sloot al bezig met hun baltsrituelen, prachtig om te zienquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:10 schreef Radyhyn het volgende:
Nog een fototje van een fuut:
[afbeelding]
heeeeeeeeeeLa! ho ho .... dan is het toch juist lekker dat je er effe een zaterdagje uit kan. Althans .. ik heb dat wel gedaan toen ik de sleutel van mijn nieuwe huis kreeg.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:09 schreef Daiha het volgende:
Leuk idee!
Heb alleen op het moment absoluut geen tijd helaas..... Net een huis gekocht dus hard aan het verbouwen.
-edit- Fok! Staat blijkbaar iets te scherp afgesteldquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:09 schreef Daiha het volgende:
Leuk idee!
Heb alleen op het moment absoluut geen tijd helaas..... Net een huis gekocht dus hard aan het verbouwen.
Maken jullie wel foto's en een verslag van de meeting??? Ben benieuwd wat er allemaal gespot gaat worden.
Wat denk jij? Ik zorg dan echt wel dat mijn cameraatje gemaakt is. En verslagen van de meeting doen we zowiezo wel, das makkelijker dan vogels fotograferen, vooral als vogels schuw zijnquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:09 schreef Daiha het volgende:
Leuk idee!
Maken jullie wel foto's en een verslag van de meeting??? Ben benieuwd wat er allemaal gespot gaat worden.
Nu er sneeuw ligt: komen ze er dan ook niet op af? m\Want misschien heben ze al genoeg voedsel in de vrije natuur.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:06 schreef peejdorie het volgende:
Wij hebben in de tuin ook allerlei bolletjes en zakjes met vogelvoer, maar er komen maar heel weinig vogels op af, een enkele keer zie je een kool- of pimpelmees, maar daar blijft het ook bij.
Denk dat het komt doordat er zoveel katten rondlopen in de buurt.. wel erg jammer
mjah, het sneeuwt alleen niet echt bij onsquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu er sneeuw ligt: komen ze er dan ook niet op af? m\Want misschien heben ze al genoeg voedsel in de vrije natuur.
Prachtig weer is dit om vogels te spotten met die sneeuw. Vanmiddag nog een boomklever gezien achter het huis
Maar volgens mij zag ik ook een groep van 40 kieviten over vliegen vandaag (westwaarts), kan dat kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |