quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:37 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vind niet dat je overal echt alletwee van moet genieten. Als het voor hem/haar helemaal te gek is en ik heb zoiets van ach, zo'n moeite is het niet... Tjah waarom niet? Zolang ik het zelf niet als vernederend, of naar, of dodelijk saai ofzo ervaar wil ik best wel dingen doen die ik zelf niet zo geweldig vind. Wat TS in zn voorbeeld zegt: wat boeit dat nou, ff bukken en klaar, zogezegd.
Een relatie is geven en nemen, ooit komt er een dag dat je ook zal toegeven. Zeker net in je eerste maand!?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:18 schreef Cutie het volgende:
ik vind dat je qua sex alleen moet doen waar je zelf achter staat
en ja, soms doe ik dingen die ik wel ok vind, maar mn vriend echt heel erg lekker
hij doet t zelfde voor mij, samen genieten we extra
als je er alletwee van geniet, ga er dan lekker mee door!
laat je vriendin geen dingen doen die ze echt alleen voor jou doet; dingen die ze helemaal niet leuk vind!
t belangrijkste is dat je samen geniet
Dit is toch gewoon 'basis', zegmaarquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:33 schreef Dr.Dre het volgende:
Voorbeeld: op haar knieen zitten, kont omhoog en met haar handen spreid ze haar billen maximaal uit elkaar, zodat ik lekker achter haar kan staan en me aftrekken en goed op haar kutje en kontje kan spuiten....
Nee hoor, wat mij betrefd niet, ik geef ook graag zo nu en dan zonder ook zelf te krijgen...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:31 schreef pAin het volgende:
Uhm ja, maar daar moet imho wel wat tegen over staan
zieke geest je moet gewoon gelijk bruinwerkenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:33 schreef Dr.Dre het volgende:
Mijn vriendin doet af en toe dingen omdat ze weet dat ik daar op kick, terwijl ze er zelf niet echt bijzonder veel aan vindt, maar het feit dat ik er geil van wordt is voldoende voor haar. Voorbeeld: op haar knieen zitten, kont omhoog en met haar handen spreid ze haar billen maximaal uit elkaar, zodat ik lekker achter haar kan staan en me aftrekken en goed op haar kutje en kontje kan spuiten....Hoe ver gaan andere meisjes hierin??
Tot aan de huigquote:Hoe ver gaat je vriendin om je te plezieren?
das pas echt lekker .....als man zijnde gaan staan op dat moment, dan spuitenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:07 schreef yvette1982 het volgende:
russisch neuken en klaarkomen op het lichaam is mijn ervaring.
details babey, detailsquote:Op maandag 8 maart 2004 16:30 schreef Gutnre het volgende:
verhaal...
Streept Missy Mirjam van de lijst.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
niet zo ver
We hebben werkelijk alles al gedaan, met uitzondering van poep/pies & dieren...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:16 schreef komrad het volgende:
wat voor dingen dan thumper
en terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:17 schreef Najra het volgende:
[..]
Streept Missy Mirjam van de lijst.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:21 schreef komrad het volgende:
Jammer dat je niet mijn vriendin bent thumper
Ik ben een jongetje dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:48 schreef thumper het volgende:
Bij ons is het vaker andersom... Mijn vriendin komt steeds met nieuwe dingen die ze wil uitproberen
En dat gaat vaak niet tegen mijn zin in hoor![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:28 schreef komrad het volgende:
sorry thumper, gelukkig dat je mijn vriendin niet bent, maar je bent wel een geluksvogel
Wil best ver gaan bij jou hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:57 schreef Mukie het volgende:
Ligt eraan hoe de relatie an sich is.
In een beginnende relatie is sowieso nog alles een beetje aftasten (letterlijk en figuurlijk)
Je leert elkaar lichaam dan kennen en merkt wat de ander fijn vindt en wat niet.
Maar over het algemeen, redelijk ver. Logisch toch? Zolang het in balans blijft.
Buiten een relatie (one night stand bvb) Hell no... het gaat hier om mij
Dan doe ik die laklaarzen wel aan voor jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:58 schreef thumper het volgende:
[..]
Wil best ver gaan bij jou hoor
Ik hoor idd spijt doorklinken in je postquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:23 schreef Spideyman het volgende:
'kheb een tijdje een sexvriendin gehad die eigenlijk alles deed wat ik wilde. Vooral oraal ging ze best ver. Rimjob, deepthroat en heerlijk over haar gezicht klaarkomen en dan met je lul al je zaad richting haar mondje duwen waarna ze het allemaal doorslikte. Jammer dat we ermee gekapt zijn...![]()
Ze is nu van mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:23 schreef Spideyman het volgende:
'kheb een tijdje een sexvriendin gehad die eigenlijk alles deed wat ik wilde. Vooral oraal ging ze best ver. Rimjob, deepthroat en heerlijk over haar gezicht klaarkomen en dan met je lul al je zaad richting haar mondje duwen waarna ze het allemaal doorslikte. Jammer dat we ermee gekapt zijn...![]()
Neequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:21 schreef MarMar het volgende:
is me netjes scheren, hem lekker verwennen (waar ik overigens net zo hard van geniet en ontzettend opgewonden van word) ver gaan??
is dat nog bijzonder dan tegenwoordig?quote:Op maandag 8 maart 2004 14:34 schreef Dr.Dre het volgende:
Nog een voorbeeldje: dat ze gaat stappen zonder slipje, omdat jij dat graag wil, maar zelf vindt ze het eigenlijk maar niks....Herkenbaar?
vind ik stom dat ze het dan wel doet.. als je dingen doet die je tegenstaan, is nou niet bepaald bevordelijk voor je libido.. kan zelfs een behoorlijke knauw gevenquote:Op maandag 8 maart 2004 14:34 schreef Dr.Dre het volgende:
Nog een voorbeeldje: dat ze gaat stappen zonder slipje, omdat jij dat graag wil, maar zelf vindt ze het eigenlijk maar niks....Herkenbaar?
Sommige vrouwen vinden het juist fijn om vernederd te worden, en dan doel ik niet op SM ofzo. M'n (s)exmaatje vond het altijd wel geil als ik haar hoer of slet noemde bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:21 schreef lucienne2 het volgende:
zo ver dat ik mezelf er nog oke bij voel. wil best dingen doen voor zijn plezier maar ik ga mezelf niet vernederen. (als ik een vriend zou hebben dan..snik)
Dat vind ik echt knap. Ik zou er in doorslaan aan het ontbij:quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het juist fijn om vernederd te worden, en dan doel ik niet op SM ofzo. M'n (s)exmaatje vond het altijd wel geil als ik haar hoer of slet noemde bijvoorbeeld.
Maar dat is puur tijdens de sex, daarbuiten ben je normaal gelijkwaardig aan elkaar.
Als je zo jong bent als jou kun je niet experimenteren en freubelen, dan MOET jequote:Op zondag 22 augustus 2004 20:42 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het is nog niet gebeurd dat mijn vriend iets wilde wat ik zelf niet lekker vond dus we expereminteren vaak
Zolang het maar leuk en lekker blijftquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:36 schreef komrad het volgende:
Precies experimenteren is een must
Herkenbaar, hoewel niet met zulke expliciete termen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het juist fijn om vernederd te worden, en dan doel ik niet op SM ofzo. M'n (s)exmaatje vond het altijd wel geil als ik haar hoer of slet noemde bijvoorbeeld.
Maar dat is puur tijdens de sex, daarbuiten ben je normaal gelijkwaardig aan elkaar.
Mooi, dan hebben wij een dealquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan doe ik die laklaarzen wel aan voor je
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:42 schreef Jo79 het volgende:
Als je echt weet dat die ander dat superlekker vind en je hebt er zelf geen moeite mee, nouja, waarom niet zou ik zeggen?
Ahhhhh wa lievvvv!quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:45 schreef DyingAtheist het volgende:
Heel verNog niet echt tegen een grens aangelopen in iedergeval.
En als zij het niet leuk vind dan vind ik het ook niet leuk meer![]()
![]()
Omdat je niet goed genoeg zoekt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:31 schreef komrad het volgende:
Waarom kom ik nooit zo'n vrouw tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk...dit zijn nou DE reacties! Hulde aan Vosssquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Tot aan de huig
Prachtig man, ik zou er een miljoen voor over hebben om dat een keer mee te makenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:23 schreef Spideyman het volgende:
geef mij een miljoen en ik regel een vrouw die het voor je doetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Prachtig man, ik zou er een miljoen voor over hebben om dat een keer mee te maken![]()
Heb je geen miljoen voor nodig. Gewoon de juiste vrouw tegen het lijf lopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
Prachtig man, ik zou er een miljoen voor over hebben om dat een keer mee te maken![]()
Fucking geil!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:33 schreef Dr.Dre het volgende:
Mijn vriendin doet af en toe dingen omdat ze weet dat ik daar op kick, terwijl ze er zelf niet echt bijzonder veel aan vindt, maar het feit dat ik er geil van wordt is voldoende voor haar. Voorbeeld: op haar knieen zitten, kont omhoog en met haar handen spreid ze haar billen maximaal uit elkaar, zodat ik lekker achter haar kan staan en me aftrekken en goed op haar kutje en kontje kan spuiten....Hoe ver gaan andere meisjes hierin??
Doen jullie ook aan doggypunch?quote:Op zondag 26 september 2004 12:22 schreef Blommetje het volgende:
soms doet ze met dingen (standjes bijv.) mee maar in de regel geeft ze wel aan als ze ergens geen heil in ziet en dan doen we het ook bijna niet meer.
Gelukkig één uitzondering: doggy style
quote:Op zondag 26 september 2004 15:29 schreef Blinky het volgende:
[..]
Doen jullie ook aan doggypunch?
Rimjob, Doggypunchquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:23 schreef Spideyman het volgende:
..... Rimjob, deepthroat en heerlijk over haar gezicht klaarkomen en dan met je lul al je zaad richting haar mondje duwen waarna ze het allemaal doorslikte.........
gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zondag 26 september 2004 16:36 schreef One_conundrum het volgende:
Rimjob, Doggypunch
Que?! explain please
Kontlikken en als je het op zn hondjes doet snoeihard op de kont petsen en daarna als je vriendin omkijkt van wtf?! op der kop slaan.quote:Op zondag 26 september 2004 16:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
Rimjob, Doggypunch
Que?! explain please
Das toch verder ook geen probleem? of produceer je liters vocht bij een orgasme?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:23 schreef Irris het volgende:
Gister boven mn vriend zn gezicht klaargekomen tot 3 keer toe..
dat doe ik voor mn vriendje..
DAT is echte liefdequote:Op dinsdag 28 september 2004 10:23 schreef Irris het volgende:
Gister boven mn vriend zn gezicht klaargekomen tot 3 keer toe..
dat doe ik voor mn vriendje..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |