quote:Fiat announced its replacement model for the successful 124 range in 1974, the all-new 131 Mirafiori. The 131 Mirafiori came with a bewildering range of engines which included 1.3, 1.6 and 2.0 litre petrol units.
In 1976 Fiat (with the help of Bertone) built a special short-run of Abarth Rallye versions of the 131 to comply with International rallying homologation regulations. Using a combination of two door saloon bodies with special lightweight body panels, a 2.0 litre twin-cam and a Colotti gearbox the 131 Abarth Rallye provided excellent performance
quote:bodywork
Type 4/5S SAL
Designer Bertone/Abarth
Number of doors 2
dimensions & weights
Wheelbase 2490 mm 98 in
Track front 1460 mm 57.5 in
rear 1456 mm 57.3 in
Length 4190 mm 165 in
Width 1720 mm 67.7 in
Height 1360 mm 53.5 in
Ground clearance
Kerb weight 980 kg 2161 lb
Weight distribution
(Front)
Fuel capacity 50
litres 11
UK Gal 13.2
US Gal
quote:engine
Code 131 AR.000
Manufacturer Fiat
Type S-4
Wet sumped
DOHC
16 valves total
4 valves per cylinder
Main bearings
Construction cast iron block; light alloy head
Bore × stroke 84.00mm × 90.00mm
3.31 in × 3.54 in
Bore/Stroke ratio 0.93
Displacement 1995 cc
(121.742 cu in)
Unitary capacity 498.75 cc/cylinder
Compression ratio 10.00:1
Fuel system 1 We 34 ADF carb
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 138.9 PS (137.0 bhp) (102.2 kW)
@6400 rpm
Max. torque
(DIN) 176.0 Nm (130 lbft) (17.9 kgm)
@3800 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 68.7 bhp/litre
1.13 bhp/cu in
Specific torque 88.22 Nm/litre
quote:performance
Note: A value of -1 means that
the car cannot attain that speed.
0-50mph (80 km/h)
0-60mph
0-100km/h 8.20s
0-100mph
80-120km/h
(50-70mph)
in top
0-Quarter-mile 15.30s
0-Kilometre 28.70s
Top speed 190 km/h
Fuel Consumption
CO2 Emissions
Power-to-weight 139.8 bhp/ton
PTA [Slowchat] archiefquote:chassis
Engine location Front
Engine alignment Longitudinal
Steering rack & pinion
Turns
lock-to-lock 3.400
Turning circle 10.60 m
Suspension Front I.CS.MS.
Rear I.CS.W.RA.
Wheels F/R 7 x 15/7 x 15
Tyres F Pirelli P7 195/50 VR 15
Tyres R Pirelli P7 195/50 VR 15
Brakes F/R Di/Di
Brake ∅ F/R 227/227 mm
Braked area
Transmission 5M
Drive RWD
Top gear ratio 0.87
Final drive ratio 3.90
Geil, want dat is die autoquote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:02 schreef Wiseone het volgende:
Wat een wagen.....
Ik weet niet wat ik moet zeggen...
Was de mijne weer niet goed?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:02 schreef PeuRac het volgende:
Zo, eindelijk weer eens een echte SC, met een kloppend nummer, een mooie omschrijving van de auto, en een fatsoenlijke hoeveelheid plaatjes
IK vind dat IK dat goed heb gedaan
Heel weining info (motor ed), t SC topic linkje ontbrak, de twijfel of die KM-stand klopt is redelijk, plus dat t een kwakzalvers middel is om daarmee de SC-titel kloppend te maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:07 schreef LWaS het volgende:
[..]
Was de mijne weer niet goed?
Vind je het gek met zo'n tijdstip?? Ik lig dan nog heerlijk tequote:Op vrijdag 5 maart 2004 05:49 schreef Hagedis het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zie dat ik weer de eerste ben![]()
![]()
Ik zal er volgende keer wel afblijven.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel weining info (motor ed), t SC topic linkje ontbrak, de twijfel of die KM-stand klopt is redelijk, plus dat t een kwakzalvers middel is om daarmee de SC-titel kloppend te maken.
(Ja ik weet t, ik ben een zeikerd, maar wel eentje die nog weet hoe SC's gemaakt moeten worden
Hoeft niet hoor, ik weet zeker dat je t de volgende keer wel goed doetquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:29 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik zal er volgende keer wel afblijven.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik weet zeker dat je t de volgende keer wel goed doet
Ga fietsenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:28 schreef ZX9R het volgende:
Tupperware-Lada - alarm!!!
IIk wacht tot het mooier weer wordt, dan kan ik ook weer gaan fietsenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga fietsen
Wat mooier weer wacht je op dan, voorzover ik kan kijken is er geen wolkje te zienquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:40 schreef LWaS het volgende:
[..]
IIk wacht tot het mooier weer wordt, dan kan ik ook weer gaan fietsen
Op mijn zo goed als nieuwe mountainbike
Lada heeft heel lang de Fiat 131 onder licentie gebouwd.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:38 schreef PeuRac het volgende:
Ga fietsen
1) de temperaturquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat mooier weer wacht je op dan, voorzover ik kan kijken is er geen wolkje te zienDe zon schijnt heerlijk, en als je hard genoeg trapt heb je ook geen last van de temperatuur.
ik ben niet lamquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:46 schreef Xtreem het volgende:welke lamlul gaat er nou vrijwillig fietsen?!
Maar dus blijkbaar wel een lulquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:54 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik ben niet lam
Dat is niet aan mezelf om te beoordelen. Dat is namelijk gestaafd op een meningquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar dus blijkbaar wel een lul
He, als jij niet eens je best doet om mijn mening (dat je een lul bentquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:59 schreef LWaS het volgende:
[..]
Dat is niet aan mezelf om te beoordelen. Dat is namelijk gestaafd op een mening
En lam is een vast stelbaar feit
Je kan het ook anders zien, namelijk dat ik niet de moeite neem om jouw belahcelijke mening te weerleggen om dat je zo zelfingenomen bent dat ik het verspilde moeite vindquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, als jij niet eens je best doet om mijn mening (dat je een lul bent) te weerleggen, mag je dat wel als feit rekenen...
Ga idd fietsenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Lada heeft heel lang de Fiat 131 onder licentie gebouwd.
Je kent ze wel, die lelijke vierkante koekblikken van lada's waar een belasingambtenaar met linkse principes in rondreed.
[afbeelding]
Dat schijt hok heeft ervoor gezord dat ik nu last heb van m'n pols.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:52 schreef Xtreem het volgende:
De eerste keer dat ik 160 reed was in een Opel... die goeie ouwe tijd...
Zo kun je het zien, maar aangezien jouw reputatie hier nog slechter is dan de mijne, zal men mij wel op m'n woord gelovenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, namelijk dat ik niet de moeite neem om jouw belahcelijke mening te weerleggen om dat je zo zelfingenomen bent dat ik het verspilde moeite vind
Kijk, wederom een mening van jou. Jouw reputatie beter? Where is that stated?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zo kun je het zien, maar aangezien jouw reputatie hier nog slechter is dan de mijne, zal men mij wel op m'n woord geloven
en zelfingenomen? hooguit een gezonde dosis terechte arrogantie
Als je rukt met links, is schakelen met rechts een goeie compensatie als krachttraining... niet zeuren dus, wees blij dat je niet meer hoeft te fitnessen..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schijt hok heeft ervoor gezord dat ik nu last heb van m'n pols.
De bak schakelt alsof je em nog moet inhakken, en de armsteun zit te hoog, dus wat doe je dan, vanuit een rare (slechte) hoek, met grof geweld schakelenpols (en bak
)
Maar eens wat van zeggen als ie voor de beurt gaat binnenkort, want dit is niet leuk meer
1) Jij bent c:rewquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:05 schreef LWaS het volgende:
[..]
Kijk, wederom een mening van jou. Jouw reputatie beter? Where is that stated?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) Jij bent c:rew
2) je vult de halve SC met je bij mutz inlikken
3) je bent een PTAnewbie
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:07 schreef LWaS het volgende:
[..]
[afbeelding]
allemaal goed
Maarreuh, dit is toch wel de meest vreemde discussie die ik ooit met iemand in een PTA SC heb gevoerd
Zafira 1.8 16v uit 2000 (jaja, nog tot oktober uitzitten, dan is tquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als je rukt met links, is schakelen met rechts een goeie compensatie als krachttraining... niet zeuren dus, wees blij dat je niet meer hoeft te fitnessen..![]()
wat voor 'n opel hebben we het over?
in je profiel staat je woonplaats nietquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:16 schreef Xtreem het volgende:
Profiel kijken is okay
maar hier is tilburg
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:18 schreef LWaS het volgende:
[..]
in je profiel staat je woonplaats niet
enschedequote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:18 schreef LWaS het volgende:
[..]
in je profiel staat je woonplaats niet
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
enschede, en daar is terras zitten altijd oke in de zomer
![]()
* PeuRac het er mee eens isquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[afbeelding] Jammer is alleen dat in +kut zoveel kerels wonen/studeren/...![]()
Er gaat niets boven nijmegen wat dat betreft
Daar ben ik t niet helemaal mee eens, je moet alleen wel op de goede plaatsen komenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:38 schreef Xtreem het volgende:Nijmegen
Maastricht schijnt ook goed te doen te zijn... en wat mij betreft is Utrecht het dieptepunt
Daar kan het idd nog wel aan liggenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik t niet helemaal mee eens, je moet alleen wel op de goede plaatsen komenals ik met m'n broertje daar uitga dan komen we best wat lekkers tegen (al verdenk ik m'n broertje ervan flikker te zijn
)
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben al bezet. Of hij is gewoon blind, ik weet t niet. Maar als we bijv in de auto rijden, en er loopt een mooi vrouwtje en ik wijs em er op trekt ie z'n schouders op en mopelt iets van 'boeie'quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar kan het idd nog wel aan liggen
Liever je broertje dan je beste vriendAch, en bekijk het positief: heb je geen concurrentie bij de vrouwen
* Hagedis moppelt iets over vierdaagsefeesten en terasjes...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
DB7 GTquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:33 schreef ook_gek het volgende:
Xtreem mooie AM DB7
En wat kost die fiat
zo'n 10.000¤ ben je wel kwijtquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:33 schreef ook_gek het volgende:
En wat kost die fiat
Waarom zet je 2x hetzelfde topic erbij??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:27 schreef PeuRac het volgende:
LWas:
een paar voorbeeldjes:[url=http://forum.fok.nl/topic/340486][CHAT] Porsche 911 2.7 RS[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/348563][CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/348563][CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola[/url]
Omdat jij lastig bentquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:06 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 13:27 schreef PeuRac het volgende:
LWas:
een paar voorbeeldjes:[url=http://forum.fok.nl/topic/340486][CHAT] Porsche 911 2.7 RS[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/348563][CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola[/url] </div></blockquote>Waarom zet je 2x hetzelfde topic erbij??
![]()
Waarom ben ik nu weer lastig??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[...]
Omdat jij lastig bent
omdat je vrouwelijk bentquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer lastig??
Er was pas iemand die in een topic postte dat ik half man was, omdat ik mod pta was... Dus dat gaat niet op...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat je vrouwelijk bent![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er was pas iemand die in een topic postte dat ik half man was, omdat ik mod pta was... Dus dat gaat niet op...![]()
![]()
Of je dat nu als een compliment moet zien..... ?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er was pas iemand die in een topic postte dat ik half man was, omdat ik mod pta was... Dus dat gaat niet op...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
![]()
kippen.... die produceren eieren en zijn lekker... zie de overeenkomstenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:36 schreef PeuRac het volgende:
Vrouwe je kunt beter schapen houwe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit wat ze spam noemenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:12 schreef zaukii het volgende:
als je zo'n auto kunt betalen, dam moet zo;n diffje toch ook geen enkel probleem op leveren. ikke wil hem wel kopen, leuk voor de autocross.
Mailadres verwijderd...
Wat zou je denken van minder oppervlakte voor de grip, dus minder grip. Daardoor gaat hij spinnen en die kant op trekken (daar gaat alle vermogen heen)quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:02 schreef Xtreem het volgende:
Heren, wat heb ik fout gedaan? m'n ma had een lekke band, die heb ik vervangen, het reserve wiel was 'n maat kleiner, met een hogere wang (linksvoor). Ik heb 'm erop gedraaid, iets los gemaakt paar meter heen en weer geduwd en vervolgens goed vast gemaakt. Hij rijdt prima, redelijk recht uit (heeft ie altijd wat moeite mee gehad) alleen bij vol gas trekt ie NOGAL naar links..... wat heb ik fout gedaan? en hoe fix ik het?
Ik heb er wel eentje staan, een geweldig exemplaar, let wel; dit is dus wel ff 140 PK he!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:12 schreef zaukii het volgende:
als je zo'n auto kunt betalen, dam moet zo;n diffje toch ook geen enkel probleem op leveren. ikke wil hem wel kopen, leuk voor de autocross.
Edit: weet jij wat het woord spam betekend?? Dit is daar een voorbeeld van...
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dit wat ze spam noemen
Je hebt hem laten zien hoe je ECHT schuin moet trekkenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:02 schreef Xtreem het volgende:
Heren, wat heb ik fout gedaan? m'n ma had een lekke band, die heb ik vervangen, het reserve wiel was 'n maat kleiner, met een hogere wang (linksvoor). Ik heb 'm erop gedraaid, iets los gemaakt paar meter heen en weer geduwd en vervolgens goed vast gemaakt. Hij rijdt prima, redelijk recht uit (heeft ie altijd wat moeite mee gehad) alleen bij vol gas trekt ie NOGAL naar links..... wat heb ik fout gedaan? en hoe fix ik het?
euh, bij 40 in z'n 2 met 83pk gaat ie niet spinnen....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zou je denken van minder oppervlakte voor de grip, dus minder grip. Daardoor gaat hij spinnen en die kant op trekken (daar gaat alle vermogen heen)
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
euh, bij 40 in z'n 2 met 83pk gaat ie niet spinnen....maar de enigie oplossing is dus dezelfde maat band erbij? het ding dus gebruiken als thuiskomertje?
Ligt er aan waar je heen gaat. Als je naar een hotel gaat. Noem je het naar een hotel komertje.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
euh, bij 40 in z'n 2 met 83pk gaat ie niet spinnen....maar de enigie oplossing is dus dezelfde maat band erbij? het ding dus gebruiken als thuiskomertje?
'k heb al logisch nagedacht, hoogte v/d band is het zelfde, en 83 pk is nou niet wat je noemt aardverschuivend veel...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[afbeelding]je zegt t zelf al. Met logisch nadenken en natuurkunde had je t zelf ook kunnen bedenken
DIt gaat je nu ¤ 25 ,-- kosten (2 adviezen, 1 x à ¤ 15,-- + 1x à ¤ 10,--)
Ik heb wel gelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:34 schreef Xtreem het volgende:
ook_gek:![]()
'k kom liever thuis klaar dan op de boot...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb wel gelijk
Als het klaar is. Dan noem je dat een klaar komertje
Kom je liever thuis klaar dan op een boot?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k kom liever thuis klaar dan op de boot...
Erica Terpstra en Sugar Lee Hooper zijn vrouwenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom je liever thuis klaar dan op een boot?
Ik kom liever klaar in een vrouw
Begrijpend lezen is een vakquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:10 schreef Xtreem het volgende:
Suzuki heeft toch wel wat beters dan een ignis dacht ik?
of heeft-ie zo'n hekel aan z'n vrouw?
he frusti, ga jij ff werken voor je TVRquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een vak
Over een paar jaar, en wie is er hie gefrusteerd eigenlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
he frusti, ga jij ff werken voor je TVR
BoJo... lijkt me duidelijk....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over een paar jaar, en wie is er hie gefrusteerd eigenlijk
Waaruit trek jij je conclusie's ?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
BoJo... lijkt me duidelijk....
Naja, ik ben het niet. Peurac ligt te erg voor de hand. MutZ .. vrouwelijk, en LWaS is er niet. Dus je bent best of the restquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waaruit trek jij je conclusie's ?![]()
Dat is een herhaling. voor de vergeetachtigenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:32 schreef ThaFreak het volgende:
topgear begint nu voor de vergeetachtigen
Wanneer kan ik me Waar melden voor t feestje vol met lekere wijven?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:08 schreef ook_gek het volgende:
bij m,n papa dan
omdat ze een weekend weg gaan.
Gevolg is dat ik alleen thuis ben
alleen thuis... kerel, hoe oud ben jequote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:08 schreef ook_gek het volgende:
bij m,n papa dan
omdat ze een weekend weg gaan.
Gevolg is dat ik alleen thuis ben
nu alquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:36 schreef MutZ het volgende:
Truste allemaal![]()
Ik ga pitten...
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nu al
Ook niet van je dvd collectie?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:48 schreef ook_gek het volgende:
best eng alleen thuis.
En ik ken geen lekkere wijven
Hmmm nee, vast niet, toch kom ik wel langsquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:48 schreef ook_gek het volgende:
best eng alleen thuis.
En ik ken geen lekkere wijven
Geen idee welke je bedoeld. Zijn het 3 zusjesquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm nee, vast niet, toch kom ik wel langsik weet wel wat wijven, die jij ook kent, zijn lekker genoeg voor mij
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:15 schreef Ballebek het volgende:
Kan het niet laten om deze hier te posten![]()
http://www.mercator.be/filmpjes/vrouwen.htm
Belgen...
Ja toen al... Het was al nachten gemiddeld half 2 geweest en ik vier vandaag m'n verjaardag, dus dat wordt ook nachtwerk... Morgen ben ik echt jarig en dan komt er ook nog het één en ander, dus dan wordt het ook laat... Gisteren was dus de enige mogelijkheid om een beetje op tijd naar bed te gaan...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nu al
Niet gezien... Maar klinkt op zich wel leuk...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:28 schreef Ballebek het volgende:
Iemand al "Gumball 3000: the movie" gezien?
Heb hem gisterenavond gekeken; een van die gozers vond het vreemd dat z'n warning lampje in zijn Koenigsegg ging branden toen ie 18 miles (30 km) lang 240 miles (385 kmpu)) per uur reed
Iets met FTP enzo...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet gezien... Maar klinkt op zich wel leuk...![]()
Copyright enzo bla bla...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:09 schreef PeuRac het volgende:
anders zet je em ff on-lin Ballebek
't is kaagman nietquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Copyright enzo bla bla...
middagquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:14 schreef LWaS het volgende:
goeiemorgen
Mail msnquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Copyright enzo bla bla...
't blijft middag.... voor jouw geest misschien niet....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:45 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik ben net wakker
idd...ik was tot 5 uur aan het installen op mijn pcquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't blijft middag.... voor jouw geest misschien niet....![]()
Valt wel mee toch, is hij de laatste tijd wel vaker nietquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:01 schreef Xtreem het volgende:
Daar heb ik dat niet voor nodig, dat weet ik zo ook wel'k moet ook 'ns alles opnieuw installeren....
Ben ik btw de enige die het verdacht vind dat tjabbo al 24 uur lang niet online is (geweest) ?
Msn weet ik niet, misschien is hij wel stiekum aan t trouwen, of z'n vriedin goed aan t neuken, ff cheken of ze t nog wel waard in om mee te trouwenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:03 schreef Xtreem het volgende:
maar zelfs op karbo/ msn niet ....
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:14 schreef Xtreem het volgende:
Ja, maar ik wacht op mail van 'm
Het is met een Zquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't is kaagman niet
muts: alvast gefe![]()
zijn werk, mijn studie maar dan gecombineerdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
waar gaat t over dan?
huiliequote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is met een Z![]()
![]()
![]()
Tjabbo is/was een beetje pc moe.....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:01 schreef Xtreem het volgende:
Daar heb ik dat niet voor nodig, dat weet ik zo ook wel'k moet ook 'ns alles opnieuw installeren....
Ben ik btw de enige die het verdacht vind dat tjabbo al 24 uur lang niet online is (geweest) ?
15 x cayennequote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:37 schreef Ultimora het volgende:
vandaag gespot:
1x Ferrari 360
1x Ferrari 575 M
1x nieuwe Masreati Quattroporte
1x Maserati 4000gt Cabrio
15x Porsche Cayenne
ongeveer evenveel x5en etc etc...
Ulti is back and will be back with photoproof of the above niche automobiles
bij mij in de straat.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
15 x cayennedamm
waar ben je dan wel niet geweest??
nouja dat was onderweg, alleen vandaag.. vorige week zaterdag was het nog VEEEL lomper toen we oostenrijk binnenreden bij Bludenz waren er in ongeveer 2 uur een stuk of 20 gespot en dat is dus echt NIET overdreven. ik weet niet wat die porschedealers doen in Oostenrijk, maar ze lijken ze weg te geven... maar zoals ik zei de foto´s volgen nogquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
15 x cayennedamm
waar ben je dan wel niet geweest??
zeg `m dan ff dattie vanavond m`n mail beantwoord...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Tjabbo is/was een beetje pc moe.....
Dus die is minder aanwezig op moment!
Ah dus ik ben niet de enige die dat dacht. Want moeilijk veel van die porsche blubber dingen zien rijden. NIET MEER NORMAAL!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:52 schreef Ultimora het volgende:
[..]
nouja dat was onderweg, alleen vandaag.. vorige week zaterdag was het nog VEEEL lomper toen we oostenrijk binnenreden bij Bludenz waren er in ongeveer 2 uur een stuk of 20 gespot en dat is dus echt NIET overdreven. ik weet niet wat die porschedealers doen in Oostenrijk, maar ze lijken ze weg te geven... maar zoals ik zei de foto´s volgen nogohja overigens zat ik in het Montafon gebied
![]()
Zie mijn eerste post na de vakantie.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe, ik was in Lech in de vakantie (waar onze Bea ook vertoeft) daar was het ook Cayenne paradise, S600's bij de vleet you name it. Meer Audi (r)s4,6'en gezien dan ooit
Nu alquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:06 schreef MutZ het volgende:
Zo... Ik heb alle visite voor voorlopig ook weer de deur uitgewerkt... Is er hier nog wat gebeurd??
Ik zeg toch ook voorlopig... Volgende week komen al m'n vrienden, vandaag was het vooral familie enzo... Volgende week gaan we echt tot heel diep in de nacht door...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu al
Bij mij begint pas rond deze tijd een verhaardag
PFFF ik ben effe m,n kamer aan het verranderen. Niet eens zo veel. Maar echt waar ik ook kijk ligt er DVD,S en cd,S
Ik word gek hier![]()
Ik ben straks alleen thuis. Effe knallen met de muziek
oh, dan kan ik je met mijn zatte kop vanuit Groningen bellenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook voorlopig... Volgende week komen al m'n vrienden, vandaag was het vooral familie enzo... Volgende week gaan we echt tot heel diep in de nacht door...![]()
![]()
* ook_gek zoekt naar uitnodiging tussen de post. Hmm zit er niet bijquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook voorlopig... Volgende week komen al m'n vrienden, vandaag was het vooral familie enzo... Volgende week gaan we echt tot heel diep in de nacht door...![]()
![]()
* MutZ krijgt er opeens heel veel spijt van dat LWaS haar nummer heeft...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:36 schreef LWaS het volgende:
[..]
oh, dan kan ik je met mijn zatte kop vanuit Groningen bellen
Beter kijken...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek zoekt naar uitnodiging tussen de post. Hmm zit er niet bij
Dan kan het nooit leuk worden zonder mij![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ krijgt er opeens heel veel spijt van dat LWaS haar nummer heeft...
* MutZ is heel erg blij...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:43 schreef LWaS het volgende:
[..]
Wees blij dak je adres niet heb
nou ja, ik rij niet dronken in de auto natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ is heel erg blij...![]()
Heb je dan gedronken??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:50 schreef LWaS het volgende:
[...]
nou ja, ik rij niet dronken in de auto natuurlijk
nee, maar volgende week welquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb je dan gedronken??
Je moet er wel een postzegel op plakkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:43 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan kan het nooit leuk worden zonder mij</div></blockquote> Beter kijken...
ik geloof er niets van. Ik nodig je ig niet uit voor mijn verjaardagquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 22:43 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan kan het nooit leuk worden zonder mij</div></blockquote> Beter kijken...
</div></blockquote> Je moet er wel een postzegel op plakken
En geloof me. Iedereen wilt me er bij hebben
Na de laatste meeting heb ik een goeie indruk achter gelaten
Oh ja, shit vergeten...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[...]
Je moet er wel een postzegel op plakken
En geloof me. Iedereen wilt me er bij hebben
Na de laatste meeting heb ik een goeie indruk achter gelaten
Mij wel??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:08 schreef LWaS het volgende:
[...]
ik geloof er niets van. Ik nodig je ig niet uit voor mijn verjaardag
Is dat een ja of een nee??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
we hebben het er wel overquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is dat een ja of een nee??
Nee die heb ik 2X bijna KO geslagenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oh ja, shit vergeten...
Maar je bedoelt dat meisje bij de chinees??
Heyquote:Op zondag 7 maart 2004 01:19 schreef ook_gek het volgende:
gefeliciteerd
Ik ben het al weer vergetenquote:Op zondag 7 maart 2004 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey
ik was er vandaag nietzoals je merkte.
Vertel / laat me morgen maar (zien), als ik klaar ben met werken wat je me zo desperatemoest vertellen
ik ga nu maffen
(morgen om 9u weer werken
Ja, zo nu en dan...quote:Op zondag 7 maart 2004 09:46 schreef BoJo het volgende:
Gefeli StephanL
komt die hier nog dan?
Nee?? Oh shit, dan post ik al de hele tijd verkeerd....quote:Op zondag 7 maart 2004 11:52 schreef Xtreem het volgende:
Wat een knuffeltopic btw... we zitten niet in R&P
quote:Op zondag 7 maart 2004 14:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee?? Oh shit, dan post ik al de hele tijd verkeerd....
Hey lul, jij zei dat ze even groot warenquote:Op zondag 7 maart 2004 21:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Peurac:'t is niet de breedte van de band die het probleem is, maar de omtrek... 175/65 R 14 heeft een grotere omtrek dan 155/80 R 13.... Is een dealer btw 'verplicht' om dezelfde band als reserve band te leveren? die 155 is de standaard bandjes van een Excel, maar wij hebben als optie bredere banden genomen, maar zou het reservewiel dan ook 175 moeten zijn?
Is te merkenquote:Op zondag 7 maart 2004 21:41 schreef Xtreem het volgende:
Dat doet er niet toe. 'k ben wel autoliefhebber, maar absoluut geen kenner van regels of techniek![]()
Nee, donderdag kom ik weer naar mama om 'm door de APK enzo te doen... wat meer puntjes (klappen uit de rechter achterwiel ophanging, af en toe flinke trilling rechtsachter, uitlijning, remmen)quote:Op zondag 7 maart 2004 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is te merken![]()
Maar heb je al een nieuwe band erop liggen?
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, donderdag kom ik weer naar mama om 'm door de APK enzo te doen... wat meer puntjes (klappen uit de rechter achterwiel ophanging, af en toe flinke trilling rechtsachter, uitlijning, remmen)
Maar 'k ben ma aan het bewerken om 'm in te ruilen...
eisen: 11k, nieuw, niet té klein, niet te traag.
'k probeer d'r in een kia rio of een hyundai Getz te praten... de rest is nog kutter
of in een Mercedes, koop je een auto van 100k moet je nog extra betalen voor een LM-wiel als reserve wiel, anders krijg je zo'n geel iel wieltje met een limiet van 80km/hquote:Op zondag 7 maart 2004 21:49 schreef ook_gek het volgende:
Man heb je wel eens gezien wat er in een porsche voor reserveband ligt
Dus nee ze zijn niet verplicht een precies de groete band in die auto te leggen
nieuw = 3 jaar garantie (bij Hyundai en Kia iig) ... en dat argument weegt zwaarquote:Op zondag 7 maart 2004 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ga voor 2e hands, dan is er voor 10k een heleboel leuks te koop. btw een Hyunday Gez leukwelk blok beton heeft jou hoofd de groeten gedaan
En anders voor de Rio die vind ik zelf erg mooi, moet je alleen wel voor de station gaan, de sedan is lelijk.
Lol dat jij met je ma's auto naar de garage gaat, dat die ik met die van m'n pa
Ik heb het 1X gedaan. Waren ze niet blij mee bij de dealer. Ik moest de leen bak terug brengen en m,n vaders eigen auto ophalen.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ga voor 2e hands, dan is er voor 10k een heleboel leuks te koop. btw een Hyunday Gez leukwelk blok beton heeft jou hoofd de groeten gedaan
En anders voor de Rio die vind ik zelf erg mooi, moet je alleen wel voor de station gaan, de sedan is lelijk.
Lol dat jij met je ma's auto naar de garage gaat, dat die ik met die van m'n pa
Ze zijn ook nooit blij als ik komquote:Op zondag 7 maart 2004 21:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het 1X gedaan. Waren ze niet blij mee bij de dealer. Ik moest de leen bak terug brengen en m,n vaders eigen auto ophalen.
Ze vonden het nou niet zo leuk om iemand van 22 in een gloed nieuwe mercedes C180 te zien rijden. Waar nog geen 800KM op stond
Dat ding was best snel manBij beetje toeren maken kwam me daar toch een super geluid naar boven
quote:Op zondag 7 maart 2004 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoewel, als je net zo rijdt als je praat...
...dan snap ik dat ze het niet zo leuk vonden![]()
dunno.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:36 schreef BoJo het volgende:
Wat moet je nou met een alarm in je auto?
Welke merk en kwante kosta? (als ik zo bruut mag zijn)
Ja, ik ken dat. Heb ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:45 schreef BoJo het volgende:
Aaahh
Ik heb wel cv maar geen knopje![]()
He gasten !quote:Op maandag 8 maart 2004 11:53 schreef LWaS het volgende:
[..]
nope, tis wel in de buurtquote:Op maandag 8 maart 2004 12:06 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
He gasten !
Lwas woon je in Delft ??! ik Zie hier een Tigra staan en die lijkt wel veel op die van jou !
Making picture!quote:Op maandag 8 maart 2004 12:09 schreef LWaS het volgende:
[..]
nope, tis wel in de buurt
maak eens een pic!
*kijkt uit raam*quote:Op maandag 8 maart 2004 12:15 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Making picture!
hehe okayquote:Op maandag 8 maart 2004 12:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
*kijkt uit raam*
mijn auto staat hier nog voor de deur, dus mijnes zal het niet zijn
true, truequote:Op maandag 8 maart 2004 12:34 schreef -Eddow- het volgende:
hij is iig zwart
Zelfs de grote open keuken en de slaapkamer hebben er eentje, ben wel benieuwdquote:Op maandag 8 maart 2004 13:13 schreef Tjabbo het volgende:
@ Ook_gek: Wat de neuk moet ik me voorstellen bij een open baard?
en hoi ThaFreak!
Heey tjabboquote:Op maandag 8 maart 2004 13:13 schreef Tjabbo het volgende:
@ Ook_gek: Wat de neuk moet ik me voorstellen bij een open baard?
en hoi ThaFreak!
Hey man. good to be backquote:Op maandag 8 maart 2004 13:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Heey tjabbo
welcome back![]()
En hangt dat dan ook onderaan je kin of watquote:Op maandag 8 maart 2004 13:21 schreef ook_gek het volgende:
is fout geschreven in m,n haast.
Is zo een ding waar je hout en andere shit in kan doen en dan in de brand steken
karbouplaad?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:31 schreef ThaFreak het volgende:
ook_gek
heb nog een leuk filmpje voor je zo![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
karbouplaad?
rhuighquote:Op maandag 8 maart 2004 13:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
amerikaanse pickup met 750pk eventjes geluid van gefilmd![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:38 schreef ThaFreak het volgende:
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum/uploads/100_0033.AVI
Shit kan niet kijken nuquote:Op maandag 8 maart 2004 13:38 schreef ThaFreak het volgende:
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum/uploads/100_0033.AVI
wat een rust hierquote:Op maandag 8 maart 2004 14:38 schreef Tjabbo het volgende:
oi xtreem
klopt.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat een rust hier![]()
neej hoor, was de rest van de filmpjes aan het uploaden enzoquote:Op maandag 8 maart 2004 14:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
klopt.
ik ben terug, en iedereen schrikt.
quote:Op maandag 8 maart 2004 14:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej hoor, was de rest van de filmpjes aan het uploaden enzo![]()
je hebt geluk dat me cam half kapot was anders had je er zo 500mb bij gehadquote:Op maandag 8 maart 2004 14:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mijn schijf loopt mooi vol
moet je wel een snelle upload stream hebben thuis, anders krijg je wel een time-out.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je hebt geluk dat me cam half kapot was anders had je er zo 500mb bij gehad![]()
@homequote:Op maandag 8 maart 2004 15:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
moet je wel een snelle upload stream hebben thuis, anders krijg je wel een time-out.
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
@home
Hoiquote:Op maandag 8 maart 2004 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
OiBen dr ook weer
heey, weer ontnuchterd??quote:Op maandag 8 maart 2004 16:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
linkjes ??quote:Op maandag 8 maart 2004 14:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej hoor, was de rest van de filmpjes aan het uploaden enzo![]()
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum/uploads/100_0037.AVIquote:Op maandag 8 maart 2004 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
linkjes ??
Ik ben niet eens dronken geweest...quote:Op maandag 8 maart 2004 17:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey, weer ontnuchterd??![]()
Gokte ik al, maar was te lui om te zoekenquote:Op maandag 8 maart 2004 18:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum/uploads/100_0037.AVI
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum/uploads/100_0038.AVI
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum/uploads/100_0039.AVI
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum/uploads/100_0040.AVI
stonden in automaxx topic
dat is dan wel héél ziekquote:Op maandag 8 maart 2004 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gokte ik al, maar was te lui om te zoeken
Je kent hem toch??quote:Op maandag 8 maart 2004 19:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is dan wel héél ziek![]()
![]()
je bent een vrouw zekerquote:Op maandag 8 maart 2004 21:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben hopelijk nog net op tijd om te melden dat de auto uit de openingspostis
Wilde gok zeker?quote:Op maandag 8 maart 2004 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je bent een vrouw zeker
Nee hier heb ik 14 nachtjes over moeten slapenquote:Op maandag 8 maart 2004 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wilde gok zeker?
heeey trouwens....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:04 schreef LWaS het volgende:
zo, ik ben er weer
mijn auto is er weer klaar voor![]()
Ik ben gisteravond 2.5 uur lang op zoek geweest naar twee nummers in mp3 formaat, t enigste wat ik heb gevonden is de tekst van eentjequote:Op maandag 8 maart 2004 19:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is dan wel héél ziek![]()
![]()
goedemorgen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 06:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond 2.5 uur lang op zoek geweest naar twee nummers in mp3 formaat, t enigste wat ik heb gevonden is de tekst van eentjeen ik moet t eigenlijk voor morgen hebben
(t zijn: Mannenkoor Karrespoor - 'Mooi man' en 'Bewaar je oog' maar van wie deze is weet ik niet)
Je word uit de familie gegooid nuquote:Op dinsdag 9 maart 2004 06:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond 2.5 uur lang op zoek geweest naar twee nummers in mp3 formaat, t enigste wat ik heb gevonden is de tekst van eentjeen ik moet t eigenlijk voor morgen hebben
(t zijn: Mannenkoor Karrespoor - 'Mooi man' en 'Bewaar je oog' maar van wie deze is weet ik niet)
...want het leven dat is 1 groot feest...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je word uit de familie gegooid nu
OLEquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
...want het leven dat is 1 groot feest...![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heeey trouwens....
ik dacht dat je je tigra had verkocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |