Jeroen Pauw is zo nonchalant als het maar kan, en mag daarom ook blijven van het linkse Novabestuur.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Witteman en Ferry zijn kwalitatief scherp. Jeroen kan ik niet langer serieus nemen met dat schuddende kopje en die achterlijke jas in de nieuwe NOVA-promo. Clairy is een verbitterde vrouw met persoonlijke wraakgevoelens. Clairy en Jeroen moeten er subiet uit.
Het stoort mij dat NOVA zich presenteert als onafhankelijk. Dat is gewoon niet zo, waar presentators hun eigen mening laten doorsijpelen in hun vraagstellingen en/of lichaamstaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef Libris het volgende:
Nova wordt voor de helft door de Vara gemaakt, das een linke (pvda) omroep.
Moet er dan overal balans zijn tussen verschillende politieke partijen? 2Vandaag zal wel rechtser zijn dan nova, omdat het onder andere door EO en Tros wordt gemaakt
Misschien kan die kale neet van RTL* worden gevraagd zitting te nemen in de Nova-redactie voor wat politiek-journalistiek evenwicht?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Witteman en Ferry zijn kwalitatief scherp. Jeroen kan ik niet langer serieus nemen met dat schuddende kopje en die achterlijke jas in de nieuwe NOVA-promo. Clairy is een verbitterde vrouw met persoonlijke wraakgevoelens. Clairy en Jeroen moeten er subiet uit.
Met een eigen mening kan je nog wel onafhankelijk zijn, hoor. Waar zijn ze afhankelijk van?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het stoort mij dat NOVA zich presenteert als onafhankelijk. Dat is gewoon niet zo, waar presentators hun eigen mening laten doorsijpelen in hun vraagstellingen en/of lichaamstaal.
Het is een schandaal dat Nova in samenwerking met de "politiek onafhankelijke" NPS gemaakt wordt. Een opinieprogramma met politiek dient wat mij betreft een objectieve insteek te hebben. Buitenhof heeft dit bijvoorbeeld ook. Waarom een dagelijks terugkerende rubriek als Nova niet ?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef Libris het volgende:
Nova wordt voor de helft door de Vara gemaakt, das een linke (pvda) omroep.
Moet er dan overal balans zijn tussen verschillende politieke partijen? 2Vandaag zal wel rechtser zijn dan nova, omdat het onder andere door EO en Tros wordt gemaakt
Je doet alsof het een feit is, maar het zijn je eigen subjectieve criteria waarop je het beoordeelt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het stoort mij dat NOVA zich presenteert als onafhankelijk. Dat is gewoon niet zo, waar presentators hun eigen mening laten doorsijpelen in hun vraagstellingen en/of lichaamstaal.
Ik zou niet zo openlijk twijfelen als ik me nu al niet zo ongelofelijk zou storen aan al die linkse invloeden in de media, waaronder Nova. Het interview van vandaag heeft laten zien dat mijn "vooroordelen" allemaal op waarheid bleken te berusten.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:29 schreef kingmob het volgende:
Weet je wat ernstig zou zijn, als de politieke voorkeur uit zou gaan maken of je wel of niet mag werken bij een actualiteitenprogramma. Dat jij niet objectief kan zijn betekent niet dat anderen dat ook net kunnen.
Het blijkt gewoon zo te zijn dat veel journalisten links stemmen, programma's zullen deze verhouding redelijkerwijs dus weergeven, anders is er iets mis.
Raar, als er 1 presentator van nova van het voormalig CD was, stond je te springen van hier tot Tokio.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je doet alsof het een feit is, maar het zijn je eigen subjectieve criteria waarop je het beoordeelt.
Weer een Linkse media topic van de hand van Goodluck. Dit is al de vijfde?
Nee, je vooroordelen zorgen er zelf voor dat ze bevestigd wordt. Jij bent degene die subjectief is, niet het programma.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:31 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ik zou niet zo openlijk twijfelen als ik me nu al niet zo ongelofelijk zou storen aan al die linkse invloeden in de media, waaronder Nova. Het interview van vandaag heeft laten zien dat mijn "vooroordelen" allemaal op waarheid bleken te berusten.
Ook niet als NOVA bestond uit twee VVD stemmers één LPF'erquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:31 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ik zou niet zo openlijk twijfelen als ik me nu al niet zo ongelofelijk zou storen aan al die linkse invloeden in de media, waaronder Nova.
PvdA links? Hahahahaha!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:16 schreef Goodluck het volgende:
Vandaag een interview in de Volkskrant over het nieuwe politieke programma van Nova op de Vrijdag: Nova Politiek. In het interview maken oudgedienden Clairy Polak, Jeroen Pauw en Paul Witteman bekend allemaal Links te stemmen. Jeroen stemt SP, PAul stemt PvdA en Clairy stemt eveneens PvdA. Ferry wil niet kwijt wat hij stemt maar dat laat zich waarschijnlijk wel raden.
Ik vind het schandalig dat er met deze insteek een nieuw Politiek programma op poten wordt gezet. Het geeft eigenlijk al aan dat er met een dergelijke opzet nimmer onafhankelijke politieke opinie te maken valt.
Misschien moeten rechtse mensen eens wat vaker journalist worden, maar ja, het objectief voorlichten en zoeken naar de waarheid zijn, in tegenstelling tot wat ze zelf beweren, vaak waarden waar rechtse mensen weinig waarde aan hechten...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
misschien moeten rechtse journalisten eens wat beter hun best doen.
Inderdaad. Stel dat er een NOVA presentator ooit eens wat te maken had gehad met de CD dan zouden er hier al minimaal 20 linkse janktopics over geopend zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Raar, als er 1 presentator van nova van het voormalig CD was, stond je te springen van hier tot Tokio.
Minder links, maar wel meer populistisch de laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:36 schreef thabit het volgende:
[..]
PvdA links? Hahahahaha!
Dat zijn slechts speculaties en die dan uiteraard wel weer als feiten worden aangenomen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel dat er een NOVA presentator ooit eens wat te maken had gehad met de CD dan zouden er hier al minimaal 20 linkse janktopics over geopend zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |