Ja, maar dat is omdat ze zo makkelijk wegneuken.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die hockey kutjes van rechts altijd goed neukbaar waren
Dag dag
Toch zei de man in Netwerk verdomd goede dingen.quote:
Tja maar daar is heel heren 1 meestal al over heen geweest.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die hockey kutjes van rechts altijd goed neukbaar waren
Dag dag
Ik wel meissie.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:41 schreef Silmarwen het volgende:
Nee hoor ik had namelijk actrice moeten worden. Niemand kan mijn pruilipje weerstaan
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:49 schreef Duritz het volgende:
[..]
Toch zei de man in Netwerk verdomd goede dingen.
Hij is zeker slim, maar heeft z'n uiterlijk niet bepaald meequote:Op zondag 7 maart 2004 22:49 schreef Duritz het volgende:
[..]
Toch zei de man in Netwerk verdomd goede dingen.
Ach, ik zeg altijd: Liever een Oilily-sjaal dan een Palestina-sjaal.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar daar is heel heren 1 meestal al over heen geweest.
Tja, dat is zo. Toch vond ik hem er beter uitzien dan 6 jaar terug. Je vraagt je af, waarom laat de goede man zich niet leegzuigen. Maar goed. Dat is aan hem natuurlijk.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is zeker slim, maar heeft z'n uiterlijk niet bepaald mee. Al is z'n bril wel beter dan een paar jaar terug
.
Zucht....quote:Op zondag 7 maart 2004 22:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik wel meissie.
Wie zegt dat linkse meisjes niet net zo hoerig zijn?quote:Op zondag 7 maart 2004 22:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar daar is heel heren 1 meestal al over heen geweest.
Ervaring?quote:Op zondag 7 maart 2004 22:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat ze zo makkelijk wegneuken.
* Duritz doet ook zijn gasmasker op en springt drie rondjesquote:Op zondag 7 maart 2004 23:07 schreef Monidique het volgende:
*zionisten-groet*
Hebben ze geen tijd voor, gezien ze bossen moeten redden enzo.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie zegt dat linkse meisjes niet net zo hoerig zijn?
Ik ga niet mijn privé-leven zomaar op het forum flikkeren.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ervaring?
En alle allochtonen nog moet 'knuffelen'.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:08 schreef Ype het volgende:
Hebben ze geen tijd voor, gezien ze bossen moeten redden enzo.
Beetje jammerquote:Op zondag 7 maart 2004 23:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn privé-leven zomaar op het forum flikkeren.
Schijt, vraag het maar aan mijn vrienden.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Beetje jammer
Ja ik wilde gaan slapen.... Maar jullie houden mij bezig... Mannenquote:Op zondag 7 maart 2004 23:10 schreef DrWolffenstein het volgende:Silmarwen, ik heb morgen een drukke dag dus
Heb je die danquote:Op zondag 7 maart 2004 23:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Schijt, vraag het maar aan mijn vrienden.
Ha Goede Zionistenvriend. *Terug-groet*.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:07 schreef Monidique het volgende:
*zionisten-groet*
Ik noem het vrienden, maar eigenlijk profiteer ik alleen maar van ze omdat ik links ben.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Heb je die dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |