quote:Op maandag 1 maart 2004 07:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.Rondje op kosten van LOTR dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
quote:Op maandag 1 maart 2004 07:44 schreef Againzender het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 07:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.yup elf keer winnen is niet nixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rondje op kosten van LOTR dan maar![]()
Idd.quote:yup elf keer winnen is niet nix![]()
Mogguh!quote:Op maandag 1 maart 2004 07:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Idd.Maar het was zeker een goede film.
Wat is dat eik. met die quotes, helemaal verkloot enzo.
Alsof er met Wamberto en Sikora niet al genoeg Hobbits rondlopen in amsterdam!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:11 schreef Bjoro het volgende:
Misschien als Ajax Frodo koopt, dat het beter wordt ??
Sinds wanneer is Wamberto terug ????quote:Op maandag 1 maart 2004 09:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Alsof er met Wamberto en Sikora niet al genoeg Hobbits rondlopen in amsterdam!
Wamberto blijft voor altijd in mijn hart als ik aan ajax denk!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:16 schreef Bjoro het volgende:
Sinds wanneer is Wamberto terug ????
Bij de meeste Utrecht supporters niet, geloof ik !quote:Op maandag 1 maart 2004 09:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wamberto blijft voor altijd in mijn hart als ik aan ajax denk!
Zit dat kleintje daar, we zijn hem al jaren kwijtquote:Op maandag 1 maart 2004 09:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wamberto blijft voor altijd in mijn hart als ik aan ajax denk!
Huh....we ???quote:Op maandag 1 maart 2004 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Zit dat kleintje daar, we zijn hem al jaren kwijt
wees blij dat je internet hebt !quote:Op maandag 1 maart 2004 09:51 schreef InnocentFR het volgende:
mogguh,
zit weer lekker op school te vervelen![]()
Onder "iets" verstaat JM........quote:Op maandag 1 maart 2004 10:43 schreef just me het volgende:een uitermate goedenmorgen
zo snel douchen en dan naar de TU, blij dat ik al had aangegeven dat ik vanmorgen "iets" later zou zijn![]()
Ongeveer zo grootquote:Op maandag 1 maart 2004 11:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Onder "iets" verstaat JM........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |