In de permafrost op de Knobbel. En dan over 2000 jaar worden gevonden als JöhnnÿKnöxvïllë.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Sterf..
En dan kom je er achter dat er in 2000 jaar geen fuck is veranderd op die hele kut-veluwe.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In de permafrost op de Knobbel. En dan over 2000 jaar worden gevonden als JöhnnÿKnöxvïllë.!
De leukste meeting die ik ooit heb gehad was in Tilburg.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:29 schreef DubbelFrisss het volgende:
Waarom geen meeting in TIlburg?![]()
Het is nog wel zo'n sprankelende plaats..![]()
Ja, maar kan er niet eens variatie in die plaatsen komen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:31 schreef Nouk het volgende:
Tilburg is te ver...A'dam staat vast
Niet zeuren, voor mij zijn alle meetings ver weg. En jij woont nog dichter bij Amsterdam dan ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:36 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Ja, maar kan er niet eens variatie in die plaatsen komen?
Voor sommigen is Amsterdam weer ver weg enzo.
Misschien dat de meeting hierop eens ergens anders gehouden kan worden.![]()
Jamaar ik heb een hekel aan randstadtersquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niet zeuren, voor mij zijn alle meetings ver weg. En jij woont nog dichter bij Amsterdam dan ik.
Tssssk!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:52 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Jamaar ik heb een hekel aan randstadters![]()
![]()
* DubbelFrisss wegrent uit topic
Echt niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:31 schreef Nouk het volgende:
Tilburg is te ver...
Ja maar daar staat de muziek wel hard en danst iedereen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:59 schreef Maanvis het volgende:
Nouk>> Ikke vond coco's een geweldig ideeDe onzinmeet van een jaar geleden was daar en was leukere locatie dan de samsam iig
Oh, daar ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:06 schreef Maanvis het volgende:
Nouk>> Ik denk dat jij het over een andere coco's hebtVorig jaar was de enige die daar danste static, die van de trap af breakdancete
Er zijn er iig 2 in a'dam heb ik me laten vertellen, en ik bedoel dus gewoon die op de nieuwendijk..
oequote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:47 schreef on_air het volgende:
Bij Coco's was laatst wel een.
. barman.
Coco's op het Rembrandts dus.
tilburgquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:29 schreef DubbelFrisss het volgende:
Waarom geen meeting in TIlburg?![]()
Het is nog wel zo'n sprankelende plaats..![]()
Uhuh. Deze is/was *yumyum*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
oebarmannen zijn owkay!
Rembrandts heeftquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:53 schreef QyRoZ het volgende:
CoCo's nieuwendijk = okay
rembrandtplein =![]()
Nee. Je komt. Punt.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is er ook een "misschien lijst"?.
Klaar bedoel je.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:58 schreef on_air het volgende:
Nee. Je komt. Punt.
JIJ KOMT!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is er ook een "misschien lijst"?.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:06 schreef Maanvis het volgende:
Nouk>> Ik denk dat jij het over een andere coco's hebtVorig jaar was de enige die daar danste static, die van de trap af breakdancete
Er zijn er iig 2 in a'dam heb ik me laten vertellen, en ik bedoel dus gewoon die op de nieuwendijk..
Yeah!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Even denken, ik word onder druk gezet door. On_Air en Miss_Bleu.
.
Hmmm, okay...
En door mannenpersonen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:44 schreef stinkie het volgende:
ik wil vooraf vast melden dat ik niet door onbekende dronken vrouwpersonen om m'n nek gevlogen wil worden. Moest dit onverhoopt om wat voor reden dan ook toch noodzakelijk geacht worden, dan deze keer graag aan het begin van de avond wanneer ikzelf nog nuchter genoeg ben om overeind te kunnen blijven staan...
Oh, en UIO, mocht ik weer buiten eindigen, snakkend naar frisse lucht: de rook niet mijn kant op graag
20:00 uur. Maar. Eerst eten. Ofzo. Met een groepje. Weet ik veel. Dus. 20:00 iig beginnen met zuipen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:56 schreef Umbabarauma het volgende:
Hoi.
Vraagje.
Hoe laat?
ja maar, ja maar.. voor mij ist nog verder!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niet zeuren, voor mij zijn alle meetings ver weg. En jij woont nog dichter bij Amsterdam dan ik.
Jij komt dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.. voor mij ist nog verder!
PP ga jij naar de meeting??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Slapen met PPquote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ligt eraan, als er meerdere mensen uit deze omgeving heengaan misschien wel!quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slapen met PP
Ik zag hem het eerst!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:47 schreef on_air het volgende:
Bij Coco's was laatst wel een.
. barman.
Coco's op het Rembrandts dus.
Optie openhoud (als die-hard GPD ONZ meet bezoekerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ligt eraan, als er meerdere mensen uit deze omgeving heengaan misschien wel!
Je moet ook niet in slaap vallen, dan raak je de tel kwijt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
soms Q, soms...
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slapen met PP
Erm , een enkeling danquote:Op zaterdag 6 maart 2004 08:49 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
En door mannenpersonen?![]()
![]()
![]()
ja, of gaat neusaap met je drankje klooien!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet ook niet in slaap vallen, dan raak je de tel kwijt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet ook niet in slaap vallen, dan raak je de tel kwijt.
Heb je iets tegen condooms in je cola ofzo?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, of gaat neusaap met je drankje klooien!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb je iets tegen condooms in je cola ofzo?
ja en?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:06 schreef R2cksson het volgende:
Jammer, 19 April ben ik in Amsterdam.
Heb jij geluk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja en?
Je kan ook gewoon 2 keer naar Amsterdam?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:06 schreef R2cksson het volgende:
Jammer, 19 April ben ik in Amsterdam.
IK DACHT DATT IK DE ENIGE VOOR JE WAS!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 08:49 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
En door mannenpersonen?![]()
![]()
![]()
Jij mocht blijven slapen, dus niet boos worden op FF omdat hij mij wil omhelzen, tenslotte, wie wil dat nou niet ?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
IK DACHT DATT IK DE ENIGE VOOR JE WAS!!!! :'(!!!
quote:[ Bericht 100% gewijzigd door stinkie op 06-03-2004 17:44 ]
ja, wat, mag ik me niet vergissen enzow?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
.
En wie gaat dat betalen?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 2 keer naar Amsterdam?
godver, meneer kan het niet veroorloven een keertje met de trein te moeten reizen??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:21 schreef R2cksson het volgende:
[..]
En wie gaat dat betalen?
Euhw ja dacht aan ov enzo..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:21 schreef R2cksson het volgende:
[..]
En wie gaat dat betalen?
Ik nietquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:36 schreef kiw het volgende:
vet! 24 april ben ik jarig
en jij bent?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:36 schreef kiw het volgende:
vet! 24 april ben ik jarig
Van Conflict?quote:Op zondag 7 maart 2004 20:54 schreef TallMan het volgende:
Ja, leuk..
Ik zou wel komen, maar ik heb een verjaardag te vieren waarvan ik nog niet weet waar dat gaat gebeuren, dus kom ik toch maar niet.
Nee, uiteraard niet.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Van Conflict?
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:48 schreef Insomaniac het volgende:
SB, het spjt me heel erg. Ik heb jullie nog een kans gegeven en samen met jou aan een manier gewerkt om NB open te houden, maar het heeft niet mogen baten.
Dus ik zie je de 24e!.
Ik wil ook nog es ooit naar een meet, maar idd, dan ben ik de jongste waarschijnlijk, heb geen zin om tussen ouwertjes te zitten. Shit he...quote:Op zondag 7 maart 2004 23:47 schreef GWD het volgende:
Ik zou graag komen, maar ik ben denk ik zo;n beetje de jongste en vrees dat we in een face to face conversatie elkaar slechts dood gaan vervelen... ik praat over dingen waarover 21ers praten, auto, kleren, vrouwen en mijn lust naar macht en alles en iedereen te domineren
en jullie over pensioen regelingen, hou de kinderen het doen en wat alles toch zo duru is geworden.... hoewel, insomaniac is niet veel ouder dan ik
haha, jij bent dan mijn onzin-meet-date okquote:Op zondag 7 maart 2004 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil ook nog es ooit naar een meet, maar idd, dan ben ik de jongste waarschijnlijk, heb geen zin om tussen ouwertjes te zitten. Shit he...
Wedden van niet.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
maar idd, dan ben ik de jongste waarschijnlijk,
Hey, die titel is nog altijd voor mij voorbehouden.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
dan ben ik de jongste waarschijnlijk
quote:Op zondag 7 maart 2004 23:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey, die titel is nog altijd voor mij voorbehouden.
JKquote:Op zondag 7 maart 2004 23:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
.
Als de geboortedatum in je profiel klopt dan valt dat best mee hoor. Je bent niet veel jonger dan vele meeters. Sterker nog, ik denk dat er nog wel jongere mensen aanwezig zullen zijn. Dus mocht het je leuk lijken, mocht je het aandurven, om tussen al die droogstaande nerds bier te moeten drinken ergens in een grote stad, dan moet je vooral naar die meeting gaanquote:Op zondag 7 maart 2004 23:53 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook nog es ooit naar een meet, maar idd, dan ben ik de jongste waarschijnlijk, heb geen zin om tussen ouwertjes te zitten. Shit he...
Ja haha...dat kan dan idd...alleen no way dat ik naar A'dam ga...quote:Op zondag 7 maart 2004 23:54 schreef GWD het volgende:
[..]
haha, jij bent dan mijn onzin-meet-date ok
Als die bejaarden ons vervelen kunnen wij en inso altijd nog leuke jongere dingen gaan doen
Hmm..ok..Droogstaande bierdrinkende nerds in Amsterdam.... nee..dat klinkt nou niet echt aantrekkelijk.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Als de geboortedatum in je profiel klopt dan valt dat best mee hoor. Je bent niet veel jonger dan vele meeters. Sterker nog, ik denk dat er nog wel jongere mensen aanwezig zullen zijn. Dus mocht het je leuk lijken, mocht je het aandurven, om tussen al die droogstaande nerds bier te moeten drinken ergens in een grote stad, dan moet je vooral naar die meeting gaan![]()
ja inderdaad da's behoorlijk kut... ik kom ook uit de nbosch... geen probleem alleen dan moet ik bij familie slapen .. en dat zoekt ie nietquote:Op maandag 8 maart 2004 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja haha...dat kan dan idd...alleen no way dat ik naar A'dam ga...
[..]
Hmm..ok..Droogstaande bierdrinkende nerds in Amsterdam.... nee..dat klinkt nou niet echt aantrekkelijk.
Zo'n schattig meisje als ik helemaal alleen in een trein van Rotterdam naar die, naar mijn mening, afschuwelijke stad? Nee...dat zie ik niet zo zitten.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:03 schreef Nouk het volgende:
Waarom ga je niet naar A'dam shirley?
Afschuwelijke stad? waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo'n schattig meisje als ik helemaal alleen in een trein van Rotterdam naar die, naar mijn mening, afschuwelijke stad? Nee...dat zie ik niet zo zitten.
Nou, ben er een paar keer eerder geweest, en het trekt me gewoon helemaal niet! Overal die smalle straatjes, dat accent, de oude shit daar...nee sorry, niet mijn stad.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
!
Afschuwelijke stad? waar haal je dat vandaan?
Haha..sorry. Misschien dat je plat Rotterdams ook nergens naar vindt klinken. Ik geef alleen m'n mening.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je basht mn accent
Ach het accent da's nog wel het minste waar je je druk om kunt maken natuurlijk. Maar oude shit. Ja wat zal ik zeggen, de Duitsers waren misschien iets aardiger voor Amsterdam dan voor Rotterdamquote:Op maandag 8 maart 2004 00:09 schreef Shirley het volgende:
Nou, ben er een paar keer eerder geweest, en het trekt me gewoon helemaal niet! Overal die smalle straatjes, dat accent, de oude shit daar...nee sorry, niet mijn stad.
Zodra er een meet in R'dam is, ben ik aanwezig
Ach, geef toe dat Purmerens-achtige Amsterdam's is ook niet om aan te horenquote:Op maandag 8 maart 2004 00:10 schreef Nouk het volgende:
Je basht mn accent
Ja, ok daar heb je misschien gelijk in, maar ik heb gewoon zo m'n principes, en zie het nou ook niet zitten om bij wildvreemden te gaan slapen, ik heb nog nooit iemand van Fok! gemeet.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Ach het accent da's nog wel het minste waar je je druk om kunt maken natuurlijk. Maar oude shit. Ja wat zal ik zeggen, de Duitsers waren misschien iets aardiger voor Amsterdam dan voor RotterdamIk vind persoonlijk Amsterdam veel meer sfeer hebben dan Rotterdam, absoluut niet mijn stad, maarja ik kom er wel eens (van't weekend nog trouwens) en als je met leuke mensen bent vermaak je je prima. Eigenlijk vermaak je je overal dan wel, dus ook op een meeting in Amsterdam, want er komen genoeg leuke mensen.
Maar, maar maarquote:Op maandag 8 maart 2004 00:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Ach, geef toe dat Purmerens-achtige Amsterdam's is ook niet om aan te horen
My idea of fun!quote:Op zondag 7 maart 2004 23:57 schreef Vork het volgende:
[..]
om tussen al die droogstaande nerds bier te moeten drinken ergens in een grote stad,
Nee ok, daar zit ook welweer wat in natuurlijk. Maargoed, je moet het natuurlijk zelf weten, ik kan niet voor je beslissen (anders zat je de 24ste dus mooi bier te zuipen tussen een stel droogstaande eveneens bierzuipende nerds in hartje Amsterdamquote:Op maandag 8 maart 2004 00:14 schreef Shirley het volgende:
Ja, ok daar heb je misschien gelijk in, maar ik heb gewoon zo m'n principes, en zie het nou ook niet zitten om bij wildvreemden te gaan slapen, ik heb nog nooit iemand van Fok! gemeet.
Kom je ook dan?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:16 schreef marsterretje het volgende:
My idea of fun!
![]()
Hm...denk dat ik toch nog maar ff geduldig wacht tot het dichterbij is.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee ok, daar zit ook welweer wat in natuurlijk. Maargoed, je moet het natuurlijk zelf weten, ik kan niet voor je beslissen (anders zat je de 24ste dus mooi bier te zuipen tussen een stel droogstaande eveneens bierzuipende nerds in hartje Amsterdam), maar er zijn altijd wel mensen uit Rotterdam, soms zelfs met een auto, die je lief aan kunt kijken en de juiste kant op moeten, dus opzich is er meestal wel het een en ander te regelen, zodat je niet ineens in je uppie op een koud en met zwervers behangen station 2 uur moet gaan zitten wachten op de eerstvolgende trein.
Met een slag om de arm meld ik hierbij dat ik het in overweging ga nemen mocht de mogelijheid zich voordoen.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Kom je ook dan?
Ok je komt dus gewoon. Fijn om te horen.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:23 schreef marsterretje het volgende:
Met een slag om de arm meld ik hierbij dat ik het in overweging ga nemen mocht de mogelijheid zich voordoen.
Je hebt ook iedereen in de smiezen!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Ok je komt dus gewoon. Fijn om te horen.
Nee alleen jou, nu net eigenlijk. En ik wil gewoon dat je naar die meeting gaat. Het is nog net niet zo dat ik het je verplicht, dat vind ik persoonlijk dan welweer iets te ver gaan.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:26 schreef marsterretje het volgende:
Je hebt ook iedereen in de smiezen!
Je bent te vriendelijk. Druk uitoefenen is altijd fijn voor vrijwillge drank-avondenquote:Op maandag 8 maart 2004 00:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee alleen jou, nu net eigenlijk. En ik wil gewoon dat je naar die meeting gaat. Het is nog net niet zo dat ik het je verplicht, dat vind ik persoonlijk dan welweer iets te ver gaan.
JA wat moet ik dan, niet vriendelijk zijn. Dat schrikt alleenmaar mensen afquote:Op maandag 8 maart 2004 00:34 schreef marsterretje het volgende:
Je bent te vriendelijk. Druk uitoefenen is altijd fijn voor vrijwillge drank-avonden
zal er deze keer aan denkenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:44 schreef stinkie het volgende:
Oh, en UIO, mocht ik weer buiten eindigen, snakkend naar frisse lucht: de rook niet mijn kant op graag
Als je met mij lult hoor je echt geen amsterdams hoorquote:Op maandag 8 maart 2004 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
dat accent
Zeg maestro, als ik al naar Amsterdam ga, dan ga ik met de auto.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
godver, meneer kan het niet veroorloven een keertje met de trein te moeten reizen??
sloeber!
OV?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Euhw ja dacht aan ov enzo..
![]()
[code]: s )[/code]quote:Op maandag 8 maart 2004 12:35 schreef Anosmie het volgende:
[img]http://images.fok.nl/s/spinsmile.gif[/img
*Melancholisch jeugdsentimentzwijmel*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In de permafrost op de Knobbel. En dan over 2000 jaar worden gevonden als JöhnnÿKnöxvïllë.!
Ja!quote:Op maandag 8 maart 2004 16:14 schreef Malawi het volgende:
*Melancholisch jeugdsentimentzwijmel*
VOOR, VOOR, VOOR!!quote:Op maandag 8 maart 2004 16:23 schreef Malawi het volgende:
Zo ja, what about the Soundgarden,
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:23 schreef Malawi het volgende:
Of The Last Waterhole.
Klinkt goed Malawi.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:23 schreef Malawi het volgende:
Mogen er nog suggesties qua locaties gedaan worden? Zo ja, what about the Soundgarden, vlak bij de Korsakoff (kan er later nog gedanst worden). Of Ol' Dirty Nellie's. Of The Last Waterhole. Ofzoietsdergelijks. Ofzo.![]()
![]()
![]()
Mwa, ligt nog redelijk centraal.. En zo'n beetje alle bussen en trams komen er voorbij.. En het is heel groot.. Vooral dat is belangrijk, de SamSam, hoe leuk het ook was, is gewoon veel te klein.. Soundgarden is behoorlijk groot.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:56 schreef Aventura het volgende:
Soundgarden: betere keus...alleen wel tikje afgelegen en niet echt een 'partytent'.
Eigenlijk heb je best wel een punt...quote:Op maandag 8 maart 2004 16:56 schreef Aventura het volgende:
Last Waterhole; neen. Is zeer ongeschikt voor een meet. De muziek staat véél te hard, en bovendien hoor je vaak twee soorten muziek door elkaar heen, het live-bandje (die meestal zuigt) en de gewone muziek. Een afrader wmb. Wel in een leuke buurt
Soundgarden is misschien toch wel goedquote:Op maandag 8 maart 2004 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, ligt nog redelijk centraal.. En zo'n beetje alle bussen en trams komen er voorbij.. En het is heel groot.. Vooral dat is belangrijk, de SamSam, hoe leuk het ook was, is gewoon veel te klein.. Soundgarden is behoorlijk groot..
Live is getting better, katpoes is okay, en praat me niet van de jobhunt.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:07 schreef Anosmie het volgende:Mala!
Hoe is het met de jobhuntingendevideosendepoesofwashettocheenkatmaarbelangrijkerhoeishetmetjou??
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:24 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind alles goed maar ik word een beetje ziek van die samsam telkensDus gaarne ergens anders
HW! Ik wist niet dat jij slikt!quote:Op maandag 8 maart 2004 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
. * te makkelijke opmerking inslikt*
Maar ik gaf ook al aan wel eens iets anders te willen.
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:23 schreef Malawi het volgende:
[..]
Live is getting better, katpoes is okay, en praat me niet van de jobhunt.
How's life voor u & de uwen? En ik zie je dus sowieso 24/4.![]()
Bij dat soort tenten kom ik al principieel niet.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:18 schreef Aventura het volgende:
Er staan altijd wel twee bulldozers voor de deur,
Jouw kans is nooooooooit voorbij dearquote:Op maandag 8 maart 2004 17:29 schreef Malawi het volgende:
[..]
HW! Ik wist niet dat jij slikt!
<sub>
Damn! Als ik dat geweten had.......</sub>
Ook dat nog eens ja. Nee dat gaat gewoon niet lukken. Een echt grote lokatie is wel leuk, maar dan moet het wel haalbaar zijn natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:18 schreef marsterretje het volgende:
Korsakoff is ook wel erg lawaaierig, ik wil nog wel mensen kunnen spreken ipv door gebaren dingen duidelijk maken!
Afgeserveerd!
Mar* raakt er dronken, goedgekeurdquote:Op maandag 8 maart 2004 19:23 schreef marsterretje het volgende:
Ik was er eens toen ik 16 was. Dronken.
Meer feiten komen niet over deze tent boven drijven
je komt niet binnen vanwege jequote:Op maandag 8 maart 2004 18:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Bij dat soort tenten kom ik al principieel niet.
Zuigend gedoe.
hij moet wel groot zijn anders kom je er niet in met een grote groepquote:Op maandag 8 maart 2004 21:14 schreef Vork het volgende:
Soundgarden is opzich best een leuke tent, maar met een beetje leuke Ierse Pub heb ik ook geen moeite, maar dan wel een leuke en niet zo massale toeristenpub..
Beestal heb je in een beetje Pub toch wel wat ruimte.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:25 schreef HeatWave het volgende:
hij moet wel groot zijn anders kom je er niet in met een grote groep
voor een uurtje wel idd, maar een hele avond, nou nee..quote:Op maandag 8 maart 2004 23:13 schreef Maanvis het volgende:
Die ene pub waar Tech ons heen leidde de vorige keer was ook best te doen vind ik
tis niet dat we er maar een uurtje hebben gezeten dus langer is ook wel te doen denk ikquote:Op maandag 8 maart 2004 23:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor een uurtje wel idd, maar een hele avond, nou nee..
Just for your information, op dat moment ben ikquote:Op maandag 8 maart 2004 20:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je komt niet binnen vanwege jebaby-face
?
Tuurlijk wel. Als jij een goeie suggestie hebt, kom maar dan.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Beestal heb je in een beetje Pub toch wel wat ruimte.
Ieieieieieieieieiei!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Auticia ook, naar ik weet.
rond een uur op 10 's avonds willen kroegen wel eens open zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er ook nog noiit geweest, kan er niet veel over vinden op Internet. Ik denk dat ik van de week wel ff ga kijken gewoon. iemand een idee over de openingstijden??
Sja, dat idee had ik wel jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
rond een uur op 10 's avonds willen kroegen wel eens open zijn
Zou je dat nu wel doen? Je word tenslotte niet in de OP gezet... Dat zegt alweer voldoende...quote:Op zondag 7 maart 2004 22:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Me come
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen? Je word tenslotte niet in de OP gezet... Dat zegt alweer voldoende...
jquote:Op maandag 8 maart 2004 17:47 schreef jogy het volgende:
[..]
M
A
L
A
W
I
![]()
15 t/m19 maart hebben we een weekje vrij genomen, anos en ik. Dat is toch een stukje eerder dan 24/04
. Kunnen we dus wel wat afspreken lijkt me
.
Aan 't eind, naast de brandweerkazernequote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
* komt net tot de ontdekking dat de sound garden op de Marnixstraat ligt
Welke kant van de Rozengracht?
Weet je toevallig ook hoelaat ze opengaan door de weeks?? En wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:18 schreef Malawi het volgende:
[..]
Aan 't eind, naast de brandweerkazerne
Wat een toevalquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:16 schreef Malawi het volgende:
[..]
jgy!
Laat ik nou net 15 t/m 19 maart ook vrij hebben!Dat wordt dus zeker triodaten!
ik bedoelde eigenlijk ten noorden of ten zuiden van de rozengracht, maar je antwoord is duidelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:18 schreef Malawi het volgende:
Aan 't eind, naast de brandweerkazerne
Dat ga ik ff checken voor je. (tralalala.... veldonderzoekquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoelaat ze opengaan door de weeks?? En wat vind jij ervan?
Ik wil best mee op veldonderzoek hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef Malawi het volgende:
[..]
Dat ga ik ff checken voor je. (tralalala.... veldonderzoek)
En het is op zich best groot, lekkere muziek, Budel op de tap, geen mogelijkheid om te eten (enkel de snackbar op de hoek. Op vrijdag zeker 1 cutie barman.
Doortastend als ik ben, ga ik vanavond maar even langs. Hebben we dan nu een..... een..... een..... veldonderzoekdate?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil best mee op veldonderzoek hoor.
Ik kan vanavond welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:04 schreef Malawi het volgende:
[..]
Doortastend als ik ben, ga ik vanavond maar even langs. Hebben we dan nu een..... een..... een..... veldonderzoekdate?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan vanavond wel. Dus wat mij betreft staat het
.
Prima, mail me ff voor evt mob nummer, wel zo makkelijk mocht ik onder een trein komenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:17 schreef Malawi het volgende:
[..]
8 uur doen?
half werk doen we niet aanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:25 schreef marsterretje het volgende:
Een vooronderzoek al 6 weken voor de meetafspraak, DAT is spijkers met koppen slaan!
De halve marnixstraat af? Eitjequote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:33 schreef Malawi het volgende:
Nummer gemaild.
En kunnen we ook meteen kijken of het kruipen naar de Korsakoff te doen is.
Die kruising kruipens oversteken is best moeilijk hoor. En uitkijken voor die gracht.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De halve marnixstraat af? Eitje.
Ach, dat weet je dag erna toch niet meerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:56 schreef Malawi het volgende:
[..]
Die kruising kruipens oversteken is best moeilijk hoor. En uitkijken voor die gracht.
Kan altijd een andere keer nog geregeld wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:19 schreef marsterretje het volgende:
Mijn enige kans om met een excuus een Breezertent in te komen, en dat gaat niet door!
Jammer, jammer....
Slijmbalquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan altijd een andere keer nog geregeld worden![]()
Jij moest toch ook dr voor nog ergens heen of niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:56 schreef Roellio het volgende:
ontopic:
Ik kom niet als:De leuke mensen uit #onz (Nouk? ) niet komen
Ik hoef nergens heen, maar jij wel. En dan zouden we samen gaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:57 schreef Nouk het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 16:56 schreef Roellio het volgende:
ontopic:
Ik kom niet als:De leuke mensen uit #onz (Nouk? ) niet komen</div></blockquote> Jij moest toch ook dr voor nog ergens heen of niet?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:02 schreef Nouk het volgende:
Ow ik kan t ff niet quoten, anyway,
Ja dat is wel oke ja, dus je gaat gewoon, samen zuipen!![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
en de volgende keer geen slaapmiddel in mn bier gooien!
27 maart ben ik waarschijnlijk in amsterdam. Waar is het?quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Soundgarden gechecked en goed bevonden. Al hebben we besloten dat er zeker nog een aantal pre meets aanvast moeten komen
.
Hoek Rozengracht, marnixstraat.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
27 maart ben ik waarschijnlijk in amsterdam. Waar is het?
Maar ik ook niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:22 schreef Bioslock het volgende:
Ik kom maar niet denk ik. Ik haat iedereen namelijk.
Jammer mên.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:22 schreef Bioslock het volgende:
En Amsterdam is echt te ver.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jammer mên.
In jouw geval jammer genoeg wel ja.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:40 schreef Bioslock het volgende:
En Amsterdam is echt te ver.
Ik zei ver, ik had het niet over centraal.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam is heel erg centraal.
Haat je mij ook?quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:22 schreef Bioslock het volgende:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:07 schreef Houzer het volgende:
Vinden jullie het leuk als ik kom?
Ja ik kom om jouw te versieren dan hequote:Op woensdag 10 maart 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Ik ben niet te versieren.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja ik kom om jouw te versieren dan he
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben niet te versieren.. Ik heb al een topvent.
We gaan nog wel huppelen toch?quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben niet te versieren.. Ik heb al een topvent.
Hoi JKquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
We gaan nog wel huppelen toch?
Hoi H.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:13 schreef Houzer het volgende:
Hoi JK
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoi H..
vrouwen aan de ketting willen leggen is meestal niet DE manierquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ook niet als ik een diamanten-ketting meeneem?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:16 schreef Houzer het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
.
.
Ligt eraan wat voor kettingquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen aan de ketting willen leggen is meestal niet DE manier.
Het zal de cadeaus wel zijnquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor ketting
Kado's werkt bij mij altijd goed, of kwam het nou door mijn goddelijk uitstraling
Ach zolang het succes heeftquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal de cadeaus wel zijn.
Betaalde liefdequote:Op woensdag 10 maart 2004 12:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach zolang het succes heeft
Zeker, want we hebben geen representatieve steekproef gedaan. Ik bedoel, ik denk niet dat ze op een zaterdag een film gaan vertonenquote:Op woensdag 10 maart 2004 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Soundgarden gechecked en goed bevonden. Al hebben we besloten dat er zeker nog een aantal pre meets aanvast moeten komen
.
Daar zijn we nog niet helemaal uit, hou dit topic in de gatenquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
wanneer is de volgende generale repetitie/premeet-meet?
idd, gisteren was het in een oogwenk beslistquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef Aventura het volgende:
Zeker. Want het kan zómaar gebeuren.
er was dus weer voldoende bierquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, gisteren was het in een oogwenk beslist.
En het was gezellig.
Hell yeahquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
er was dus weer voldoende bier
checkt profiel..quote:Op zondag 7 maart 2004 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:37 schreef Faithy het volgende:
tvp.
Spontane meeting roeleren!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell yeah.
Inderdaad, en deze was erg roelerendquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:42 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Spontane meeting roeleren!![]()
In dat geval moeten ik en Piro ons ook maar op de lijst zetten.quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:44 schreef trueno het volgende:
voorlopig mag je mij ook op de lijst zetten, misschien met speedfreakssj, moet ik ff overleggen
Nee.quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:44 schreef trueno het volgende:
voorlopig mag je mij ook op de lijst zetten, misschien met speedfreakssj, moet ik ff overleggen
quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
In dat geval moeten ik en Piro ons ook maar op de lijst zetten.
Misschien kan ik de rest ook nog meekrijgen... Fijn! Een reunie!
dat gebruik ik niet eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:16 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja want de MyAT doet het ook echt
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat gebruik ik niet eigenlijk
Wat zit je dan te "terugvindposten" doosquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
waarom plaats je dan een TVP???quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ik zeg afquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:44 schreef trueno het volgende:
Ik heb net nog met Mar* besloten dat we er nog niet uit zijnquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:59 schreef Aventura het volgende:
Maar hebben we nu officieel besloten dat de meet in de Soundgarden zal plaatsvinden?
goh wat liefquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:47 schreef Faithy het volgende:
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd van de geschiktheid van deze locatie. Het is van het allergrootste belang dat er nog wat meer veldonderzoek plaatsvindt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb net nog met Mar* besloten dat we er nog niet uit zijn. Dus eerst nog pre-meets.
maar ga er maar vanuit ja sssssttt!!!
Inderdaad, we moeten absoluut 100% zeker zijn dat deze tent aan de hoge eisen voldoet die de ONZ'ers aan een locatie om te zuipen stellen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd van de geschiktheid van deze locatie. Het is van het allergrootste belang dat er nog wat meer veldonderzoek plaatsvindt.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten absoluut 100% zeker zijn dat deze tent aan de hoge eisen voldoet die de ONZ'ers aan een locatie om te zuipen stellen.
Dat is heel serieus en nauwgezet werk ja!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:56 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
![]()
![]()
meestal een kleiner groepje ergens in het begin van de middag, dan vaak eten, dan rond 20:00/21:00 de kroeg in ofzo, Ik weet niet zeker of er al tijden zijn vastgesteld. We hebben nog wel ff.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef Faithy het volgende:
*blonT*
hoe laat begint het festijn ongeveer, dan weet ik hoe laat ik vrij moet vragen
Ja vooral het drinken zeker ?quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is heel serieus en nauwgezet werk ja!!!!!!
Het drinken is na verloop van tijd wel lastigerquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:51 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Ja vooral het drinken zeker ?
Ik kom trouwens niet
Dat ik niet kom ?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het drinken is na verloop van tijd wel lastiger.
Daar kom je na je eerste meeting wel van terug.
Idd, dat denk je NUquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:53 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Dat ik niet kom ?
Nee, ik denk het niet
Dan ook nog wel hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat denk je NU.
We houden erover op, ik spreek je erna welquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:58 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Dan ook nog wel hoor
Huilliequote:Op donderdag 11 maart 2004 16:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
WAAROM STA IK NOG STEEDS NIET IN DE OP?.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is heel serieus en nauwgezet werk ja!!!!!!
Niemand heeft nog slaapplaatsen ter beschikking gesteld.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom sta ik nog niet in de Oppo?
een barkruk is genoeg, trust me!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niemand heeft nog slaapplaatsen ter beschikking gesteld.
Hoezoquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:49 schreef Anosmie het volgende:
HeatBeeb!
Ben ik uit de gratie door het overschot aan mooie stoere dames? Ofzo..
And that's what it's all aboutquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:24 schreef Anosmie het volgende:
Ooooeeeeh. Ganz Geil.
Extra KKT voor jou. Dus.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:50 schreef Anosmie het volgende:
Dat is inderdaad een ik-wil-gofterredomme-ook-een-smiley-achter-mn-naam-in-de-OP-huillie-R-n-P-post.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:26 schreef Malawi het volgende:
Maar dat kan aan mij liggen.
Voor je broer jaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:39 schreef Bolletje... het volgende:
Helaaaas, dan is mijn broer jarig...dus ik kan weer niet!
Nou ja jammer dan!![]()
Hoe heet zo'n vraag ook alweer die geen antwoord behoeft???quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:11 schreef Cynic het volgende:
waarom nou weer niet in Emmen?
Emmen is wel de grootste stad van Drenthe hoor!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n vraag ook alweer die geen antwoord behoeft???
Nu zeker niet, deze staat al geplanned. Ik zou zeggen plan zelf eens een meeting daar en kijk eens hoe groot de opkomst is.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Emmen is wel de grootste stad van Drenthe hoor!
Maar dat gaat niet door dus?
Jammer...
Een retorische vraagquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n vraag ook alweer die geen antwoord behoeft???
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een retorische vraag
Ik weet een nóg retorischer vraag: ' waarom nooit een meet in Tietjerkstradeel'?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:15 schreef Aventura het volgende:
You're welcome
![]()
Net zo groot als die bij de Oldenzaal-meeting gok ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu zeker niet, deze staat al geplanned. Ik zou zeggen plan zelf eens een meeting daar en kijk eens hoe groot de opkomst is..
Wow, toch nog 4 mensen????quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Net zo groot als die bij de Oldenzaal-meeting gok ik.
*meldt*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan vraag ik mij toch af hoeveel mensen er op de Op De Knobbel-meet zouden komen.
Jij ging afbouwenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
*meldt*
De Oldenzaal-meeting is destijds afgelast omdat er _niemand_ meer kwam.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, toch nog 4 mensen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |