Wanneer? Wanneer? Wanneer?
Waar? Waar? Waar?
Wie? Wie? Wie?

Uhm....quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:40 schreef static het volgende:
Ik wilde net mijn afscheidborrel gaan organiseren.
Niet dusquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:40 schreef Knut het volgende:
Ja ik kom
En yvonne ook
Laat maar, ik zie nu de datum pas (quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Uhm....
Combineren is okay
draaikontquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:43 schreef yvonne het volgende:
O, ik kom.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet dus
Zie je welquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:43 schreef yvonne het volgende:
O, ik kom.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:42 schreef static het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie nu de datum pas (), dan ben ik al lang en breed weg.
Overheen gelezen. Heb ik wel vaker last van.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:46 schreef Knut het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je las de topictitel ook niet goed ?
M'n MSN werd volgescholdenquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:44 schreef static het volgende:
[..]
draaikont
Aansteller. Voor mij is het pas ver weg.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:46 schreef mcDavid het volgende:
amsterdam.....
waarom moet het altijd zo ver weg?
Omdat ik het wilquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:46 schreef mcDavid het volgende:
amsterdam.....
waarom moet het altijd zo ver weg?
Of heel lang in de trein zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:50 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat ik het wil
En amsterdam meetings altijd okay zijn.
En waarom niet ?
Moet je maar in de bewoonde wereld wonen
Je komt gewoon. Klaar.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:58 schreef Bioslock het volgende:
Ik zou naar insomaniac. Maar Amsterdam is ver. Misschien.
Okay.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je komt gewoon. Klaar..
Dat was wel een heel matig orgasme zegquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:43 schreef yvonne het volgende:
O, ik kom.
Er is bier. In principe.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:58 schreef Bioslock het volgende:
Ik zou naar insomaniac. Maar Amsterdam is ver. Misschien.
angel haar verjaardag en danny!quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
17 april?
Geen salaris nog, kan ik dus niet
Ow. Fuck.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:09 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
angel haar verjaardag en danny!
Verkapt 'ik zal er zijn mits ik geld, zin, en vervoer heb postje'.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie zou ik zijn om niet te komen?
Ik dus ook, zit dan op het angelquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:12 schreef Lady-essent het volgende:
Meld af
Wanneer komt er een Hoorn meeting ?quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:18 schreef Vork het volgende:
Hebben die een feestje en gaan daar mensen heen? Dan kom ik op die onzin meeting. Zet mij maar op de lijst
Na de VAC-Terborg-Meetquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:19 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Wanneer komt er een Hoorn meeting ?
In principe is bier heel okay.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er is bier. In principe.
Oh, roep maar een datum. of wat dacht je van een Risdam-reunie. Volgens mij word dat ook best druk dan, als iedereen die daar zou moeten zijn ook komt.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:19 schreef Lady-essent het volgende:
Wanneer komt er een Hoorn meeting ?
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:24 schreef MUUS het volgende:
17 april geeft Angelic1 al een feestje en QyRoZ bv. heeft ook al gereageerd in haar topic.
Is maar even een puntje, hoor.
Goed plan, die Risdam Reuniequote:Op donderdag 4 maart 2004 20:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh, roep maar een datum. of wat dacht je van een Risdam-reunie. Volgens mij word dat ook best druk dan, als iedereen die daar zou moeten zijn ook komt.
*mompelt iets over voor crew only enzo*quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:26 schreef Vork het volgende:
Ach, dan combineert die het dan toch gewoon met de meeting?
crew only feestjes zijn zo vorig jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:26 schreef MUUS het volgende:
*mompelt iets over voor crew only enzo*
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:25 schreef MUUS het volgende:
Oh, spuit 11..
Maar QyRoZ opletteeeeeeeee!!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:30 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Prima.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:54 schreef Insomaniac het volgende:
Meet gooien we dus een week verder?
*In de OP gaat kuttenquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Prima.
24 April. Kan ik je op de lijst zetten?quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:58 schreef JaWi het volgende:
Ik merk het wel al de definitieve datum er is
Waar ben je bang voor dan? Ik bijt niet hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:07 schreef JaWi het volgende:
Ik ben bang van niet
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
Alleen heel zachtjes op je oorlelletje als je het lief vraagt.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan? Ik bijt niet hoor.. Echt niet. Alleen heel zachtjes op je oorlelletje als je het lief vraagt.
Who needs friends when you've got FOK!?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
[afbeelding] !
Nou kijk het zit zo, ik heb dat weekend een feest, die zaterdag van een van mijn beste vrienden
Gaan jullie daarna toch mooi in Amsterdam stappen. Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
[afbeelding] !
Nou kijk het zit zo, ik heb dat weekend een feest, die zaterdag van een van mijn beste vrienden
Permban!quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:13 schreef JaWi het volgende:
* mompelt iets over sociaal leven
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:13 schreef JaWi het volgende:
* mompelt iets over sociaal leven
Tweakersquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:13 schreef QyRoZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 21:13 schreef JaWi het volgende:
* mompelt iets over sociaal leven</div></blockquote>Permban!
Jij komt wel.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:16 schreef Kreator het volgende:
Cool! Een meeting!!!!!!!!!!!!!
Ik kom niet.
Doe je de groeten aan Jarno?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:16 schreef Kreator het volgende:
Cool! Een meeting!!!!!!!!!!!!!
Ik kom niet.
Maar niet op die meeting.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij komt wel..
mailto:jankzak@fok.nlquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar niet op die meeting.!
(33333e post)
Gaan we nog een keer een Veluwe-meeting organiseren JK?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi.
Whahahahaa. Meeten in The New Break en dan alle kalequote:Op donderdag 4 maart 2004 21:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer een Veluwe-meeting organiseren JK?
Dan gaan we naar de kerk.
En op zondag niet naar het zwembad.
En zwarte kousen dragen.
En van de Knobbel afrennen.
En dan overreden worden door Opel Manta's en Golf GTi-tjesquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whahahahaa. Meeten in The New Break en dan alle kaleLonsdale
tieners
uitlachen.
JK! Lachen!quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:42 schreef JaWi het volgende:
Misschien ben ik wel een lonsdale tiener.
Ik lach Q, ik lach!quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
JK! Lachen!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:55 schreef Maanvis het volgende:
Ik bestorm jou liever, Q!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
Maar goed, wie wil dat nou niet?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:21 schreef Kreator het volgende:
Nu ik er zo over nadenk: Je mag me best laten komen, Inso..
Gezellie.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:56 schreef oneindig het volgende:
Yoooo! Ik kom ook.
Van mij. Ik wilde de anderen niet wegjagen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gezellie.. Van wie ben jij een kloon?
Doe ik, VliegenVosje vamme.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:16 schreef FlyingFox het volgende:
Flikker mij eensch op die lijscht, Inso-dear! [afbeelding]
Liev!quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe ik, VliegenVosje vamme..
quote:Yvonne (Is blut, dus iedereen moet bier voor haar kopen.)
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:28 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Mooie bullits
Doe als ik: ga thuis bier zuipen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:50 schreef FlyingFox het volgende:
Kan die meet niet gewoon nu. Ik verveel me. [afbeelding]
Spinsmilie is hardnekkig.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:41 schreef jogy het volgende:
Zet mij er maar op!
Ow, wacht..
Ik doe het zelf wel!.
Nouk komt. Ik gooi jullie op de lijst.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:58 schreef Roellio het volgende:
Ik kom als Nouk komt, want we moeten nog een keer samen zuipen.
Jij gaat gewoon. Ongeacht wat er in je agenda staat!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:03 schreef Lolalala het volgende:
Ik ga ff kijken in m'n agenda........
KIJK SNEL DAN!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:03 schreef Lolalala het volgende:
Oke, BETER, ik zie dat het veranderd is in 24 april (nadat de meeste salarissen zijn gestort, slim ) ipv de 17e.
Ik ga ff kijken in m'n agenda........
Zo kan het ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:04 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon. Ongeacht wat er in je agenda staat!
Vakanties kan je aflasten. Doe ik ook altijd voor meetings.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:04 schreef Lolalala het volgende:
Ah vak, ik kan niet!!![]()
Ik ben dan op vakantie..........Jammer.........
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:04 schreef Lolalala het volgende:
Ah vak, ik kan niet!!![]()
Ik ben dan op vakantie..........Jammer.........
Eh.... Met Nouk????quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:06 schreef FlyingFox het volgende:
Met wie moet ik dan zoenen!?
Wil je me dood hebben ofzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:07 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Eh.... Met Nouk????![]()
![]()
![]()
Ik heb al een vriendin FF. Ik ga wel met Nouk zuipen en praten en dan mag jij aan het eind van de avond wel met 'r zoenen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:06 schreef FlyingFox het volgende:
Met wie moet ik dan zoenen!?
wtf??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[afbeelding] . Als je terugkomt is je account verdwenen..
De vorige meet? Toen was Inso nog een zaadje en een eicel!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:08 schreef Lolalala het volgende:
wtf??![]()
Was jij er bij de vorige meet eigenlijk???
Het is een bezoekje aan een vriend van mij.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vakanties kan je aflasten. Doe ik ook altijd voor meetings.
Boek dan alvast maar een vlucht naar Wales dan!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ga met Nouk neuken.
Ik zeg Nouk, niet Leila, lul!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:09 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Boek dan alvast maar een vlucht naar Wales dan! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:09 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De vorige meet? Toen was Inso nog een zaadje en een eicel!
Ow die twee haal ik altijd door elkaar!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik zeg Nouk, niet Leila, lul!
Ze lijken ook zo op elkaar!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:11 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ow die twee haal ik altijd door elkaar!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:11 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ow die twee haal ik altijd door elkaar!![]()
![]()
Wat leuk, nsquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ga met Nouk neuken.
Vorige meet belde Knut me om de 5 minuten of ik al onderweg was.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:09 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De vorige meet? Toen was Inso nog een zaadje en een eicel!
Waddan?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:15 schreef Nouk het volgende:
Inso, ik moest nog iets tegen je zeggen van R1ck..
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat leuk, ns
Eerst met Roellio zuipen en dan met jou sexen, wat een vooruitzichten
He bah, kussen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
hij heeft dr gekust
Volgens mij kun je voortaan beter je telefoon wegmikken, een nieuwe kopen en dat nieuwe nummer niet verspreiden en al helemaal niet onder fokkers.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:16 schreef Insomaniac het volgende:
Vorige meet belde Knut me om de 5 minuten of ik al onderweg was..
!!!!! WOEI!!!!!!! EIndelijk! Heeft ze dan wel al dr vriend gedumpt?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
hij heeft dr gekust
Nou nog niet helemaal, maar ze wilde helemaal niet meer weg & ze zoende de hele tijd terug, en het was zooooooo leukquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
!!!!! WOEI!!!!!!! EIndelijk! Heeft ze dan wel al dr vriend gedumpt?.
Oi.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Volgens mij kun je voortaan beter je telefoon wegmikken, een nieuwe kopen en dat nieuwe nummer niet verspreiden en al helemaal niet onder fokkers.
Kussen isquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
He bah, kussen.![]()
Domme doos. Ken je R1ck hebben, maak je het niet uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou nog niet helemaal, maar ze wilde helemaal niet meer weg & ze zoende de hele tijd terug, en het was zooooooo leuk
Maar ze is dus nog niet definitief van die gast af
Hij is stiekem ook heel schattig.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:19 schreef Nouk het volgende:
Maar t was zo schattig, hij blijf maar herhalen "ik heb dr gekust"
Nou het is wel bijna uit geloof ik..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Domme doos. Ken je R1ck hebben, maak je het niet uit..
Wij gaan ook kussen. Weer. NS.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kussen is.
Ja dat had ik al wel doorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is stiekem ook heel schattig..
Watje!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wij gaan ook kussen. Weer. NS. [afbeelding]
De telefoon is een uitvinding van de duivel. Dat stadium had men gewoon over moeten slaanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
Oi.. Mijn telefoon is heilig, geen enge dingen zeggen! En maar twee fokkers hebben mijn nummer, dus dat is nog wel te overzien.
Alweerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wij gaan ook kussen. Weer. NS. [afbeelding]
Godzijdank niet nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:22 schreef NiteSpeed het volgende:
En worden er foto's gemaakt?!
Whehe, point taken, my love.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:22 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Godzijdank niet nee.
Alweer een deceptie.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:56 schreef MUUS het volgende:
Toch weer Amsterdam. *zuchtje*. Nah ja, zolang het maar niet in de SamSam is.
.
*topic bookmarkt*
I'll let you know.
Ik heb een kind, schat.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alweer een deceptie..
"Jah Inso! Leuk! Meet! cool! *stuiter! Ik kom zeker weten! Ik regel wel een slaapplaats! Count me in!"
Kind komt mooi hier bij mijn vriend en pup. Vind ze hastikke leuk. Er zijn dan vast ook al lammetjes enzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een kind, schat.. Ik kan niet zomaar brullen dat ik kom.
.
De ja of de nee?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh?
Lul.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:10 schreef kastanova het volgende:
Ik kom weer niet.
feestquote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:10 schreef kastanova het volgende:
Ik kom weer niet.
Je weet hoe de vorige poging tot een Rotterdam meet is geeindigd? Maar als je leuke suggesties heb, hoor ik het graag Shirl.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:12 schreef Shirley het volgende:
Amsterdam.... waarom nou daar? Wijk es af van het bekende, doe es gek, leef je uit, durf te ontdekken, laat je in met een andere uitdaging...
Port of Spain.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:12 schreef Shirley het volgende:
Amsterdam.... waarom nou daar? Wijk es af van het bekende, doe es gek, leef je uit, durf te ontdekken, laat je in met een andere uitdaging...
Nee? Vertel? Harvey's hier in R'dam is wel leuk,lekker groot, je moet er alleen niet gaan eten, maar verder zijn de cocktails er goedkoopquote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je weet hoe de vorige poging tot een Rotterdam meet is geeindigd? Maar als je leuke suggesties heb, hoor ik het graag Shirl.
Je maakt je zorgen over het formaat van de wasbak?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:14 schreef Vork het volgende:
Oh ik denk dat ik ook maar afzeg. Dat staat stukken interessanter. Allicht levert het een paar reacties op van mensen die zo graag willen dat je alsnog erbij zou zijn, of je wordt natuurlijk van alle kanten dood, danwel kapot, danwel ziek gewenst. En als je dan uiteindelijk toch maar besluit om wel te komen, is de verrassing zo groot dat je de rest van de avond alleenmaar op kosten van anderen bier aan het zuipen bent.
Dat lijkt me wel wat eigenlijk
Ik denk ik deze meeting maar eens over sla.
Oh wasbakken heb ik niet zoveel problemen mee. Als het toilet het maar doetquote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:15 schreef static het volgende:
Je maakt je zorgen over het formaat van de wasbak?
Bijvoorbeeld. Op kosten van degene die het organiseert dan uiteraard.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:14 schreef static het volgende:
[..]
Port of Spain.
Die ging niet door.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee? Vertel? Harvey's hier in R'dam is wel leuk,lekker groot, je moet er alleen niet gaan eten, maar verder zijn de cocktails er goedkoop
Count me in. Maar niet op een donderdagquote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rotterdam, Café Breakaway, Donderdagavond, Hamburgers eten, daarna Hollywood.
Inso, je wordt geroepen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Op kosten van degene die het organiseert dan uiteraard.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die ging niet door. [afbeelding] ..
De crewmeeting van januari bedoel je? Die was erg gezellig.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je weet hoe de vorige poging tot een Rotterdam meet is geeindigd? Maar als je leuke suggesties heb, hoor ik het graag Shirl.
Whehe...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:16 schreef static het volgende:
[..]
Inso, je wordt geroepen.
Omdat niemand er meer heen wilde. En dan bedoel ik de ONZ-meet van Februari.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom niet?
Equivalent van een beflapje.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:19 schreef Billengezicht het volgende:
Wat is een meeting?
Iets voor nerds. Met sex.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:19 schreef Billengezicht het volgende:
Wat is een meeting?
EN bier.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Iets voor nerds. Met sex.
Hier klopt iets niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:21 schreef QyRoZ het volgende:
Iets voor nerds. Met sex.
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet.
Ja, maar waar werd ie gehouden? Big Ben...ik bedoel maar..logisch dat niemand daar heen wil. Mogelijk 1 van de ergste tenten an Rotterdam...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat niemand er meer heen wilde. En dan bedoel ik de ONZ-meet van Februari.
Gelukkig. Ik was al bang dat er nog een hele hoop ergere tenten bestonden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:23 schreef Shirley het volgende:
Ja, maar waar werd ie gehouden? Big Ben...ik bedoel maar..logisch dat niemand daar heen wil. Mogelijk 1 van de ergste tenten an Rotterdam...
Waar heb ik die eerder gehoord.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:35 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, ik kom niet
3 keer gebeld op de avond en dat was omdat het moestquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vorige meet belde Knut me om de 5 minuten of ik al onderweg was..
Ik dacht helemaal niet dat ik alleen kwamquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:55 schreef Anosmie het volgende:
Hallo.
Mijn liefje denkt dat hij alleen komt.
Maar ik kom dus ook.
.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:00 schreef Insomaniac het volgende:
Heetwijf en AnosmieJullie staan op de lijst!
Ik kan toch niet voor jou beslissen schatquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:55 schreef Anosmie het volgende:
Hallo.
Mijn liefje denkt dat hij alleen komt.
Maar ik kom dus ook.
.
Nee, maar als je logisch nadenkt mot ik wel mee anders zit je straks om 5 uur 'snachts in Heiloo. Ofzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:03 schreef jogy het volgende:
Ik kan toch niet voor jou beslissen schat.
*Checkquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:13 schreef frenzy2003 het volgende:
fuck! ik heb aan nouk belooft er de eerstvolgende meet te zijn,nou ja zo ver weg is het niet,doe es gek en pleur mij ook maar op die lijst.
Nee. Jij komt gewoon. Klaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:28 schreef on_air het volgende:
*snif*
Moet ik echt nog melden dat ik erbij ben?
geilquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Jij komt gewoon. Klaar..
Lieverd, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Jij komt gewoon. Klaar..
Ik zal uw verwarring wegnemenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:36 schreef Anosmie het volgende:
Inso dear,
ik ben nu enigszins verward ende confuus. Begrijp ik het nu goed dat jij ook op de vorige meet was?
Ken ik jou? Heb ik jou gezien? Op je tenen gestaan? Ben je ook betast door Sexy Romeo?
Is misschien idd ook wel weer eens leuk ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:40 schreef on_air het volgende:
Opzich zou het ook wel leuk gaan als we naar een tent gaan waar ze WEL weten dat een Rus, een Amerikaan en misschien een Chinees NIET de juiste ingrediënten zijn.
Ja sorry, maar jij mag niet komen. Ik heb nl geen idee hoe ik je nick uit moet spreken.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Onder voorbehoud zeg ik ja. Tenzij de lokatie niet op loopafstand is
Een eventueel buitenlands avontuur zou ook nog roet in het eten kunnen gooien.
Eist deze keer wel een schijfje citroen in zijn spa blauw. En een stampertje natuurlijk, anders is dat schijfje citroen ook geen doen.
dat probleem had ik zelf ook bij de vorige meetquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:45 schreef Insomaniac het volgende:
Ja sorry, maar jij mag niet komen. Ik heb nl geen idee hoe ik je nick uit moet spreken.
Hallo uijoamesuuieooaaemes
![]()
Ok Dennis, je staat op de lijst.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
dat probleem had ik zelf ook bij de vorige meet
zeg maar UU IIIE OO Ams
of Dennis
Mijn signature!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:40 schreef on_air het volgende:
Opzich zou het ook wel leuk gaan als we naar een tent gaan waar ze WEL weten dat een Rus, een Amerikaan en misschien een Chinees NIET de juiste ingrediënten zijn.
weet ik het?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:52 schreef Knut het volgende:
[..]
Mijn signature!
Wat doen ze!
jij niet neequote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
weet ik het?
Mwah, het was een "you had to be there" moment.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:21 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
doe es lief!
....Doing it tonightquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:24 schreef on_air het volgende:
Been there, done that.
ooooowww dan is het goed! sowwy!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het was een "you had to be there" moment..
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:38 schreef on_air het volgende:
Insomop!.
Een paar colaatjes kunnen nooit kwaad. Kom nu maar gewoon langs.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:46 schreef mvt het volgende:
sjit, als het even een maandje later was (vakantiegeld) had ik zeker gekomen, maar ik moet mijn geld sparen voor 1 week later
Gaan we weer mensen om de hals vliegen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:24 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa on_air komt ook
JA OM 4 UUR!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:44 schreef Knut het volgende:
Inso ?
moet jij niet ergens zijn met een ding dat je niet kon vinden ?
[/offtopic]
Cool!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:51 schreef Conflict het volgende:
Ik kom
Kom jij ff naar achteren?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Cool!
Oyquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:11 schreef Insomaniac het volgende:
Kom jij ff naar achteren?
vanavond bedoel jequote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oy
De pre-meet-indrink-ende-neuck-sessie-voor-genodigden is toch pas aankomend weekend?![]()
Dennis!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
dat probleem had ik zelf ook bij de vorige meet
zeg maar UU IIIE OO Ams
of Dennis
Ik bedoelde eigenlijk niks. Dit weekend hebben we 'afspraken'. Met mensen. Enzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:30 schreef HeatWave het volgende:
vanavond bedoel je?
Ow.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk niks. Dit weekend hebben we 'afspraken'. Met mensen. Enzo..
Lievequote:Op donderdag 4 maart 2004 21:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi.
Ik zie jou altijd in ONZ meeting topics, maar ik heb je nog steeds nooit gemeetquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:50 schreef Faithy het volgende:
*inschrijft*
tegen die tijd heb ik weer geld, want ik heb een hippe baan
FF!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:31 schreef FlyingFox het volgende:
Dennis! [afbeelding]
jaaah!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Gaan we weer mensen om de hals vliegen?.
Monnickendam is vlakbij mij!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:34 schreef Paxlie het volgende:
Kheb net even met Groningen gebeld en het blijkt dat RemCOW naar de ONZ meeting gaat komen. Hij slaapt dan in Monnickendam en daar woon ik, dus ik kom ook maar
Nou, nu je je rijbewijs hebt kan dat bovenste deel van je signature toch wel weg?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:52 schreef Knut het volgende:
[..]
Mijn signature!
Wat doen ze!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Monnickendam is vlakbij mij!
Denk 10 ofzo? Purmerendquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heet dichtbij ?
Hoeveel km ligt het van Monnickendam af bijvoorbeeld ?
Daar werk ik dan weerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:13 schreef Nouk het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 17:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Wat heet dichtbij ?
Hoeveel km ligt het van Monnickendam af bijvoorbeeld ?</div></blockquote>Denk 10 ofzo? Purmerend
Ik zag je even over het hoofd, maar je staat op de lijst.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:50 schreef Faithy het volgende:
*inschrijft*
tegen die tijd heb ik weer geld, want ik heb een hippe baan
Knut kent de goede plekken. Zowieso heb ik me altijd wel vermaakt in de SamSamquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:23 schreef Insomaniac het volgende:
RemCOW, Paxlie, Aventura en Dagonet, jullie staan genoteerd!. Iemand nog suggesties voor een leuke locatie in onze mooie hoofdstad?
D'r komen wel meer prominenten niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:34 schreef Nouk het volgende:
Stranger komt niet? Wat zijn dat voor grappen
Normaliter is dat rond een uur of 8.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hmz, misschien bedenk ik me nog.... vanaf welken tijdstip zal dit feschtijn zich ten beginnen zetten?
Zoals?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:04 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
D'r komen wel meer prominenten niet.![]()
Waar werk je precies?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Daar werk ik dan weer
Nou ik wilde even zeggen dat in de Coco's de muziek altijd wel hard staat, je kan elkaar niet verstaan, en bovendien willen ze soms wel ineens legitimatiecontrole houden en dan komen dr misschien wel mensen die er iets jonger uitzien (Nsquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:23 schreef Insomaniac het volgende:
RemCOW, Paxlie, Aventura en Dagonet, jullie staan genoteerd!. Iemand nog suggesties voor een leuke locatie in onze mooie hoofdstad?
dus in het kort: jij kiest voor de samsam ?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou ik wilde even zeggen dat in de Coco's de muziek altijd wel hard staat, je kan elkaar niet verstaan, en bovendien willen ze soms wel ineens legitimatiecontrole houden en dan komen dr misschien wel mensen die er iets jonger uitzien (Ns) er niet in?
Voor de rest is de three sister wel leuk! maar btje duur en misschien niet echt handig om een meet te houden..ook paradiso en melkweg zijn leuk maar nee niet geschikt..
Ik vond de samsam wel oke, je kon elkaar tenminste verstaan enzo, wel btje kutmuziek, majaa je kan niet alles hebben
Mwah als iemand betere suggesties heb ben ik daarvoorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dus in het kort: jij kiest voor de samsam ?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mwah als iemand betere suggesties heb ben ik daarvoor
Hmm ja dats dan wel weer gaar, wat een kutpersoneel daarquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:00 schreef MUUS het volgende:
In de SamSam staat de muziek ook kolere-hard en toen *iemand* ging vragen of het wat zachter kon, aangezien iedereen er last van had, werd diegene afgesnauwd.
Zielig he?.
gewoon met heatwave zoenen, luistert ie vast wel naar jequote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:00 schreef MUUS het volgende:
In de SamSam staat de muziek ook kolere-hard en toen *iemand* ging vragen of het wat zachter kon, aangezien iedereen er last van had, werd diegene afgesnauwd.
Zielig he?.
Okay nog welquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De muziek was okay..
Al waren sommige mensen inderdaad schier onverstaanbaar.
Sommige mensen spraken ook met accent!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:06 schreef Nouk het volgende:
Okay nog wel
Ouwe lul..
Hoe oud moet je zijn dan?!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou ik wilde even zeggen dat in de Coco's de muziek altijd wel hard staat, je kan elkaar niet verstaan, en bovendien willen ze soms wel ineens legitimatiecontrole houden en dan komen dr misschien wel mensen die er iets jonger uitzien (Ns) er niet in?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:10 schreef RemCow het volgende:
[..]
Hoe oud moet je zijn dan?!
Mij maakt het niet uit, vermaak me wel.
18 denk ik..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:10 schreef RemCow het volgende:
[..]
Hoe oud moet je zijn dan?!
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sommige mensen spraken ook met accent!. Zeg ik in een zwakke poging mezelf te verdedigen.
.
Maar, maar, in April bén ik ook 18quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
18 denk ik..
Echt? ik dacht dat je pas 15 was ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Maar, maar, in April bén ik ook 18.
17, idiootquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt? ik dacht dat je pas 15 was ofzo
Oke naja misschien Faithy? Weet ik et!
Jij was dan ook prima verstaanbaar droppie.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:13 schreef Nouk het volgende:
Ik niet hoor
Later vind je dat een prachtquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
17, idioot.
Babyface, enzo.
Jij ook gelukkig!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij was dan ook prima verstaanbaar droppie..
Klopt, ik heb er ook weinig last vanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Later vind je dat een pracht
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:16 schreef Nouk het volgende:
Jij ook gelukkig!In de tram
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[afbeelding] "We will allways have de tram".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |