FOKradio staat toch helemaal los van het forum? Waarom zou het dan tegen de policy zijn om er een topic over te openenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
Aangezien SunChaser in elk forum dat radio stationetje voor die 3,5 kip en 1 user rondspamt mag je hier lekker zeiken over FOK!radio. Jawel, we gaan even lekker tegen de policy van Klaagbaak in. We willen nou eens weten wat jij nou zo KUT vind aan FOK!radio? Altijd al eens lekker willen schelden, dit is je kans.
Heb jij radio met geur?!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:16 schreef TC03 het volgende:
SunChaser stinkt.
ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb jij radio met geur?!
Nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:16 schreef TC03 het volgende:
SunChaser stinkt.
de columns hebben tegenwoordig weinig meer met het forum te makenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:17 schreef Tiemie het volgende:
die stinkende kutcolumn van sunchaser, de 20 topics die elke uitzending worden geopend
maar ze zijn nog even kutquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de columns hebben tegenwoordig weinig meer met het forum te maken
De eerste column was leuk. Het sloeg nog echt op de users. Daarna is het sterk achteruit gegaanquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat was in eerste instantie de bedoeling, maar sinds die mislukte column over mij zie ik alleen nog maar van die semi-diepzinnige columns verschijnen die met dingen als "de dood"en "gehandicapten" te maken hebben...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Optiefen uit mijn topic. Open er een eigen topic over. Ja, die blijft dan open. Ik maak hem zelfs sticky voor jequote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:22 schreef Seborik het volgende:
Anthraxx is een aansteller.
Volgens mij niet hoor. Kon altijd al over alles gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat was in eerste instantie de bedoeling
Oh dat klinkt als een typisch MM topic, die moet ik gewoon openen. Het is niets persoonlijks...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Optiefen uit mijn topic. Open er een eigen topic over. Ja, die blijft dan open. Ik maak hem zelfs sticky voor je
Hij staat al bovenaan de topiclijst. Je bent te laatquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een typisch MM topic, die moet ik gewoon openen. Het is niets persoonlijks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |