Ja, dat weet ík wel, maar weten zíí het ook?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:23 schreef du_ke het volgende:
Monidique, Links is ook gewoon Moreel Superieur, dat lijkt me duidelijk.
Ik vrees van nietquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat weet ík wel, maar weten zííj het ook?
Wat ben ik toch goed he?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach je overgetuigt me weer van je linkse arrogantie en 'morele' suprioriteit.
Zolang een linkse user een foto van een misdadiger als avatar heeft is het voor mij genoeg reden om alle bagger die diegene praat als niet-relevant te beschouwen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Daarom praat deze persoon ook geen bagger.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zolang een linkse user een foto van een misdadiger als avatar heeft is het voor mij genoeg reden om alle bagger die diegene praat als niet-relevant te beschouwen.
Jehova 4 everquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:34 schreef UnderWorld_ het volgende:ALLAH
Nee.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:38 schreef Monidique het volgende:
Tof... gaan we het weer over de Islam hebben?
Na 4 delen oeverloos geklets over de islam lijkt me toch wel dat dit onderwerp zo goed als besproken is.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:38 schreef Monidique het volgende:
Tof... gaan we het weer over de Islam hebben?
Ik denk er anders over. De immigranten hebben geen "ondernemers" mentaliteit zoals bij de NL'ers. Voornamelijk de tweede generatie is bedrijfjes gaan oprichten.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:08 schreef Monidique het volgende:
Dit kan doorgetrokken worden naar de integratie: integratie als aangewezen externe oorzaak van de problemen in een door het natuurrecht als gelukkigzijnde aangewezen samenleving.
Ehhh, huh? Ik zie wat tegenspraak.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik denk er anders over. De immigranten hebben geen "ondernemers" mentaliteit zoals bij de NL'ers. Voornamelijk de tweede generatie is bedrijfjes gaan oprichten.
Ja, dat is op zich terecht, maar niet wenselijk. Gewoon afschaffen of iets in die geest zal ook niet werken.quote:Alleen omdat er door het asielbeleid nog steeds 1ste generaties aanwezig zijn en die oververtegenwoordigd zijn in allerlei zielige groepen en de 1ste generatie dit ook weet en kan rekenen op sociale zekerheid is er geen reden voor die mensen om gedwongen nederlands te leren omdat ze anders geen toegang zouden hebben tot banen die voorzien in levendsonderhoud.
Ze hebben nu wel toegang tot sociale zekerheden zonder een woord Nederlands te spreken.
Ach, links is tenminste principieel. Net als Wilders trouwens, die ageerde al in 1999 tegen het moslimfundamentalisme.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Je trekt geen stemmen omdat je soepel bent tegen allochtonen. Wel als je hard bent. Dat snapt rechts ook, links niet.
Ja, klasse.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig heeft God Volkert dat voorkomen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nu jij nogquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zelfs met eenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had het tegen duke, wie is nu een zeikerd? Overigens zou ik Pim Fortuyn niet willen vergelijken met een oude koe...quote:Op zondag 7 maart 2004 11:47 schreef Sidekick het volgende:
Joh, ga nog ff zeiken om een oude koe in een sloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |