Ik heb nog een ouderwetse Gazelle.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:36 schreef Bjoro het volgende:
Ik zal ze wel weer van me af moeten slaan met mijn saxo-tje 1.1i !!!!!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:36 schreef SCH het volgende:
Het Grote Eilanden is Jaloers topic?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouderwetse Gazelle.
Een echte ladymachine.
ik ook niet dus niet zeikenquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:38 schreef Eilanden het volgende:
<span class="me">* Eilanden gedraagt zich niet als een pimp[/me]
Ja Baasquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik ook niet dus niet zeiken
snelle leerling...quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja Baas![]()
Ik moet altijd zo lachen om van die echte pimpmobielen die al stuiterend door de straten gaan .. ze schijnen er zelfs 'stuitercompetities' te hebben .. weie het hoogste of hardste kan 'stuiteren'quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gooit er eens wat rap tegenaan
"'cause i'm a motherfucking p.i.m.p."
Ik heb er zelfs twee, een voor door de week en een voor het weekend.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:39 schreef Eilanden het volgende:
Een echte Gazellenog een echt Oud Nederlandsch topproduct
Wat voor speciale dingen doe jij dan tijdens het weekend?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee, een voor door de week en een voor het weekend.![]()
Dat doordeweeks topproduct heeft zelfs nog achteruittrapremmen.
Nee, het is geen black beauty.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:42 schreef Bjoro het volgende:
dezelfde als Anky v Grunsven ???
School-werk afstand he.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat voor speciale dingen doe jij dan tijdens het weekend?
Dat is geen rap, dat is commerciële popquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gooit er eens wat rap tegenaan
"'cause i'm a motherfucking p.i.m.p."
tis allebei kutquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gooit er eens wat rap tegenaan</span>
"'cause i'm a motherfucking p.i.m.p."</div></blockquote>Dat is geen rap, dat is commerciële pop
<span class="me">* Tony_Montana67 zet de enige echte pimp op: Ice-T met New Jack Hustler
ach joh, we tenminste weer plaatjes !quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Fijne quotes weer.
SCHquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:45 schreef SCH het volgende:
* SCH is met trots een mietje in dit topic
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:45 schreef SCH het volgende:
* SCH is met trots een mietje in dit topic</div></blockquote>SCHEilanden
Ik rijd nu een keurig nette donkergroene 206, maar over een paar maandjes zal die vervangen worden door een 6 of Avensis Sedan/hatchbak.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:36 schreef Bjoro het volgende:
Ik zal ze wel weer van me af moeten slaan met mijn saxo-tje 1.1i !!!!!
quote:U hebt gezocht op penoide:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Idd,misselijke mensen zijn datquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
Ik mot geen kerels die hun auto als een verlengstuk van hun penoide zien
Eindelijk jouw coming-out maar sorry,geen interesse in mannenquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef Eilanden het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:45 schreef SCH het volgende:
* SCH is met trots een mietje in dit topic</div></blockquote>SCHEilanden</div></blockquote>[afbeelding]
![]()
EilandenDG
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef Eilanden het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
* SCH is met trots een mietje in dit topic</div></blockquote>SCHEilanden</div></blockquote>[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
![]()
EilandenDG
</div></blockquote>Eindelijk jouw coming-out maar sorry,geen interesse in mannen
Laatst staan kerels die hun auto als coming out gebruikenquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
Ik mot geen kerels die hun auto als een verlengstuk van hun penoide zien
Pleur effe opquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:52 schreef Eilanden het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef Eilanden het volgende:
* SCH is met trots een mietje in dit topic</div></blockquote>SCHEilanden</div></blockquote>[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
![]()
EilandenDG
</div></blockquote>Eindelijk jouw coming-out maar sorry,geen interesse in mannen
</div></blockquote>[afbeelding] Als je wil, kan ik Doc of Golfer wel effe vragen om de titel aan te passen als je er zo mee in je maag zit?
![]()
Magnefiek.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Dat quoten gaat ook wel weer geweldig he?
Nog zo'n shoarma-golfje?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens een VW golf, een grijze met een deuk - best geil![]()
heb je ook een pienter pookjuhquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:56 schreef SCH het volgende:
Yup, tussen een kleine 50 crewmails vond ik ook wat nuttigs, Count me inquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
met de verontschuldigingen naar TM
mailtje gehad btw?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:57 schreef just me het volgende:
heb je ook een pienter pookjuh
Pientere pookje? Was dat niet een Renault 4? Dat je moest schakelen op schouderhoogte?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
heb je ook een pienter pookjuh
Yup, ik heb me even tot 'hogere machten' gewendquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:55 schreef Eilanden het volgende:
Is het Digger al gelukt met z'n sig?
Erin gereden of erin geneukt?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:56 schreef SCH het volgende:
Speed he.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:16 schreef Vom het volgende:
Damn de Hools gaan weer snel
wat een dooddoenerquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Speed he.
Dat kan beter gelden voor z'n afschuwelijke avatarquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een dooddoener
Waarom was dat pookje eigenlijk pienter?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:04 schreef Againzender het volgende:
Een R4 heeft inderdaad een aparte manier van schakelen
Maar pienter pookje was toch Daf?
zoiets zouden ze idd moeten verbiedenquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat kan beter gelden voor z'n afschuwelijke avatar
Foeilelijke netten inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat kan beter gelden voor z'n afschuwelijke avatar
quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:30 schreef DIGGER het volgende:
Zijn er anderen die hun voetbalvoorkeur ook erg letterlijk in hun huis verwerken, als in de kleur?
Ik heb zometeen, naast een Groen-Gele baby kmaer, een Napoli blauwe Zolderkamer
(niet te verwarren met het blauw van FCDB, Everton of de Rangers - Daarvoor zitten er extra grote ramen in)
Hahahaha wat een doos zeg - ff RTL boulevard inlichtenquote:
Ik wil het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:34 schreef Eilanden het volgende:
Om wat voor foto's ging het dan? Haar 'beruchte' Playboy foto's?
Ben benieuwd wat voor schade dat is .. 2500 Euroquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik wil het eerlijk gezegd niet weten![]()
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:34 schreef Eilanden het volgende:
Om wat voor foto's ging het dan? Haar 'beruchte' Playboy foto's?
goede naam? *proest*quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
"Tevens is er sprake van aantasting van de eer en goede naam van cliënte. "
Wat voor een eer heb je als je je zo laat verminken dat je geen ene spier in je gezicht meer kunt spannen om te lachen, huilen, fronzen of wat dan ook?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:38 schreef pfaf het volgende:
"Tevens is er sprake van aantasting van de eer en goede naam van cliënte. "
Veel plezier in het Jerney forum SCHquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
Afblijven van Jerney
Ik hoop dat die Danny het uit zijn eigen portemonnee moet betalenquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Veel plezier in het Jerney forum SCH.. valt volgens mij behoorlijk wat te rellen
![]()
Net ff voor de gein dat topic doorgelopen, maar volgens mij heeft jouw 'lieffie' geen poot om op te staanquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Danny het uit zijn eigen portemonnee moet betalen
Nou prima toch, hoop drukte om niks dus.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Net ff voor de gein dat topic doorgelopen, maar volgens mij heeft jouw 'lieffie' geen poot om op te staanVolgens mij heeft FOK door het verwijderen van de links naar de pics al voldaan aan wat ze zouden moeten doen
quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heerlijk die nieuwe opties. Je kan 3/4 van alle fora zonder problemen wegwerken
quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
JustBotox is mijn liefje hoor
biertje of neukenquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:05 schreef golfer het volgende:
Over tot de orde van de dag.
Mooie samenvatting.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:08 schreef just me het volgende:
[..]
biertje of neuken
quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van SCH, dat mag wel eens een keer.
Hebben Kicken.com en Mokkels.nl de rechten wel betaaldquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:31 schreef SCH het volgende:
Toch golfer, wat er ook wordt gezegd, die rare mopsneus stond volkomen in haar recht. Fok heeft bakzeil moeten halen en nu loopt die opperfok een beetje stoer te doen. Omdat hij de foto's van zijn eigen varkentje wel over laat rondwapperen.
Van wie? Van idols? Deels mislukt?quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Volgens mij ook niet. Het is gewoon een goedkope publiciteitsstunt om dat deels mislukte programma te promoten.
Ja, als niemand reageert.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:37 schreef DIGGER het volgende:
DutchGooner kan ook wel eens een rondje geven hoor, als die zo'm pimp-mobiel koopt hebtie kennelijk pieken zat
Je bent wel aardig aan het spammen 'Mentalmich', de bovenste 9 topics op je naam...
Ooooo, hier kunnen dus ook wel wat rondjes vanaf Methodmich.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 loopt ook weer eens binnen
Patserquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 loopt ook weer eens binnen
Ik ben student en dus armquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:45 schreef DIGGER het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 15:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 loopt ook weer eens binnen</div></blockquote>Ooooo, hier kunnen dus ook wel wat rondjes vanaf Methodmich.
Inderdaad! Betalen Ajaxno1!quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:45 schreef DIGGER het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 15:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 loopt ook weer eens binnen</div></blockquote>Ooooo, hier kunnen dus ook wel wat rondjes vanaf Methodmich.
golfer en ik krijgen ouwen-van-dagen-kortingquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:48 schreef Ajaxno1 het volgende:
Golfer bek houden over die studentenkorting die ik hier krijg
Te herkennen aan de kat tussen de benen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
Bah, ik krijg net Marlies via email binnen. Die dochter van Jerney ofzo.
En we verwachten uiteraard elke dag een kaartje van je.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:59 schreef just me het volgende:
SCH hele fijne vakantie!! Ik ben er nu weer vandoor, dalijk een hapje eten met collega en daarna thema-avond op school over emoties en rouw, dus ik spreek je niet meer voordat je weggaat!
Heel veel plezier en kom snel weer terug![]()
Nee, een kale vent met een facelift.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Te herkennen aan de kat tussen de benen?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:59 schreef just me het volgende:
Heel veel plezier en kom snel weer terug![]()
Dat had je nou niet moeten zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:01 schreef DIGGER het volgende:
Nou nee dankje, zeker allemaal van die gay boys kaarten
Plassen zonder consumptie kost 50 cent - in de evenementenpot.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
SCH, veel plezier op je vakantie hoor!
Ik verlaat de kroeg ook weer.
oh doe mij maar een colaatje dan !quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Plassen zonder consumptie kost 50 cent - in de evenementenpot.
Met laptop?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh doe mij maar een colaatje dan !
ps zit ff op 't toilet !
Praten met consumptie ken ik, maar plassen met consumptiequote:Op woensdag 3 maart 2004 16:09 schreef DIGGER het volgende:
Plassen zonder consumptie
nee helaas...maar ben weer terug !!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Met laptop?
Ga ik weg???quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Hey SCHoft, wanneer ga je nou eindelijk weg, ik blijf geen afscheid nemen
Oh ja, die vraag moet je nog even beantwoorden en hoelang zijn we van je verlost?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:50 schreef SCH het volgende:
Waarheen?
de lulquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond! Doe maar een rondje!
* "Het" meisje van zaterdag heeft me gevonden via Internet! Ze heeft wel een kindje van 8 maanden!
Nou dat was me nou echt een top-item daar.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:17 schreef tong80 het volgende:
Heet nieuws. Jerney Kaagman-FOK! zometeen bij RTL Boulevard.
Ik moest er erg om lachen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dat was me nou echt een top-item daar.![]()
Ze kan maar geen afSCHeid nemenquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:03 schreef tong80 het volgende:
Isch ie al weg ?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die vraag moet je nog even beantwoorden
Het is hier dodelijk saai t/m volgende week zondagquote:en hoelang zijn we van je verlost?
Papa Franky dus?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond! Doe maar een rondje!
* Mijn nieuwe collega is Newcastle supporter, en wilde mee naar Feyenoord, en ik moest dan maar mee naar NUFC!
* "Het" meisje van zaterdag heeft me gevonden via Internet! Ze heeft wel een kindje van 8 maanden!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Veel plezier SCH, het zal stil worden in het ajax topic
Trek jij nou maar je regenpak aanquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:14 schreef golfer het volgende:
SCH, je hebt toch wel je nette strings ingepakt he?![]()
Doet het niet bij mij.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:36 schreef mat_herben het volgende:
nee Da_sandman, we gaan verder op Mirc
irc://irc.fok.nl/voetbal
heb je wel mirc dan?quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet het niet bij mij.
Nee. Heb wel pfeiffer gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:39 schreef mat_herben het volgende:
[..]
heb je wel mirc dan?
kun je daar ook mee chatten?quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Heb wel pfeiffer gehad.
Volgens mij zit de advocaat van Jerney er achterquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:30 schreef tong80 het volgende:
SCH op je laatste avond ligt zelfs Fok! plat.
Ze doen het erom.
Gymwerkstuk??quote:Op donderdag 4 maart 2004 07:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En ik ga naar school, tot vanmiddag. (Gymwerkstukken sucken.)
Wat is dat nou weerquote:Op donderdag 4 maart 2004 07:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En ik ga naar school, tot vanmiddag. (Gymwerkstukken sucken.)
ben je er nog niet afgesprongen.?quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit al op de kast
Ik ben in slaap gevallen sorryquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:14 schreef Bjoro het volgende:
ben je er nog niet afgesprongen.?
ik lig al sinds gisteravond te wachten !!!!!!!!
tja, ik ook, ben net pas weer wakker !!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben in slaap gevallen sorry
Nou de vonken vliegen er bij jullie wel af zegquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, ik ook, ben net pas weer wakker !!!!!
afgestuddert cios !!!!! serieus !!quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:49 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro .. onze apekooi expert
Free-Fight bedoel je?quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:40 schreef Bjoro het volgende:
alle begin is moeilijk !!!!
zo ook bij ape-kooien !!!
ook een goed voorbeeld denk ik !!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:07 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Free-Fight bedoel je?
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:13 schreef pfaf het volgende:
Apekooi!!!!!
Als onze meester of juf jarig was mochten we dat altijd doen. Pret voor 10
zou lekker kunnen zijn....welke smaak ??quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Soep!
Doe maar de soep die Donner vandaag in de Metro-collumn hadquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou lekker kunnen zijn....welke smaak ??
Ik zocht al, maar de metro is alleen nog online na registratie.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:40 schreef Bjoro het volgende:
sorry, reis met eigen vervoer, verklaar u nader ......
Kon je niet langer uitslapen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:04 schreef zjroentje het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ja, naast de kalfskrokettenquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag! :w
Liggen de viandellen al in het vet?
Lekker hoorquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, naast de kalfskroketten
harry heeft ook hongerquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:16 schreef Eilanden het volgende:
Lekker hoor
Kaassoufleetje erbij!![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Hoorde ik daar Franky 'Italiaans' lullen?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is er interesse in een F1 manager subleague voor VBL
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:
De vrouwen in Rimini moeten deze zomer oppassen voor Franky!
Alleen als de F1 coureurs gaan voetballenquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Aangezien dit het algehele offtopic bullshit topic is (nofi)
Damnit je was net eerder met vragenquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Aangezien dit het algehele offtopic bullshit topic is (nofi)
kan Larsson zich weer eens bewijzen tegen een topclub !!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Celtic vs. Barcelona!
Je moet ingelogd zijn als Da_Sandman, en dan je aanmelden, dan naar het tabblad Manager en dan Teammanagement.quote:Betreft het ingelogd zijn
Door Ali Salami @ zaterdag 28 februari 2004 12:35 - bron:
Laatste wijziging: 13:07
Uiteraard doen wij er alles aan de manager voor iedereen bereikbaar te krijgen, maar door de komst van een geheel nieuwe frontpage, forum en daarmee ook inlogsysteem is niet alles geheel goed meegegaan.
De mensen die niet konden aanmelden danwel team samenstellen (met de melding niet ingelogd te zijn) wil ik vragen om dat nu alsnog eens te doen en de bevindingen te rapporteren.
Zelfde zou overigens ook voor de ingelogged-balk en het menu moeten gelden.
Update
Het bleek nog niet te zijn opgelost, maar dat is inmiddels naar alle waarschijnlijkheid wel gebeurd. Voor de mensen die het aangaat: je moet mogelijk nog even een keer uit- en inloggen, maar dan zou het goed moeten zijn.
Er was niet veel anders mogelijk...quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:34 schreef Inquistor87 het volgende:
Ey Tony, je hebt precies hetzelfde team.
Jammer dat Hartson out isquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Kalou, lalalalalalalalaaaaa, Kalou!
Celtic vs. Barcelona!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja maar dat is het em nou juist, ik kan me niet aanmelden!
Das waarquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er was niet veel anders mogelijk...
Even Ali_Salami mailen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja maar dat is het em nou juist, ik kan me niet aanmelden!
Check je mail, pimp-mobiel driverquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
Middag,Bacootje bitte
Owja,ik heb ook nog een hotmailaccount,zal eens gaan checken wanneer ik zin hebquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Check je mail, pimp-mobiel driver
Hoeveel andere Nederlanders/voetballers kan jij opnoemen die met 3 verschillende clubs de CL hebben gewonnen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Seedorf?!.
De beste voetballer die Nederland heeft misschien?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Seedorf?!.
Niet veel (lees geen), maar ik vind hem te egoistisch en niet goed genoeg om in die lijst voor te komen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel andere Nederlanders/voetballers kan jij opnoemen die met 3 verschillende clubs de CL hebben gewonnen?
Heee JM dat is goed nieuws....toch gelukt ???quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:13 schreef just me het volgende:
Hé Hools!! Ik ga met mijn jeugd naar de oefeninterland Nederland-Frankrijk !!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heee JM dat is goed nieuws....toch gelukt ???
kan me goed voorstellen !!quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:02 schreef just me het volgende:
[..]
[afbeelding] net de KNVB gebeld of er al iets bekend was! en wat zullen die guppen blij zijn dat we gaan!
Was ook het tweede waar ik aan dacht toen ik het lijstje van hem zag.quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:21 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat Willem van Hanegem niet in Pele's lijstje ?
Gelukkig is het hem niet.quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:14 schreef Bjoro het volgende:
heerlijk bluezz,
bericht over SCH al gelezen hierboven ?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat zijn Engelse collega eens introduceren in de Nederlandse en Belgische bieren vanavond!
Is er wel eens een dag dat je niet op die club aanwezig bent, JM?quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:17 schreef just me het volgende:
zo meteen even kleine vergadering op de club over Toernooi de 8 op 2e paasdag
Alleen eerste Kerstdag. Maar dan bereid ze het jeugd-Kersttournooi vooor dat 2de Kerstdag wordt gespeeld.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er wel eens een dag dat je niet op die club aanwezig bent, JM?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er wel eens een dag dat je niet op die club aanwezig bent, JM?
Wel een goed lopend topic moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
tong, mooi topic voor jou: Goeie teksten
Dat komt nog.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel een goed lopend topic moet ik zeggen.
Ga je Blöffen ?quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat komt nog.
Het gemiddelde aantal posts in Hools zal drastisch achteruit gaan de komende 10 dagen, zonder die barplakker nu.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:33 schreef tong80 het volgende:
Het is nu al saai en rustig zonder SCH. Een echte kroeg kan z'n vaste klanten niet missen.
Of de rest post gewoon wat meerquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Het gemiddelde aantal posts in Hools zal drastisch achteruit gaan de komende 10 dagen, zonder die barplakker nu.
Aub.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Biertje kan er altijd in!.
In ieder geval maar weer eens uit eten gaan omdat ik dit topic toch in leven moet houden:quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:11 schreef Suijk het volgende:
Nog plannen dit weekend?
Leuk, welk restaurant staat er op het programma?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
In ieder geval maar weer eens uit eten gaan omdat ik dit topic toch in leven moet houden:
Golfer's restaurant-recensies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |