quote:ik voel me kutklotebedonderd...![]()
wederom weer belogen door iemand waarvan ik dacht dat 't deze keer nu echt zou gaan lukken..was vanaf woensdag helemaal in de zevende hemel.. blijkt hij VERLOOFD TE ZIJN (geweest?)
:'( heb een jaar op die jongen 'gewacht' en dan flikt hij me zoiets
gatverdamme...
had dus gezoend enzo, hij vroeg zelfs ik ik bleef slapen (niet gedaan) enzo, omdat hij zei dat het uit was enzo, terwijl dat nog niet eens zeker was enzo... :'(
Maak je niet te druk. Lullig voor je, maar je kunt niet met iedereen vriendjes zijn, hoe hard je je best ook doet.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:22 schreef Faithy het volgende:
Kutklote dus...
VRIENDJES zijn?quote:Op zondag 29 februari 2004 12:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maak je niet te druk. Lullig voor je, maar je kunt niet met iedereen vriendjes zijn, hoe hard je je best ook doet.
OT:
Nog steeds gewoon goe-hoed.
Oeps! Sorry! Verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
VRIENDJES zijn?
ben echt ontzettend lang verliefd op die jongen geweest, en ik weet van hem dat hij ook lang verliefd op mij is geweest.. alleen hebben we er nooit iets mee gedaan.. en toen kreeg hij een ander vorig jaar![]()
Dacht ff dat het over die mislukte meeting ging... Had ik nl net ervoor gelezen.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeps! Sorry! Verkeerd geïnterpreteerd.
Ja, je schreef dat idd in het andere topic. Sterkte hoor...
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 29 februari 2004 12:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeps! Sorry! Verkeerd geïnterpreteerd.
Ja, je schreef dat idd in het andere topic. Sterkte hoor...
Just one of those days denk ik.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joh! En het is nog wel zondag!
quote:Op zondag 29 februari 2004 13:31 schreef Moonah het volgende:Whahhaaaahhaa!
Ik moet nu toch wel heel hard lachen om het woordje LieV.
Had er geen idee van dat dat betekent dat je continu gaat lopen bitchen.
OE gezellig!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:39 schreef zwaaibaai het volgende:
willen texolonia en faithy nu weer mailen? thanks
quote:Op zondag 29 februari 2004 15:44 schreef DarkElf het volgende:
en oh wat kriebelt het dan als ik daar sta!!!
quote:Op zondag 29 februari 2004 13:17 schreef Faithy het volgende:
ga je lekker vingeren ofzo
Wat leuk!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:44 schreef DarkElf het volgende:
Super!
Net naar ons toekomstige huis geweest en oh wat kriebelt het dan als ik daar sta!!!
Geweldig gewoon!
En ik verklaar mezelf nu weer officieel gezond nadat gebleken is dat ik de vuurproef met "zelfgemaakte, scherpgekruide taco's" heb doorstaanquote:Ik voel me voor het eerst sinds dagen weer goed. Gisteravond was erg gezellig en de paar ziektebaccillen die er nog zaten heb ik vernietigd met alcohol. Nu druk met stofzuigen, was doen en andere huishoudelijke zaken en dan maar een beetje op tijd gaaan slapen om te zorgen dat ik helemaal fit ben om een paar dagen destructief in Enschede te feesten. Kan ik daarna weer opnieuw beginnen . Ach, ik ben toch werkloos, dus tijd zat.
Haaaiquote:Op zondag 29 februari 2004 19:41 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Wat leuk!
Wanneer krijgen jullie het nieuwe huis?
Met mij gaat het goed![]()
Misschien moet je dan proberen het jou ook wat minder te laten beinvloedenquote:Op zondag 29 februari 2004 23:27 schreef Wolkje het volgende:
Ik heb opeens het gevoel dat het iemand eigenlijk niet zoveel interesseert of we nou contact hebben of niet, en dat voelt niet zo goed.
Verder gaat het redelijk, maar ik voel me toch rot nu.
twee emmertjes?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:44 schreef Whistler112 het volgende:
ik ga maar eens wat 'water' halen..
Veel plezierquote:Op maandag 1 maart 2004 07:26 schreef Ilsjuhh het volgende:
heb enorm zin in me eerste rijles
Gaat ergens op de dag wel lukken hoop ik...Bovendien heb ik toch geen idee in hoeverre ik goed bezig ben dus ik rommel nog wel wat aanquote:Op maandag 1 maart 2004 10:27 schreef Peregrijn het volgende:
P.S. Zet hem op Kaninchen, even doorbikkelen
quote:Op maandag 1 maart 2004 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
<i>I’ll fake it through the day
With some help from johnny walker red</i>
neej een bijna lege flesquote:Op zondag 29 februari 2004 23:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
twee emmertjes?
Zal ik je straks een massage geven?quote:Op maandag 1 maart 2004 16:25 schreef micha het volgende:
Ik heb een gigantische pijn in m'n schouders en rug nadat ik uit de trein stapte. Kan niet normaal zitten, lopen, hangen. Kutzooi.
Ow leukquote:Op maandag 1 maart 2004 17:19 schreef texelonia het volgende:
Ik voel mij vandaag wel erg goed trouwens
Vandaag 2 nieuwe brillen uitgezocht, en kan niet wachten tot ze klaar zijn en ik van dit oude ding af ben
Waarom....?quote:Op maandag 1 maart 2004 17:34 schreef Mirage het volgende:
Ik voel me ontzettend boos en heel verdrietig op het moment.
Ik had vroeger ook een hekel aan een bril, en was toen ook dolblij met m'n lenzen. Dat dus een paar jaar volgehouden, lenzen, en nu kreeg ik weer genoeg van. Lenzen-moequote:Op maandag 1 maart 2004 17:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ow leukJammer dat ik geen brillengezicht heb...Vroeger verafschuwde ik mijn bril en was dan ook erg blij toen ik mijn lenzen kocht, maar sommige mensen staat een bril zo leuk!
"Bericht versturen is geslaagd.'quote:Op maandag 1 maart 2004 17:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ot: ik durf het haast niet te versturen
Laseren? Als je geldboomzaadjes hebt gevonden, stuur je ze dan ook naar mij?quote:Op maandag 1 maart 2004 17:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een hekel aan een bril, en was toen ook dolblij met m'n lenzen. Dat dus een paar jaar volgehouden, lenzen, en nu kreeg ik weer genoeg van. Lenzen-moeMaar deze bril is bijna 7 jaar oud, dus was wel aan vervanging toe
En sommige brillen staan totaal niet, en sommige staan heel leuk
En wie weet ga ik over een paar jaar weer aan de lenzen, of zelfs laseren!
Ontopic: Micha heeft deze week weer avonddienst kom ik net achter. OngezelligDaarentegen wel weer gezellig samen uitslapen, gezellige ochtenden en ontbijtjes op bed
![]()
Ik heb een hele lieve mamaquote:Op maandag 1 maart 2004 18:43 schreef SEMTEX het volgende:
Laseren? Als je geldboomzaadjes hebt gevonden, stuur je ze dan ook naar mij?Ik moet wachten tot na een afspraak met de oogarts: 1 van mijn ogen heeft een lichtkrans gevormd door een oogontsteking.
Verder voel ik me ok: ik heb eindelijk mijn toelatingsopdracht af en morgen ga ik toelating doen *bibber*
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:24 schreef hardsilence het volgende:
In verwachting.
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zal ik je straks een massage geven?
Lief meisje tochquote:Op maandag 1 maart 2004 21:45 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me klote ..
.....
En ik voel me echt zooo verloren, heb het gevoel of ik ongelooflijk gefaald heb in mn relatie.
BahStraks op bed maar even uithuilen geloof ik...
Veel sterkte Duch....ik herken de machteloosheid, het gevoel dat over je komt wanneer je naasten iets hebben waaraan je niets kunt doenquote:Op maandag 1 maart 2004 23:12 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me héél verdrietig van binnen. Van buiten is er niks te merken natuurlijk.
Dan moet je vooral nog even op Fok gaan kijken!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:59 schreef VixenFromHell het volgende:
kan niet slapenen morgen moet ik er weer om half 8 uit
![]()
![]()
![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:14 schreef Copycat het volgende:
Zwaar klote. Ik ga vanavond iemand heel veel pijn gaan doen, en doe mezelf ook pijn.
Weet je, als je door de eerste pijn van het loslaten heen bent, heeft single-zijn ook weer zijn charmes. Bovendien biedt het je de mogelijkheid om wél de juiste te ontmoeten. Maar dat weet je wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:11 schreef Copycat het volgende:
Heb ook helemaal geen zin om weer als single door het leven te gaan, maar dat is geen eerlijke beweegreden.
Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten CopyCat. En ik ga je ff mailen, anders gaat de moderator slowchatten en dat kunnen we niet hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:11 schreef Copycat het volgende:
Zwaaibaai en Brighteyes: dank jullie wel.
Het is uiteindelijk wel mijn gevoel dat mijn verstand leidt. Of eerder het gebrek aan het juiste gevoel van 'Dit is mijn vent waar ik oud mee wil worden'.
Maar ben bang dat het voor hem als een donderslag bij heldere hemel gaat komen en dat ik hem veel verdriet ga bezorgen. Dat heeft ie niet verdiend. Maar hij heeft wel een vriendin verdiend die net zo voor hem gaat, als hij voor mij gaat. En ik ben dat niet, durf ik nu eindelijk ook aan mezelf toe te geven. Nu alleen nog hem hiervan op de hoogte brengen.
Heb ook helemaal geen zin om weer als single door het leven te gaan, maar dat is geen eerlijke beweegreden.
wederom tears on the toetsenbord
Done...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Kan je mij ff mailen?
Kijk, daar zou ik nu ook vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:40 schreef Ilsjuhh het volgende:
hmm dr staat ineens veel geld op me rekening....vraag me toch wel af waar t vandaan komt....en bij de bank hebben ze me rekening nog niet omgezet naar een "grote mensen" rekeningdus ik kan ook nog niet op internet kijken....
mijn rekening is ook ongeveer een maand steeds hardstikke leeg geweest hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Kijk, daar zou ik nu ook vrolijk van wordenHaha.. bij mij staat er weer eens niks
Dus er is nog hoop voor mequote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:46 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
mijn rekening is ook ongeveer een maand steeds hardstikke leeg geweest hoor
Cool! Dan moet het met die scriptie toch ook wel goedkomen (onder druk presteer ik in ieder geval altijd het beste).quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:46 schreef Helaaz het volgende:
aangezien ik net per mail te horen heb gekregen dat mijn onderzoeksartikel in april gepubliceerd gaat worden in een tijdschrift.
Kop op! Alles komt weer goed, elke dag een beetje beter..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:52 schreef Whistler112 het volgende:
voel me beroerd en zin om alles op te geven :S
Och jee, das zeker beroerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:02 schreef Copycat het volgende:
Kutter dan kut.
Mijn vriend belde net dat hij vanavond over moet werken.
Ik had me al helemaal op Het Gesprek dat ikl vanavond met hem wilde voeren ingesteld en ik kon me aan de telefoon niet meer inhouden.
Nog een dag langer de schijn ophouden, trek ik niet meer.
Barstte in tranen uit en heb het er hortend en stotend uitgegooid.
En nu voel ik me zo gemeen, zo schuldig en slecht. Hij zei het wel te begrijpen hoewel ik hem overdonderde, maar de gedachte dat hij nu tot tien uur of zo met dit zwaard van Damocles boven zijn hoofd moet werken, geeft me zo'n kutgevoel.
Jank de ogen uit mijn kop, goede voedingsbodem voor creativiteit... not. Zie door de tranen mijn woorden niet meer.
Oeh...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:02 schreef Copycat het volgende:
ik kon me aan de telefoon niet meer inhouden.
Dat heb ik dus zelf ook precies zo. Daarom voel ik me nu ook zo mega schuldig. Telefonisch zo'n slechte tijding brengen is zo not done. Hij overviel me met zijn telefoontje en toneelspelen is nooit mijn forte geweest. Als ik het kon terugdraaien: meteen!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:11 schreef DarkElf het volgende:
Och jeetje cc, das idd moeilijk.
Maar ja nog een dag toneel spelen? Aan de andere kant: telefonisch?
Moeilijk.
Sterkte
Nou, da's mooi. Dat hij eerder thuis komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:16 schreef Copycat het volgende:
Heb hem net nog even gesproken. Wat rustiger en hij probeert wat eerder thuis te komen. Dit valt me zo zwaar.
Nog een keertje heel erg veel sterkte gewenstquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:26 schreef Copycat het volgende:
Niet zo'n behoefte aan. De kogel heb ik keihard door de kerk gejaagd en hoef niet zo nodig in een apart topic te horen dat ik wel of niet goed gehandeld heb.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:28 schreef zwaaibaai het volgende:
Copycat, kan je niet mischien zelf ff een topicje openen? tis maar een ideetje
ga je gangquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:36 schreef Copycat het volgende:
Of anders mail ik jou een ellenlang relaas![]()
Oeh, je leuke zusjequote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:52 schreef Moonah het volgende:
OT:
Ik heb lekker vrij! En mijn zusje komt lekker weer logeren!Um-lek um-lek!
Wat een teleurstelling toch weer voor je meisquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:48 schreef DarkElf het volgende:
gggrrrmmmbbblllllll
extra medicatie genomen aangezien ik A) erg lyrisch werd en B) ik nu sinds vrijdagnacht nauwelijks geslapen heb en er weer eea "mis" ging zeg maar.....
god damnitik trap er ook iedere keer in .. "nee hoor ben gewoon vrolijk, ben gewoon wakker, ben gewoon ....."...
Fijn dat je je verhaal een beetje kwijt kon duch, laat je steunen, zoek gewoon zelf mensen op, dat helpt.
Ja ja ze zijn geweest en alweer wegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:33 schreef DarkElf het volgende:
monsters..... de bekende monsters? kutsterkte duch. als het het monster is wat ik ken lees ff wat mailtjes na... steun etc. miss.
OT voel me gewoon ignorant.
elke keer weer trap ik er met open ogen in,
roep ik dat mensen zich aanstellen en overdrijven...
niets aan het handje, alles onder controle..
jajaja
Duh
kutziekte
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:47 schreef DarkElf het volgende:you can do it duch, niet jezelf gaan opsluiten maar contact maken!
*insert cheerleadersmilie*
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik voel me super.
Echt heel erg geweldig.
Sterkte Copycat!quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:34 schreef Copycat het volgende:
Kut. Voor uitleg zie Break up topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |