Kijk met jouw kan ik praten!quote:een beetje heen en weer weelies maken
Ga dan met andere jongens om die het geld niet hebben voor een brommer ofzoquote:Op zondag 7 maart 2004 17:15 schreef soorroos het volgende:
ja ieder z'n ding maar ik sleep (omdat k weet dat jongens daar geen reet aan vinden) jongens niet mee om te gaan winkelen, maar er word wel van mij verwacht te kijken naar hoe zij cool doen op hun brommer en me nog te vermaken ook...
vind ik altijd wel leuk.. is wel grappig hoe trots ze dan kunnen zijn, en dan wil ik me best even interesseren daarvoorquote:Op zondag 7 maart 2004 17:15 schreef soorroos het volgende:
maar er word wel van mij verwacht te kijken naar hoe zij cool doen op hun brommer en me nog te vermaken ook...
goh ja zou kunnen maar wil ik daar bijna al mijn vriendschappen met jongens voor opgeven en het uitmaken met mijn vriend(denkerderdenkerderdenkerdedenker) tuurlijk niet.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:31 schreef Unneoetech het volgende:
[..]
Ga dan met andere jongens om die het geld niet hebben voor een brommer ofzo
Een meisje dat er iets van snaptquote:Op zondag 7 maart 2004 17:07 schreef lovegrrl het volgende:
zelfde als dat de meeste jongens niet snappen waarom de meeste meisjes uuren kunnen winkelen, alle winkels af kunnen en willen struinen om uiteindelijk bij de eerste weer terug te komen.. en zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden
ik zou niet echt een verklaring weten, mss geeft het een kick als ie wéér iets sneller gaat, en weer wat beter slide enzo, en omdat ze het leuk vinden om aan dingen te sleutelen en vaak technisch aangelegd zijn... ieder zijn ding
hahaha dat zijn nou typisch van die stoere binkies die de hele tijd 'cool' moeten doen (ter compensatie van het een of het ander (zeg ik maar altijd))quote:Op zondag 7 maart 2004 17:15 schreef soorroos het volgende:
ja ieder z'n ding maar ik sleep (omdat k weet dat jongens daar geen reet aan vinden) jongens niet mee om te gaan winkelen, maar er word wel van mij verwacht te kijken naar hoe zij cool doen op hun brommer en me nog te vermaken ook...
helemaal mee ens, ik had het niet beter kunnen zeggen.....quote:Op zondag 7 maart 2004 21:18 schreef yup het volgende:
[..]
Een meisje dat er iets van snapt
Jongens zijn vaak over het algemeen technischer, en hebben interesse in de techniek, vrouwen hebben schijt aan de techniek zolang het maar mooi is (voor hun) en het maar rijd...
Verder zijn jongens gestoorder, en vrouwen eerder volwassenen, vandaar dat een auto verzekeren voor een jonge vrouw makkelijker is dan voor een jongeman
En nog jongens zijn zoals ik al zei, gestoorder, en willen vaak snel zijn, welke jongen wilt er nu met 45 km/u op een brommert rijden? Opvoeren die hap!
En niet elke jongen houd ervan om te klooien aan brommers hoor... net zoals dat niet elke jongen (meeste wel) gek is op voetbal. Snappie?
Je moest ook wel even 5 fuckin hele minuten eventjes op een muurtje zitten.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:07 schreef soorroos het volgende:
[..]
goh ja zou kunnen maar wil ik daar bijna al mijn vriendschappen met jongens voor opgeven en het uitmaken met mijn vriend(denkerderdenkerderdenkerdedenker) tuurlijk niet.k vind t alleen zo stront irritant dat ik als k ergens in me eentje naar hun zit te kijken terwijl ze aan t klote zijn met hun brommers en er geen eind aan komt er nog steeds vanuit word gegaan dat ik me vermaakt heb.
![]()
![]()
huh wat oja heeeel mooie donut...
![]()
![]()
lieve schat zo bedoelde ik t niet want dat is een voorbeeld ja ik veervelde me maar daarvoor ook eigenlijk de hele tijd al en k gooide t op fok omdat k er geen hol van begrijp dat je er bijna(!!!!!!!!) altijd mee bezig bent. tuurlijk doe je ding maar ik zie je maar één keer per week en dan vind k t ook wel leuk om ergens mee bezig te zijn wat mij ook intereseert sorry hoor k zal de volgende keer wel me mond houden als k een mening heb.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:40 schreef nevetS het volgende:
[..]
Je moest ook wel even 5 fuckin hele minuten eventjes op een muurtje zitten.
God goddegod, ik liet je wel even 5 minuten alleen terwijl je wel bijna 70 uur hier was.
Laten we effe overdrijven en het meteen op Fok! gooien.
Relaxed weer, super.![]()
Maar weer terug naar R&P ?
Hoezo verveel je je, je zat er wel 5 hele minuten, maar das nog tot daar aan toe. Maar als ik je vraag of je het leuk had dit weekend ja en amen klikken en ondertussen hier komen janken op dit board.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:20 schreef soorroos het volgende:
[..]
lieve schat zo bedoelde ik t niet want dat is een voorbeeld ja ik veervelde me maar daarvoor ook eigenlijk de hele tijd al en k gooide t op fok omdat k er geen hol van begrijp dat je er bijna(!!!!!!!!) altijd mee bezig bent. tuurlijk doe je ding maar ik zie je maar één keer per week en dan vind k t ook wel leuk om ergens mee bezig te zijn wat mij ook intereseert sorry hoor k zal de volgende keer wel me mond houden als k een mening heb.
Luisteren naar wat het baasje zegt hé.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:20 schreef soorroos het volgende:
[..]
lieve schat zo bedoelde ik t niet want dat is een voorbeeld ja ik veervelde me maar daarvoor ook eigenlijk de hele tijd al en k gooide t op fok omdat k er geen hol van begrijp dat je er bijna(!!!!!!!!) altijd mee bezig bent. tuurlijk doe je ding maar ik zie je maar één keer per week en dan vind k t ook wel leuk om ergens mee bezig te zijn wat mij ook intereseert sorry hoor k zal de volgende keer wel me mond houden als k een mening heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |