Volgende keer de Kawa's doen? Wordt ook een indrukwekkend lijstje denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:05 schreef ploderus het volgende:
Wow, dat is nog eens een mooi lijstje om een topic mee te beginen! Een heel rijtje nieuw Gixxers![]()
![]()
Gaan we lelijk doen, Mark?quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:17 schreef Makster het volgende:
Geef mij maar een Kawa![]()
Kawa's zal ook een indrukwekkend lijstje worden, maar ik vind dit lijstje toch ook wel heel erg aangenaam.quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgende keer de Kawa's doen? Wordt ook een indrukwekkend lijstje denk ik.
Ik hoop dat deze opzet bevalt en iedereen zijn weg weer kan vinden naar dit topic. Ik heb mijn best gedaan.![]()
Ik heb een aardig lijstje. Kan hem wel ff mailen..quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:32 schreef ZX9R het volgende:
Hebben jullie wat adressen van wat motorslopen in Nederland?
Kan ik eens gaan zoeken naar een ander kuipdeel voor mijn brommer. Misschien is dat wel goedkoper dan het laten spuiten.
Als je dat zou willen doen? Heel graag!quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:36 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik heb een aardig lijstje. Kan hem wel ff mailen..
Ik heb hem gemaild. Op het moment dat je reageerde had ik hem ook al online gezet (zie vorige post->edit), dus daar kun je hem ook vandaan halen. Hij is in ieder geval ook per mail onderwegquote:Op donderdag 4 maart 2004 08:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen? Heel graag!
*e-mailadres*
Hehe, daar had ik al aan gedachtquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:06 schreef ZX9R het volgende:
Dank u wel!
ff persoonlijk verzoek: zou je mijn mailadres uit de quote kunnen halen?
(ivm voormalige spam-problemen op mijn mailaccount)
Dus toch stoppen. Tja las je het niet leuk vind dat moet je er ook niet mee verder gaan. Zo simpel is dat, maarja 1 uur les per dag werkt natuurlijk ook niet echt motiverend.quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind ik weer een mindere opmerking, zit op het moment nogal in de knoop met school....
Ga misschien stoppen en werken tot de vakantie en na de zomervakantie aan dezelfde opleiding beginnen, maar dan op een andere school
Nee, ik ga zo naar Pathe de Kuip..
Yup, Pathe de Kuip.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat valt er te doen dan in de kuip? films kijken?
Vooral bij de Reetvaarderquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
haahah werkt dat zo bij jullie? hoezo voor een dubbeltje op de 1e rij?
Dank je, het werkt tot nu toe wel aardig ja.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:44 schreef MutZ het volgende:
Ik heb de TT ff aangepast... Want die eerste poging gaat echt wel lukken zonder dat dat in de TT staat...
Tis echt Aso ja. Vind het niet erg om ergens voor te betalen maar dit slaat werkelijk nergens op. Voor 20 piek koop ik de halve Aldi / Lidl leeg, en dat is even lekker.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
9 euro = 20 ouderwetse guldens!! aso gewoon. daarom koop ik nooit een drankje (en omdat ze mijn drankje, blikje baco, niet hebben) als ik naar de bios ga.
Kijk maar even in de openingspost.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
haahah werkt dat zo bij jullie? hoezo voor een dubbeltje op de 1e rij?
edit *
ok danquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk maar even in de openingspost.
Zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en qua aansluiting? er zal een en ander moeten worden aangepast en dan het liefst zo min mogelijk.
Demonteer in ieder geval voor je gaat kijken even je eigen demper en maak een tekening van de aansluiting en schrijf hart naar hart afstanden e.d. op.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en qua aansluiting? er zal een en ander moeten worden aangepast en dan het liefst zo min mogelijk.
Yep dat is degene waar ik wil gaan kijken, hij is trouwens nog wat in prijs gedaald.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander, heb je deze http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/15678/1 gezien?
en die kan ik gewoon losdraaien? zit daar geen pakking tuseen ofzo, die ik na het demonteren moet vervangen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Demonteer in ieder geval voor je gaat kijken even je eigen demper en maak een tekening van de aansluiting en schrijf hart naar hart afstanden e.d. op.
Afhankelijk van de afwijking van de demper kan je dan beslissen of je hem wel of niet neemt.
tja, als er meerdere geinteresseerden zijn dan moet je er wel overheen. en die arrow is in almelo, wat mij tijd en brandstof gaat kosten in tegenstelling tot apeldoorn voor die laser (ZX9R).quote:Is trouwens nog aardig aan de prijs die Laser demper, was die laser van die ZX7R niks?
toch wel vreemd dat ie zo'n machine met zo'n km stand voor een hele mooie prijs niet verkocht krijgt?quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yep dat is degene waar ik wil gaan kijken, hij is trouwens nog wat in prijs gedaald.Hmmm, hij heeft de prijs weer omhoog geschroefd zie ik, beide topics vandaag geedit. Daar komen we ook wel weer uit.
Dat ding heeft ie al meer dan een jaar te koop staan.
Ik weet niet of er bij jou een pakking tussen zit, haal anders voor een paar euro even zo'n pakkingvelletje. In geval van nood kan je dan even zelf een pakking knippen en deze er tussen zetten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en die kan ik gewoon losdraaien? zit daar geen pakking tuseen ofzo, die ik na het demonteren moet vervangen?
Mwah, hij heeft een paar dingen tegen zich.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch wel vreemd dat ie zo'n machine met zo'n km stand voor een hele mooie prijs niet verkocht krijgt?
dat is allemaal wel vreemd idd.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft een paar dingen tegen zich.
Hij is vrij jong dus de machine kan aardig afgetrapt zijn. (vooroordelen?)
Bestickering is niet meer origineel. (schade?)
Hij reageert vreemd op mailtjes en beantwoord vragen maar half of gewoon niet.
Hij schommelt constant met de prijs. (dit is niet de eerste keer dat ie zijn prijs weer bijschroeft.)
hij wilt toch een blade, zie zijn laatste post?quote:ik heb Patrick281 onze mailwisseling doorgestuurt en die vond het ook al een beetje vreemd. Vooral het motief om hem te verkopen is ietwat vreemd.
Ik ga ook gewoon kijken, voor hetzelfde geld mis je een kans op een mooie bike voor niet al teveel geld.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat is allemaal wel vreemd idd.
Yep en in een ander topicje over dezelfde bike geeft ie aan dat ie weg moet omdat een auto en motor voor een student te duur is. Rara hoe kan dat?quote:hij wilt toch een blade, zie zijn laatste post?
zeker! kijken kan altijd.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:53 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga ook gewoon kijken, voor hetzelfde geld mis je een kans op een mooie bike voor niet al teveel geld.
hij niet echt slim bezig nee. heb je al een concrete afspraak gemaakt?quote:Yep en in een ander topicje over dezelfde bike geeft ie aan dat ie weg moet omdat een auto en motor voor een student te duur is. Rara hoe kan dat?
Sowieso raar dat ie ineens vandaag de prijs weer 400,- hoger heeft gezet. Hapt er eindelijk eens iemand en dan gaat de prijs weer omhoog.![]()
Nee nog niet, vanavond even bellen en ik wacht nog op antwoordt van Patrick281.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij niet echt slim bezig nee. heb je al een concrete afspraak gemaakt?
Vaag... streepje stond er al tussen... Geen idee wie het gedaan heeft...quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dank je, het werkt tot nu toe wel aardig ja.
Als ik even mag zeuren, mag er dan ook een streepje tussen GSX & R? Dus GSX-R, dat was ik zelf even vergeten.
Dat streepje ben ik niet geweest...quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx mutz voor het streepje!
tis idd supermooi weer, de zon schijnt en het is droog. alleen voel ik me niet lekker vandaag dus geen motor voor mij, helaas.
Jammer! Maar voor mijn gevoel is het lekker over met de winter en gaan we nu een heerlijk motorseizoen tegemoet! Er komen nog zat dagen!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx mutz voor het streepje!
tis idd supermooi weer, de zon schijnt en het is droog. alleen voel ik me niet lekker vandaag dus geen motor voor mij, helaas.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat streepje ben ik niet geweest...
Dat doe ik meestal ook wel, maar af en toe is klaverblad gewoon heerlijk om ff te doen. Meestal ga ik meer richting platteland of kust om lekkere bochtige wegen te zoeken. Had nu weer eens lekker zin in klaverbladjequote:Op donderdag 4 maart 2004 15:27 schreef ZX9R het volgende:
Waarom rijden jullie alleen maar klaverblad?
Is dat niet een beetje eentonig? Alsmaar een bocht naar rechts?
Ikzelf neem liever wat landweggetjes omdat daar ook nog bochtjes naar links in zitten.
dat gevoel heb ik ook!! missch nog wat natrekjes vd winter maar de lente komt eraanquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:25 schreef ploderus het volgende:
[..]
Jammer! Maar voor mijn gevoel is het lekker over met de winter en gaan we nu een heerlijk motorseizoen tegemoet! Er komen nog zat dagen!
in dat geval: thx ThaFreakquote:
ik pak liever een dijkje hierquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:27 schreef ZX9R het volgende:
Waarom rijden jullie alleen maar klaverblad?
Is dat niet een beetje eentonig? Alsmaar een bocht naar rechts?
Ikzelf neem liever wat landweggetjes omdat daar ook nog bochtjes naar links in zitten.
Lang leve het broeikaseffect!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook!! missch nog wat natrekjes vd winter maar de lente komt eraan!!!<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 15:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/puh2.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>in dat geval: thx ThaFreak!!
Bedoel je al die rare code door de quote heen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat heb jij dan voor quote, plo?
Hier begint het idd al snel af te koelenquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stil hier...t mooie weer is toch alweer voorbij?
Ik zie dat je nog steeds geen antwoord op je vraag hebt over die dempers.quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stil hier...t mooie weer is toch alweer voorbij?
moet het niet minstens 1 week regenen voordat die zooi een beetje is weggespoeld?quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:17 schreef Makster het volgende:
En ook ik ben niet wezen rijden vandaag
Mar goed, de lente komt er inderdad aan dus zoveel boeit het ook weer niet. Ik hoop alleen op en gignatische stortbui vannacht en dat het morgenochtend super lekker weer is, dan is dat kut zout ten minste ook van de weg![]()
Leg er wel een zachte doek onder als je die schermen ervan af haalt, scheelt je krassen mocht ie vallen of iets dergelijks.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, om die demper te demonteren moet ik de onderste schermen ook eraf halen. de achterste heb ik er al een keer af gehad, dat stelt niet zoveel voor maar die onderste weet ik dus niet. missch dat ik morgen ff kan kijken wat ik kan doen.
en als ik het idee heb dat het kan lukken dan haal ik em wel eraf. ik ben eigenlijk van plan om die demper van die ZX9R sowieso te kopen en dan zien we wel. rietvaerder zei eens dat elke demper te passen is...en mocht het toch niet lukken kan ik em altijd weer verkopen, er is genoeg vraag naar.
Je moet het natuurlijk eerst zelf proberen he? Anders leer je het sleutelen nooit. Kijk eerst eens hoe ver je komt en mocht het niet lukken dan mag je natuurlijk best hier naar toe sturen alleen is de werkplaats alleen onder werktijd open. (is op mijn werk, mijn huis kan je beter een plaats waar nog veel werk in zit noemenquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoezo ver weg? ik rijd graag een eindje (ook gewoon omdat dat lekker is) voor een goede montage van een demper! kijk, ik heb al eerder laten blijken dat ik (nog?) niet zo handig ben als het gaat om sleutelen dus als ik die demper heb zal ik het toch moeten laten doen door iemand anders.
das waarquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk eerst zelf proberen he? Anders leer je het sleutelen nooit. Kijk eerst eens hoe ver je komt en mocht het niet lukken dan mag je natuurlijk best hier naar toe sturen alleen is de werkplaats alleen onder werktijd open. (is op mijn werk, mijn huis kan je beter een plaats waar nog veel werk in zit noemen)
ja ik hoop dat het zo makkelijk is, dat ik dat scherm gewoon kan laten zitten. maandag heb ik een afspraak om die demper te halen. ik zie het volgende week wel hoe die demper eruit ziet en ik zal em es er naast leggen om te kijken hoe of wat. thx iig!quote:Klein tipje vooraf, weet van wat voor soort materiaal flenzen e.d. zijn die je mogelijk nodig hebt. Verschillende soorten metaal/staal door elkaar geeft ellende. De automaterialenzaak is je grootste vriend met dit soort klusjes. Je zei overigens dat je de hele onderkap eronder uit moest halen om de demper eraf te krijgen maar deze zit toch net voor de pot al vast? Ik kan gek zijn maar de originele demper is toch alleen de demper zelf zonder buiswerk? (uitgezondert het laatste tuutje)
Als dit zo is dan heb je mazzel, vervangingdempers hebben vaak een flens (klein stukje buis) en als de diameter goed is dan kan je die na wat zaagwerk er zo op schuiven. (niet de klem vergeten natuurlijk)
Heb je echt helemaal geen gereedschap? Nou heb je voor een motor niet veel nodig natuurlijk als je je beperkt tot kleine beurtjes en wat ander rommelwerk. Gereedschap wat je echt nodig hebt voor dit soort klussen moet je wel vooraf klaar leggen, dit is vooral: een goede set schroevedraaiers, setje steeksleutels, setje inbussleutels, een baco, een hamer en natuurlijk een busje WD40.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das waarmaar goed om te weten dat ik evt. langs kan komen. ik heb wel een ander probleempje: gereedschap, oftwel dat heb ik niet. es zien hoe ik dat ga doen...
Ik kan er naast zitten natuurlijk maar kijk voor de gein eens hoe het origineel vastzit. Wat ik op mijn werk zie (dit zijn motorblokken, geen motoren) is dat de dempers of vast zitten met een flens + uitlaatklem of dat er een conische kant zit aan het laatste stuk buis met een plaatje erachter waar je de bevestigingsbouten door het plaatje heen steekt en in de demper draait. Dit laatste systeem wordt ook veel toegepast bij scootertjes aan de uitlaatkant van het blok.quote:ja ik hoop dat het zo makkelijk is, dat ik dat scherm gewoon kan laten zitten. maandag heb ik een afspraak om die demper te halen. ik zie het volgende week wel hoe die demper eruit ziet en ik zal em es er naast leggen om te kijken hoe of wat. thx iig!
dat kan ik nog wel bijelkaar schrapen denk ik...quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je echt helemaal geen gereedschap? Nou heb je voor een motor niet veel nodig natuurlijk als je je beperkt tot kleine beurtjes en wat ander rommelwerk. Gereedschap wat je echt nodig hebt voor dit soort klussen moet je wel vooraf klaar leggen, dit is vooral: een goede set schroevedraaiers, setje steeksleutels, setje inbussleutels, een baco, een hamer en natuurlijk een busje WD40.
Neem er gewoon de tijd voor en haal een vriend, buurman of desnoods je vriendin erbij onder het mom 2 weten meer dan 1.
tja dan moet demonteren wel eerst lukken danquote:Ik kan er naast zitten natuurlijk maar kijk voor de gein eens hoe het origineel vastzit. Wat ik op mijn werk zie (dit zijn motorblokken, geen motoren) is dat de dempers of vast zitten met een flens + uitlaatklem of dat er een conische kant zit aan het laatste stuk buis met een plaatje erachter waar je de bevestigingsbouten door het plaatje heen steekt en in de demper draait. Dit laatste systeem wordt ook veel toegepast bij scootertjes aan de uitlaatkant van het blok.
Is het anders niet een idee om voor je die demper gaat halen je oude eraf te schroeven en mee te nemen? Kan je meteen inschatten of het wel of niet zou kunnen lukken. Als de gaten niet helemaal goed zitten is het trouwens geen ramp, draadeindjes in draaien met een lik locktite, uit laten harden, nieuwe gaten boren en draad tappen.
gaaf, ben benieuwd hoe ie er in het echt uitziet!! als het weer meezit wil ik em zaterdag wel zienquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
Goedenavond .. zaterdag ga ik sowiezo een stukkie rijden met de Bimota .. even de voorrem laten controleren bij Motoport Rotterdam.
Dat zal weer de eerste keer dat ik met de volle kuip zal rijden, vorig jaar December even heen en weer geweest voor een nieuwe ketting. Daarvoor was de laatste keer alweer in Juni.
Maar ik ben idd weer Motormeet ready op een paar rijdbare afwerkklusjes na.
Zaterdag is (helaas) ook geen motormeet weer.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:17 schreef SuperFour het volgende:
Ok, mooi...!
Aanstaande zaterdag kan ik helaas niet. Maare ik ga maar eens even een voorstel doen zaterdag 28 of zondag 29 maart... Wat vinden we ervan...?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik moet ff kijken of ik dan kan, is net in mijn tentamenperiode.
nou, ik wacht wel ff af wanneer jullie afspreken en vooral ook waar. maar ik zou zeggen zodra het weer meezit (volgende week?) en dan idd op een zondag.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:27 schreef SuperFour het volgende:
Hhmmm, das lastig inderdaad... wat stel jij dan voor...?
[..]
Die GSX-R was mijn ideetje, we moesten van de mods stoppen met de meet topics omdat er niet of nauwelijks gemeet werd en er min of meer een theekransjessfeer hing.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:01 schreef SuperFour het volgende:
Suzuki GSX-R...?
Ehhhh... iets is hier anders... maar goed...?
Wanneer gaan we eindelijk weer eens meeten...?
Het weer gaat ook weer de goede kant op namelijk.
arnhem, en voorlopig is dat geen prob maar zoals ik zei, moet ik dan ff bekijken.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:37 schreef SuperFour het volgende:
Waar woont iedereen eigenlijk...?
Midden van 't land is 't handigst, lijkt mij.
Maare, 4 april is verder niet echt een bezwaar...?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die GSX-R was mijn ideetje, we moesten van de mods stoppen met de meet topics omdat er niet of nauwelijks gemeet werd en er min of meer een theekransjessfeer hing.![]()
Vandaar de nieuwe opzet en we mogen hier wel oeverloos ouwehoeren zonder dat ze weer ingrijpen.
Van der Valk Vianen, het exacte middelpunt van Nederland.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:37 schreef SuperFour het volgende:
Waar woont iedereen eigenlijk...?
Midden van 't land is 't handigst, lijkt mij.
Maare, 4 april is verder niet echt een bezwaar...?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Van der Valk Vianen, het exacte middelpunt van Nederland.![]()
Moet ik natuurlijk wel een motor hebben tegen die tijd.![]()
Had al beloofd aan Ploderus dat de volgende een Kawa zou worden.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:42 schreef SuperFour het volgende:
Maar wat is de link met de GSX-R dan...?
Dit is een democratisch land, ik stem dat er Honda komt te staan...!
[..]
Dat zeker, naast het feit dat ik met 1 keer gasgeven daar al ben.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:45 schreef SuperFour het volgende:
Dat wil wel eens handig zijn op een motormeet...
idd! ik stem Kawaquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:42 schreef SuperFour het volgende:
Dit is een democratisch land
iddquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:46 schreef hollander172 het volgende:
Vergeet niet de voorgaande delen te vermelden overigens want dan krijg je OPM op je dak.![]()
Kawa heeft ook mijn voorkeur maar Honda hoort natuurlijk ook in het rijtje.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd! ik stem Kawamaar was wel een goed idee, hollander, elk topic starten met een pers tintje!
Ik dacht nieuw begin, nieuwe kansen maar eigenlijk horen we de geschiedenis ook niet te vergeten. Leuk werk trouwens dat omzetten van al die links omdat de layout veranderd is.quote:idd!!! ik zou niet willen dat onze eerdere topics vergeten werden...alleen omdat de titel anders is
kan ik wel doen. une momento.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:56 schreef SuperFour het volgende:
Het is inderdaad een grappig idee, laten we die er maar inhouden dan...
Kan niet iemand even een poll bouwen met een meute data's (en/of plaatsen) erin voor de volgende meet...?
Omdat pollen stinkenquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:29 schreef SuperFour het volgende:
Waarom stemt er niemand...?
Daarom heb ik dus ook nog niets ingevuldquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zat ff te kijken naar mijn agenda (wel makkelijk natuurlijk) maar helemaal vergeten dat ik 2,3,4 april in parijs zit. dus die valt af voor mij.
morgen gaat sneeuwen zeggen ze...maarja, dat zeiden ze vandaag ook! ik heb geen spatje regen gezien gelukkig.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat pollen stinken
Ga je morgen nog rijden Arthur?
Ja had ze al gezien, alleen de middelste neem ik op dit moment in overweging van wege de prijs. Ik probeer zo laag mogelijk te eindigen op de aanschafprijs zodat we met de vakantie zo ver mogelijk kunnen gaan vliegen. Wie weet als die andere niks wordt.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander, deze gezien?
http://www.marktplaats.nl(...)5.htm?av=a&zoek=srad
http://www.marktplaats.nl(...)2.htm?av=a&zoek=srad
http://www.marktplaats.nl(...)9.htm?av=a&zoek=srad
vooral deze kleuren vind ik mooi:
[afbeelding]
Ik heb Cynix ® hier nog nooit gezien eigenlijk...quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:43 schreef MutZ het volgende:
Hebben jullie de keuze van Cynix ® al gezien?? Die vind ik echt mooi...
en al die andere motorrijdende fokkers ook niet...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 07:55 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb Cynix ® hier nog nooit gezien eigenlijk...
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koel. dat stuur, superbike betekent dat dat ie lager is? wel vet dan! ben benieuwd.
dat merkte ik gisteren, klote maar je moet een keuze maken met je school. s6 ermee! maar de remedie is rijden!!! hier is het droog en de zon doet zijn best om door de wolken te komen lukt niet echt, af en toe een straaltje, maar rijden zit er wel in vandaag, denk hoop ik!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:45 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder is een beetje down.
Dat werkt zo bij ons.. nu lijkt het alsof ik alleen naar de bios gaquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Vooral bij de ReetvaarderMaarja geef hem eens ongelijk.
vet, maar breder is ook niet allesquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:14 schreef SuperFour het volgende:
Stuur is inderdaad lager en breder, ziet er wat agressiever uit...
[..]
wat is t geworden?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo met pa mee nieuwe auto ophalen
Ook lekker handig om tussen de files door te rijden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die spiegels doen me denken aan die caravanspiegels die je op de motorkap van je auto bevestigt.
Space Star 1.9 GDI GLX uit 2000 met 42000km met alle opties...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is t geworden?
was niet bedoeld om te vergelijken met jouw fietsquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:25 schreef SuperFour het volgende:
Dat ziet er inderdaad niet echt fraai uit...
Maare...
a. Mijn fiets is een naked, dan staat 't al een stuk beter.
b. Zoooo breed is 't stuur nou ook weer niet...
Ik had er eerst ook een SBK stuur op... maar vond het niet fijn rijden. Kreeg last van mn linkerelleboog ervan. En stuurde minder snel.. originele stuur is kleiner en vind ik lekkerder/licht/sneller sturenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vet, maar breder is ook niet alleshoe erg kun je een zxr 400 verneuken [afbeelding]?
[afbeelding]
die spiegels doen me denken aan die caravanspiegels die je op de motorkap van je auto bevestigt.
beetje lichte motor voor die auto, maar goed wel een diesel. die rijdt nog wel ff door!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Space Star 1.9 GDI GLX uit 2000 met 42000km met alle opties...
GrijsDie zie je dus overal, maar goed.
kennis die dezelfde motor heeft als jij vindt het originele stuur ook nog te breed. die gaat ie met de tijd wel vervangen. net als die spiegels.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had er eerst ook een SBK stuur op... maar vond het niet fijn rijden. Kreeg last van mn linkerelleboog ervan. En stuurde minder snel.. originele stuur is kleiner en vind ik lekkerder/licht/sneller sturen
Lekker onopvallende auto. Praktisch gezien een hele goed keus!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Space Star 1.9 GDI GLX uit 2000 met 42000km met alle opties...
GrijsDie zie je dus overal, maar goed.
Was al ge-edit, maar beetje erg last van bugs hier .. post al 5 keer gewijzigdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:48 schreef ZX9R het volgende:
Wat is een oorrem?![]()
![]()
Had al even gekeken maar:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:50 schreef ZX9R het volgende:
btw,
Hebben jullie nog zin in de F1 manager?
En om jezelf in te schrijven in mijn subleague?
Ja dat had ik gelezen .. was al een beetje geruststellend.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:48 schreef ZX9R het volgende:
Had ik laatst toch ook, geen voorrem.
Lag eraan dat hij te lang stil had gestaan. ff ontluchten en klaar!
Jup..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:22 schreef Romius het volgende:
Zow, tijdje niet meer geweest hier, is die meet van vorig jaar nog doorgegaan eigenlijk?![]()
Heb inmiddels al aardig wat kilometertjes met mijn gsx gedraait, prima machine!![]()
Staat er alweer een andere meet op de planning?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jup..
Maak jij ze nu van Makster?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Zometeen weer effe foto's schieten op Gorinchem met Makster
Te vroeg de bocht inquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, benieuwd!
Stuur t filmpje anders ff over MSNDan kan ik jou de full size foto's sturen...
Zien jullie dat Makster op de verkeerde lijn rijdt
Aldoende leert menquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Te vroeg de bocht in.. dan kan je nooit hard gaan.
Die kan ook nog wat scherper op 2/3 bocht uit.. met andere vering dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:38 schreef Makster het volgende:
En hier een filmpje van de Assvaarder
Reetvaarder in actie
Hoop toch niet dat het die van Makster is, anders zou hij heel erg schuin gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en btw, dat is jouw steppie toch die daar afgesleten wordt gepost? ja dacht ik al
De grondspeling is ronduit KUT, sterker nog, ik heb geen grondspelingquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:52 schreef ploderus het volgende:
Dat ziet er wel weer gaaf uit! En Rietvaerder, kijk jij eens uit dat je steppies niet smaller dan je voeten worden![]()
Dat is Gorinchem toch? Moet daar ook maar eens een keer naartoe. Begin Badhoevedorp toch wat minder te vinden, met name vanwege de vangrails
Wat blijft motorrijden toch gaaf!!![]()
Is inderdaad niet van mij neequote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat het die van Makster is, anders zou hij heel erg schuin gaan
Dat is één van de weinige nadelen van een bandit (en andere Nakeds natuurlijk ookquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De grondspeling is ronduit KUT, sterker nog, ik heb geen grondspelingDus elke bocht die je een beetje hard neemt zit je met het stepje op de grond...
Ja, je moet eens hierheen komen! Gaan we met elkaar rijdenBeetje foto's maken... beetje lullen op onze eigen parkeerplaats
Preciesquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige nadelen van een bandit (en andere Nakeds natuurlijk ook)Maar het voordeel is wel, hoe verder je steppie afslijt, hoe schuiner je kunt gaan
Heb wel eens zin om een keer naar Gorinchem te gaanBen alleen komende paar dagen minimaal tot 15u bezig met werk/school
![]()
Die eigen parkeerplaats is zeker zo'n stukkie vluchtstrook ofzo waar je eigenlijk niet mag staan, maar als oom agent komt kun je altijd zeggen dat je dacht dat je band misschien lek was ofzo
dat is het 'nadeel' van een supersport, je hebt zo fokking veel grondspelingquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Is inderdaad niet van mij nee
Dat is idd een calamiteiten uitrit voor Rijkswaterstaat enzo.... al kwam de vorige keer een gast van Rijkswaterstaat gewoon een babbeltje houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige nadelen van een bandit (en andere Nakeds natuurlijk ook)Maar het voordeel is wel, hoe verder je steppie afslijt, hoe schuiner je kunt gaan
Heb wel eens zin om een keer naar Gorinchem te gaanBen alleen komende paar dagen minimaal tot 15u bezig met werk/school
![]()
Die eigen parkeerplaats is zeker zo'n stukkie vluchtstrook ofzo waar je eigenlijk niet mag staan, maar als oom agent komt kun je altijd zeggen dat je dacht dat je band misschien lek was ofzo
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Gast.. je rijdt net een week...
Pak anders schuurpapier
Dat klinkt als een bescheiden meet, dit topic maar weer dicht doen dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, je moet eens hierheen komen! Gaan we met elkaar rijdenBeetje foto's maken... beetje lullen op onze eigen parkeerplaats
Je hebt nog alle tijdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik me best gedaan om die schaamrand eens aan te pakken vanmiddag:
[afbeelding]
Ff mailen naar de modsquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een bescheiden meet, dit topic maar weer dicht doen dan?
Precies. Weet precies hoe het gaat. Wij zijn op het circuit klaverblad aan het rijden, en jij probeert ons bij te houden, je gaat voor je gevoel ff te snel, schrikt, kijkt naar de berm en daar ga je..... niet doenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:04 schreef ploderus het volgende:
[..]
Je hebt nog alle tijdStap voor stap opbouwen is veel beter dan in één keer je grens opzoeken en meteen op je limiet willen rijden (meestal wordt dit over je grens gaan en dan ben je zekers niet happy
)
Ja, dat is ook leuk, maar leer eerst de motor kennen enzo, bla bla blaquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet ik, weet ik plo het komt missch over alsof ik meteen wil KDen maar dat is helemaal niet zo. maar als ik een bocht inga dan probeer ik em wel een beetje schuin te hangen, dat is gewoon super!!
ik weet ook wel dat ik niet na een week rijden kan rijden als rietvaerder die minstens 8 jaar ervaring heeft.
Wat wel werkt om je schaamrand weg te krijgen is absoluut niet gaan verzitten, zoals je voor een KD wel zou doen. Dan gaat je motor al een stuk schuiner. Misschien ook nog een optie om naar de andere kant te gaan verzitten. Dan moet je je motor wel helemaal plat gooienquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet ik, weet ik plo het komt missch over alsof ik meteen wil KDen maar dat is helemaal niet zo. maar als ik een bocht inga dan probeer ik em wel een beetje schuin te hangen, dat is gewoon super!!
Wat heb je voor niet-straatervaring dan als ik vragen mag? Circuit?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, dat is ook leuk, maar leer eerst de motor kennen enzo, bla bla bla
En ik kan nog helemaal niet zo goed rijden hoor. En 8 jaar is wel overdreven, dat zou betekenen dat ik op mn 10e al motorredBen pas 18 hoor, ik rijd ongeveer 4 jaar nu, waarvan sinds november op straat.
Jep. Maar niet officieel zeg maarquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:10 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat heb je voor niet-straatervaring dan als ik vragen mag? Circuit?
Dat is wel het belangrijkste dat er is: Laat je niet gek maken door anderenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Precies. Weet precies hoe het gaat. Wij zijn op het circuit klaverblad aan het rijden, en jij probeert ons bij te houden, je gaat voor je gevoel ff te snel, schrikt, kijkt naar de berm en daar ga je..... niet doen
Van mij mag je best mee naar t klaverblad, maar ik waarschuw je wel voor bovenstaandeEn trouwens, tis nu trouwens veel te koud nog om echt plat te gaan... ik doe het nog voorzichtig aan voorlopig. (Ja, ondanks ik nu al stepjes aan de grond rijd, maar k zit maar rond de 85/90 daar, moet makkelijk met 110 kunnen, maar nu nog niet
)
Mag dat nog steeds wel eens en mag je mensen meenemen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep. Maar niet officieel zeg maar
Ken de eigenaar van Freebike (die geeft VRO cursussen enzo) en als ie dan zondag "zijn" circuit ging klaarmaken (Lelystad, zolder) voor de volgende cursus maandag, mochten wij ff daar rijden
Nope.. alle regels zijn aangescherpt helaasquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:13 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mag dat nog steeds wel eens en mag je mensen meenemen?
hier moet ik wel voor oppassen als we gaan meeten idd, maar dat had ik me al voorgenomen om niet in deze valkuil te trappen. ik wil graag nog ff doorrijdenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Precies. Weet precies hoe het gaat. Wij zijn op het circuit klaverblad aan het rijden, en jij probeert ons bij te houden, je gaat voor je gevoel ff te snel, schrikt, kijkt naar de berm en daar ga je..... niet doen
dat heb ik dus bewust niet gedaan, verzitten. dat komt later wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:09 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat wel werkt om je schaamrand weg te krijgen is absoluut niet gaan verzitten, zoals je voor een KD wel zou doen. Dan gaat je motor al een stuk schuiner. Misschien ook nog een optie om naar de andere kant te gaan verzitten. Dan moet je je motor wel helemaal plat gooienDenk trouwens niet dat dit de stabiliteit in de bochten verbetert
ga dan niet motorrijden...quote:Maar idd het schuin hangen is echt super!! En volgens mij is voor jouw rijervaring je schaamrand absoluut niet groot hoor! Heb gasten gezien die al een jaar rijden en grotere schaamranden overhouden...
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Moedig m nou niet aan![]()
morgen heb ik niets te doen en ik heb altijd zin om te rijdenquote:Maar OPM, zou het leuk vinden om je eens in het echt te zien/spreken.
Morgen toevallig iets te doen? Word het mooi weer! Alleen moet Makster morgen werken volgens mij..
idd! dat dacht ik dus ook. Maar aan de andere kant, hij heeft er flink plezier in, dus waarom nietquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga dan niet motorrijden...
das goed! tenminste, halfuurtje eerder doen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Sure... wat moet ik zeggen?
Uhhh.. spreken we af bij carpoolplaats Papendrecht?
Dat is langs de A15 richting Gorinchem/Nijmegen, afslag Papendrecht/Dordrecht, bij stoplichten bovenaan ga je links, en die carpoolplaats ligt achter de rotonde
12:00 ?
Prima.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das goed! tenminste, halfuurtje eerder doen?
Kom je via R'dam of Utrecht?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das goed! tenminste, halfuurtje eerder doen?
Helemaal mee eens! Je hoeft niet plat te gaan om lol te hebben. Alleen het vrije gevoel was voor mij met rijlessen al genoeg kick! En toen kon ik nog helemaal niets! En ik moet eerst maar eens een jaar schadevrij zien te halenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach.. mijn pa heeft ook schaamranden van hier tot Tokio. Toch maakt hem dat geen mietje vind ik. Hij rijdt nu ongeveer 11 jaar schadevrij... en hij kan het wel degelijk (plat gaan enz. enz.). Maar hij heeft meer plezier in gewoon rustig toeren/rijden. Dus ja, je moet gewoon rijden hoe je het het leukst vindt..
Ja, hij kan echt wel rijden met 3 VRO certificaten (VRO2,3 en FTT3)
Je kan ook jezelf gek maken hoor, daar heb je een ander niet voor nodig.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:12 schreef ploderus het volgende:
Dat is wel het belangrijkste dat er is: Laat je niet gek maken door anderenDeed ik ook nog wel eens en ben meerdere keren toch erg geschrokken
Gelukkig niets gebeurd
You rebel!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan ook jezelf gek maken hoor, daar heb je een ander niet voor nodig.
Weet nog met lessen, moesten oefeningen doen op een industrieterrein hier. Daar zit dus aan het einde zo'n mooie holec-actige bocht in.De eerste keer dacht ik nog, dat kan veel platter. Tweede keer ging platter maar dat moest nog veel platter kunnen. Derde keer bleek die bocht toch scherper dan gedacht en het stepje gaf de grond ook een mooi kusje.
Ging net goed maar het stoepje kwam wel heel snel dichtbij.
(Toen maar teruggereden naar de instructeur en die zag het meteen van het stepje, dankzij mij laat ie nu nooit meer cursisten "even" een rondje rijden.)
Zo schuin gaan, dat je hem zo van de weg kunt oppakkenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha.. hoe ga je dat doen. Ligt in het midden van de weg, in de bocht
En die ligt er morgen sowieso niet meer denk ik..
Goed ideequote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ach ff de bocht induiken, een diepe KD, goed een eind verzitten en dan die linkerhand ff uitstrekkengeintje jongens, niet meteen 'preken'
nee idd, makster kan geen pics schieten en filmen ook al niet, blijkt dusquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Op t fillmpje lijkt het alsof ik helemaal niet zo schuin gaat vind ik, maar ik zat toch met mn stepje tegen de grondNiet in t begin, maar iets voorbij halverweg de bocht..
Hier een voorbeeldjequote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Goed ideeDoe jij het voor me?
no probquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Goed ideeDoe jij het voor me?
Het leuke is nog dat ie daarna zelf het steppie nog verder bewerkt, "kijk zo ga je dus plat"quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:26 schreef ploderus het volgende:
You rebel!Stiekem even stukkie doorscheuren, maar op één of andere manier heeft de instructeur het altijd door
(kut slijtende steppies
)
De eerste keer dat ik met rijlessen mijn steppie aan de grond had schrok ik me de pleurisLaatste keer was met mijn examen, met de bijzondere verrichtingen. Gelukkig schrok ik toen niet, want anders had ik het cirkeltje zeker niet gehaald.
Weet het goed gemaakt, als je morgen nog wat eerder komt maak ik ook een mooie foto van jouquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee idd, makster kan geen pics schieten en filmen ook al niet, blijkt dus. en ik hoorde ook idd geen geschraap van je stepje.
Ghehe.. als die op mijn Bandit had gereden, had ik nu een nieuwe rem en koppeling kunnen gaan kopenquote:
hehe, lekkere nuchtere denkwijzequote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het leuke is nog dat ie daarna zelf het steppie nog verder bewerkt, "kijk zo ga je dus plat"Hij schrok zich de tyfus.
Ik heb het daarna trouwens nog wel vaak herhaald (geswitched van rijschool) en die instructeur interesseerde het helemaal geen moer. "Je zoekt maar uit wat je doet, vallen doe je toch wel een keer dus dan kan ik maar het best in de buurt zijn als het de eerste keer gebeurt."Leuke kerel was dat.
Jij niet ..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ach ff de bocht induiken, een diepe KD, goed een eind verzitten en dan die linkerhand ff uitstrekkengeintje jongens, niet meteen 'preken'
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok 9 uur papendrecht!![]()
Hoe laat denk je er te kunnen zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan best nog vroeger komen, is geen prob!
Wat dacht je van een nieuw setje steppies?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ghehe.. als die op mijn Bandit had gereden, had ik nu een nieuwe rem en koppeling kunnen gaan kopen
iddquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klere das pas schuin hangen, zo schuin dat het bijna weer recht is
Toen ik een naked had reed ik altijd met mijn voeten op de duosteunen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:33 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat dacht je van een nieuw setje steppies?
op de bimo? koelquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet niet of het motorkijken met Hollander nog doorgaat, maar anders kan ik ook komen.![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toen ik een naked had reed ik altijd met mijn voeten op de duosteunen.
Die andere kan je er gewoon afhalen dus.
[..]
Hee, niks over nakeds he.. dat zijn ook supersports, maar dan zonder kuipquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding] rijd dan gewoon een SS!!
[..]
hahah nee hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 16:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] rijd dan gewoon een SS!!</div></blockquote>Hee, niks over nakeds he.. dat zijn ook supersports, maar dan zonder kuip
Tja, hoe denk je dat ik zit?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahah nee hoormaar als je die moeite neemt om zo te zitten kun je dus net zo goed een SS rijden.
hahahah ik moet morgen om 900 nog ff iets doen, vandaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:38 schreef Makster het volgende:
Hee OPM anders zet je morgen je wekker
Niks moetquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hahahah ik moet morgen om 900 nog ff iets doen, vandaar.
haahah ff snel doen ja!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Jaja.. tuurlijk. Je schaamranden eraf schuren zeker.
Nou als je nog wil wil ik het wel door laten gaan eigenlijk, zal hem zo even bellen. Zondag was wat hem betreft ook goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet niet of het motorkijken met Hollander nog doorgaat, maar anders kan ik ook komen.![]()
Ga anders met zijn allen langsquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou als je nog wil wil ik het wel door laten gaan eigenlijk, zal hem zo even bellen. Zondag was wat hem betreft ook goed.
helaas moet ik dat welquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks moet
Enige wat jij moet doen is op tijd zijn
Denk het idd niet als er een hele motorbende bij hem op de stoep staatquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, goed idee. Word je ook niet zo gauw opgelicht
Ja dat is ook wel wat. "Euh we hadden afgesproken dat we allemaal een ruime proefrit gaan maken he?"quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:43 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ga anders met zijn allen langsIs er ook meteen een meet
okquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn cam is alleen maar voor filmpjes, mijn cam maakt mooiere foto's(Serieus en niet lullig bedoeld
)
"Jahhaa, meerdere personen voelen altijd meer dan één persoon..."quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel wat. "Euh we hadden afgesproken dat we allemaal een ruime proefrit gaan maken he?"
Hij zit niet zover weg hoor, misschien een keertje meeten als er toch nog iets mis met de bike blijkt te zijn?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:44 schreef ploderus het volgende:
[..]
Denk het idd niet als er een hele motorbende bij hem op de stoep staat![]()
Niks, ik heb de resolutie op 1,2 megapixel staan zie ik nuquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn cam is alleen maar voor filmpjes, mijn cam maakt mooiere foto's(Serieus en niet lullig bedoeld
)
De Fok! Motormeet Knokploegquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij zit niet zover weg hoor, misschien een keertje meeten als er toch nog iets mis met de bike blijkt te zijn?We gaan maar van het beste uit bij mensen. (en letten natuurlijk heel goed op.)
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:47 schreef ploderus het volgende:
[..]
De Fok! Motormeet Knokploeg
ik weet niet of mijn knuppel in me rugzak pastquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:47 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wist niet dat camera's zo kieskeurig warenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks, ik heb de resolutie op 1,2 megapixel staan zie ik nu![]()
Zal hem volgende keer weer eens op 3,2 zetten
En uhh, ja misschien ben je wel te lelijk voor een scherpe foto![]()
![]()
Gewoon je einddemper gebruiken. Komt ook wel hard aanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet of mijn knuppel in me rugzak past
De Fok! MCKP? Dan lijkt het net een overheidsinstelling...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:47 schreef ploderus het volgende:
[..]
Krijg je nog subsidie ookquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De Fok! MCKP? Dan lijkt het net een overheidsinstelling...![]()
Wha wha wha !!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:49 schreef ploderus het volgende:
[..]
Gewoon je einddemper gebruiken. Komt ook wel hard aan
Sta je daar bij hem voor de deur allemaal de dempers los te schroeven voordat je aanbelt
Denk dat hij raar zal staan te kijken..
Ze willen morgen toch meeten? Ik wilde een afspraak maken voor zondag, dan kan je alsnog beide doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:48 schreef Patrick281 het volgende:
Tja Hollander was eerder he .. en ik moet wel om 17:00 thuis zijn haha
Kijk, dat is nog eens mee denkenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze willen morgen toch meeten? Ik wilde een afspraak maken voor zondag, dan kan je alsnog beide doen.
Als halve Hell's Angel moet dat welquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wha wha wha !!![]()
Vuurvaste handjes plurus?
Bestaan er ook halve? Wel het jack niet de bike?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:52 schreef ploderus het volgende:
Als halve Hell's Angel moet dat wel
Een leernicht zonder motorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bestaan er ook halve? Wel het jack niet de bike?
Mijn weekend is sterk veranderd het afgelopen uur, maar ik kan er wel even tussenuit hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze willen morgen toch meeten? Ik wilde een afspraak maken voor zondag, dan kan je alsnog beide doen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:56 schreef Makster het volgende:
Over hells angels pakkies gesproken
Heb nog een mooi pakkie gevonden op de beurs. Misschien dat het iets voor jou is Hollander172
[afbeelding]
Da's mooi!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:52 schreef ploderus het volgende:
Owja, ZX9R, ik heb me trouwens aangemeld bij jouw subleagueEens kijken hoe dit seizoen zal verlopen..
Echt TE erg die popquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:58 schreef ploderus het volgende:
[..]
[afbeelding] Die George Michael heb ik toen ook gezien jah!
Ik heb al een pakkie.... :'(quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:56 schreef Makster het volgende:
Over hells angels pakkies gesproken
Heb nog een mooi pakkie gevonden op de beurs. Misschien dat het iets voor jou is Hollander172
[afbeelding]
Net voor het einde van het topic!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das ook grappig, voor het eerst zit in de titel geen 'motormeet' en na 6 pages is er een meet geregeld.
das waar ook, na 7 zit ie al vol.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Net voor het einde van het topic!![]()
Bij 300 posts.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das waar ook, na 7 zit ie al vol.
in vergelijking met hoeveel voorheen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij 300 posts.
LOLquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb al een pakkie....![]()
Had ik dus toch moeten wachten op de beurs, ze hadden me het nog zo gezegd.....
Als ik het goed heb 255, kan er naast zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in vergelijking met hoeveel voorheen?
Echt genietenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat moet je nou met een Kawa topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |