Zie ik er uit alsof ik het abuis hier zo plaatsen somsquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:22 schreef Lucille het volgende:
Ik neem aan dat dit topic per abuis in FB is gezet?
Nee, inderdaad, je ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik het abuis hier zo plaatsen soms
Ik moet me idd scherenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:25 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, je ziet er niet uit.![]()
is de paus katholiek?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:23 schreef SunChaser het volgende:
Zie ik er uit alsof ik het abuis hier zo plaatsen soms
helemaal bagger 1e klas als ditquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:26 schreef MikeyMo het volgende:
naamtopics horen in ONZ
Nee naar ONZ of liever nog BAGquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:25 schreef Lucille het volgende:
Dan maar kickje naar GC
Zullen we jou daarheen schoppen dan maar?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:27 schreef Fusion het volgende:
[..]
Nee naar ONZ of liever nog BAG
Dat is nou weer een typisch antwoord voor V&Aquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zullen we jou daarheen schoppen dan maar?
Ik wil hem ook wel in TRU zetten hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Is dit topic mij aan het volgen soms?ga ik naar GC.. hoppa! Ga ik naar ONZ...staat ie weer bovenaan!
Ik ga ff in TRU posten, dit is eng!
Topicvoetbal? Jottumquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is nou weer een typisch antwoord voor V&A
Ik heb er zin an.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Topicvoetbal? Jottum
Ik was nog niet uitgesext met Mirrorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:13 schreef Vision het volgende:
* Vision doet ook mee
>> LIT
En natuurlijk post jij erin. Soort zoekt soort zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
helemaal bagger 1e klas als dit
DUH, MHM IS sexquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:20 schreef qu63 het volgende:
terug bij SEX!!
Hmm, MHM is een betere R&P klant hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
DUH, MHM IS sex
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hmm, MHM is een betere R&P klant hoor
Volgens mij wenste hij een bepaalde user voor de grill van z'n auto, maar goed.. 't is lang geleden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heeft MHM ooit iemand voor een trein gewenst? Vast wel!
quote:Op woensdag 8 januari 2003 13:18 schreef QyRoZ het volgende:
Welkom bij de Frequently Asked Questions (F.A.Q.) van het Klaagbaak forumWaar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
Dirkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:46 schreef Knut het volgende:
Ik krijg bij de naam mirrorman vervelende flashbacks naar vroeger
*R&P*
En vermaak je je?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:44 schreef Insomaniac het volgende:
Joh! Dit heeft met vrijtijdsbesteding te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |