De foto zat tussen een groep kaarten uit 1915, Het is hoogstwaarschijnlijk ergens in Duitsland of Oosterrijk. Iemand enig idee?
Uitvergroting van het beeld:
quote:buitenhuis van Adolf??
Op dinsdag 13 januari 2004 19:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek informatie over de lokatie en de naam van dit gebouw,De foto zat tussen een groep kaarten uit 1915, Het is hoogstwaarschijnlijk ergens in Duitsland of Oosterrijk. Iemand enig idee?
Uitvergroting van het beeld:
quote:Nee, het is niet het Berghof
Op dinsdag 13 januari 2004 19:15 schreef dabadbass het volgende:[..]
buitenhuis van Adolf??
quote:Ik vind het ook een rare stijl, met die pieken, misschien heeft iemand met verstand van bouwkunde een idee over een mogelijke lokatie?
Op dinsdag 13 januari 2004 19:17 schreef ChrisJX het volgende:
Ik herken het niet en qua architectuur volgens mij niet in Wenen. Als het Oostenrijk is zou ik het westelijker zoeken.
quote:Deze zat tussen een groep kaarten die ik gekocht hebt, 2 x keizerin zita 2 x keizer franz joseph en nog wat duitse adel,
Op dinsdag 13 januari 2004 19:24 schreef ChrisJX het volgende:
Heb ik trouwens niet al meer van die oude kaarten voorbij zien komen? Hoe kom je eraan en waarom wil je het weten?
ze staan op de site uit mijn sig, ik wil het weten omdat het intressant is
quote:Leuk
Op dinsdag 13 januari 2004 19:26 schreef _The_General_ het volgende:Deze zat tussen een groep kaarten die ik gekocht hebt, 2 x keizerin zita 2 x keizer franz joseph en nog wat duitse adel,
(ik ga offtopic, maar die afbeeldingen heb jij dus echt zelf op kaart?)
* ChrisJX is fan van Franzl
quote:ja
Op dinsdag 13 januari 2004 22:38 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Leuk
Ik heb een kaart van Franzl en 1 van Sissi, maar die heb ik bij Schönbrunn gekocht(ik ga offtopic, maar die afbeeldingen heb jij dus echt zelf op kaart?)
* _The_General_ is fan van Franzl
vanmorge nog een kaart uit ong 1911 van keizer karl I binnengekregen!
hij heeft wel een beetje waterschade, maar wel een intressante kaart,
http://gallery.cybertarp.com/albums/userpics/13449/karl.jpg
ik ben er nog niet achter wat voor uniform het is!
quote:Alles kan, de stijl doet me ergens aan denken, met die pieken, maar ik kan er niet op komen!
Op dinsdag 13 januari 2004 22:52 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Ik zou het in Duitsland houden of Frankrijk (maar dat kan zeker niet?)
[Dit bericht is gewijzigd door La_Chatte_Noir op 13-01-2004 23:08]
quote:bedankt voor de tip, ik ga eens google naar paleizen, grote gebouwen in duitsland
Op dinsdag 13 januari 2004 23:03 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Het onderste gedeelte van de gebouwen is neo-classicistisch. De daken heb ik even opgezocht in mijn oude lesboek en dit heeft veel weg van barokke bouwkunst. Vergelijk het dak maar eens met dat van de Carolus-Borromeuskerk in Antwerpen.
Waarschijnlijk komt deze kaart uit Zuid Duitsland
laat nu iemand achter mij de foto zien, eerste wat ze zegt: "Cambridge" dusss.. zoek het in die buurt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:54 schreef julekes het volgende:
Ik vind het eerder Brits uitzien dan Duits/Oostenrijks. Heeft wel wat weg van de Oxford/Cambridge stijl. Een stijl die je ook vaak terug ziet komen in de universiteitscampussen in the US of A.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |