Shit.quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:49 schreef victorinox het volgende:
Er gaan tegenwoordig 300 posts in een topic, dus dat andere topic is nog lang niet vol.
Nee, Frieslandquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
wat is regio 5 eigenlijk? Afrika?
het is al weer een stuk beter in de richting ja... ik blijf erbij dat we ook nog een keerquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:17 schreef kamagurka het volgende:
Maar dit topic heeft wel een betere titel dan het vorige
De Ultimate Edition? Na Special Edition, Collector's Edition en Extended Edition hebben ze toch weer wat nieuws gevonden.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:15 schreef Smots het volgende:
Zojuist besteld via cd-wow: de Ultimate Edition van Ridley Scott's 'Legend'.
[afbeelding]
+ opsomming
Je vergeet de Award Winner Edition en de Limited Edition nog.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Ultimate Edition? Na Special Edition, Collector's Edition en Extended Edition hebben ze toch weer wat nieuws gevonden.
Ik wacht vol ongeduld op de Final Edition, de Supreme Edition en de Edition To End All Editions![]()
Wat mij betreft is de titel van het vollgende dvd topic bij deze gereserveerd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:22 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het is al weer een stuk beter in de richting ja... ik blijf erbij dat we ook nog een keer
Bruce Campbell VS the army of DVD's moeten maken
ik wacht eigenlijk liever tot een distributeur het lef heeft om op een dvd te zetten dat het een doodnormale versie is, zonder extra toeters en bellen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Ultimate Edition? Na Special Edition, Collector's Edition en Extended Edition hebben ze toch weer wat nieuws gevonden.
Ik wacht vol ongeduld op de Final Edition, de Supreme Edition en de Edition To End All Editions![]()
The Why-the-hell-are-you-buying-this Editionquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:41 schreef Smots het volgende:
[..]
ik wacht eigenlijk liever tot een distributeur het lef heeft om op een dvd te zetten dat het een doodnormale versie is, zonder extra toeters en bellen.
Dit zou ik cool vinden:The completely standard edition. The No Frills version The Average release
Wat dacht je van Trainspotting: Definitive Edition (5.1/DTS) (R2).quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voor die vier films is 60 Geuro echt géén geld!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:15 schreef robertos het volgende:
[afbeelding]
Mooie R1 Akira Kurosawa box. Wel 60 euro, maar ja dan heb je wat he(vind het trouwens reuze meevallen met de prijs)
www.dvdpacific.comquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:31 schreef Smots het volgende:
[..]
Voor die vier films is 60 Geuro echt géén geld!
(Waar hejje die box besteld/gekocht?)
hahaha, dat zou best kunnen!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:40 schreef robertos het volgende:
[..]
www.dvdpacific.com
volgens mij heb jij die mij zelfs nog gegeven die site, of iig iemand anders hier. Ik vroeg er namelijk naar in het vorige topic. Bedankt daarvoor
hmm, waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat dacht je van Trainspotting: Definitive Edition (5.1/DTS) (R2).
[....]
www.play.comquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hmm, waar heb je die gehaald?
Hey Cool!quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:08 schreef Weakling het volgende:
Mijn "Why the hell are you buying this" edition van vandaag ...
[afbeelding]
Ik heb volgens mij nog een Comic liggen van 'American Splendor'quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Deze vandaag:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Volgt dat een beetje dezelfde verhaallijn of...hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:30 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een Comic liggen van 'American Splendor'
Ik dacht deze:
[afbeelding]
da's nieuw voor mequote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:59 schreef Gorro het volgende:
De eerste twee van de vier die ik uit de 2 voor 10 pond actie heb besteld op www.play.com zijn binnen.
Sinds wanneer doet play eigenlijk 2 DVD's in 1 envelop
Nee, vind het niet zo vervelend, vroeg het me alleen af. Eén voor één bestellen is niet zo handig bij een 2 voor 10 pond actie overigensquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:03 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's nieuw voor me
Maar als je dat vervelend vind bestel je ze toch 1 voor 1?
eensquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:21 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee, vind het niet zo vervelend, vroeg het me alleen af. Eén voor één bestellen is niet zo handig bij een 2 voor 10 pond actie overigens. Dan had ik voor Satyricon alleen al 12 pond kwijtgeweest
hehequote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe
Evil Dead 2 had ik al gekocht bij de MediaMarkt vorige week, nu Evil Dead nog en dan is ie compleet
En wat blijkt: ze hebben m ook nog bij Van Leest en FRS
alhoewel ie waarschijnlijk via play goedkoper is
[offtopic]ff vraagje over www.play.com: als er staat: "due for release on 03/05/2004" is dat dan 3 mei of 5 maart?? m.a.w.: schrijven ze t in t Amerikaans of in t Nederlands??[/offtopic]
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]JA, ze draaien het daar idd ook om, maar je link linkt naar iets anders...
als ik ARMY OF DARKNESS aanklik kom ik op de imdb uit die SLEEPLESS IN SEATLLE aanwijstquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik link naar iets anders?? als ik op die link klik, komt gewoon de site van play
owquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
als ik ARMY OF DARKNESS aanklik kom ik op de imdb uit die SLEEPLESS IN SEATLLE aanwijst
![]()
btw heb je m'n tip voor jou al opgemerkt?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ow![]()
![]()
![]()
zometeen maar ff veranderen![]()
heb de link veranderdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
btw heb je m'n tip voor jou al opgemerkt?
Filmtips voor specifieke mede Fok!kers
cool die krijg ik ook binnenkortquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:36 schreef dapluiz het volgende:
Gisteren binnengekregen, Terminal Invasion met Bruce Campbell, ben benieuwd
Ik ben hem aan t downloaden, maar ik moet het origineel hebben, waar heb je Terminal Invasion besteld?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
cool die krijg ik ook binnenkort
playquote:Op zondag 7 maart 2004 11:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ben hem aan t downloaden, maar ik moet het origineel hebben, waar heb je Terminal Invasion besteld?
da's inderdaad geen geld!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:32 schreef California het volgende:
[afbeelding]
¤ 8,20 voor de R1 2-disc editie, geen geld voor zo'n goede film.
de rest willen we natuurlijk ook wetenquote:Op maandag 8 maart 2004 23:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb er een berg pulp bij, dat geloof je gewoon niet.
Het beste uit de berg:Scrooged The Hulk (2 DVD, DTS) They live Confidence (DTS) Basic (DTS)
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:28 schreef Timo20 het volgende:
de rest willen we natuurlijk ook weten![]()
hehequote:Op maandag 8 maart 2004 23:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
.
quote:The Crew The Body Crime + Punishment in suburbia
Power Pictures Thriller Box 1 & 2, met daarin:The Replacement Shiner Time Lapse The 4th floor Final Vendetta Hell's Kitchen Stormy Monday Ambushed
Idemquote:Op zondag 7 maart 2004 00:36 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gehaald bij t Prijzencircus van de V&D (das echt niet goed voor me portemonee)
The Godfather Trilogy
Tenzij die goedkoper dan 32 euro is kun je beter naar de V&D toegaan!quote:Op zondag 7 maart 2004 14:55 schreef pascalheister het volgende:
in de bestelling
[afbeelding van Indiana Jones Trilogy box]
29.99 voor een free-id houder.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Tenzij die goedkoper dan 32 euro is kun je beter naar de V&D toegaan!
Deze moet ik ook nog halen. Hoe is die eigenlijk?quote:Op zondag 7 maart 2004 09:54 schreef Elegy het volgende:
Van de 82 films die ik vorige maand gezien heb, vond ik dat de slechtste.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Deze moet ik ook nog halen. Hoe is die eigenlijk?
Oh. Ik vind die regiseusse namelijk wel goed. En deze film is ook redelijk succesvol geweest dacht ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:26 schreef Gorro het volgende:
[..]
Van de 82 films die ik vorige maand gezien heb, vond ik dat de slechtste.
Sodejanuz, da's echt geen geld!quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:45 schreef Thetallguy het volgende:
24 Season 1
¤29,99 bij de FRS outlet![]()
Alleen wel een Zweedse verpakking![]()
Inderdaad. Vrijdag maar eens ff langswandelen en kijken of-ie er nog ligt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:50 schreef Smots het volgende:
[..]
Sodejanuz, da's echt geen geld!
In Rotterdam hadden ze er vanmiddag nog een stuk of 7-8quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrijdag maar eens ff langswandelen en kijken of-ie er nog ligt.
Dat laatste plaatje krijg ik niet te zien, maar verder wil'k u complimenteren met deez' uitmuntende keuze!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:47 schreef PDOA het volgende:
[afbeelding]
Animated menu with music
Scene Access with 22 cues and remote access
Subtitles/Captions in English (captions) with remote access
1 Original Trailer(s)
6 TV Spots/Teasers
3 Deleted Scenes
1 Documentaries
1 Featurette(s)
3 Feature/Episode commentaries by (1): Director Terry Gilliam, (2) Actors Johnny Depp, Benicio Del Toro, and producer Lalia Nabulski, (3) Author Hunter S. Thompson, Producer Lalia Nabulski, and various others.
Packaging: Double alpha
Picture Disc
2 Discs
1-Sided disc(s)
Layers: RSDL
Extra Extras:
Storyboards, conceptual art, photo stills galleries
Hunter S. Thompson/Johnny Depp correspondence pieces
A look at Oscar Zeta Acosta
Excerpt from the 1996 audio recording of Fear and Loathing in Las Vegas
A discussion over the battle for screenwriting credit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:47 schreef PDOA het volgende:
[afbeelding]
Animated menu with music
Scene Access with 22 cues and remote access
Subtitles/Captions in English (captions) with remote access
1 Original Trailer(s)
6 TV Spots/Teasers
3 Deleted Scenes
1 Documentaries
1 Featurette(s)
3 Feature/Episode commentaries by (1): Director Terry Gilliam, (2) Actors Johnny Depp, Benicio Del Toro, and producer Lalia Nabulski, (3) Author Hunter S. Thompson, Producer Lalia Nabulski, and various others.
Packaging: Double alpha
Picture Disc
2 Discs
1-Sided disc(s)
Layers: RSDL
Extra Extras:
Storyboards, conceptual art, photo stills galleries
Hunter S. Thompson/Johnny Depp correspondence pieces
A look at Oscar Zeta Acosta
Excerpt from the 1996 audio recording of Fear and Loathing in Las Vegas
A discussion over the battle for screenwriting credit
Besteld bij Boudisque Utrecht. De Criterion Edition welteverstaan. Denk dat je 'm nog wel kan bestellen, maar 't is wel een limited edition. Opschieten dus.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:20 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Waar heb je deze gekocht? 1 van me favorite films dit.
Zelf vandaag ff From Dusk Till Dawn gehaald
Boudisque?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Besteld bij Boudisque Utrecht. De Criterion Edition welteverstaan. Denk dat je 'm nog wel kan bestellen, maar 't is wel een limited edition. Opschieten dus.![]()
Neuh, ik heb een boudisque bonuskaart met dikke korting erop. Kostte me iets van 20 euro die Criterion. Toch wel redelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:41 schreef Smots het volgende:
[..]
Boudisque?
Huuuuuu, dan heb je er zeker dikke knaken voor mogen neertellen.
DVDpacific.com heeft 'm voor $27.70, en da's omgerekend €22.50 Daar komen nog wel verzendkosten bij, maar ik neem aan dat die nooit meer zullen zijn dan €42.99
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:23 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag Suspiria(R1 limited edition) 3-disc binnen
Nope is het wat?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow, die is zelfs nog mooier dan de OPERA limited edition!
Heb je de limited edition al van SNUFF?
[afbeelding]
review op deze pag.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Nope is het wat?
Kut film dus?? of is hij die 17 dollar wel waard? (voor iemand die geinterreseerd is in polanski, tate, manson?)quote:
mon complimentesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze en vorige week:
Van alles wat dus.
ik heb m alleen maar gekocht omdattie zo controversieel is, en het woord 'limited edition' doet me ook wel watquote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Kut film dus?? of is hij die 17 dollar wel waard? (voor iemand die geinterreseerd is in polanski, tate, manson?)
goh heb jij ook al last van het limited collector's tin ultra mega edition virus?? me too jammergenoeg voor mijn banksaldoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:30 schreef kinky_queen het volgende:
ik heb m alleen maar gekocht omdattie zo controversieel is, en het woord 'limited edition' doet me ook wel wat
![]()
jammer he, dat de 500 stuks van I DRINK YOUR BLOOD binnen een week op waren he?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
goh heb jij ook al last van het limited collector's tin ultra mega edition virus?? me too jammergenoeg voor mijn banksaldo
Volgens mij wil ik die film niet eens hebben (al is ie wel meer limited dan mijn 5000 oplage maniac tin):P en al wil ik hem hebben dan koop ik de Japanse versie welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jammer he, dat de 500 stuks van I DRINK YOUR BLOOD binnen een week op waren he?
laat ik hem nou hebben... [afbeelding]
I Drink Your Blood is one hell of a fucked-up movie. It bears an uncanny resemblance to Snuff, what with Mansonite hippies, sacrifice and excessive foot torture. And speaking of Manson, the Charlie-influence is even more apparent when the hippies write 'PIG' on a potential victim. (Yeah, Manson killed the sixties alright. More power to him!). The crazy electro-noise soundtrack by Clay Pitts just adds to the insanity, liquifying your mind into moonshine, or turps as we call it nowadays. The chase scenes, set to happy-go-lucky sounds (the only 'proper' music in this picture) look positively slapstick, and you keep wondering when the Hill's Angels are gonna show. The special effects are positively abysmal; that papier-mache head is a real hoot. And the sight of millions of crazy dudes running around with white stuff dripping from their mouths brings to mind the old rumours about Marc Almond....
[afbeelding]
Dat is nou echt de laatste DVD die ik zou kopen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:44 schreef Joppe het volgende:
Ik heb een andere editie van Salo.
Heh heh, die film had ik vroeger nog op VHS. (Compleet afgeragde ex-rental tape, maar dat donderde niet)quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jammer he, dat de 500 stuks van I DRINK YOUR BLOOD binnen een week op waren he?
laat ik hem nou hebben... [afbeelding]
I Drink Your Blood is one hell of a fucked-up movie. It bears an uncanny resemblance to Snuff, what with Mansonite hippies, sacrifice and excessive foot torture. And speaking of Manson, the Charlie-influence is even more apparent when the hippies write 'PIG' on a potential victim. (Yeah, Manson killed the sixties alright. More power to him!). The crazy electro-noise soundtrack by Clay Pitts just adds to the insanity, liquifying your mind into moonshine, or turps as we call it nowadays. The chase scenes, set to happy-go-lucky sounds (the only 'proper' music in this picture) look positively slapstick, and you keep wondering when the Hill's Angels are gonna show. The special effects are positively abysmal; that papier-mache head is a real hoot. And the sight of millions of crazy dudes running around with white stuff dripping from their mouths brings to mind the old rumours about Marc Almond....
[afbeelding]
Waarom? Schitterende film!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:22 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Dat is nou echt de laatste DVD die ik zou kopen.
jep, ikke ook! Die vreselijk lelijke hoes van MEDIA, met die paarse inlay en alleen die kop d'r op!quote:Op maandag 15 maart 2004 10:22 schreef Smots het volgende:
[..]
Heh heh, die film had ik vroeger nog op VHS. (Compleet afgeragde ex-rental tape, maar dat donderde niet)
Eén keer gezien, en daar wil ik het voorlopig graag bij houden.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:55 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Waarom? Schitterende film!
Gewoon 1 keer per jaar genieten van de meesterlijke composities en decors en tegelijkertijd huiveren door Pasolini's doordringende schets van de duistere kant van de mens. Pasolini rules!
Dat is ook begrijpelijk, maar de film is verre van slecht en maakt een onuitwisbare indruk op vele kijkers. Maar een luchtig tussendoortje is het niet echt nee.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:36 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Eén keer gezien, en daar wil ik het voorlopig graag bij houden.
Ik vond het echt niet meevallen hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:55 schreef RijstNatie het volgende:
wrong turn valt nog wel eme met het slechte.. jeepers creepers was toch wel erger vond ik.
Hoe kom je aan zo`n bonuskaart. Want ik zie regelmatig wel wat interessants liggen maar ligt vaak toch een stukkie langs mijn budget.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een boudisque bonuskaart met dikke korting erop. Kostte me iets van 20 euro die Criterion. Toch wel redelijk.
Thx dan ga ik dat is ff aanvragen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:40 schreef PDOA het volgende:
Moet je aanvragen bij de balie. Kost niks, en je krijgt hem na een weekje of zo thuis in de bus.
Volgens mij heb je dat meer aan marquis de sade te danken, of iig mede.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:55 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
huiveren door Pasolini's doordringende schets van de duistere kant van de mens. Pasolini rules!
Normaal is die box vrij prijzig. Maar op www.amazon.co.uk is hij tijdelijk voor 19,99 pond te krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Strolie, waar heb je 'Alias' vandaan?
En wat kost dat geintje?
Oe!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Normaal is die box vrij prijzig. Maar op www.amazon.co.uk is hij tijdelijk voor 19,99 pond te krijgen.
http://www.amazon.co.uk/e(...)7
Heb je hun wel gemailt er over? Dan sturen ze een nieuwe waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:46 schreef Eluc het volgende:
Ik wacht al 4 weken op North by Northwestbesteld bij Play
Ja maar nog geen antwoord gekregen... ga nog maar eens een mailtje sturen nuquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:53 schreef sweek het volgende:
[..]
Heb je hun wel gemailt er over? Dan sturen ze een nieuwe waarschijnlijk.
had t zelfde probleem. ben bij de Ikea langs geweest (:@quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:06 schreef SpleeffY het volgende:
Klote, mijn kast is te klein voor mijn DVD's... Tips voor een mooi (hoog) DVD-rack?
Hey die heb ik gisteren laten signeren door de regisseur in belgiëquote:
hoeveel was die? die moet ik eik. ook hebbenquote:Op maandag 22 maart 2004 14:38 schreef Smots het volgende:
Afgelopen weekend ontvangen van www.koreandvds.com:
- Leon: 2-disc editie met zowel de theatrical release als de langere versie
[afbeelding]
$14quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoeveel was die? die moet ik eik. ook hebben![]()
Leuke hoes is het trouwens he? met die bulletholes ik ben wel tevreden over die set. zeker gezien wat ie kostquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:09 schreef Smots het volgende:
[..]
$14
Zekers....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:28 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Leuke hoes is het trouwens he? met die bulletholes ik ben wel tevreden over die set. zeker gezien wat ie kost
Ik moet die serie toch eens gaan kijken op tv.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag besteld/gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
welke versie van Intacto is dat?quote:
Holie modderfokking shit!quote:Op maandag 22 maart 2004 14:38 schreef Smots het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik voor 3,99![]()
De Nederlandse versie. Dwz DD 5.1 en dts. Extra's zijn een trailer en een making ofquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:15 schreef Smots het volgende:
[..]
welke versie van Intacto is dat?
Ik zag in Spanje een hele mooie editie liggen, maar die was vrij duur.
citizen kane heb ik ook besteld.. maar dan zie ik dat je m niet bij een filiaal kan laten bezorgen (staat niet tussen de mogelijkheden). ik heb ook geen zin om verzendkosten te betalenquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:00 schreef WarPuppy het volgende:
Waar haal je True Romance?
[afbeelding]
pre-ordered bij FRS ¤9,99
Idd, laten thuisbezorgen, andere optie kan je niet voor kiezen... schadequote:Op woensdag 24 maart 2004 15:16 schreef Eluc het volgende:
[..]
citizen kane heb ik ook besteld.. maar dan zie ik dat je m niet bij een filiaal kan laten bezorgen (staat niet tussen de mogelijkheden). ik heb ook geen zin om verzendkosten te betalen
weet iemand waarom dat niet kan.. hoe heb jij t gedaan WarPuppy?
Hmm, voor de extra's hoef ik het dus niet te doen zie ik.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:00 schreef California het volgende:
De Nederlandse versie. Dwz DD 5.1 en dts. Extra's zijn een trailer en een making of.
sa-weet! En erg aanlokkelijk om te halenquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:24 schreef Smots het volgende:
[..]
Holie modderfokking shit!
Ik heb gisteren eindelijk tijd gehad om deze film te bekijken.
In een paar scènes werd ik zowat van mijn bank geblazen! (Vooral in één shot waarin een raket uit een RPG rakelings langs je schiet)
De DTS-track van deze superbit-editie vlamt en ragt echt als een dolle uit je speakers.
Voor bezitters van een geyle DTS-installatie is deze dvd echt een superrrrrrrrrrrrdikke aanradert!
Heb hem vanmiddag bij Van leest gezien voor geloof ik iets in de 20,-quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:04 schreef SODA het volgende:
[..]
Regio 2?
Waar, hoeveel?
Hahaha! De Edah of all places.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
sa-weet! En erg aanlokkelijk om te halen.
Ik heb gisteren voor 9,99 'Reign of Fire' meegenomen bij de Edah.
"Bij de Edah?". "Ja, bij de Edah."
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:04 schreef SODA het volgende:
[..]
Regio 2?
Waar, hoeveel?
ja die had ik ook gezien, maar da was de 1disc versie. Heb deze dubbel dvd gehaald bij MediaMarkt in Heerlen. ¤ 27,95. Best duur maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag bij Van leest gezien voor geloof ik iets in de 20,-
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:37 schreef Smots het volgende:
Hahaha!
Gisteren de UK-import versie binnengekregen van The Rock (IVM het ontbreken van een Engelstalige DTS-track op de Nederlandse versie)
Jas ik de tweede dvd in mijn speler, zit een beetje met de ondertitels te pielen... blijk je Nederlandse ondertitels te krijgen als je in het subtitle menu voor 'Danish' kiest.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja....
Payback!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:44 schreef Strolie75 het volgende:Die Hard SE Payback
Die had ik nog niet.
Dat voel je gewoon aan je tenen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef Smots het volgende:
Payback!
Coole film, vooral dat stukje met die hamer.
*AUW*
Waarom heb je de box niet gekocht?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:10 schreef kinky_queen het volgende:ALIEN 3 - SPECIAL EDITION ALIEN RESURRECTION - SPECIAL EDITION
ik neem aan dat je de nieuwe bedoeld?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:15 schreef victorinox het volgende:
[..]
Waarom heb je de box niet gekocht?
Ik denk al, hij vind deel 1 en 2 zeker niet leuk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de nieuwe bedoeld?
ik hou niet van dat soort verpakkingen, ik vind 'losse' dvd's het mooist
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik denk al, hij vind deel 1 en 2 zeker niet leuk.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:06 schreef kinky_queen het volgende:ALIEN - SPECIAL EDITION DIRECTOR'S CUT ALIENS - SPECIAL EDITION MONSTER MAN
Met een kortingspas was ik iets van 50,- kwijt bij de frs, best te doen voor dit kaliber
![]()
Yep, klopt!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:11 schreef Smots het volgende:
[..]
Hahaha! De Edah of all places.
Zeg, die film hadden wij toch gezien in die ene bioscoop die nu dicht is?
Wow, da's wel mooi hé!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:43 schreef Verbal het volgende:Finding Nemo 2-disc.
Ik weet niet of V&D een embargo tot woensdag heeft geschonden, maar ik heb de vissies voor 2 tientjes, inclusief twee posters die mijn vriendin meeneemt naar haar werk.
Eindelijk
V.
YEP, erg blij meequote:Op maandag 29 maart 2004 16:51 schreef sweek het volgende:
[..]
Wow, da's wel mooi hé!.
Oh dat is wel een leuk idee.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:43 schreef Verbal het volgende:Finding Nemo 2-disc.
Ik weet niet of V&D een embargo tot woensdag heeft geschonden, maar ik heb de vissies voor 2 tientjes, inclusief twee posters die mijn vriendin meeneemt naar haar werk.
Eindelijk
V.
die limited edition?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:21 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag een zooi aziatische films binnen:
The twins effect (2 disc - R3)
je bedoelt die met die vleermuis erop? nope kwam ik te laat achter al schijnt het wel een kut verpakking te wezen.. ow well die is toch al OOP en deze koste een drol dus..quote:Op maandag 29 maart 2004 17:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
die limited edition?
Das een goeie inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2004 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Spirited Away
Pssst.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is wel een leuk idee.
die versie heeft toch geen Engels DTS, of wel?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Afgelopen zaterdag trouwens de 2 DVD SE van Scarface nog even opgepikt bij Bravo Free Factory Outlet. Dat was ook weer voor het eerst in maanden dat ik daar iets fatsoenlijks tegenkwam.
volgens mij welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:45 schreef Smots het volgende:
[..]
die versie heeft toch geen Engels DTS, of wel?
YES!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:42 schreef sweek het volgende:
[afbeelding]
Op Play USA, voor een euro'tje of 11... met heel wat extra's:
* Audio Commentary with director Richard Linklatte
* Audio commentary with the 25+ animators - they address the animation work for the scenes they did
* Text commentary
* Greatest hits from the live action version Bob Sabiston's animation software tutorial
* Deleted live action scenes
* Selections from Linklater's "audition tapes"
* Featurette
* Sundance Channel special
* Short films by Sabiston (a) Snack and Drink, (b) Willey Wiggins Test
* Bios of Participants and filmmakers
* Theatrical Trailer
Op de kartonnen sleeve staat geen DTS vermeld, maar op de hoes die daar weer in zit wel. Wat het daadwerkelijk is weet ik nog niet, want ik heb hem nog niet aan m'n DVD speler gevoerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:45 schreef Smots het volgende:
[..]
die versie heeft toch geen Engels DTS, of wel?
Hij heeft vast ergens de Criterion op de kop getikt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:37 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Misschien rare vraag.......maar waarom wilde je Solyaris is godsnaam kwijt Sai?
Misschien overgekocht van BlaatschaaP of zo?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:40 schreef SODA het volgende:
[..]
Hij heeft vast ergens de Criterion op de kop getikt.
Omdat die hufter er twee had gekochtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:37 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Misschien rare vraag.......maar waarom wilde je Solyaris is godsnaam kwijt Sai?
Hij's echt DTSquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op de kartonnen sleeve staat geen DTS vermeld, maar op de hoes die daar weer in zit wel. Wat het daadwerkelijk is weet ik nog niet, want ik heb hem nog niet aan m'n DVD speler gevoerd.
Herstel: De film is ook over de 2 zijdes verdeeld. Maar ik denk dat dit met de R2 versie ook het geval zal zijn, aangezien dik 3 uur film met 3 DD 5.1 en 1 DTS 5.1 track wel erg veel compressie nodig heeft op een DVD.quote:De 2-DVD uitvoering, alleen is die in de VS als flipper uitgevoerd met aan 1 kant de film en aan de andere kant de extra's, in plaats van als 2 losse DVD's zoals de aankomende R2 release. Nah ja, je kan niet alles hebben zullen we maar zeggen.
The Drillerkiller! Meesterlijk slechtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
en ook nog:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan ben je wel even zoet met skippyballen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Net binnen. De Russ Meyer collection (6 films, 6 dvd's)
Denk het wel ja. Zijn regelrechte klassiekersquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:37 schreef Price het volgende:
[..]
Dan ben je wel even zoet met skippyballen.![]()
link?quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Net binnen. De Russ Meyer collection (6 films, 6 dvd's)
Ik heb de set van de franse ebay.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:14 schreef Smots het volgende:
[..]
link?
info?
plaatje?
![]()
Die komt er bij mij ook wel, tzt.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
Matrix: Revolutions
Wat was de levertijd ongeveer? Ik wil eventueel namelijk ook wat bestellen bij koreandvds.comquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:46 schreef dapluiz het volgende:
Eindelijk me pakketje van Koreandvds.com opgehaald van het postkantoor (geen douane kosten gelukkig
Ik vond het een baggerfilm..had hem beter kunnen huren.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:27 schreef Verbal het volgende:
Die komt er bij mij ook wel, tzt.
Maar ik heb er echt geen haast mee...
V.
toen ik in de bios zat wist ik al genoeg, deze film komt niet in huisquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het een baggerfilm..had hem beter kunnen huren.
Ik wilde hem eigenlijk ook niet kopen. Maar nu ik hem heb zien liggen, kriebelt het toch wel om de collectie compleet te makenquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toen ik in de bios zat wist ik al genoeg, deze film komt niet in huis
Mooie avatar trouwens.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toen ik in de bios zat wist ik al genoeg, deze film komt niet in huis
dank uquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooie avatar trouwens.
We "matchen" wel goedquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dank u![]()
beide goede smaakquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We "matchen" wel goed
Je had hem in de bios moeten zien.. op zo'n groot doek is wel even genieten dan hoo!quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het een baggerfilm..had hem beter kunnen huren.
Actie was wel goed, alleen het verhaal was waardeloos. En dan dat einde?quote:Op zondag 4 april 2004 17:33 schreef Bastard het volgende:
Je had hem in de bios moeten zien.. op zo'n groot doek is wel even genieten dan hoo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |