mijn ideequote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:21 schreef Mazomenoz het volgende:
Palmerston North, Nieuw-Zeeland![]()
Zozo, hou je het bij?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:48 schreef Mazomenoz het volgende:
Niet meer actief gezien nee....
Laatste bezoek: 2 dagen, 2 uur, 21 minuten geleden.![]()
Niet zo moeilijk hoor!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:49 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Zozo, hou je het bij?![]()
Haha, zo kan het ook jaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:51 schreef Mazomenoz het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor!
Kijk Profiel van Davidboaz.
* Elocyp zal nog een foto zoeken van de stad.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:02 schreef MrWizzel het volgende:
Misschien een klein tipje van de sluier? Of een andere pic van deze stad, van iets dichterbij als het zou kunnen...
Bij voorbaat dank...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:03 schreef Elocyp het volgende:
[..]
* Elocyp zal nog een foto zoeken van de stad.
Ja, ik weet ut. Maar zowat alle andere fotos van de stad zijn bijna hetzelfde als de eerste foto of er staat met lettertype 100000 ULAANBAATAR op een gebouw.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:10 schreef Mazomenoz het volgende:
Hint te makkelijk!
Het is Ulaan Bataar, Mongolië.
Bewijs hier.
Nee, daar worden ze niet allemaal vanaf gehaald.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:16 schreef reinier1985 het volgende:
Even een vraagje. Worden al die stadsfoto's van http://www.worldcityphotos.org/ gehaald? Want dat is naar mijn mening niet zo leuk. Tis veel cooler om eigen gemaakte fotos of fotos van andere sites erop te zetten. Maar als alles van http://www.worldcityphotos.org/ komt, heb je vast een paar freaks die die hele site afzoeken en er dan achterkomen (want op die manier dan dus niet zoo leuk is).
quote:
Maarreh.... wat was het nou?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:09 schreef Davidboaz het volgende:
David is weer terecht; mijn excuses dat ik na zondag niet meer heb geregeerd na het posten van mijn laatste foto in deel 35; ik moest die avond nog weg voor mijn werk en heb onze Elocyp een mailtje gestuurd om te vragen of hij bereid was de foto te monitoren. Als hij daarvoor geen tijd of zin had, mocht hij van mijn de foto onthullen. Ik wilde dat niet zelf doen, aangezien het een privéfoto was. Helaas heeft mijn verzoek Elocyp niet bereikt en zijn jullie gelukkig vrolijk verder gegaan. Ik ben weer van de partij en zal jullie bij een volgende post mijnerzijds niet opnieuw in het ongewisse laten.![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:42 schreef Mazomenoz het volgende:
OK dan:
Hint #1: Deze stad bevindt zich niet in Europa.
Leuk gevonden, maar niet goed.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:40 schreef Mazomenoz het volgende:
Een suburb van Auckland, Nieuw-Zeeland misschien?![]()
Dit bracht me namelijk tot mijn keuze.....![]()
* rosstek gaat z'n bed opzoeken. Happy hunting.quote:[20:28] *************: als je een hint moet geven over *** kun je zeggen dat het naar een veroveraar met een snor en een sikje genoemd is die in 1500 geboren is
[20:29] rosstek:
[20:29] *************: pedro de ***
[20:30] *************: en dat zijn hoofd in 2 stukken gehakt is en zijn hart in kleine stukjes die zijn opgegeten door wilden
[20:30] *************: ha ha ha humor
[20:31] rosstek: lache met jou
[20:31] *************: en het is nog echt waar ook
[20:31] rosstek: o sorry hoor
Si.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:59 schreef PhatBastard het volgende:
min of meer kent die contreien... enhorabuena
Het is niet Monaco.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:12 schreef 0_finch_0 het volgende:
Monaco ?
Ja dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:10 schreef Janusje het volgende:
Schiermonnikoog?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:29 schreef foton het volgende:
Is het in de VS?
ook niet juist, maar de stad ligt wél op een eiland.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:42 schreef foton het volgende:
Santo Domingo, Dominicaanse Republiek?
Goed gedaan Mazo!quote:Op zondag 7 maart 2004 15:17 schreef Mazomenoz het volgende:
Eindelijk gevonden...![]()
Het is Nouméa, Nieuw-Caledonië.
Bewijs hier.
Wel een zware bevalling hoor....![]()
Ik kan het niet goed rekenen, want het is niet Portland, waar dan ook.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:00 schreef jeoren het volgende:
Ik denk dat het Portland is, Mazo..
Nou, vooruit.quote:Op zondag 7 maart 2004 19:53 schreef Davidboaz het volgende:
ligt de stad wel in de V.S.?
Helaas Davidboaz, Chonju, Zuid-Korea is niet goed.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:06 schreef Davidboaz het volgende:
Gokje: Chonju in de Republiek van Zuid-Korea.
Het is ook niet Kuala Lumpur, Maleisië.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:48 schreef Razzerr het volgende:
Hier in huis zegt men Kuala Lumpur
Ik mis alleen twee hele grote torens
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:38 schreef Davidboaz het volgende:
Het is Harare, Zimbabwe.
Nee hoor, er is toch echt maar 1 stad die er zo uitzietquote:Op maandag 8 maart 2004 23:14 schreef reinier1985 het volgende:
Dit kan werkelijk vanALLES zijn
Bedankt!quote:Op maandag 8 maart 2004 23:13 schreef Davidboaz het volgende:
Na Nouméa leek me dit niet eens zo'n slechte keus; maaaaar goed gedaan Mazo.
Overigens is dat ene Russische kerkje van me nog steeds niet geraden...
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:29 schreef rosstek het volgende:
Pripyat
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:38 schreef Mazomenoz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarre, wat is zo speciaal aan deze gebouwen?![]()
Misschien verlaten na Tsjernobyl?
Waarom gaan we niet verder met jouw Russische kerk?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:17 schreef Davidboaz het volgende:
Wat grappig, ik wou net vragen of dit de bedding was waarin Grease is opgenomen... hehehe.
Wie post een nieuwe?
quote:
Dank u.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:30 schreef Martino_JR het volgende:
[..]
Zo netjes zeg, je lijkt wel Treinreiziger![]()
sooo dan, dát klinkt lekker arrogant.... hahahaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:49 schreef treinreiziger het volgende:
* treinreiziger kwam tot de ontdekking dat zijn aanwezigheid hier weleens niet meer zo leuk kon zijn, voor zijn medespelers, nu schitteren ook andere............
daar zijn nog wel wat deeltjes voor nodig..........quote:sooo dan, dát klinkt lekker arrogant.... hahaha
nah ja, ik moet toegeven; je wordt geëvenaard...
hehehehehequote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:13 schreef Davidboaz het volgende:
Treinreiziger, misschien kun je Reinier het Google truukje even leren; dat 'ie niet alleen [op trefwoord/ stadsnaam] naar tekstdocumenten kan zoeken, maar dan ook kan klikken op het tabblad 'afbeeldingen'. Laat hem dan een paar weekjes meedraaien in dit subforum, zodat de beste jongen er steeds beter in wordt.
sooo dan, dát klinkt lekker arrogant.... hahaha
Als je een tijdje meedoet leer je vanzelf bouwstijlen herkennen (niet dat ik er zo goed in ben hoor); het gaat snel en je ziet veel van de wereld.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:15 schreef reinier1985 het volgende:
nee dat van google weet ik ook wel. Maar je moet er toch opkomen om udaipur in te vullen?
Of is het misschien Nice, ergens achteraf gefotografeerd?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:21 schreef reinier1985 het volgende:
Of geef met dat mooi nu te veel weg
waaromquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:26 schreef reinier1985 het volgende:
Deze is denk ik een beetje onmogelijk
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:40 schreef reinier1985 het volgende:
Tuurlijk ,maar na die van mijhehe
OK,... raad je dan ff snel de mijne?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:22 schreef reinier1985 het volgende:
ik heb anders wel weer een goede nieuwe...?
Ik had al wel zo'n vermoeden dat deze niet echt lang kon durenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:34 schreef Davidboaz het volgende:
Je hebt een foto van Avila in Spanje gepost Foton...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:28 schreef Sjaddaj het volgende:
Italie![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:30 schreef Soople het volgende:
sorrento?
San Diego, California, Verenigde Staten is niet correct.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:20 schreef MrWizzel het volgende:
San Diego, Verenigde Staten
Heb je nog een stad in gedachte ergens in zuid Spanje?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:30 schreef Liejannuh het volgende:
Het doet mij een beetje arabisch aan met al die boogjes, maar zo te zien is het een christelijk tafereel. Is het dan ergens in zuid spanje?
Sevilla, Spanje is niet correct.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Sevilla?
Façade of the Church of All Nations (Church of the Agony), in the Garden of Gethsemane on the Mount of Olives in Jerusalem, Israel is niet correct.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:11 schreef Caesu het volgende:
lijkt een beetje op de olijfberg
ik vermoed wel in de buurt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:11 schreef Soople het volgende:
Het is in Chili.
Heel irritant, dit. Ik heb er een foto van gevonden, maar daar zit een dooie link aan. Grr.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:24 schreef treinreiziger het volgende:
Heb je nog een stad in gedachte ergens in Chili?
das wel sneu voor je, want ik wil graag de naam, de plaats en het land waar dit gebouw staat weten!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:35 schreef Soople het volgende:
Heel irritant, dit. Ik heb er een foto van gevonden, maar daar zit een dooie link aan. Grr.![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:50 schreef Elocyp het volgende:
Turku, Finland?
Ook Brussel niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef Keios het volgende:
Brussel, België
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:55 schreef Soople het volgende:
Morgen plaats ik een foto van een ander gezicht op deze stad.
* treinreiziger doet het iets eerder, een hint volgt om 20:30 uur exact!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:57 schreef rosstek het volgende:
Morgen pas?!
Gefeliciteerd Soople! De stad is idd Clermont-Ferrand, Frankrijk.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:04 schreef Soople het volgende:
Clermont-Ferrand, Frankrijk.
* treinreiziger is benieuwd wat Elocyp gaat doen dan al die tijd.......... skiën?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:14 schreef Elocyp het volgende:
Dit wordt mn laatste avond rdsen tot vrijdagDus maak het graag een beetje moeilijk
* Elocyp gaat met school naar Berlijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:19 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
* treinreiziger is benieuwd wat Elocyp gaat doen dan al die tijd.......... skiën?
Berlijn is niet goedquote:Op zondag 14 maart 2004 22:25 schreef Elocyp het volgende:
* Elocyp gaat met school naar Berlijn.
Cardiff wel... Te makkelijk, dus! Of Kopstoot is te slim!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:27 schreef Kopstoot het volgende:
Cardiff, Wales, UK
Dankuquote:Op zondag 14 maart 2004 22:36 schreef treinreiziger het volgende:
* treinreiziger wenst Elocyp veel plezier in Berlijn, Duitsland!
mocht je foto's maken daar en die pics hier posten, dan zal ik niet antwoorden
BTW: grote pic he Kopstoot!? hehehehe
In dat geval lijkt het mij wel eens leuk om een foto te plaatsen.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:23 schreef treinreiziger het volgende:
Graag laat ik de eer van het plaatsen van een nieuwe opdracht over aan een ander, heb weinig tijd om overdag de boel te checken.
Hmm, nu ik naar de parkeervakken kijk lijkt het er inderdaad op dat er links wordt gereden.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:56 schreef rosstek het volgende:
Ongetwijfeld ergens in Australie.
Volgens mij rijden ze gewoon rechts en parkeren ze links. Kijk maar eens naar de sporen, die naar de oprit rechts lopen. Ze komen op de linkerbaan aan en draaien de oprit op. Als ze vertrekken, slaan ze linksaf.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:00 schreef foton het volgende:
Hmm, nu ik naar de parkeervakken kijk lijkt het er inderdaad op dat er links wordt gereden.
OK, kan ook. Maar toch vind ik deze redenering iets minder overtuigend: kan niet zien of de strepen door aankomst of vertrek onstaan zijn. Verder lijkt het wat onlogisch om de parkeervakken zo te maken als iedereen rechts moet rijden (alhoewel red-necks dat misschien weer wel zo zouden doen...)quote:Op maandag 15 maart 2004 22:16 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Volgens mij rijden ze gewoon rechts en parkeren ze links. Kijk maar eens naar de sporen, die naar de oprit rechts lopen. Ze komen op de linkerbaan aan en draaien de oprit op. Als ze vertrekken, slaan ze linksaf.
Zegt me helemaal nix. Net als "Mike Sierra Foxtrot" trouwens...quote:Op maandag 15 maart 2004 23:07 schreef Soople het volgende:
Bravo Caesu!![]()
Voor de TV-kijkers is Minyip beter bekend als Coopers Crossing.
Klopt je geboortedatum in je profiel wel? Coopers Crossing was de woonplaats van de "Flying Doctors", een TV-serie die heel NL in de jaren 80 kende.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:12 schreef foton het volgende:
Zegt me helemaal nix. Net als "Mike Sierra Foxtrot" trouwens...
Het wordt tijd voor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |