abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17556786
gezien ik geen forum over brommers e.d. kon vinden plaats ik 'm hier maar.

Wat is er nou zo vreselijk leuk aan brommers dat je er altijd meebezig kan&wil zijn.
'k heb niks tegen brommers achterop zitten, beetje touren is best leuk vermaak ik me best maar om er nou bijna 24/7 aan te denken en mee bezig te zijn
een beetje heen en weer weelies maken
nog meer lawaai eruit laten komen,gaan pielen om hem nog verder op te voeren, voor de lol motorblok uit elkaar halen
of voor de lol net zolang burnies maken tot je band door is.
waarom?????
pi_17556887
R&P-------> PTA.
  zondag 7 maart 2004 @ 17:07:54 #3
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17556925
zelfde als dat de meeste jongens niet snappen waarom de meeste meisjes uuren kunnen winkelen, alle winkels af kunnen en willen struinen om uiteindelijk bij de eerste weer terug te komen.. en zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden
ik zou niet echt een verklaring weten, mss geeft het een kick als ie wéér iets sneller gaat, en weer wat beter slide enzo, en omdat ze het leuk vinden om aan dingen te sleutelen en vaak technisch aangelegd zijn... ieder zijn ding
  zondag 7 maart 2004 @ 17:08:47 #4
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_17556943
ja leuk is dat , en dat vind ik nu nog leuk op mijn 36 jaar zo leer je nog eens wat over techniek.
Haal nog steeds motorblokken uit elkaar zo ook pc en alles wat maar open kan . daar leer je van.
Je zal als 1dags vlieg je dag niet hebben
  zondag 7 maart 2004 @ 17:10:49 #5
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_17556984
quote:
een beetje heen en weer weelies maken
Kijk met jouw kan ik praten!
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
pi_17557035
juist de techniek is gewoon interessant en je blijft bezig he
pi_17557064
ja ieder z'n ding maar ik sleep (omdat k weet dat jongens daar geen reet aan vinden) jongens niet mee om te gaan winkelen, maar er word wel van mij verwacht te kijken naar hoe zij cool doen op hun brommer en me nog te vermaken ook...
  zondag 7 maart 2004 @ 17:15:33 #8
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_17557074
gewoon een hobby.. ze denken er overigens er niet 24/7 aan hoor. maar als je met een paar vrienden bent die dezelfde passie hebben dan zullen ze het er wel veel over hebben.. maarja je zult zelf ook wel iets hebben wa je helemaal gaaf vind waar de meeste jongens geen ene reet aan vinden.. idols bijvoorbeeld.. mij ex was er helemaal kapot van.. en ik vond er echt helemaal nix aan
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_17557395
quote:
Op zondag 7 maart 2004 17:15 schreef soorroos het volgende:
ja ieder z'n ding maar ik sleep (omdat k weet dat jongens daar geen reet aan vinden) jongens niet mee om te gaan winkelen, maar er word wel van mij verwacht te kijken naar hoe zij cool doen op hun brommer en me nog te vermaken ook...
Ga dan met andere jongens om die het geld niet hebben voor een brommer ofzo
  zondag 7 maart 2004 @ 17:32:37 #10
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17557417
quote:
maar er word wel van mij verwacht te kijken naar hoe zij cool doen op hun brommer en me nog te vermaken ook...
vind ik altijd wel leuk.. is wel grappig hoe trots ze dan kunnen zijn, en dan wil ik me best even interesseren daarvoor
  zondag 7 maart 2004 @ 18:17:25 #11
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17558306
Ik vind er geen moer aan, ze zijn luid, lelijk en verfoeiend irritant.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17559923
Ik heb een grafhekel aan die scooters en brommers. Ze rijden als halve zolen over de weg. Voor op het fietspad gaan ze te snel en op de weg racen ze overal tussendoor .

Iedereen in mijn omgeving die ik ken met zo'n brommer is wel eens op z'n plaat gegaan

Mischien leren ze zo hun lesje
pi_17560610
quote:
Op zondag 7 maart 2004 17:31 schreef Unneoetech het volgende:

[..]

Ga dan met andere jongens om die het geld niet hebben voor een brommer ofzo
goh ja zou kunnen maar wil ik daar bijna al mijn vriendschappen met jongens voor opgeven en het uitmaken met mijn vriend(denkerderdenkerderdenkerdedenker) tuurlijk niet. k vind t alleen zo stront irritant dat ik als k ergens in me eentje naar hun zit te kijken terwijl ze aan t klote zijn met hun brommers en er geen eind aan komt er nog steeds vanuit word gegaan dat ik me vermaakt heb. huh wat oja heeeel mooie donut...
pi_17561173
Niet álle jongens hoor.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17562306
quote:
Op zondag 7 maart 2004 17:07 schreef lovegrrl het volgende:
zelfde als dat de meeste jongens niet snappen waarom de meeste meisjes uuren kunnen winkelen, alle winkels af kunnen en willen struinen om uiteindelijk bij de eerste weer terug te komen.. en zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden
ik zou niet echt een verklaring weten, mss geeft het een kick als ie wéér iets sneller gaat, en weer wat beter slide enzo, en omdat ze het leuk vinden om aan dingen te sleutelen en vaak technisch aangelegd zijn... ieder zijn ding
Een meisje dat er iets van snapt

Jongens zijn vaak over het algemeen technischer, en hebben interesse in de techniek, vrouwen hebben schijt aan de techniek zolang het maar mooi is (voor hun) en het maar rijd...

Verder zijn jongens gestoorder, en vrouwen eerder volwassenen, vandaar dat een auto verzekeren voor een jonge vrouw makkelijker is dan voor een jongeman

En nog jongens zijn zoals ik al zei, gestoorder, en willen vaak snel zijn, welke jongen wilt er nu met 45 km/u op een brommert rijden? Opvoeren die hap!

En niet elke jongen houd ervan om te klooien aan brommers hoor... net zoals dat niet elke jongen (meeste wel) gek is op voetbal. Snappie?
pi_17563509
Hmm ik vind winkelen ook leuk hoor ... bietje kleren shoppen, dan zie ik mezelf alweer lopen in mijn nieuwe outfit, beetje de blits maken op het strand enzo... en aan de andere kant heb ik ook de manelijke neiging om alles op een gegeven moment toch uit elkaar te gaan halen om het te verbeteren ... je kunt het ook allebei leuk vinden dus...

(ik hou dan weer niet van voetba KIJKENl... mensen zien sporten hoe nutteloos kun je zijn)
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_17565107
quote:
hahaha dat zijn nou typisch van die stoere binkies die de hele tijd 'cool' moeten doen (ter compensatie van het een of het ander (zeg ik maar altijd)) mijn grootste hobby zijn ook mn brommers op het moment (over n tijdje motor) en ik sloop ze ook uit elkaar en ik ben ook uuuuren bezig om hem exact zo af te stellen als ik het hebben wil... en als alles naar wens is ga ik ook gerust een hele dag touren... maar daar ga ik mijn vriendin(nen) niet mee lastig vallen dat is iets wat ik gezamelijk met mn vrienden enzo doe...
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 8 maart 2004 @ 00:58:53 #18
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_17566772
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:18 schreef yup het volgende:

[..]

Een meisje dat er iets van snapt

Jongens zijn vaak over het algemeen technischer, en hebben interesse in de techniek, vrouwen hebben schijt aan de techniek zolang het maar mooi is (voor hun) en het maar rijd...

Verder zijn jongens gestoorder, en vrouwen eerder volwassenen, vandaar dat een auto verzekeren voor een jonge vrouw makkelijker is dan voor een jongeman

En nog jongens zijn zoals ik al zei, gestoorder, en willen vaak snel zijn, welke jongen wilt er nu met 45 km/u op een brommert rijden? Opvoeren die hap!

En niet elke jongen houd ervan om te klooien aan brommers hoor... net zoals dat niet elke jongen (meeste wel) gek is op voetbal. Snappie?
helemaal mee ens, ik had het niet beter kunnen zeggen.....
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
  maandag 8 maart 2004 @ 01:40:31 #19
33633 nevetS
Sjikkeraar
pi_17567249
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:07 schreef soorroos het volgende:

[..]

goh ja zou kunnen maar wil ik daar bijna al mijn vriendschappen met jongens voor opgeven en het uitmaken met mijn vriend(denkerderdenkerderdenkerdedenker) tuurlijk niet. k vind t alleen zo stront irritant dat ik als k ergens in me eentje naar hun zit te kijken terwijl ze aan t klote zijn met hun brommers en er geen eind aan komt er nog steeds vanuit word gegaan dat ik me vermaakt heb. huh wat oja heeeel mooie donut...
Je moest ook wel even 5 fuckin hele minuten eventjes op een muurtje zitten.
God goddegod, ik liet je wel even 5 minuten alleen terwijl je wel bijna 70 uur hier was.
Laten we effe overdrijven en het meteen op Fok! gooien.

Relaxed weer, super.

Maar weer terug naar R&P ?
Original Ratbiker
pi_17567723
Nét echt jongens.. Alleen het taalgebruik van de TS al!!
Best cool om óf twee accounts te hebben of zoiets af te spreken.. Ga ik ook een keer met mijn din doen!!
Ik háát kabouters!!
pi_17579622
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:40 schreef nevetS het volgende:

[..]

Je moest ook wel even 5 fuckin hele minuten eventjes op een muurtje zitten.
God goddegod, ik liet je wel even 5 minuten alleen terwijl je wel bijna 70 uur hier was.
Laten we effe overdrijven en het meteen op Fok! gooien.

Relaxed weer, super.

Maar weer terug naar R&P ?
lieve schat zo bedoelde ik t niet want dat is een voorbeeld ja ik veervelde me maar daarvoor ook eigenlijk de hele tijd al en k gooide t op fok omdat k er geen hol van begrijp dat je er bijna(!!!!!!!!) altijd mee bezig bent. tuurlijk doe je ding maar ik zie je maar één keer per week en dan vind k t ook wel leuk om ergens mee bezig te zijn wat mij ook intereseert sorry hoor k zal de volgende keer wel me mond houden als k een mening heb.
pi_17580086
dit kan nog wel eens leuk worden..... hehehe

Nee maar toen ik 16 was, was ik er ook hele dagen mee bezig..... Nu met m'n auto, ook al is hij goed in orde, ik vind altijd dingen die me niet aanstaan en beter moeten.

Ik zit ook in de werktuigbouwkunde, en kijk bijna alle technische programma's op discovery...... zover het mogelijk is, want mijn vriendin kan het niet echt boeien haha.
  maandag 8 maart 2004 @ 19:27:02 #23
33633 nevetS
Sjikkeraar
pi_17581031
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:20 schreef soorroos het volgende:

[..]

lieve schat zo bedoelde ik t niet want dat is een voorbeeld ja ik veervelde me maar daarvoor ook eigenlijk de hele tijd al en k gooide t op fok omdat k er geen hol van begrijp dat je er bijna(!!!!!!!!) altijd mee bezig bent. tuurlijk doe je ding maar ik zie je maar één keer per week en dan vind k t ook wel leuk om ergens mee bezig te zijn wat mij ook intereseert sorry hoor k zal de volgende keer wel me mond houden als k een mening heb.
Hoezo verveel je je, je zat er wel 5 hele minuten, maar das nog tot daar aan toe. Maar als ik je vraag of je het leuk had dit weekend ja en amen klikken en ondertussen hier komen janken op dit board.

En kom eens op msn, hoef ik hier niet te blaten
Original Ratbiker
pi_17581060
brommers, niets aan man
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_17581086
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:20 schreef soorroos het volgende:

[..]

Luisteren naar wat het baasje zegt hé.

Sinds wanneer worden er trouwens ruzies/discussies tussen stelletjes uitgevochten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')