En als je daar kritiek op hebt, dan wordt je gewezen op het feit dat je het niet hoeft te lezen, of ernaar hoeft te luisteren.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:03 schreef Tiemie het volgende:
En die topicspam mag ook wel eens ophouden, als ik dat zou doen was ik allang voor een paar weken gebanned
Gezeur inderdaadquote:Op zondag 7 maart 2004 01:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
gezemel en gezuer dit![]()
idd, vooral qua muziekquote:Op zondag 7 maart 2004 01:07 schreef erikkll het volgende:
ik vind actionradio eigenlijk leuker om te luisteren.
eigenlijk meer vanwege het feit dat er niet wordt gesprokenquote:Op zondag 7 maart 2004 01:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
idd, vooral qua muziek
belangrijk aspect in dit topic.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:18 schreef erikkll het volgende:
[..]
eigenlijk meer vanwege het feit dat er niet wordt gesproken
En kritiek kunnen ze al helemaal niet hebbenquote:Op zondag 7 maart 2004 01:16 schreef SunChaser het volgende:
Zeikerd
Jawel hoorquote:Op zondag 7 maart 2004 01:19 schreef Vampier het volgende:
[..]
En kritiek kunnen ze al helemaal niet hebben
Nee, openstaan voor kritiek heet dat SC. Kritiek waar je misschien iets mee zou kunnen doen. De poep en sex grapjes kennen we nu wel. Het is niet orgineel en jullie brengen het niet orgineel. Je hebt vats genoeg creativiteit om er wel weer wat leuks van te maken. De gedichten van vleermuis zijn b.v. geniaal. Da's amusement.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:16 schreef SunChaser het volgende:
Zeikerd
quote:Op zondag 7 maart 2004 01:27 schreef Tiemie het volgende:
uitgezonder van dat Lot-verhaal is het elke week hetzelfde
Ik heb met name de 1e uitzendingen niet geluisterd, maar vind het uitstekend te pruimen. Een redelijke muziekkeuze die door de bank genomen voor iedereen wat biedt, en daar tussendoor ontspannen gekeuvel met fokkers over fok.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:25 schreef ook_gek het volgende:
ben ik dan de enige die het best leuk vind. En tot nu toe alles geluister heb
inclusief de muziek.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:27 schreef Tiemie het volgende:
Vanaf dat Lot-verhaal is het elke week hetzelfde
Het blijkt maar weer dat je goed kan zeiken op alles. En zo veel mogelijk je best doet iets de grond in te trappen.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:28 schreef Vampier het volgende:
Yvonne was vandaag dronken... was een welkome afwisselling
Ik maak de radio niet.. dat doen hun toch.. en kritiek is niet welkom zoals je boven ziet.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat je goed kan zeiken op alles. En zo veel mogelijk je best doet iets de grond in te trappen.
Maar nu even laten zien dan ook dat jij wel dingen kan verzinnen dat !fokradio beter moet maken.
Of blijf je liever makkelijk zeiken?
Het gaat over fok radio. Niet over het forumquote:Op zondag 7 maart 2004 01:31 schreef massiefje het volgende:
Ik baal ervan dat er een beetje vervelende sfeer op FOK! begint te komen. Teveel users zitten te zeiken (lees: op de verkeerde manier kritiek brengen) en veel van de admins of aangesprokene hebben teveel kapsones om er daadwerkelijk op te reageren.
Ik baal hiervan. De gezelligheid van FOK gaat beetje naar de kloten zo, naar mijn idee...............
Aantal posts: 448 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zondag 7 maart 2004 01:31 schreef massiefje het volgende:
Ik baal ervan dat er een beetje vervelende sfeer op FOK! begint te komen. Teveel users zitten te zeiken (lees: op de verkeerde manier kritiek brengen) en veel van de admins of aangesprokene hebben teveel kapsones om er daadwerkelijk op te reageren.
Ik baal hiervan. De gezelligheid van FOK gaat beetje naar de kloten zo, naar mijn idee...............
Nee, ik vind het ook erg leuk om te luisteren.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:25 schreef ook_gek het volgende:
ben ik dan de enige die het best leuk vind. En tot nu toe alles geluister heb
Mag FF wel in je grot dan?quote:Op zondag 7 maart 2004 01:35 schreef Lolalala het volgende:
Je blijft uit m'n hol
Kutkoekjes...quote:Op zondag 7 maart 2004 01:36 schreef Vampier het volgende:
Lolalala kun je ergens ander shtizofreen zijn... alvast bedankt
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:36 schreef Sphere het volgende:
[..]
Mag FF wel in je grot dan?
Dat is er gelukkig ook nog nietquote:Op zondag 7 maart 2004 01:42 schreef Steijn het volgende:
Haal gewoon al het gezwam er tussen uit, en open een topic waarin iedereen een verzoek mag indienen en draai dat.
Maakt toch niet uit. Fok is veel bekender, en goede electro/technoproducers mogen ook wel eens gedraait worden.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:45 schreef ook_gek het volgende:
Dat is er gelukkig ook nog niet
http://www.actionradio.nl/
Thank you. You made my point exactlyquote:Op zondag 7 maart 2004 01:33 schreef Vampier het volgende:
[..]
Aantal posts: 448 (gemiddeld 1 per dag)Newbie
Dat vindt jij ja.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
....en goede electro/technoproducers mogen ook wel eens gedraait worden.
Wat stel jij dan voor?quote:Op zondag 7 maart 2004 02:02 schreef Sphere het volgende:
Dat vindt jij ja.
opknopenquote:Op zondag 7 maart 2004 02:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor?
I second that.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:02 schreef Vampier het volgende:
Vanavond was er weer een extra uitzendign van fok! radio, fok radio is begonnen als een leuk initatief... radio voor de fok gebruikers.
In de tussentijd zijn we het gevit van Sunchaser en Nolius wel zat... de frigiede grappen over Nolius en Chrisjx kunnen me wat... en het gevit op Sunchaser dat ie homo is, een dikke pens heeft en geen vrienden dat kan me al helemaal niets meer boeien.
Fok radio trek je conclusie en hef jezelf op of pas je formule dermate aan dat het LEUK is om naar de LUISTEREN!
Dus trefwoorde, grappig, orgineel, vernieuwend.... want nu is het een ammateur clubje wat echt niets meer voor elkaar krijgt.
Jep.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:03 schreef Vampier het volgende:
omdat ik bevestigd wil zien dat er nog iets triester is dan wonen in de US
Onzin, er is notabene een heel mooi kritiektopic in GC. En jouw bijdrage was anders ook niet erg briljant vandaag.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:32 schreef Vampier het volgende:
en kritiek is niet welkom zoals je boven ziet.
Ga dan ook niet in het zuiden wonen.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:03 schreef Vampier het volgende:
omdat ik bevestigd wil zien dat er nog iets triester is dan wonen in de US
Ik viel bijna in slaap bij jequote:Op zondag 7 maart 2004 09:39 schreef _bigmac_ het volgende:
zou ik het een keertje doen dan.
Alsjeblieft niet doen, maak maar een sample en stuur die op naar hun. Dan kunnen ze em stopzetten als hetquote:Op zondag 7 maart 2004 09:39 schreef _bigmac_ het volgende:
zou ik het een keertje doen dan.
Ik vind het leuk...quote:Op zondag 7 maart 2004 01:02 schreef Vampier het volgende:
Vanavond was er weer een extra uitzendign van fok! radio, fok radio is begonnen als een leuk initatief... radio voor de fok gebruikers.
In de tussentijd zijn we het gevit van Sunchaser en Nolius wel zat... de frigiede grappen over Nolius en Chrisjx kunnen me wat... en het gevit op Sunchaser dat ie homo is, een dikke pens heeft en geen vrienden dat kan me al helemaal niets meer boeien.
Fok radio trek je conclusie en hef jezelf op of pas je formule dermate aan dat het LEUK is om naar de LUISTEREN!
Dus trefwoorde, grappig, orgineel, vernieuwend.... want nu is het een ammateur clubje wat echt niets meer voor elkaar krijgt.
Op een of andere manier is jouw mening niet echt objectief naar mijn idee...quote:Op zondag 7 maart 2004 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind er ook weinig meer aan, wat is er eigenlijk interessant dat ene Audrey een neukertje heeft...
Kun je nog beter soaps gaan kijken...
Nou de column krijgt al zoveel kritiek elke week daar hoef ik niet eens over te beginnen.
En verder? Verder zijn de makers nogal erg aandachtsgeil. Op de dagen van uitzending krijgen we een bericht op de FP, een topicje in FTR, een topicje in GC, evt nog ff een topicje in ONZ.
quote:Op zondag 7 maart 2004 01:05 schreef gelly het volgende:
Fok!radio zuigt. Het had potentie, helaas dat het amateuristisch om zeep geholpen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |