abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 februari 2004 @ 23:07:26 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_17417309
Vanavond met 4-1 verloren. Maar volgens Co speelden ze de beste wedstrijd van het seizoen.

Een held is het.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:08:14 #2
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17417316
Tegen wie?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:08:31 #3
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_17417325
Dat je het effe weet, ofzo.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:08:42 #4
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17417329
Co for President!

Co heeft zelfs gelijk als hij ongelijk heeft...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 februari 2004 @ 23:09:17 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_17417342
FC Twente uit.

Volgens Co waren ze de eerste helft briljant met ballen op de paal en lat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:11:02 #6
46511 Linz
held der helden
pi_17417369
het gaat om de manier van spelen
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 februari 2004 @ 23:13:03 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_17417392
Co is het beste als ze verloren hebben.

zaterdag 28 februari 2004 @ 23:15:57 #8
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17417429
Ik ben niet zo'n voetbalkenner. Maar toen Co bij Ajax zat vond ik het maar een rare arrogante kwiebus.

Nu heb ik hem onlangs een paar keer op TV gezien en vond hem eigenlijk ineens heel erg tof .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 februari 2004 @ 23:16:45 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_17417435
Co IS tof. Co is Cool.

pi_17417443
Co verliest.
Co vindt dat ze goed gevoetbalt hebben.
Co is cool. .
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:27:13 #11
46511 Linz
held der helden
pi_17417571
op de samenvatting zag het er best goed uit wat az liet zien, hoe de combinaties verliepen, de passes. Maar ja, dat is maar een samenvatting. Iemand die de hele wedstrijd gezien heeft, want hij scheen erg goed te zijn.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 februari 2004 @ 23:28:23 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_17417584
Who needs a whole match when you have Co ?

pi_17417587
Met mooi voetbal krijg je een hoop, maar niet altijd doelpunten.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:35:47 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17417669
Vermakelijk is het wel.

Hup Co.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:37:06 #15
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17417686
Co zou eigenlijk alle clubs moeten gaan coachen...

tegelijkertijd...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:38:43 #16
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_17417706
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:37 schreef Abbadon het volgende:
Co zou eigenlijk alle clubs moeten gaan coachen...

tegelijkertijd...
Roep dit niet te hard! want hij is er serieus toe in staat.

Co is de man, die gaat het helemaal maken...
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:38:55 #17
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_17417709
AZ in de CL
de Cler in oranje
Co neem je rotzooi mee

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:39:41 #18
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_17417721
Oja de Cler was vandaag echt vet goed, twee goals werden veroorzaakt door gepruts van hem!

zaterdag 28 februari 2004 @ 23:39:43 #19
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17417722
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Roep dit niet te hard! want hij is er serieus toe in staat.

Co is de man, die gaat het helemaal maken...
het was ook geen grapje...
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:43:11 #20
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_17417761
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:39 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het was ook geen grapje...
oohh okay!
pi_17426606
quote:
Op den duur brengt Co je niets

Co Adriaanse, van 21 juli 1947 te Amsterdam, kent tot nu toe een bijzondere carrière als voetbaltrainer. Na een stormachtig debuut bij PEC Zwolle en FC Den Haag - Co promoveerde met beide clubs -, werkte hij vijf jaar in de betrekkelijke luwte als hoofd opleidingen van Ajax. Toen Ajax hem niet aanstelde als hoofdtrainer, vertrok hij naar Willem II, waarmee hij zelfs de Champions League haalde. Co keerde terug naar Ajax, als hoofdtrainer, maar werd ontslagen. Volgens Co zelf omdat twee mensen hem de tijd niet gaven te oogsten, officieel gewoon wegens tegenvallende prestaties en een zwakke mediapresentatie.

Co trok zich gedesillusioneerd terug en werd slechts zelden genoemd als coach bij clubs met een vacature. Bij FC Twente wilde de spelersraad Co niet hebben, omdat hij te hard zou zijn. AZ-voorzitter Dirk Scheringa durfde het in oktober 2002 wel aan om Co de leiding te geven over zijn dikbetaalde selectie, die vooral bestond uit een verzameling egoïsten met grootheidswaan en de nodige smetjes. Co, meester van de tucht, nam de uitdaging aan en bracht AZ naar de tiende plaats. Wel liet hij optekenen dat AZ, indien hij het hele seizoen als coach had gefungeerd, waarschijnlijk wel Europees voetbal had behaald. Financiële problemen binnen de club werden overwonnen en zo kon Co alsnog aanblijven om AZ te gaan coachen.

De eerste seizoenshelft verliep fantastisch voor AZ. Men stond kortstondig bovenaan, versloeg PSV in Eindhoven - weliswaar op de counter, maar daardoor niet minder knap - en speelde attractief voetbal. Co had van de moeilijke groep van AZ een eenheid gemaakt, die het systeem van Co prima kon uitvoeren. De spitsen zetten vroeg druk, de verdedigers schoven vaak mee in en het middenveld was plichtsgetrouw. Er werd zelfs een lobby gestart om mensen als Opdam en van Galen in Oranje te krijgen. Co was weer daar waar hij wilde zijn: in het middelpunt van de belangstelling. Je kon geen krant openslaan en de televisie niet aanzetten of Co zat er om zijn mening te verkondigen.

Co werkte toe naar wat zijn finest hour moest worden: de uitwedstrijd bij Ajax. Al tijden riep Co dat dit wat hem betreft de enige wedstrijd was die hij liever zou overslaan, maar in zijn hart meende hij dat niet. De eerste hernieuwde kennismaking met de Amsterdammers had al plaats gevonden in het vorige seizoen, toen Ajax in de Alkmaarderhout een simpele zege boekte. Amsterdamse supporters plaagden Co toen een beetje met een liedje over Richard Witschge, een verwijzing naar de problemen tussen de speler en de coach. In de persconferentie voorafgaand aan deze topper in de Arena stelde Co dat hij eigenlijk het Ajax-systeem speelde, dat Koeman wel erg veel mazzel had gehad en dat hij hetzelfde had kunnen bereiken. De avond eindigde uiteindelijk toch in mineur. Het eerste half uur was AZ fantastisch, maar daarna vond Ajax de manier om AZ te ontrafelen en won uiteindelijk verdiend met 3-2, hoe zuur het ook was voor de Alkmaarders dat de winnende goal via een dubieuze strafschop kwam. Co had dus niet af kunnen rekenen met zijn obsessie.

Dit bleek een breekpunt voor AZ. Thuis tegen Roda JC werd men afgeslacht en legde de ploeg uit Kerkrade de zwakheden in Co's systeem bloot. Wie dit Co voorlegde, deed echter aan "scorebordjournalistiek". Een dikke zege op het zwakke Volendam verbloemde de achteruitgang nog even en AZ ging als nummer drie de winterstop in. In die winterstop werd de ploeg op het oog nog versterkt met Denny Landzaat, maar de resultaten waren niet hoopgevend. Slechts één punt uit de eerste drie duels, gevolgd door een zege op Volendam, die geen naam mag hebben. De eclatante zege in de Kuip is ook niet echt maatgevend voor de vrije val die AZ binnen korte tijd onherroepelijk gaat maken.

Elftallen die worden getraind door Co zijn duidelijk te typeren. Ze zijn vaardig in de combinatie, vormen een hecht collectief en zijn conditioneel zeer sterk. De ploegen spelen ook pressievoetbal, dat begint bij de spitsen. Frivoliteiten worden zo veel mogelijk uitgebannen, meestal laat Co maar ruimte voor één frivole speler. Bij AZ is dat van Galen. Dit houdt niet in dat het combinatievoetbal van Co's teams niet fraai kan zijn. De nadelen zijn echter ook duidelijk. Na verloop van tijd wordt de manier waarop het team speelt bekend bij de tegenstanders, die zich er makkelijker tegen gaan wapenen. Mentaal kunnen spelers het ook maar maximaal drie seizoenen volhouden. Co's systeem eist namelijk opperste concentratie en je kan en mag er nooit in verslappen. Verder zullen zijn elftallen altijd tegen nederlagen oplopen door hun naïviteit. Wie herinnert zich niet de dikke thuisnederlagen van Ajax tegen Celtic, NAC en PSV, toen Co zijn middenveld met twee man liet verzuipen en vier pure aanvallers opstelde? Bijkomend probleem is dat gemiddelde voetballers op gegeven moment in de eigen hype gaan geloven en vergeten dat die hype ontstond door hun rol als deel van het team en niet door henzelf. Spelers willen ineens transfers afdwingen en offeren zich minder snel op voor het elftal. Vervolgens verandert het elftal weer in de middelmatige, wisselvallige ploeg van weleer.

Co verandert dan ook, van een man met ludieke uitspraken in een irritante betweter, die alleen maar kan winnen. Een zege dankt zijn team aan zijn tactiek, een nederlaag is het gevolg van een foute uitvoering van diezelfde tactiek door de spelers. Op die momenten komt de reden naar boven waarom Co geen echte toptrainer is. Co coacht zijn team dan naar nederlagen, bijvoorbeeld door basisspelers bij wijze van straf te passeren en daarmee zijn ploeg te duperen. Ook zijn wisselbeleid is op zijn minst aan twijfel onderhevig. Co zal nooit afwijken van zijn systeem, ook niet als hij daardoor spelers op vreemde posities moet zetten. Zo zette hij ooit bij Ajax vleugelspits van der Meyde als rechtsback neer. Tactische wissels gaan bij hem ook vaker fout dan goed.

De herkenbaarheid van zijn visie houdt in dat, wanneer de spelers het onder de knie hebben, Co altijd succes zal hebben. Omdat ze echter maar één kunstje beheersen is het gevolg ook dat, wanneer de tegenstanders het middel ter bestrijding gevonden hebben, Co's succes altijd kortstondig zal zijn. In Tilburg is men inmiddels weer terug bij af, Ajax heeft succes omdat Koeman rigoureus afweek van de lijn van Co en bij AZ zal men na en ook tijdens Co weer terugvallen. Het aanstellen van Co is dus altijd een keuze voor de korte termijn, op den duur brengt hij je namelijk niets.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 maart 2004 @ 21:16:21 #22
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_17450540
onze kutbelg Vandereycken is iig geen Co-fan
quote:
Vandereycken gruwt van Adriaanse
ENSCHEDE - AZ-trainer Adriaanse trekt volle zalen met zijn opzienbarende uitspraken. Zaterdag na de prachtige wedstrijd FC Twente-AZ (4-1) werd het René Vandereycken te veel. ‘Ik huiver van zijn gedrag’, aldus de oefenmeester van Twente.

Co Adriaanse is zonder enige twijfel de kleurrijkste voetbaltrainer van Nederland. Zijn one-man-shows na afloop van wedstrijden zijn vermakelijk en zorgen altijd voor gespreksstof. Adriaanse heeft overal een mening over en heeft het jargon dit seizoen al ‘verrijkt’ met termen als ‘woonerfvoetbal’, ‘scorebordjournalistiek’, en ‘snelwegvoetbal’.

Zaterdag verloor zijn ploeg AZ met ruime cijfers van Twente, maar Adriaanse vond dat zijn ploeg fan-tas-tisch had gespeeld en dat de nederlaag louter te danken was aan het dramatische verdedigen van zijn ploeg. ‘De niet voetbalbaldeskundigen zouden nu op de uitslag kunnen wijzen, maar dat is scorebordjournalistiek’, aldus Adriaanse, die de zege van Twente overigens wel verdiend noemde.

Vandereycken hoorde de lofzang van zijn collega met verbazing en gekromde tenen aan, kuchte een paar keer opvallend in de microfoon en merkte toen cynisch op dat ‘Twente uitstekende wegwerkzaamheden had uitgevoerd op het woonerf en de snelweg’. ‘Of ik vind dat hij de prestatie van mijn ploeg tekort doet? Dat oordeel laat ik aan de echte kenners over...’

Later, toen de officiële persconferentie was afgelopen, ging de Belg nog een stapje verder. ‘Ik heb nog nooit zoveel onzin in zo’n korte tijd gehoord’, schamperde hij. ‘Ik huiver ervan dat hij zijn verdedigers in in het openbaar zo afmaakt. Dat is niet mijn manier van werken. Je wint met z’n allen en je verliest met z’n allen’, aldus René Vandereycken.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_17465655
Vandereycken zeker mijn column gelezen.
quote:
Een zege dankt zijn team aan zijn tactiek, een nederlaag is het gevolg van een foute uitvoering van diezelfde tactiek door de spelers.
www.thuisuiteten.nl
pi_17468532
Co is zeker de man, altijd lachen met die vent
pi_17468610
Nou, Lobont, Arveladze, Winter en Witschge hebben ook zo gelachen met hem. En Sjakie.
www.thuisuiteten.nl
pi_17468759
Als speler lijktut me btw een kuttrainer, word je toch helemaal gek van..
Maar het is erg leuk om naar z'n persconferenties te luisteren toch?
pi_17468858
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:15 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ben niet zo'n voetbalkenner. Maar toen Co bij Ajax zat vond ik het maar een rare arrogante kwiebus.

Nu heb ik hem onlangs een paar keer op TV gezien en vond hem eigenlijk ineens heel erg tof .
Ik dus ook, en ik ben wel zo'n voetbalkenner. Ik vond hem zo irritant, vooral met dat ding op z'n kop tijdens de open dag van Ajax

Ik vond die opmerking die hij maakte over dat als PSV op bezoek zou komen dat het nog maar 4 punten verschil zou zijn, echt geweldig.
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij blijft er vertrouwen in hebben en door hoe hij het naar buiten brengt, denk ik dat dit positief effect heeft op zijn AZ.
pi_18396971
Co liet zijn selectie zogenaamd paaseieren zoeken als straftraining.

Kinderachtig en nietszeggend, puur bedoeld om zijn macht te bewijzen.

Typisch Co. Kinderachtige vent.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 april 2004 @ 19:31:47 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_18399256
Nee, gewoon ludiek. Die jongens willen ook wel eens een verzetje.

pi_18399324
Kom op man. Niks ludieks aan. Een topspeler weigert dat, simpel. Alleen pest Co je dan weg, zie Aron, Richard en Jesper.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 april 2004 @ 19:37:26 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_18399400
Ik maakte een ludieke opmerking.

Maar Richard en Aron hadden hun tijd gehad. Over the hill.

Trouwste user 2022 dinsdag 13 april 2004 @ 19:38:40 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_18399437
Als Co nu bij Ajax zou zitten zouden al die tweederangs buitenlanders hem wel aangerekend worden terwijl Koeman er mee weg komt.

Zelfs het afscheid van Jari zou hem in de schoen geworpen zijn.

pi_18399469
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
Ik maakte een ludieke opmerking.

Maar Richard en Aron hadden hun tijd gehad. Over the hill.

Shota moest 10 rondjes van de perskamer naar het spelershome omdat ie een interview vergat.

Lobont moest 3 uur de telefoon opnemen op de administratie omdat hij zijn mobiel vergat uit te doen.

Witschge moest de WC schoonmaken omdat ie zei dat Co in de stront kon zakken.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 april 2004 @ 19:41:49 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_18399520
Humor kan hem dus niet worden ontzegd. En als je als speler dit dan vervolgens ook doet ben je geen topper en geen persoonlijkheid.

pi_18399565
1 van de 3 is niet waar trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 april 2004 @ 19:47:36 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_18399687
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
1 van de 3 is niet waar trouwens.
Ik zie Witschge al voor me met de WC-Borstel.

pi_18399832
Je pikt gelijk de foute eruit.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 april 2004 @ 19:54:31 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_18399901
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Je pikt gelijk de foute eruit.
Maar dan kan ik nog wel lachen als ik dat beeld voor me zie.

pi_18399927
Oh, dat is zeker toegestaan.

Maar dan moet je wel 10 moppen vertellen, want je lacht door de bespreking van Co heen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 april 2004 @ 19:57:35 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_18400003
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Oh, dat is zeker toegestaan.

Maar dan moet je wel 10 moppen vertellen, want je lacht door de bespreking van Co heen.
En een dag de bus van Enkhuizen naar Hoorn besturen want er mag niet gelachen worden in de bus.

pi_18400035
Ook nog ja.

En de speler die zich niet goed heeft geschoren, is het komende jaar Sinterklaas bij de pupillen.
www.thuisuiteten.nl
pi_18400373
Intelligente man met verstand van voetbal, in alle opzichten.
Hij zou met NEC ook wel 4e kunnen worden.
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 13 april 2004 @ 22:23:41 #43
92012 uSeFuLiDiOt
Elbow deep into the borderline
pi_18404235
Superaardige man die belachelijk veel van voetbal weet. AZ speelt niet voor niets zo sterk tegen de topclubs. De spelers lopen met hem weg, ondanks het feit dat hij ze voor straf zondag paaseieren liet zoeken op het trainingscomplex... Beetje frusti wel over het vroegtijdige einde van zijn Ajax-tijd overigens, da's jammer.
He had alot to say
He had alot of nothing to say
pi_18418889
En de spelers moesten over denkbeeldige lijnen het cijfer '56' lopen omdat Co denkt dat ze 56 punten nodig hebben voor Europees voetbal
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_18420922
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:23 schreef uSeFuLiDiOt het volgende:
Beetje frusti wel over het vroegtijdige einde van zijn Ajax-tijd overigens, da's jammer.
Beetje?
www.thuisuiteten.nl
pi_18488625
Prachtige vent, soms een beetje heel erg naief .
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
  zaterdag 17 april 2004 @ 14:01:16 #47
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_18488787
Ik zou Co wel aan het werk willen zien bij Roda. Als die hansworst van een Vloet nog zo aardig presteert dan zou Co er wel in de top 3 mee kunnen eindigen.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:50:47 #48
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18662219
Co heeft zich inmiddels verzekerd van UEFA cup met AZ en wint ff met 7-0 vanaaf met wederom prachtig voetbal!

Co is simpelweg neerlands allerbeste trainer!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:53:42 #49
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18662281

BHFH is sinds Co trainer was bij fc den haag al fan!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:56:25 #50
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18662346
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Shota moest 10 rondjes van de perskamer naar het spelershome omdat ie een interview vergat.

Lobont moest 3 uur de telefoon opnemen op de administratie omdat hij zijn mobiel vergat uit te doen.

Witschge moest de WC schoonmaken omdat ie zei dat Co in de stront kon zakken.
zo moet je die verwende over het paard getilde voetballers aanpakken... tis met name jammer voor ajax zelf dat ze co niet meer krediet en backup gaven destijds..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_18662384
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

zo moet je die verwende over het paard getilde voetballers aanpakken
Dat is natuurlijk onzin. Het is toch geen militaire academie. Je denkt toch niet dat Lobont meer z'n best is gaan doen nadat hij op de administratie telefoontjes heeft aangenomen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 24 april 2004 @ 23:03:16 #52
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18662504
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Het is toch geen militaire academie. Je denkt toch niet dat Lobont meer z'n best is gaan doen nadat hij op de administratie telefoontjes heeft aangenomen?
ik denk dat het wel kan als verwende ventjes af en toe op zn plaats zet.. ze hebben een van God gegeven talent, dat geeft ze nog niet het recht zich als zodanig te gedragen... Ze moeten ook beseffen dat ze zich pas echt kunnen ontplooien (ook in moeilijke omstandigehden) als ze zich welbewust zijn van hun bevoorrechte positie en zodanig discipline en toegewijdheid ontwikkelen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_18662549
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en zodanig discipline en toegewijdheid ontwikkelen.
Ik denk persoonlijk niet dat je dat soort dingen kunt ontwikkelen. Je hebt het of je hebt het niet.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 24 april 2004 @ 23:12:50 #54
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18662738
ik denk dat je voetballers moet behandelen als legionnair, harde training en discipline, alleen zo kun je het uitertste eruit halen!! Helaas beseffen de meeste traines dat nog niet! Co is het voorbeeld hoe het moet. Als Co carte blanche krijgt kan hij van elke spelersgroep een kampioensploeg maken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 25 april 2004 @ 00:04:46 #55
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18664303
Het wordt hoog tijd dat Co Adriaanse het nederlands elftal eens onder zijn hoede krijgt. Misschein worden wer dan een keer wereldkampioen met de nederlandse mooiweervoetballers?

Wereldtrainer die Adriaanse. Een kwestie van tijd voordat hij bekend wordt als Don Co, de man die Barça aan de EC1 hielp.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_18673186
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk dat je voetballers moet behandelen als legionnair, harde training en discipline, alleen zo kun je het uitertste eruit halen!! Helaas beseffen de meeste traines dat nog niet! Co is het voorbeeld hoe het moet. Als Co carte blanche krijgt kan hij van elke spelersgroep een kampioensploeg maken!
Wel een uiterst steriele ploeg vol volgzame angsthaven die zonder Co dan helemaal nergens zijn. Zodra Co met gearriveerde toppers met een eigen wil moet werken, is het over met zijn toverformule.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 april 2004 @ 16:17:20 #57
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18673597
Co gooit die toppers er gewoon uit, of laat ze de ramen lappen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_18673645
Ja, dat is heel slim natuurlijk...
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 april 2004 @ 20:17:37 #59
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18678249
quote:
Op zondag 25 april 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat is heel slim natuurlijk...
een stuk slimmer dan met de oude versleten garde die keer op keer heeft gefaald en teert op vergane glorie nog een keer een EK te proberen. Co zou ons met jonge honden en gemotiveerde spelers een heel wat beter EK bezorgen dan het echeq dat er nu weer dreigt aan te komen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_18695657
Uitgesloten, Co is een trainer voor volgzame zwakke persoonlijkheden zonder eigen inbreng. Die kan hij kneden en dan haalt hij succes, maximaal 3 seizoenen. Dan is de formule uitgewerkt.

Co met Oranje zou niet kunnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_18695759
Als ik Jose Fortes Rodrigues en Henk Timmer goed beluisterd heb in Holland Sport, is Co een sterke psycholoog die spelers optimaal kan motiveren voor een wedstrijd. In dat licht zou hij juist een ideale bondscoach zijn. Bondscoach is niets anders dan poppetjes op de juiste plaats zetten en optimaal klaarstomen voor een toernooi.
pi_18695903
quote:
Op zondag 25 april 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wel een uiterst steriele ploeg vol volgzame angsthaven die zonder Co dan helemaal nergens zijn. Zodra Co met gearriveerde toppers met een eigen wil moet werken, is het over met zijn toverformule.
Waarop baseer jij dat? Op dat ene seizoen AJAX waarin hij het niet helemaal heeft kunnen waarmaken, maar waarna Koeman de vruchten heeft kunnen plukken van zijn werk?
Ik ben er wel op tegen dat hij volwassen mannen straf geeft alsof ze kinderen zijn.

Ik denk Co is iemand die is in tegestelling tot Dick iemand is die uitstraald dat hij erboven staat. Dick heeft totaal geen uitstraling. De toppers zitten bij Dick goed, omdat hij ze toch wel selecteerd en opstelt.

Je zult het nooit weten of hij het goed doet als hij de kans niet krijgt.
pi_18696533
Juist een seizoen in de absolute top bewijst of je dat aankan. Co faalde hopeloos bij Ajax.

Zijn hele loopbaan bewijst dat hij succesvol is met de mindere broeders. Dat is knap, maar dat moet hij ook eerlijk onder ogen zien.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 26 april 2004 @ 18:53:21 #64
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_18700320
Co met AZ europa in, volges mij flikte hij ook zoiets met Willem II .

Co will rule in Europe, but not @ Ajax
  maandag 26 april 2004 @ 20:46:29 #65
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18703930
Als Co een eerlijke kans had gekregen bij ajax had hij de CL gewonnen. Koeman heeft nog even de vruchten kunnen plukken van het werk van C o, maar inmiddelsis ajax weer op weg naar beneden. Met Co aan het roer ben je pas stoer!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 27 april 2004 @ 01:16:19 #66
92803 Bela
homo ludens
pi_18711017
Co Adriaanse komt nog eens terecht bij Barça of Real Madrid en breekt daar internationaal door zoals ook Leo Beenhakker pas internationaal in Spanje aan de weg begon te timmeren.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 april 2004 @ 18:44:38 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_18726603
Alleen heeft ie die weg slecht bestraat met de beste selectie die Real ooit heeft gehad heeft ie nooit de EC-1 kunnen winnen.

pi_18727240
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als Co een eerlijke kans had gekregen bij ajax had hij de CL gewonnen.
Zolang Co zich vrolijk laat uitschakelen door Lausanne Sports en FC Kopenhagen, is dat een utopie...
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 april 2004 @ 12:29:35 #69
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18790270
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zolang Co zich vrolijk laat uitschakelen door Lausanne Sports en FC Kopenhagen, is dat een utopie...
Als Co een jaartje meer de tijd had gehad om een aantal verwende, sfeerverziekende patatvoetballers eruit te werken had Co kunnen oogsten.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_18791515
Cootje Ben al jaren fan van deze eigenzinnige man!
pi_18792371
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 12:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Als Co een jaartje meer de tijd had gehad om een aantal verwende, sfeerverziekende patatvoetballers eruit te werken had Co kunnen oogsten.
Pure onzin. Toen Co ontslagen werd heeft Koeman namelijk niemand uit de ploeg gegooid, maar alleen teruggehaald en andere rollen gegeven. Niks verwende patatvoetballers dus. Co´s visie was gewoon niet goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_18792655
Las tijdje terug een interview met hem in het AD. Toffe vent, humor ook
  zaterdag 1 mei 2004 @ 13:34:06 #73
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18809170
Adriaanse is een wereldvent, hart op de tong en streng doch rechtvaardig. Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom Ajax hem zo makkelijk dumpte, zeker nu je ziet hoe hij AZ omhooggetrokken heeft.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zaterdag 1 mei 2004 @ 14:19:02 #74
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_18809795
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Nou, Lobont, Arveladze, Winter en Witschge hebben ook zo gelachen met hem. En Sjakie.
En wat dacht je van Gronkjaer en Laudrup

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_18809870
Zet alle spelers die onder adriaanse naar ajax naast de spelers die onder koeman naar ajax zijn gekomen en je moet wel concluderen dat het aankoopbeleid van koeman waardeloos is ivm dat van adriaanse.
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
  zaterdag 1 mei 2004 @ 14:26:03 #76
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_18809915
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 13:34 schreef Harry_Sack het volgende:
Adriaanse is een wereldvent, hart op de tong en streng doch rechtvaardig. Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom Ajax hem zo makkelijk dumpte, zeker nu je ziet hoe hij AZ omhooggetrokken heeft.
Co heeft zich onmogelijk gemaakt bij Ajax met z'n omgang met bepaalde spelers. Door aan het begin van z''n eerste seizoen teveel ervaren spelers op een schandalige manier de deur te wijzen en verder te gaan op een veels te jonge ploeg. Dit resulteerde in een jaar waarin Ajax domweg kwaliteit tekort kwam en met evenveel punten als onder het jaar Wouters/Westerhoff op een 3e plaats eindigde. Ik meen mij te herrineren dat in dat jaar als totaalscore tegen ploegen als Vitesse, PSV en Feyenoord slechts 1 schamel puntje werd behaald.....

En wie herrinert zich allemaal niet de blamage van Co tegen Celtic thuis? Met alleen Cruz en Vd Vaart op het middenveld waarin we compleet werden overlopen?

Celtic, Witschge, Winter , Laudrup, Sjakie Wolffs, Lausanne Sports, Kopenhagen....allemaal dieptepunten onder Co-Fiasco.

Wél blij ben ik met z'n aankopen Galasek, Bergdolmo, Zlatan, Mido & Trabelsi.
Porcupine Tee - Normal
pi_18810208
Dat waren niet echt aankopen van Co natuurlijk, op Galásek en Bergdölmo na. De rest kwam gewoon via de scouting en van Beenhakker.

Co is gewoon mislukt bij Ajax. Hij is een prima coach voor een ploeg onder de top, daarboven komt hij tekort. Zoals je spelers hebt die niet verder moeten gaan dan pakweg AZ, is dat met coaches ook zo. Co is er zo één.

De lijst dieptepunten van StarGazer is veelzeggend en nog niet eens volledig. Zegt genoeg, lijkt me.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 1 mei 2004 @ 16:31:36 #78
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18811894
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 14:26 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Co heeft zich onmogelijk gemaakt bij Ajax met z'n omgang met bepaalde spelers. Door aan het begin van z''n eerste seizoen teveel ervaren spelers op een schandalige manier de deur te wijzen en verder te gaan op een veels te jonge ploeg. Dit resulteerde in een jaar waarin Ajax domweg kwaliteit tekort kwam en met evenveel punten als onder het jaar Wouters/Westerhoff op een 3e plaats eindigde. Ik meen mij te herrineren dat in dat jaar als totaalscore tegen ploegen als Vitesse, PSV en Feyenoord slechts 1 schamel puntje werd behaald.....

En wie herrinert zich allemaal niet de blamage van Co tegen Celtic thuis? Met alleen Cruz en Vd Vaart op het middenveld waarin we compleet werden overlopen?

Celtic, Witschge, Winter , Laudrup, Sjakie Wolffs, Lausanne Sports, Kopenhagen....allemaal dieptepunten onder Co-Fiasco.

Wél blij ben ik met z'n aankopen Galasek, Bergdolmo, Zlatan, Mido & Trabelsi.
De meningen daarover zijn verdeeld, een trainer is een trainer en heeft altijd het laatste woord, dat moet ook. Net zo goed als dat je maar een kapitein op een schip kan hebben. Achteraf lullen dat een fout een fout is, dat kan iedereen, dat maakt je niet bepaald tot een goed criticus.

Met Koeman heb je een vastgeroest kliekje van mensen die allemaal op elkaar lijken en die het allemaal ogenschijnlijk goed met elkaar kunnen vinden (op Cruijff zijn gemor na dan), dan heb ik toch liever iemand die het hart op de tong heeft, dan zo'n ja-knikker.

Je ziet nu hoe goed Co het bij AZ doet, de man heeft gewoon ondeschatte kwaliteiten.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:03:23 #79
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_18814664
Achteraf? dit had ik je ook vooraf al kunnen melden. Je ziet het al aan dit jaar...dit Ajax heeft nauwelijks een echt ervaren speler. En de spelers die destijds al voor een groot deel ajax moesten dragen , waren toen nóg een stuk jonger. Vind je het gek dan dat je een groot tekort aan kwaliteit hebt. Dat had ie van te voren wel FF mogen incalculeren. En dan laat ie halverwege het seizoen Gronkjaer ook nog zo makkelijk vertrekken. Sorry hoor, maar dan roep je het echt over jezelf af.

Maar nee Adriaanse dacht het wel met een jong en superonervaren elftal aan te kunnen. Liet bijvoorbeeld een Vd Meijde, die net van Twente terugkwam, 34 wedstrijden lang opdraven. Vind je het gek dat hij overbelast was na het eerste jaar.

Goed voor de subtop, niet goed genoeg voor de top. Is duidelijk genoeg gebleken. En meneer weet ook niet hoe hij met mensen moet omgaan. Brian Laudrup voelde zich niets voor niets geschoffeerd behandeld door de akela van Alkmaar en verklaarde voor de Deense pers nog nooit zo onbeleefd behandeld te zijn in z'n carriere. Maar jah, Co hield nou eenmaal niet van vedettes

Nee kzal nooit fan van die gast worden. Z'n domme keuzes qua trainer, tsja, dat is niet de reden. De manier waarop hij met bepaalde voetballers is omgegaan des te meer
Porcupine Tee - Normal
  maandag 3 mei 2004 @ 22:36:48 #80
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18868187
Co was net op rtl5 ik helaas het grootste stuk gemist, maar ik hoorde hem wel zeggen dat ie een aanbieding heeft van een grote club in het buitenland
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_18868235
Dat verhaal over die training waarin '56' centraal stond, is typisch Co. Geweldig die opdrachten, die een combinatie vormen van verstand, samenwerking en doelstelling Top trainer is het
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 mei 2004 @ 00:10:54 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_18870536
Ik heb me vanavond weer kostelijk vermaakt.

pi_18871114
Komt er een herhaling/online bekijk mogelijkheid?
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 mei 2004 @ 00:41:08 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_18871159
Is nu bezig op RTL-5.

dinsdag 4 mei 2004 @ 07:20:13 #85
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18873390
quote:
Op maandag 3 mei 2004 22:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat verhaal over die training waarin '56' centraal stond, is typisch Co. Geweldig die opdrachten, die een combinatie vormen van verstand, samenwerking en doelstelling Top trainer is het
Co's genialiteit gaat de gewone sterveling te boven!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:10:13 #86
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18877723
Die Co, wat een prachtvent
pi_18880185
quote:
Op maandag 3 mei 2004 22:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Co was net op rtl5 ik helaas het grootste stuk gemist, maar ik hoorde hem wel zeggen dat ie een aanbieding heeft van een grote club in het buitenland
Hij bedoelde natuurlijk gewoon een Arabische club, want hij sprak over heeeeeel veel geld.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:32:29 #88
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_18882172
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 07:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Co's genialiteit gaat de gewone sterveling te boven!
[afbeelding]
Ik speel liefst met risiCO

AZ moet hem maar koesteren het laatste jaar!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_18882225
Co zal wel opstappen, 3 wedstrijden voor het einde.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 9 juni 2004 @ 08:08:49 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19745489
En Co weer in het nieuws, hij zet de boel natuurlijk op scherp.

Toch consequent dat 'ie opstapt bij de CBV dan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 9 juni 2004 @ 08:18:49 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19745533
Aanvullend:

CBV-bestuur wil Adriaanse door het stof
8/6/2004 12:55

Het voltallige bestuur van de Coaches Betaald Voetbal meent dat Co Adriaanse zijn boekje te buiten is gegaan in het interview met Voetbal International. Met het 'in twijfel trekken van de kwaliteit van al zijn collega's en die van bondscoach Dick Advocaat in het bijzonder', heeft hij de gedragscode van de CBV geschonden, meent het bestuur.
Dat bestuur, bestaande uit voorzitter Foppe de Haan en de bestuursleden Leen Looyen, Ron Jans, Henk van Stee, Hennie Spijkerman, Sef Vergoossen en Mark Wotte, voelt zich verplicht maatregelen te nemen. Co Adriaanse moet van de CBV-coaches binnen een week schriftelijk dan wel telefonisch zijn excuses aanbieden aan de bondscoach.

Doet Adriaanse dat niet, dan voelt het CBV-bestuur zich genoodzaakt maatregelen te nemen. Over de aard van die maatregelen moet nog worden gesproken, maar voor de hand ligt dan een royement.

8/6/2004 14:33

Co Adriaanse heeft zijn lidmaatschap van de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) opgezegd. De coach van AZ weigert om zijn excuses te maken aan bondscoach Dick Advocaat voor zijn kritische uitspraken in een interview met Voetbal International en houdt de eer aan zichzelf.
Volgens het bestuur van de CBV trekt Adriaanse met zijn uitspraken 'de kwaliteit van al zijn collega's en die van bondscoach Dick Advocaat in het bijzonder in twijfel'. Alleen met een schriftelijk dan wel telefonisch excuus aan Advocaat zou Adriaanse aan maatregelen kunnen ontsnappen.

Maar daar voelt de Coach van het Jaar niets voor. 'Ik blijf achter mijn uitspraken staan. Als ik desgevraagd niet mijn mening kan geven en mijn vakbroeders daarover struikelen, moet ik mezelf sterk afvragen of ik wel bij een vakbond thuis hoor. Blijkbaar dus niet. Vandaar dat ik besloten heb per direct uit de CBV te stappen', aldus Adriaanse.

Kort: Zonder Advocaat worden we nooit Europees kampioen.

Aldus Co.

bron: www.vi.nl
pi_19745565
Ja, mooi van Co hoor!! Stelletje losers bij dat CBV!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juni 2004 @ 09:17:19 #93
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19746115
Goeie actie van Co.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_19746958
is dat stuk in de VI nog ergens online te bezichtigen?
pi_19747067
Terechte weigering, ik snap dat je als voetballer / trainer je collega's niet ongefundeerd afkraakt, maar er is niks mis met je mening geven. En mbt de zin "Volgens het bestuur van de CBV trekt Adriaanse met zijn uitspraken 'de kwaliteit van al zijn collega's en die van bondscoach Dick Advocaat in het bijzonder in twijfel': Advocaat trekt zelf zijn kwaliteit in twijfel.

Terechte weigering van de excuses dus, eindelijk eens iemand die gewoon zegt wat ie denkt
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_19747574
Goeie actie van Co.
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:10:08 #97
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19748415
Goh ik moet eens toegeven dat ik het een keer met Co eens ben
Porcupine Tee - Normal
pi_19749088
Inderdaad wat is dat voor bescherming zeg. Je mag toch wel zeggen wat je denkt over iemand.
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:07:24 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19755289
En nu heeft Dick Advocaat ook zijn lidmaatschap opgezegd omdat de CBV te laat op de 'aanval' van Adriaanse heeft gereageerd !

Heeft Advocaat op dit moment geen andere zorgen

Vind dit echt te kinderachtig en te gek voor woorden. Terughalen naar Nederland die knakker.

En stuur Co er maar heen.
pi_19755516
Dick wat laat je je toch weer kennen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_19757256
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:34 schreef zjroentje het volgende:
Goeie actie van Co.
pi_19757415
Co
pi_19758287
Co hadden ze in 1998 al moeten royeren.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 9 juni 2004 @ 18:12:03 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19760387
Die club moet zichzelf royeren.

Hiddink en Beenhakker zaten gisteravond met een schaapachtig gezicht een beetje toe te geven dat dit niet kan.

Geloofwaardig
  Trouwste user 2022 woensdag 9 juni 2004 @ 21:53:27 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_19766435
Moet je eens lezen wat Beenkakker in een Belgisch dagblad uitkraamt. Dat Nederland niks voorstelt en de spelers allemaal uit vorm zijn.

Dat mag wel.

Co voor president.

donderdag 10 juni 2004 @ 23:07:04 #106
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19798474
Co heeft gewoon gelijk, Advocaat is weer eens snel op zn teentjes getrapt (as usual )
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_21467158
Vriend Co weer lekker bezig na een kansloze nederlaag.

"We waren niet slecht. Het gaat om de intentie."
www.thuisuiteten.nl
pi_21467363
Gisteravond was ik even fan van Co, zelden zo makkelijk de punten cadeau gekregen

Co'tje bedankt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21467377
Dat hoort er altijd bij bij onze Co. Weet je wat, we gaan uit tegen PSV gewoon met Landzaat en Ramzi op het middenveld spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_21564300
heeft co ook nog fans
pi_21580685
AZ heeft wel goed gespeeld hé

vind het wel leuke interviews iig
pi_21609870
Hoewel Co vandaag van mijn NEC heeft gewonnen met niet al te mooi voetbal, blijft het de koning onder de coaches.
  maandag 20 september 2004 @ 13:03:30 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22079186
GELSENKIRCHEN - Schalke 04 wil Co Adriaanse aantrekken als opvolger van de ontslagen trainer Jupp Heynckes. De 57-jarige Amsterdammer gaf in een eerste reactie aan niet afkerig te staan tegen een overstap en betitelde Schalke als een uitdaging.

De Duitse club heeft daarop AZ benaderd met de vraag of de Alkmaarders bereid zijn Adriaanse tussentijds te laten gaan. Technisch directeur Martin van Geel heeft Schalke laten weten Adriaanse aan zijn contract tot medio 2006 te houden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22079219
Leuke uitspraak van Co gister over zogenaamde zaterdagavondvoetballers. Schuilt denk ik wel kleine kern van waarheid in.
pi_22079286
Domme zet van Schalke

Haal een echte coach binnen die realistisch voetbal predikt en niet iemand die durft te beweren dat bepaalde voetballers niet overdag kunnen voetballen. Die man kent echt geen zelfkritiek
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22084486
Zou Schalke echt zo vriendelijk zijn ons van Co te verlossen???
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 september 2004 @ 07:58:33 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22190515
quote:
Op maandag 20 september 2004 13:05 schreef gras het volgende:
Leuke uitspraak van Co gister over zogenaamde zaterdagavondvoetballers. Schuilt denk ik wel kleine kern van waarheid in.
Weet het wel zeker.
pi_22194925
Is een beetje onzin hoor. Dat was een geintje tussen Van Galen en Timmer en Co gaat dat gelijk weer wetenschappelijk maken en staven door Van Galen te wisselen na 43 minuten op zondagmiddag. Tja..
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:56:59 #119
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22195789
Weet ik nog zo niet, ik speel al 20 jaar basketball (ook hoofdklasse meerdere jaren) en persoonlijk, ik speelde ook veel liever in de avond.
pi_22195829
Tja, dat hangt ook van het duel af. Als pakweg een Ajacied speel ik liever 's avonds CL dan 's middags tegen Den Bosch, maar weer liever 's middags tegen Feyenoord dan 's avonds tegen TOP Oss voor de beker.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 september 2004 @ 16:01:10 #121
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22195877
Ik probeer het, echt.

Maar die laatste post ontgaat me even
pi_22196002
Wat snap je er niet aan?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 september 2004 @ 16:29:20 #123
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22196444
Eigenlijk alles.

Maar ok, we dwalen af
pi_22196474
Zo moeilijk is het nochtans niet.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 24 oktober 2004 @ 23:27:40 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_22854019
Hij was weer briljant bij studio voetbal. Haalde het beleid van Ajax heerlijk door de mangel en was weer ouderwets op dreef.

Hadden we maar zo'n coach momenteel

zondag 24 oktober 2004 @ 23:30:07 #126
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22854086
Co is met AZ wel weer in de top3
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22867459
Lekker met AZ in de top 3 laten dan.

Als ze straks 2 keer verliezen, doen de spelers het fout.

Als ze van Feyenoord winnen, heeft Co weer een tactische vondst gedaan.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:51:27 #128
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22913223
Co is gewoon de meest briljante persoon die er bestaat in voetballand. Hij heeft een enorm tactisch inzicht en weet als geen ander met spelers omgaan. Geef Co de vrije hand en je bent gegarandeerd van succes.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22917977
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Co is gewoon de meest briljante persoon die er bestaat in voetballand. Hij heeft een enorm tactisch inzicht en weet als geen ander met spelers omgaan. Geef Co de vrije hand en je bent gegarandeerd van succes.
Dat is natuurlijk in het geheel niet waar. En zijn tactisch inzicht is ook niet dusdanig sterk dat je van een briljante man kan spreken. Vaak pakken zijn wissels slecht uit.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:26:27 #130
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22978688
dan volg jij het voetbal niet! Ook vandaag was Co weer briljant bezig. Er is geen trainer in Nederland die een betere kwaliteit(aan spelersmateriaal)-prestatie verhouding heeft als Co Adriaanse. En dat ook nog altijd met aantrekkelijk voetbal. Ik snap de mensen die Co afzeiken echt niet.

Ook met een laag budget weet Co met een neus voor talent en vooral groepsbinding altijd weer een optimaal presterende en renderende spelersgroep bij elkaar te krijgen. Geen enkele trainer heeft in Nederland zo'n goede staat van dienst.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:31:23 #131
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22978793
.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_22978799
Nee, Guus Hiddink heeft een mindere erelijst....
www.thuisuiteten.nl
pi_22978901
Adriaanse kan vandaag van alles beweren, maar AZ wint 'regelmatig' omdat de Feyenoorders zich door de goede reeks superieur waanden vooraf. De zege werd dik als gevolg van de psychologische tegenslag. De rode kaarten zetten daar nog eens een streep onder.

Ik blijf fan van de aanpak van Co, maar hij moet niet naast zijn schoenen gaan lopen. Zoals bijvoorbeeld vorig weekend toen hij voor tv Ajax aan een oplossing hielp.
pi_22978912
Help dan mee met de Jihad tegen Co, zet hem terug op aarde!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:38:31 #135
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22978924
Wat bedoel je? Hiddink is bij lange na niet zo goed als Adriaanse, kijk je geen voetbal ofzo. Hiddink weet zelfs met het allerbeste spelersmateriaal nauwlijks te presteren. Kijk naar een paar dingen:

1: aantrekkelijk voetbal
2: het bouwen, bijelkaar zoeken van een team
3: het optimaal presteren van een spelersgroep
4: discipline en tactisch inzicht

op die 4 punten is Adriaanse iedereen de baas. Adriaanse heeft nooit een echte kans gehad bij een grote club omdat hij een carte blanche nodig heeft en maling heeft aan grote namen met poenerige ferrari's Ook die moeten namelijk straftraining doen als de auto scheef geparkeerd staat, of de afwas doen als het vertpercentage te hoog is.... dat kan botsen en dat is gebeurd bij ajax. Als het ajax bestuur slim was geweest hadden ze voor adriaanse gekozen ipv de witshge kliek en had ajax de championsleague gewonnen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22978969
Co heeft al precies 2 prijzen gewonnen. Hiddink heeft er 10. Kijk jij wel voetbal?

En Co zoekt nooit een team bij elkaar, die werkt alleen met jongens die hij al goed kent. En die discipline is dodelijk voor mondige spelers. Kadaverdiscipline.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:46:04 #137
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22979052
ik zei al je moet kijken in verhoudingen, maargoed jij wil blijkbaar niet lezen. Verder is discipline juist voor de over het paard getilde, volgevreten vedettes prima, want nu renderen ze vaak niet omdat ze zichzelf te goed vionden om een metertje extra te lopen. Co drillt dat er allemaal uit. Verder komt co elke keer weer met talenten op de proppen waar tevoren nooit iemand van gehoord had, dat was bij fc den haag zo, bij willemII, bij ajax en nu ook bij AZ.

De mix is altijd ideaal. Je ziet het ook bij ajax, koeman kon nog een tijd teren op het voorbereidend werk van Adriaanse, nu hij al een tijdje weg is zakt het weer in elkaar.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22979096
Welke talenten haalde Co bij Ajax en AZ dan voor het voetlicht?

En kijken in verhoudingen is natuurlijk deels onzin, want als Co echt zo goed was, had ie wel een topclub gehad. Er ontbreekt dus zat aan de beste man.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 31 oktober 2004 @ 17:55:28 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_22979273
Nee het ontbreekt aan lef bij de topclubs. Halen liever heilige pausjes in huis

pi_22979291
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hiddink is bij lange na niet zo goed als Adriaanse, kijk je geen voetbal ofzo.
Jezus.

Ik vind Adriaanse best een redelijke coach maar zeggen dat hij beter is dan Hiddink

Hiddink heeft met PSV de EC1 gewonnen, met Korea de wereld versteld doen staan op het WK2002, Oranje op een haar na wereldkampioen gemaakt in '98 en topclubs getraind als Valencia en Real Madrid.

Sorry, maar dan mag Co nog niet eens in de schaduw staan van Guus.
pi_22979458
Met Hiddink loopt geen speler weg. Met Co wel. Dat zijn de graadmeters. Als van Bommel in de winterstop naar het desperate Real vertrekt dat op zoek is naar balans op het middenvelld, stort PSV inelkaar en wordt Co kampioen.

Ik heb trouwens de persconferentie in E'hoven compleet kunnen meemaken, en daarin nam ie meteen de schuld opzichzelf i.p.v. te zondebokken naar zijn spelers, van die 5-1. Dat is niet iets van vorige week, Co heeft altijd zelfkritiek gehad.

Als er iemand momenteel zondebokt naar spelers zonder naar eigen fouten te kijken dan is het sukkeltje Koeman. Die zijn spelers liever nog verder de kak in trapt als het niet lekker gaat (Bayern). En dan vervolgens weer op een persconferentie erna moet toegeven dat dat niet zo slim was met dat hautaine saaie nietszeggende toontje van hem.
  zondag 31 oktober 2004 @ 18:08:23 #142
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22979530
Het lijkt wel of iedereen vergeten is at Co met en armlastige WillemII bijna kampioen werd een paar jaar geleden. Als het zo doorgaat gaat ie dat herhalen met AZ , of wordt ie straks misschien wel kampioen met een club waarvan het budget 10x zo laag is als dat van de top3. En dat nog meet mooi voetbal ook. Hij loopt met zijn speelstijl bewust het risico dat ie een keer met 5-0 op zn bek gaat, maar dat getuigt alleen maar vabn lef...

Iedereen loopt altijd te zeuren dat het voetbal niet om aan te zien is en dan het commentaar van de trainers dat het in het huidige voetbal nu eenmaal niet anders kan... Co bewijst al jaar in, jaar uit het tegendeel. Prachtig sprankelend voetbal, klinkende resultaten zonder dat er voor vele miljoenen aan spelers gekocht hoeft te worden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23000952
Die spelers die met Co weglopen zijn alleen de nobody's die dankzij Co twee leuke jaren beleven. De echte toppers walgen van Co. Hij kan nu eenmaal niet met mensen omgaan. Als Co zijn kunstjes zou flikken bij een bedrijf, werd ie aan alle kanten weggehoond.

En er zijn zat spelers die Hiddink geweldig vinden en vonden. Dus dat is ook onzin.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 november 2004 @ 17:17:05 #144
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23001190
Je kan niet ontkennen dat Co dingen doet die geen enkele andere trainer voor elkaar krijgt. Namelijk met een middelmatig club aan te top meedoen met sprankelend voetbal. En die volgevreten vedettes liggen liever op hun luie krent aan het strand dan dat ze een metertje extra lopen, het is gewoon bangheid om eens wat te moeten doen voor de centen.

Iedereen die met Co heeft gewerkt en voor het doel wilde werken is lovend over hem. En ook spelers die niet bepaald als de gemakkelijkste bekend staan , zoals Barry van Galen zijn weer helemaal opgebloeid onder Co.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23001205
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[KNIP]

Iedereen loopt altijd te zeuren dat het voetbal niet om aan te zien is en dan het commentaar van de trainers dat het in het huidige voetbal nu eenmaal niet anders kan... Co bewijst al jaar in, jaar uit het tegendeel. Prachtig sprankelend voetbal, klinkende resultaten zonder dat er voor vele miljoenen aan spelers gekocht hoeft te worden.
Dat schijnt zelfs een voorwaarde te zijn voor succes met Co. Bij Ajax heeft ie goed werk afgeleverd in de jeugdopleiding en bij Willem II werkte hij ook niet met 'echte' dure - potentieel over het paarde getilde - toppers. Die echte toppers hebben al dan niet terecht een eigen mening waarmee Co blijkbaar niet zo goed kan omgaan. Tenminste dat bleek die ene keer dat hij een topclub getraind heeft, maar iets zegt mij dat het recept Co ook in de toekomst bij een topclub niet zal werken.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_23001263
Natuurlijk werkt Co's aanpak niet in de top. En ook de media heeft ie dan altijd tegen, omdat Co structureel mensen tegen de haren in strijkt. Dat zal hem altijd opbreken, denk ik. Want hoe kan het anders dat anderen wegkomen met dingen waar Co voor aangepakt werd?

En nog iets: op de lange termijn heb je natuurlijk niks aan Co.
www.thuisuiteten.nl
pi_23001284
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je kan niet ontkennen dat Co dingen doet die geen enkele andere trainer voor elkaar krijgt. Namelijk met een middelmatig club aan te top meedoen met sprankelend voetbal. En die volgevreten vedettes liggen liever op hun luie krent aan het strand dan dat ze een metertje extra lopen, het is gewoon bangheid om eens wat te moeten doen voor de centen.

Iedereen die met Co heeft gewerkt en voor het doel wilde werken is lovend over hem. En ook spelers die niet bepaald als de gemakkelijkste bekend staan , zoals Barry van Galen zijn weer helemaal opgebloeid onder Co.
Dat is onzin. Aron Winter en Richard Witschge waren echt niet lui. Of neem Brian Laudrup. En Barry van Galen wilde juist gaan muiten dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 november 2004 @ 17:29:51 #148
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23001480
Richard Witschge is aardslui, Winter was al op zn retour en wilde op zn oude dag geen stapje extra meer doen omdat ie aan het afbouwen was. Zij hebben hun invloedrijke vriendjes gebruikt om Co op zeer lage wijze te dumpen.

Van Galen is dwars, maar juist door de psychologische prikkels van Co speelt hij wel de sterren van de hemel momenteel. Een bijzondere verdienste van Co bijvoorbeeld is dat van Galen momenteel nauwlijks meer rode kaarten krijgt terwijl hij in het verleden regelmatig zn clubs dupeerde hiermee (ook de enige reden dat van Galen nooit is ingelijfd bij een topvlub, want technisch is van Galen één van de allerbeste voetballers van ons land ooit, vergelijkbaar met Georghe Hagi en Johan Cruyff in hun beste jaren)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23001798
Nou, dat is wel erg overdreven, over Barry.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 4 november 2004 @ 21:36:59 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_23083498
Methodmich hoe heette die geweldige spits uit Zuid-Oost-Zambia van Auxerre ook alweer ?

pi_23083802
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:36 schreef tong80 het volgende:
Methodmich hoe heette die geweldige spits uit Zuid-Oost-Zambia van Auxerre ook alweer ?

pi_23084335
Laatste waarschuwing.

Ajax, leg deze meester van het aanvallende voetbal a.s.a.p. vast, voordat ie heel Europa wakker schudt met zijn sensationele AZ-voetbal, naar Madrid, Engeland of D'land vertrekt, en daar furore maakt.
  vrijdag 5 november 2004 @ 07:38:44 #153
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23090872
Co's kestboom speelde auxerre gisteren van de mat. Co had het tactisch weer goed voor elkaar.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 5 november 2004 @ 09:26:07 #154
92747 Mallnitz
Nooit geschoten...
pi_23091737
Het is nu wel duidelijk; de enige echte hollandse meester onder de coaches is toch wel Adriaanse. De wedstrijd van AZ tegen Auxerre was totaal vetbal in optima forma, waar menig hoofdstedelijke club nog een puntje aan kan zuigen.

Persoonlijk heb ik het altijd meer o[p met een degelijke 4-4-2, maar wat AZ laat zien is toch wel wonderschoon. Een standbeeld voor Co in Zeist derhalve, die als enige nederlandse coach de principes van Rinus Michels in ere houdt.
"It's better to remain silent and be thought a fool
than to speak and remove all doubt"
pi_23100913
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:36 schreef tong80 het volgende:

Geen idee. Ken wel de Zimbabwaan Benjani Mwaruwari.
www.thuisuiteten.nl
pi_23100919
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:05 schreef Haspel33 het volgende:
Laatste waarschuwing.

Ajax, leg deze meester van het aanvallende voetbal a.s.a.p. vast, voordat ie heel Europa wakker schudt met zijn sensationele AZ-voetbal, naar Madrid, Engeland of D'land vertrekt, en daar furore maakt.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:38:56 #157
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23102906
Co is de God onder de voetbalcoaches!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:42:11 #158
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23102967
Coning Co als personal coach en heropvoeder van mich
pi_23103095
Welke coach heeft behoefte aan mondige spelers ???
Voetballers moeten doen waar ze voor betaald worden.
Als iedere speler zijn mondelinge inbreng zou mogen hebben, wie heeft er dan nog een coach nodig ????
quote:
[. En die discipline is dodelijk voor mondige spelers. Kadaverdiscipline.
pi_23103110
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Co is de God onder de voetbalcoaches!
[afbeelding]
*eens is
pi_23103540
Het wordt steeds belachelijker hier... Waar waren al deze "fans" toen Co Ajax naar de kloten hielp?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:15:08 #162
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23103599
Co was met ajax juist op de goede weg. Een weg waar Koeman daarna nog een tijd op heeft kunnen teren. Met Co aan het roer bij ajax was de champions league al binnen geweest.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:15:55 #163
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23103611
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Het wordt steeds belachelijker hier... Waar waren al deze "fans" toen Co Ajax naar de kloten hielp?
Wees blij dat ze er nu zijn terwijl Coeman Ajax naar de kloten helpt
pi_23103680
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Co was met ajax juist op de goede weg. Een weg waar Koeman daarna nog een tijd op heeft kunnen teren. Met Co aan het roer bij ajax was de champions league al binnen geweest.
Ja hoor jongen... Droom maar lekker verder. Ongelooflijk zeg.

En popo, nu is het een beetje nep hoor, vind ik.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 november 2004 @ 19:21:33 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_23103725
quote:
Ik heb altijd in deze geniale man geloofd.

vrijdag 5 november 2004 @ 19:24:32 #166
80382 manny
30 is best veel
pi_23103794
quote:
Hoho, mislukkingen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Hij heeft gewoon heel goed zijn gelijk gehaald en laat zien dattie met deze club EN met aanvallend voetbal succes kan halen. Dus hulde voor Co. Wat ie eventueel bij Ajax nog had kunnen waarmaken als.... dat zullen we nooit weten, maar dat doet niets af aan zijn succes van nu.

dus voor Adriaanse. Wat een held

__ eerlijkheids halve meld ik dan wel meteen dat ik em ook verfoeid heb bij Ajax, dus ik zal een scorebord-supporter zijn__
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23103849
Wel een eerlijke dan.

De vraag is hoeveel held je bent als je alleen met subtoppers kan presteren. In retrospectief is Foppe de Haan dan zelfs een bonusheld.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:28:11 #168
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23103875
verder is het geen incident, want ook bij FC den Haag en Willem II werden, met sprankelend voetbal, klinkende resultaten neergezet.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:29:55 #169
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23103919
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:

In retrospectief is Foppe de Haan dan zelfs een bonusheld.
Klopt, maar tong zal dat weerleggen

En neen, niks nep aan, gewoon bewondering hoe je een Franse topclub van de mat speelt
pi_23103939
Ja, promotie met Den Haag. Kon Rinus Israël ook. En waar zijn die Willem II jongens nu dan? Hoe verging het ze toen ze weer zelf moesten denken ipv machinaal Co-voetbal te spelen? Joonas Kolkka? Adil Ramzi? Reinder Hendriks? Jatto Ceesay? Henry van der Vegt?

Allen gingen zonder Co door het ijs.
www.thuisuiteten.nl
pi_23103959
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:29 schreef popolon het volgende:

[..]

Klopt, maar tong zal dat weerleggen

En neen, niks nep aan, gewoon bewondering hoe je een Franse topclub van de mat speelt
Met dank aan Huysegems en een "shocking lack of inspiration" van Auxerre, dat dan wel.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 november 2004 @ 19:31:57 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_23103964
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:

Dat bewijst weer zijn grootsheid.

pi_23104020
Nee hoor, want dat bewijst dat Co geen spelers beter maakt.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 november 2004 @ 19:36:42 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_23104074
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, want dat bewijst dat Co geen spelers beter maakt.
Nee, dat ie het optimale rendement uit z'n spelers haalt.

pi_23104149
Bij subtoppertjes ja, bij Ajax duidelijk niet.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:42:27 #176
50936 The_Hives
pi_23104186
dat doet koeman ook niet, en die moet wel van jou blijven.
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 november 2004 @ 19:42:58 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_23104196
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Bij subtoppertjes ja, bij Ajax duidelijk niet.
Ja dat kan je na drie maanden Ajax concluderen.

pi_23104208
Koeman heeft wel degelijk spelers beter gemaakt, alleen dit seizoen gaan ze nog even niet vooruit. De vraag is of dat aan de coach ligt of dat die spelers minder goed zijn dan gedacht werd. In sommige gevallen vrees ik het laatste.
www.thuisuiteten.nl
pi_23104223
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja dat kan je na drie maanden Ajax concluderen.

Ga je Co-feiten eens checken, als zelfverklaard Co-kenner voor het leven.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:51:45 #180
50936 The_Hives
pi_23104409
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
Koeman heeft wel degelijk spelers beter gemaakt, alleen dit seizoen gaan ze nog even niet vooruit. De vraag is of dat aan de coach ligt of dat die spelers minder goed zijn dan gedacht werd. In sommige gevallen vrees ik het laatste.
combi tussen spelers en coach denk ik . Weinig overwicht op de groep en geen zelfkritische spelers.

Vooral Koeman is het natuurlijk aan te rekenen dat hij het heeft laten ontsporen.
Fok! Federatie
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:04:48 #181
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23104709
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ja, promotie met Den Haag. Kon Rinus Israël ook. En waar zijn die Willem II jongens nu dan? Hoe verging het ze toen ze weer zelf moesten denken ipv machinaal Co-voetbal te spelen? Joonas Kolkka? Adil Ramzi? Reinder Hendriks? Jatto Ceesay? Henry van der Vegt?

hier een leuk tukje over Co:
quote:
De Nederlandse clubs weten namelijk wat voor coach ze met Adriaanse in huis halen, een bewonderaar van Van Gaal met autoritaire trekken. Vraag het de al snel ontslagen koffiedame bij Willem II of de spelers, die dit seizoen na een verloren oefenwedstrijd voor straf 26 kilometer naar Tilburg moesten lopen. Ze deden het ook nog en iedereen sprak er schande van. Toch is Adriaanse even rechtlijnig als consequent. ,,Ik moet om vijf uur met de spelersbus mee naar Tilburg, anders moet ik mezelf een boete geven'', zei Adriaanse. Hij verliet de Arena om kwart over vijf.

[ Bericht 38% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-11-2004 20:14:35 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23104773
Beantwoord nou het tweede deel van de vraag eens. Jij draait daar altijd om heen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:16:55 #183
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23105038
waar draai ik om heen? Co is een coach die geweldige collectieven kan bouwen met spelers die het alleen soms niet redden, dat is alleen maar erg goed van Adriaanse. Verder hebben veel spelers best furore gemaakt, denk aan Cor Lems, Harry vd laan, Jonas kolkka, Adil Ramzi.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23105073
Ja, Kolkka en Ramzi dus niet.... En Harry was de eerste divisie spits bij uitstek. Dat bedoel ik dus. Zonder Co kunnen ze weinig meer, omdat ze door Co volledig gebrainwashed zijn.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 november 2004 @ 21:23:07 #185
73895 RjD2
Hiphop is what you make of it
pi_23106783
En dan wel zo gebrainwashd dat ze sterren van de hemel spelen
en dat is een negatieve opmerking van jou?
ga toch weg, jij vindt gewoon een obsessie in het altijd anders vinden dan de rest

nerd
6. Memory Lane "I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block"
pi_23108264

MM, vergeet dan ook Galasek, Hyypia, Landzaat en Bombarda niet. Die zijn toch nog wel redelijk terecht gekomen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23108808
quote:
en wat was daar slecht aan?
pi_23117152
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 21:23 schreef RjD2 het volgende:
En dan wel zo gebrainwashd dat ze sterren van de hemel spelen
en dat is een negatieve opmerking van jou?
ga toch weg, jij vindt gewoon een obsessie in het altijd anders vinden dan de rest

nerd

Beetje domme opmerking, misschien moet je eens vaker het VBL forum bezoeken. Ik weiger mee te doen in de overdreven en onterechte ophemeling van Co Adriaanse en er is nog niemand die overtuigende argumenten heeft aangedragen voor mijn opmerkingen over Co. Dus ik denk dat je hier de plank een beetje misslaat.
www.thuisuiteten.nl
pi_23117164
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 22:13 schreef Suijk het volgende:

MM, vergeet dan ook Galasek, Hyypia, Landzaat en Bombarda niet. Die zijn toch nog wel redelijk terecht gekomen.
Galásek en Hyypiä zijn de enige twee ja.

Landzaat zakte ver weg en komt nu pas weer een beetje op, aan het handje van Co.

En Bombarda, kom op.. Die was vaste wissel bij Feyenoord en nu bij Tenerife.
www.thuisuiteten.nl
pi_23117443
Ik bedoelde meer dat die spelers zich ook wel hebben bewezen zonder Co.

En is het niet juist een kwaliteit om dus met matige spelers zulke prestaties te bereiken?

Ik walg ook van de arrogantie van Co af en toe en vind het ongepast als hij loopt te zeiken op Ajax, maar hier heb ik toch wel respect voor.
Klik dan als je durft
pi_23117485
Dat zijn 2 spelers op een totaal van in de 50.

En met matige spelers prestaties bereiken is fijn, maar het is ook leuk als je die spelers ook daadwerkelijk beter maakt. Een beetje zoals Martin Jol deed bij RKC.
www.thuisuiteten.nl
pi_23117711
Tja, maar dan zou je zo bijna alle trainers kunnen verketteren. Zijn belang ligt bij het team en de club en minder bij de spelers individueel, dat klopt. Maar hij roeit met de riemen die hij heeft en doet dat nu behoorlijk goed. Met ego's en vedettes omgaan kan hij (nog?) niet, dat heeft ie bij Ajax bewezen, maar ook Co kan veranderen. Ik geef hem toch wel wat krediet voor wat hij nu presteert.
Klik dan als je durft
pi_23117769
Krediet zeker, dat mag ook. Maar ik vind die verheerlijking van Co als "voetbalmessias" zwaar overdreven. Zeker als je bekijkt hoe kritisch andere coaches bekeken worden. Iedereen trapt in de praatjes van Co, lijkt wel. Hij is slim en zorgt er altijd voor dat hij of buiten schot blijft of de lof krijgt toegezwaaid.
www.thuisuiteten.nl
pi_23117793
Daar ben ik het wel mee eens, als AZ wint, zijn de media zijn beste vrienden. Na het ontslag bij Ajax heeft hij zich een jaar lang opgesloten.
Klik dan als je durft
  zaterdag 6 november 2004 @ 12:33:07 #195
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23117832
Co kan toch iet wat al die andere coaches niet kunnen. Namelijk met een relatief klein budget een team bouwen en dan optimaal laten presteren met ook nog eens mooi voetbal.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23117846
In hoeverre "bouwt" Co dan? De meeste spelers waren er al. Maar goed, leg dat uit aan een fundamentalist van de Al Adriaanse-tak.
www.thuisuiteten.nl
pi_23117924
Met al die individuen is toch een team gebouwd. Misschien bedoelt hij dit?
That's all folks!
  zaterdag 6 november 2004 @ 12:55:37 #198
73895 RjD2
pi_23118276
Ik walg ook van de persoon Co Adriaanse
maar hoe hij zo'n team opzet dat voor zijn komst 8 x op rij had verloren, en dat na 1 of 2 wedstrijden al zo speelt dat ze 5 plaatsen stijgen op de ranglijst. En dat hij dit door kan zetten, was d e3e plaats vorig jaar nog moeilijk om te halen, is op dit moment de 3e plek het minste.
AZ speelt prachtig en dat moet ook MM maar eens toegeven, ondanks dat Co daar aan het roer staat
pi_23123626
Ik zeg helemaal nergens dat AZ niet mooi voetbalt. Maar als je kritiek levert op Co, wordt dat er blijkbaar automatisch bijgedacht?
www.thuisuiteten.nl
pi_23124585
Proest. Nogal zielige krampachtige pogingen om Co onderuit te schoffelen op basis van achterhaalde ouwe koeien. Geef eens goed argument. Je moet wel heel erg simpelminded jaloers zijn als je nog niet ziet dat Co na zijn onterechte ontslag gewoon in Alkmaar Ajax v2.0 heeft opgebouwd met een voetbalstijl dat m.u.v. Barca nergens te zien, en daarbij ook spelers enorm vooruit helpt. Geen spelers beter gemaakt? Vraag dat de AZ spelers zelf maar i.p.v. hier wat uit je duim te zuigen, lees hun interviews wat ze zeggen over Co.

Elke trainer in NL roept dat ie dominant aanvallend voetbal nastreeft. In Amsterdam, Rotterdam, Heerenveen, Utrecht, Kerkrade proberen ze het allemaal met wisselend succes, en gaan ze standaard europees ten onder (of vallen ze zwaar tegen) omdat er juist net te weinig voetbal inzit om zo aanvallend het verschil te maken. Maar er is er maar 1 die het waarmaakt en zo veel voetbal, combinatievermogen en automatismen erin gepompt heeft dat het ook Europees lukt, en dat is Co met zijn AZ.

Glasgow is het volgende slachtoffer van deze super-geoliede machine. Kennelijk heb je voor dit type voetbal een Co-Fuhrer en methodiek nodig hebt, want de Generaal was van hetzelfde slag en was net als van Gaal een of de weinige met identiek voetbal en succes. Dat keiharde en lichtelijke hautaine boeit dus allemaal 0,0 als het resultaat oplevert.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haspel33 op 06-11-2004 18:32:11 ]
pi_23124641
Dit gaat ook wel wat te ver. Co staat niet eerste in de Nederlandse competitie en AZ vergelijken met Barcelona lijkt me wat onterecht.
Desalniettemin vind ik het wel knap.
Klik dan als je durft
pi_23124715
Ik heb over het type voetbal, niet over ranglijstpositie. Barca speelt ongeveer dezelfde stijl van achteruit en het middenevld, maar met veel betere individuele klasse.
pi_23126152
Jou neem ik al sinds je De Ridder-verhaal niet echt serieus meer en ook jij leest dus helemaal niet goed wat ik schrijf. En die AZ-spelers zeggen nu dat Co ze beter maakt, maar als ze straks zonder Co zijn, blijkt dat wel mee te vallen. Want ook jij kunt dus geen lijstje neerzetten met spelers die door Co beter zijn geworden en na Co goed bleven, op Galásek en Ramzi na.

En je bent dus blijkbaar ook geen echte Ajax-fan, anders wist je wel hoe Co destijds mensen in en rond de club heeft beschadigd. Genoeg om hem in ieder geval kritisch blijven te benaderen en al helemaal niet om hier te gaan roepen dat hij terug moet naar Ajax.

En over Co's verhalen en opstelling in de pers hoor ik je logischerwijs ook niet.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 november 2004 @ 19:32:44 #204
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23126636
hoi mich

Vind jij Co ook zo leuk?
pi_23126789
Ik vind Co net zo leuk als jij Bush leuk vindt!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 november 2004 @ 19:41:24 #206
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23126853
4 more years, for Co.
pi_23127810
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Jou neem ik al sinds je De Ridder-verhaal niet echt serieus meer en ook jij leest dus helemaal niet goed wat ik schrijf. En die AZ-spelers zeggen nu dat Co ze beter maakt, maar als ze straks zonder Co zijn, blijkt dat wel mee te vallen. Want ook jij kunt dus geen lijstje neerzetten met spelers die door Co beter zijn geworden en na Co goed bleven, op Galásek en Ramzi na.

En je bent dus blijkbaar ook geen echte Ajax-fan, anders wist je wel hoe Co destijds mensen in en rond de club heeft beschadigd. Genoeg om hem in ieder geval kritisch blijven te benaderen en al helemaal niet om hier te gaan roepen dat hij terug moet naar Ajax.

En over Co's verhalen en opstelling in de pers hoor ik je logischerwijs ook niet.
Dus voor jou moet een coach persee een speler goed maken en maakt het helemaal niet uit dat hij van niet geweldige spelers een top team maakt? Sommige spelers worden soms niet beter dan bagger maar ja je spreekt je zelf ook tegen. In deze post zeg je nog dat Ramzi goed is onder Co maar in een andere zeg je het tegenovergestelde
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:20:17 #208
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23127865
mich kan even niet reageren want hij moest met z'n vriendin mee !!

morgen meer.
pi_23127866
Co heeft dit jaar het soort Europees voetbal voor het uitkiezen
pi_23127922
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Jou neem ik al sinds je De Ridder-verhaal niet echt serieus meer en ook jij leest dus helemaal niet goed wat ik schrijf.
Whehe. Eerst verzinnen dat De Ridder in de jeugd altijd rechtshalf was, dan ook nog een quote van Foppe totaal omdraaien om je gelijk te halen dat ie geen rechtsbuiten is terwijl Foppe juist van wel zegt, en dan hier nog met droge ogen komen beweren dat je anderen niet serieus neemt? Jij creert je eigen fantasiewereld van onwaarheden.
quote:
En die AZ-spelers zeggen nu dat Co ze beter maakt, maar als ze straks zonder Co zijn, blijkt dat wel mee te vallen. Want ook jij kunt dus geen lijstje neerzetten met spelers die door Co beter zijn geworden en na Co goed bleven, op Galásek en Ramzi na.
Ik vind dat je er een vreemde manier van redeneren erop nahoudt wat dit aangaat. Want het pleit toch juist voor Co dat een hele hoop spelers wegzakken na het wegvallen van hem. Waar men zich onder Co in het hecht collectief kan optrekken qua niveau, valt men bij het aangewezen zijn op individuele klasse logischerwijs terug. Juist dat is een bewijs dat het teamcollectief de individuele klasse kan doen stijgen. AZ is daar wederom living proof van. Net zoals een gebrek aan cohesie en positiespel het niveau van spelers dramatisch kan doen lijken vallen. Zoals bij Ajax nu, waar zogenaamd ineens nietmand er meer iets van bakt en kwaliteit heeft. Gek toch dat geen enkele speler die met hem te maken had of trainer die na hem kwam klaagt over gebrainwashte spelers (Wotte was erg tevreden over datgene wat hem in de schoot werd geworpen) maar ene MM van Fok dit blijft volhouden.
quote:
Mensen beschadigt zoals zichzelf overschattende overbodige R. Witschge's en vergane glorie zoals Winter bedoel je? Er stond gewoon meer kwaliteit en talent klaar voor deze krachten. Persoonlijk vind ik juist dat jij geen Ajax-fan bent als je nu nog achter de heilloze missie van Koeman staat, met een naieve hoop dat het nog goedkomt tussen hem en Ajax. Al diegene die pleiten voor aanblijven van deze uitgeknepen citroen zijn medeverantwoordleijk voor de ondergang van Ajax, of de instandhouding van de malaise.
quote:
Hij is prettig bluffend-arrogant. Prettiger dan Louis. Ik heb geen enkele moeite daarmee als ie dat kan staven met resultaat. Co is destijds bij Ajax door de '5e collonne' kapotgemaakt, en kwam toen op allerlei terrein steun tekort vanuit alle geledingen binnen Ajax die meenden het beter te weten. Conservatieve mislukte figuren die achter zijn rug om bezig waren met het onmogelijk maken van zijn plannen. Cruyff hoort daar ook bij, die ook nooit een compliment uit zijn strot kreeg over van Gaals Ajax van de jaren 90. Nog zo eentje die een ander het succes niet gunt. In Co's strijd tegen de vedettes en allerlei leken had ie i.p.v. gehoond zwaar ondersteund moeten worden van bovenaf. Waarom hebben die vedettes ook na Adriaanse er niks van gebakken? Zag ie het dan toch goed.

Het enige wat jij voortdurend doet is Celtic aanhalen, en zijn persoptreden van toendertijd hekelen. Maar ook Co heeft als trainer daarvan veel geleerd zoals elke talentvolle voetballer ook groeit van een crisis. Hij is nog steeds een eigenwijze betweter, maar wel een symphatieke. En i.t.t. de verketterde Louis maakt ie niet de fout er een zwarte lijst erop na te houden van allerlei voetbal-media waar ie zich niet laat zien, hij gaat juist de confrontatie aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haspel33 op 06-11-2004 20:33:37 ]
pi_23137777
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:23 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Whehe. Eerst verzinnen dat De Ridder in de jeugd altijd rechtshalf was, dan ook nog een quote van Foppe totaal omdraaien om je gelijk te halen dat ie geen rechtsbuiten is terwijl Foppe juist van wel zegt, en dan hier nog met droge ogen komen beweren dat je anderen niet serieus neemt? Jij creert je eigen fantasiewereld van onwaarheden.
[..]
Jij leest dus niet goed. Ik heb altijd gezegd dat De Ridder een 10 was en dat was hij in de jeugd ook. Van de week ook nog in VI. "Vitesse volgt De Ridder, van origine een nummer 10, maar bij Ajax gebruikt als multifunctionele aanvaller." Dat heb ik dus altijd beweerd. De Ridder speelde in de jeugd altijd als 10, soms als 6 en is pas in het tweede incidenteel als 7 gebruikt. Maar ja, jij leest wat je wilt lezen.
quote:
Ik vind dat je er een vreemde manier van redeneren erop nahoudt wat dit aangaat. Want het pleit toch juist voor Co dat een hele hoop spelers wegzakken na het wegvallen van hem. Waar men zich onder Co in het hecht collectief kan optrekken qua niveau, valt men bij het aangewezen zijn op individuele klasse logischerwijs terug. Juist dat is een bewijs dat het teamcollectief de individuele klasse kan doen stijgen. AZ is daar wederom living proof van. Net zoals een gebrek aan cohesie en positiespel het niveau van spelers dramatisch kan doen lijken vallen. Zoals bij Ajax nu, waar zogenaamd ineens nietmand er meer iets van bakt en kwaliteit heeft. Gek toch dat geen enkele speler die met hem te maken had of trainer die na hem kwam klaagt over gebrainwashte spelers (Wotte was erg tevreden over datgene wat hem in de schoot werd geworpen) maar ene MM van Fok dit blijft volhouden.
[..]
Hoe zou het komen dat niemand over Co klaagt? Juist, hij werkt alleen met monddode spelers of maakt ze monddood. En ja, Reinder Hendriks zal achteraf niet zeggen dat Co slecht voor hem was, maar voor zijn loopbaan heeft hij verder ook weinig aan Co gehad. En je moet toch maar eens bij Ajax-spelers gaan vragen wat ze van Co vonden... De meesten konden hem na een tijd wel schieten, juist omdat ze nooit eens in vrijheid iets mochten ondernemen.
quote:
Mensen beschadigt zoals zichzelf overschattende overbodige R. Witschge's en vergane glorie zoals Winter bedoel je? Er stond gewoon meer kwaliteit en talent klaar voor deze krachten. Persoonlijk vind ik juist dat jij geen Ajax-fan bent als je nu nog achter de heilloze missie van Koeman staat, met een naieve hoop dat het nog goedkomt tussen hem en Ajax. Al diegene die pleiten voor aanblijven van deze uitgeknepen citroen zijn medeverantwoordleijk voor de ondergang van Ajax, of de instandhouding van de malaise.
[..]
Witschge, die een seizoen later in de Champions League meerdere malen tot de besten van het veld hoorde ja. Winter was misschien geen basisspeler meer, maar moet je hem dan schofferen? Brian Laudrup, ook gesloopt door Co. Medewerkers zoals Sjakie Wolffs, al jaren een boegbeeld van Ajax. Mocht er niet meer bij zijn van Co. Ajax-iconen zoals Van Basten (paard en ruiter) en Rijkaard (beunhaas).
quote:
Hij is prettig bluffend-arrogant. Prettiger dan Louis. Ik heb geen enkele moeite daarmee als ie dat kan staven met resultaat. Co is destijds bij Ajax door de '5e collonne' kapotgemaakt, en kwam toen op allerlei terrein steun tekort vanuit alle geledingen binnen Ajax die meenden het beter te weten. Conservatieve mislukte figuren die achter zijn rug om bezig waren met het onmogelijk maken van zijn plannen. Cruyff hoort daar ook bij, die ook nooit een compliment uit zijn strot kreeg over van Gaals Ajax van de jaren 90. Nog zo eentje die een ander het succes niet gunt. In Co's strijd tegen de vedettes en allerlei leken had ie i.p.v. gehoond zwaar ondersteund moeten worden van bovenaf. Waarom hebben die vedettes ook na Adriaanse er niks van gebakken? Zag ie het dan toch goed.

Het enige wat jij voortdurend doet is Celtic aanhalen, en zijn persoptreden van toendertijd hekelen. Maar ook Co heeft als trainer daarvan veel geleerd zoals elke talentvolle voetballer ook groeit van een crisis. Hij is nog steeds een eigenwijze betweter, maar wel een symphatieke. En i.t.t. de verketterde Louis maakt ie niet de fout er een zwarte lijst erop na te houden van allerlei voetbal-media waar ie zich niet laat zien, hij gaat juist de confrontatie aan.
Ik haal Celtic als voorbeeld aan. Het trieste voorbeeld van de halsstarrigheid van Co. Twee weken na dit drama won hij in Glasgow met een realistisch systeem. Vervolgens won hij ook zo in De Kuip. Maar in plaats van gewoon eens aan winnen te denken, moest Co zijn visie weer heilig verklaren en liep Ajax tegen kansloze en naïeve thuisnederlagen tegen NAC en PSV op. Co liet Ajax de EC uitvliegen tegen Lausanne Sports en FC Kopenhagen, omdat hij weigert concessies te doen.

En ik bedoel vooral zijn gedrag in de media. Ook bij AZ. Als ze winnen heeft Co weer iets fantastisch gevonden of gedaan. Als ze verliezen zijn de verdedigers dom. "Ze moeten maar op korfbal". "Fortes Rodriquez was vandaag niet goed tegen N'Kufo". Lekkere coach ben je dan. Maar die spelers durven niets te doen.

Maar ja, je moet het wel willen zien en dat wil jij toch niet, vrees ik. Dat is het ergste niet eens. Het vreemde vind ik mensen die nu ineens alles geweldig vinden wat Co doet, maar die je nooit hoorde als hij faalde. Beetje kortzichtig de heersende orde volgen en dat vind ik jammer. Dat tegenwicht wil ik dan ook geven en daarbij chargeer ik heus wel wat, maar dat is blijkbaar nodig.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 7 november 2004 @ 15:21:38 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_23141999
Co heeft vandaag zijn grootsheid weer bewezen.

zondag 7 november 2004 @ 16:37:02 #213
80382 manny
30 is best veel
pi_23143719
quote:
Op zondag 7 november 2004 15:21 schreef tong80 het volgende:
Co heeft vandaag zijn grootsheid weer bewezen.

niet stoken tong...
pi_23143980
Van tong kan ik het wel hebben, want die meent er niks van.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 november 2004 @ 16:50:49 #215
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23143994
quote:
Op zondag 7 november 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
Van tong kan ik het wel hebben, want die meent er niks van.
pi_23144127
En van jou ook Popolon, no worries!
www.thuisuiteten.nl
pi_23144359
Co wordt met de week genialer
  zondag 7 november 2004 @ 19:39:22 #218
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23147511
Ik hoop dat Co met AZ kampioen wordt en de uefa cup wint, dan worden die azijnzeikers in dit topic tenminste eens de mond gesnoerd..

Co is gewoon geniaal!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23147632
Hoe die keek na afloop van de persconferentie
  Trouwste user 2022 zondag 7 november 2004 @ 19:45:26 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_23147660
geweldige persconferentie.

zondag 7 november 2004 @ 19:53:18 #221
73895 RjD2
pi_23147842
“U hebt een echt zaalvoetbaldoelpunt gezien en u hebt de snelste counter ooit gezien. Via Timmer, Landzaat kwam De Cler oog in oog met Ponk. En u bent live getuige geweest van een uniek record; drie invallers die bijna allemaal scoorden. Nelisse, Lindenbergh en Elkhattabi bijna! Ach ja, zo hebben we nog een doelstelling om te halen.”
  Trouwste user 2022 zondag 7 november 2004 @ 19:55:45 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_23147909
'Gelukkig scoorde Ali niet zo hebben we nog iets om naar uit te zien.'

zondag 7 november 2004 @ 19:59:14 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23148033
Was inderdaad weer des Co's die persconferentie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 7 november 2004 @ 20:01:08 #224
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23148096
Haha, Adriaanse weer geweldig op de persconferentie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 november 2004 @ 20:02:13 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23148124
hopelijk vanavond bij SV meer van die persconferentie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 7 november 2004 @ 21:16:56 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23150282
Smullen weer, wat een held

"Dames en heren, u heeft gezien ..."

pi_23150686
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:45 schreef tong80 het volgende:
geweldige persconferentie.

zondag 7 november 2004 @ 21:54:46 #228
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_23151504
Die persconferentie

Co was weer lekker op dreef
...drop it like it's hot...
pi_23154299
Ze zijn in Alkmaar denk ik erg blij met zo'n mediagenie Vraag me af hoelang het nog gaat duren voordat Co de credits krijgt die hij verdient onder de azijnpisjournalisten.
pi_23171939
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Co nog met beide benen op de grond staat. Kom op zeg, die persconferentie.... Maar ja, je mag het niet zeggen he.
www.thuisuiteten.nl
pi_23172095
quote:
Op maandag 8 november 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Co nog met beide benen op de grond staat. Kom op zeg, die persconferentie.... Maar ja, je mag het niet zeggen he.
Spelen met de pers. Zo krijg je weinig moeilijke vragen.
pi_23173455
quote:

Die man brengt de waarheid altijd in een originele, humoristische verpakking.
pi_23173889
quote:
Ik ben een Adriaanse-adept, maar ik moet je gelijk geven.
Die persconferentie was een beetje té.
pi_23174699
quote:
Op zondag 7 november 2004 11:43 schreef methodmich het volgende:

Jij leest dus niet goed. Ik heb altijd gezegd dat De Ridder een 10 was en dat was hij in de jeugd ook. Van de week ook nog in VI. "Vitesse volgt De Ridder, van origine een nummer 10, maar bij Ajax gebruikt als multifunctionele aanvaller." Dat heb ik dus altijd beweerd. De Ridder speelde in de jeugd altijd als 10, soms als 6 en is pas in het tweede incidenteel als 7 gebruikt. Maar ja, jij leest wat je wilt lezen.
Sja, en jij gelooft wat je wil geloven. Nogmaals, maak eens een rondje langs de Ajax jeugdtrainers en vraag op welke positie dR speelde. Of vraag het hemzelf op de training van het tweede of eerste. Altijd op 7 en 10 gespeeld, en niet puur als 10 en incidenteel als 7. Dat is dus niet pas in het tweede begonnen.
quote:
Hoe zou het komen dat niemand over Co klaagt? Juist, hij werkt alleen met monddode spelers of maakt ze monddood. En ja, Reinder Hendriks zal achteraf niet zeggen dat Co slecht voor hem was, maar voor zijn loopbaan heeft hij verder ook weinig aan Co gehad. En je moet toch maar eens bij Ajax-spelers gaan vragen wat ze van Co vonden... De meesten konden hem na een tijd wel schieten, juist omdat ze nooit eens in vrijheid iets mochten ondernemen.
Vreemd dat alleen een enkele looser die buiten de boot viel omdat hij niet pastte in Co's voetbalvisie op hem afgeeft, en die in schril contrast staat met al diegene die met hem weglopen. Maar weet je wat, als hij zo stuitend bezig was zal daar vast genoeg interviewmateriaal van te bezichtigen zijn (ik heb het als intensieve voetbalmagazine lezer niet opgemerkt), dus geef mij eens het grote lijstje Ajax-spelers en daarbij de quotes die hem afserveren. Dan ben je zo klaar. Daarentegen kun je al rondlezend in de 'archieven' wel behoorlijk wat spelersopinie's traceren die onder veel trainers gewerkt hebben, en hem dan steevast uitkiezen als de topper.
quote:
Witschge, die een seizoen later in de Champions League meerdere malen tot de besten van het veld hoorde ja. Winter was misschien geen basisspeler meer, maar moet je hem dan schofferen? Brian Laudrup, ook gesloopt door Co. Medewerkers zoals Sjakie Wolffs, al jaren een boegbeeld van Ajax. Mocht er niet meer bij zijn van Co. Ajax-iconen zoals Van Basten (paard en ruiter) en Rijkaard (beunhaas).
3 maal niet (helemaal) passend in Co's visie. Ze konden nog genoeg van waarde zijn op de training en in de begelediing, maar vonden zichzelf zo goed dat ze maar begonnen te zagen. Dus dat de ego's van deze ooits-goeie spelers opspelen is eerder henzelf aan te rekekenen. 'Ruiter/paard' was niet zozeer een aanval op van Basten maar meer een algemene stelling dat een goeie speler niet perse goeie trainer is. Wouters en Koeman zijn alvast twee goeie voorbeelden.

Co keek gewoon niet naar namen, en als jij de training toen bezocht had kan je hem alleen maar gelijk geven met het passeren van een hoop ex-vedettes. Witschge bracht het meestal niet dan wel, en verzuimde chronisch in verdedigend opzicht. "Schofferen" van Wolffs of Winter is ook zo'n vaag verhaal wat zijn eigen leven gaat leiden. "Ja Wolffs is er al zo lang en hoort erbij" is toch ook geen argument, als Co een betere op die plaats neerzet is dat voor Ajax ook beter. Allemaal van die emotionele argumenten.
quote:
Ik haal Celtic als voorbeeld aan. Het trieste voorbeeld van de halsstarrigheid van Co. Twee weken na dit drama won hij in Glasgow met een realistisch systeem. Vervolgens won hij ook zo in De Kuip. Maar in plaats van gewoon eens aan winnen te denken, moest Co zijn visie weer heilig verklaren en liep Ajax tegen kansloze en naïeve thuisnederlagen tegen NAC en PSV op. Co liet Ajax de EC uitvliegen tegen Lausanne Sports en FC Kopenhagen, omdat hij weigert concessies te doen.
Misschien zag hij het juist wel goed omdat consessie's doen ook lang niet altijd leidt tot succes, en dit ook ditmaal niet tot betere resulateen geleid had. Want wat je eigenlijk zegt is : als ie voor een ander systeem had gekozen die wedstrijden, waren we verder gekomen. Speculatie die voor hetzelfde geldt niet waar is. Als je de fouten maakt in je eigen systeem neem je ze in ieder geval weer mee naar een volgende match. Daat leert een ploeg in opbouw alleen maar van.
quote:
"Fortes Rodriquez was vandaag niet goed tegen N'Kufo". Lekkere coach ben je dan. Maar die spelers durven niets te doen.
Oeioei klopt, zeer schokkende schofferende uitspraak. Arme Rodriguez, een trainer die hem de waarheid zegt over hoe hij die dag speelde. Hopelijk houdt ie er geen geestelijke schade aan over van deze laster en smaad.
quote:
Maar ja, je moet het wel willen zien en dat wil jij toch niet, vrees ik. Dat is het ergste niet eens. Het vreemde vind ik mensen die nu ineens alles geweldig vinden wat Co doet, maar die je nooit hoorde als hij faalde. Beetje kortzichtig de heersende orde volgen en dat vind ik jammer. Dat tegenwicht wil ik dan ook geven en daarbij chargeer ik heus wel wat, maar dat is blijkbaar nodig.
Ja maar jouw tegengewicht is vooral jaloezie, frustratie en helaas een gebrek aan steekhoudende argumenten. Elke trainer maakt fouten (en dus ook Adriaanse), alleen blaas je ze in dit geval op tot overdreven proportie's en verdoezel je de achterbakse spelletjes die er werkelijk gespeeld zijn in die tijd achter zijn rug. Ik heb nooit achter het ontslag gestaan trouwens, dus waai niet mee met een wind, en ben alleen maar heel blij dat ie met AZ zijn gelijk haalt. Zoals elke voetballiefhebber blij moet zijn met Co en AZ voordat het daar leeggekocht is en hij vertrokken is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haspel33 op 08-11-2004 20:55:41 ]
pi_23175659
Co dekt zich alweer in voor als het straks minder gaat. De velden worden slechter en dat komt het spel van AZ niet ten goede dus zal het minder gaan. Wat een kul, hij staat zich gewoon in te dekken.
pi_23175708
Zo legt de negatieveling het uit. De Co-adept legt het uit als zelfkennis en zelfkritiek.
Objectiviteit bestaat niet.
Klik dan als je durft
pi_23175743
Zelfkennis misschien wel, zelfkritiek daar heeft onze Co nog nooit van gehoord.

Hij begint Louis van Gaal-achtige trekjes te vertonen.
  maandag 8 november 2004 @ 21:14:35 #238
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23175952
quote:
Op maandag 8 november 2004 21:06 schreef Suijk het volgende:
Zo legt de negatieveling het uit. De Co-adept legt het uit als zelfkennis en zelfkritiek.
Objectiviteit bestaat niet.
ik ben volledig objectief, maar mijn objectieve mening is dat Co een voetbalGod is, geniaal in woorden en daden. Er is geen groter persoon in het voetbal als Co. Er is nooit op deze wereld een betere voetbaltrainer geweest.

Niet alleen in het voetbal ,maar ook fylosofisch is Co een held, zijn woorden doen denken denken aan mensen als Voltaire ,Gottfried Leibnis ,Goethe, Friedrich Nietsche en Plato, geniaal in eenvoud.

De naam van Co Adriaanse kan prima in het rijtje van grote filosofen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23175987
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.
Klik dan als je durft
pi_23177083
Wie copy/past eens ff de column van Cruijff over Co en AZ van de Telegraaf. Redelijk uniek dat ie iemand uit het 'v Gaal kamp' complimenteert.
pi_23195459
quote:
Op maandag 8 november 2004 21:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ik ben volledig objectief, maar mijn objectieve mening is dat Co een voetbalGod is, geniaal in woorden en daden. Er is geen groter persoon in het voetbal als Co. Er is nooit op deze wereld een betere voetbaltrainer geweest.

Niet alleen in het voetbal ,maar ook fylosofisch is Co een held, zijn woorden doen denken denken aan mensen als Voltaire ,Gottfried Leibnis ,Goethe, Friedrich Nietsche en Plato, geniaal in eenvoud.

De naam van Co Adriaanse kan prima in het rijtje van grote filosofen.
Jij hebt dus nooit echt naar voetbal gekeken, denk ik dan?

Of je bent een broertje van Co, dat kan ook.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 10 november 2004 @ 21:10:34 #242
80382 manny
30 is best veel
pi_23226875
quote:
Op maandag 8 november 2004 21:07 schreef Nyluzzz het volgende:
Zelfkennis misschien wel, zelfkritiek daar heeft onze Co nog nooit van gehoord.

Hij begint Louis van Gaal-achtige trekjes te vertonen.
Inderdaad zijn teams speelden ook effectief en aanvallend voetbal.

Jammer dat het met Louis mis is gelopen ( overigens zijn eigen schuld voor zover ik kan inschatten ) , hopelijk vergaat het Co beter.
pi_23266899
Volgens mij is het met Co eerder al misgelopen en kruipt ie nu weer een beetje op.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 november 2004 @ 23:04:48 #244
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23318464
Co staat met zijn AZ vast op de 2e stek!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 17 november 2004 @ 21:26:34 #245
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23387671
Bij Co had het afgekeurde doelpunt van Andorra voor 2 geteld

Wel goede zeg, Co is de studio als analyst!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 17 november 2004 @ 22:18:11 #246
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23389015
Ik ben benieuwd naar Co's analyse zo.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23389263
quote:
Op woensdag 17 november 2004 21:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bij Co had het afgekeurde doelpunt van Andorra voor 2 geteld

Wel goede zeg, Co is de studio als analyst!!
Wat geweldig, wat een tactisch vernuft. Dat doen ze verdomme op elke trainingsveld van de amateurs....
  woensdag 17 november 2004 @ 22:58:41 #248
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23390282
Goede scherpe analyse van Co.
pi_23395158
Ondanks veel betere individuele kwaliteit in het NL's elftal kan je onderhand beter heel AZ opstellen omdat het teamspel dan veel en veel beter is. En dat is veel mooier om te zien. Co mistte terecht vooral de positiewisselingen in de lengte en breedte die idd voor enorm overrompelend voetbal zorgt bij AZ waarbij internationale tegenstanders vaak niet weten waar ze het moeten zoeken.

En hij meent dat het bijna een jaar kost om dat erin te brengen met deze groep. Als dat zo is kan Marco beter heel AZ opstellen en op de positie's van buitenlanders ff wat inpassen. Robben voor Huysegems, Kluivert voor Peres etc. Achterhoede met 3 goed ingespeelde verdedigers zeker van AZ nemen. Kromkamp, Mathijsen en de Cler zijn veel beter ingespeeld op elkaar. We hadden nu duidelijk last van PSV-kwaaltjes achterin (saaie balletjes breed van Ooier en vooral die Cocu zeg) en weinig cohesie onderling op het middenveld. Veel te statisch en afwachtend, niet "AZ-verrassend". Ruud liet weer eens alle ballen van de voet springen, en Makaay is in een team uit-vorm echt een fantoom, oftewel nutteloos-onzichtbaar.
pi_23405276
quote:
Op donderdag 18 november 2004 07:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
. Co mistte terecht
Het is dan ook een wazig persoon.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 november 2004 @ 00:00:48 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_23415215
Hij was erg duidelijk gisteren.

pi_23428387
Het beeld van Nickelodeon bij vlagen ook....
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 november 2004 @ 21:49:42 #253
80382 manny
30 is best veel
pi_23477711
Co
  donderdag 25 november 2004 @ 19:25:18 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23572482
Een beetje teveel van het goede die smilies maar goed.

Co wint de Uefa cup en wordt kampioen, wat een man.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 november 2004 @ 19:31:22 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_23572639
He did it again.

pi_23572662
Keizer Co
pi_23572820
Jammer dat Barca in de CL speelt. Co zou ze met huid en haar inmaken.

AZ is de ideale reuzendoder.
  donderdag 25 november 2004 @ 23:10:22 #258
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23578598
Co
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23589973
Knap van Co inderdaad. Normaliter verliest hij Europees van clubs van het kaliber Wronki!
www.thuisuiteten.nl
pi_23590193
Co en AZ verdienen een hoofdprijs dit seizoen
pi_23590235
De Fair Play prijs, maar dat is dan ook alles.
www.thuisuiteten.nl
pi_23590286
Ik gun AZ de Amstel Cup wel, dit voetbal moet wel beloond worden.
That's all folks!
pi_23590378
Oh ja, dat kan ook nog wel.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 november 2004 @ 17:14:38 #264
46511 Linz
held der helden
pi_23590483
amstel cup is niks waard, hoop dat ze gauw eruit vliegen, dan hebben ze meer kans in de competitie en uefa cup.
pi_23590957
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:14 schreef Linz het volgende:
amstel cup is niks waard, hoop dat ze gauw eruit vliegen, dan hebben ze meer kans in de competitie en uefa cup.
De uefa cup lijkt me een geschikte prijs idd! Maar het kampioenschap lijkt me ook prachtig! Eindelijk de hegemonie van ajax en psv eens doorbroken, en psv wat het iig niet word dan
  vrijdag 26 november 2004 @ 17:40:48 #266
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23591083
het zou tijd worden ook ! het laatste kampioenschap van AZ was in 1981, das toch alweer een tijdje terug!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23591160
BHFH, dat zal waarschijnlijk het enige blijven hoor.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 november 2004 @ 18:10:46 #268
80382 manny
30 is best veel
pi_23591680
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:35 schreef kamagurka het volgende:

[..]

De uefa cup lijkt me een geschikte prijs idd! Maar het kampioenschap lijkt me ook prachtig! Eindelijk de hegemonie van ajax en psv eens doorbroken, en psv wat het iig niet word dan
dat zou wel super zijn. Nog mooier zou het zijn als dat gebeurt met 1 punt voorsprong door een eigen goal van V Bommel in de laatste minuut van de speeltijd.... ...... natte droom
pi_23607857
Een Co topic.

PSV gaat ver komen in de CL, en dat gaat punten kosten in de HCE. Bovendien verwacht ik toch wel stiekem een tussentijdse transfer van vBommel, omdat Real behoorlijk in paniek is. AZ wordt dus kampioen, pakt de UEFA-cup en ook de AmstelCup. En wordt dan volledig leeggekocht van de zomer om een jaar later in het nieuwe stadion zonder Co, inmiddels trainer van Real, als modale subtopper te fungeren.

Overigens wordt het pas echt leuk voor AZ in de UEFA-cup als de CL-afzwaaiers erbijkomen, daar zitten ideale sparringsapartners bij om te bewijzen dat AZ ook grote jongens aankan. Komende 2 wedstrijden zijn wederom cruciaal. Winst bij Groningen-in-vorm en van de Rangers zou definitief de bevestiging zijn van topklasse. Iedereen verwacht al wekenlang een terugslag, maar ik vermoed dat die niet komt.
  zaterdag 27 november 2004 @ 16:08:17 #270
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23608678
op zich wel een mogelijk scenario. Ik denk dat de kans groter is dan 50% , ik ben benieuwd!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23608720
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:26 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Een Co topic.

PSV gaat ver komen in de CL, en dat gaat punten kosten in de HCE. Bovendien verwacht ik toch wel stiekem een tussentijdse transfer van vBommel, omdat Real behoorlijk in paniek is. AZ wordt dus kampioen, pakt de UEFA-cup en ook de AmstelCup. En wordt dan volledig leeggekocht van de zomer om een jaar later in het nieuwe stadion zonder Co, inmiddels trainer van Real, als modale subtopper te fungeren.

Overigens wordt het pas echt leuk voor AZ in de UEFA-cup als de CL-afzwaaiers erbijkomen, daar zitten ideale sparringsapartners bij om te bewijzen dat AZ ook grote jongens aankan. Komende 2 wedstrijden zijn wederom cruciaal. Winst bij Groningen-in-vorm en van de Rangers zou definitief de bevestiging zijn van topklasse. Iedereen verwacht al wekenlang een terugslag, maar ik vermoed dat die niet komt.
Yeah right

Dit hele verhaal slaat nergens op.
pi_23609450
Dat kan je van de meeste reacties in de Ajaxtopics ook zeggen...
  maandag 29 november 2004 @ 08:39:53 #273
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23637239
quote:
AZ wint bij Groningen ondanks slippertje

28/11/2004 16:32

FC Groningen hoopte op een record, want na vier zeges op rij zou een vijfde overwinning een unicum zijn in de historie van de noorderlingen. Maar tegen AZ moest de ploeg van coach Ron Jans toch echt het hoofd buigen: 1-2.
In de openingsfase leek opnieuw een Groningse stunt in de maak, een week na de overwinning bij Feyenoord. AZ moest de goed gestarte thuisploeg in die eerste minuten het spel laten maken. Na een kwartier was het gedaan met de Groningse overmacht. Ietwat gelukkig belandde een vrije trap van Kenneth Perez in de buurt van Barry van Galen. En de international kopte de 1-0 dankzij een curieuze curve achter doelman Bas Roorda.

De Alkmaarse 1-0 was de prelude voor een nieuwe vooetbalshow van de ploeg van coach Co Adriaanse. De kansen stapelden zich op, met grote mogelijkheden voor Michael Buskermolen, Stein Huysegems en Perez. Het enige wat AZ kon worden verweten, is dat de nummer twee van de Holland Casino Eredivisie de zege voor rust nog niet veilig had gesteld.

Dat brak AZ na rust bijna op. Geheel onverwacht kwam FC Groningen op 1-1 na een fout van Buskermolen. De middenvelder liet de bal onder zijn voet door glippen, waarna Glenn Salmon gretig profiteerde.

Het slippertje van Buskermolen bracht de Alkmaarse zege in gevaar. Maar dankzij een treffer van Barry Opdam in de zeventigste minuut, kreeg AZ alsnog zijn verdiende loon. Opdam sloeg met een frommelgoal toe na een hoekschop
bron www.vi.nl

Co en zijn ploeg hebben ons weer verwend! Inmiddels 5 punten los van ajax en 6 van feyenoord.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 29 november 2004 @ 11:16:38 #274
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23639350
quote:
Op maandag 29 november 2004 08:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

bron www.vi.nl

Co en zijn ploeg hebben ons weer verwend! Inmiddels 5 punten los van ajax en 6 van feyenoord.
Alleen het laatste half uur van de eerste helft hebben ze je verwend, toen speelden ze erg goed voetbal. AZ kan erg snel en goed combineren en is zeer scherp in de counter!

Het was wel duidelijk dat AZ meer kwaliteit bezit, maar Groningen was het eerste kwartier en bijna de hele tweede helft zeker niet de mindere van AZ.
  maandag 29 november 2004 @ 11:20:15 #275
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23639436
Co heeft het desalniettemin erg goed voor elkaar.
En nu maar hopen dat AZ PSV voorbij gaat en 2e wordt dit seizoen.
pi_23642129
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:16 schreef Noca het volgende:

[..]

Alleen het laatste half uur van de eerste helft hebben ze je verwend, toen speelden ze erg goed voetbal. AZ kan erg snel en goed combineren en is zeer scherp in de counter!

Het was wel duidelijk dat AZ meer kwaliteit bezit, maar Groningen was het eerste kwartier en bijna de hele tweede helft zeker niet de mindere van AZ.
Dat is misschien zo, maar het schinbaar moeiteloze voetbal wat AZ laat zien tegen het (terecht) gedreven voetbal van Groningen weerspiegelde het krachtsverschil veel meer.
Heereveen was bijv. ook niet de mindere van F'nerd, maar moesten daarvoor wel een en ander uit de kast halen, en hebben geluk dat F'nerd een hopeloze verdediging heeft

AZ's stand op de ranglijst op dit moment is geen moment overtrokken... er is maar een obstakel: psv
pi_23642209
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:20 schreef pfaf het volgende:
Co heeft het desalniettemin erg goed voor elkaar.
En nu maar hopen dat AZ PSV voorbij gaat en 2e wordt dit seizoen.
ze staan al 2e
  maandag 29 november 2004 @ 15:20:56 #278
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23645044
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:32 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ze staan al 2e
Weet ik, maar achter de verkeerde club.
pi_23836448
Co Adriaanse moet trainer van Anderlecht worden.

Anderlecht heeft een aardige selectie. Snakt al jaren naar successen, 't hele Belgische voetbal overigens. Co kan die ploeg groot maken. Co kan die ploeg laten voetballen.
Waar bij de Nederlandse top-3 geen plaats is voor Co, moet er in Belgie toch zeker wat mogelijk zijn. En dan noem ik Anderlecht, als ik zie hoe dramatisch die van de mat worden gespeeld in Europa. Ze zijjn hard op weg naar een dieptepunt (op een aantal leuke talentjes na).

Wie wil mij z'n mening geven over deze stelling.
pi_23836573
Eerst maar es kijken wat hij met AZ doet. Misschien maakt Co er wel de grote 4 van Maar het is op zich geen slecht idee. Anderlecht heeft wel wat talentjes waar je op verder kunt bouwen en als iemand is die dat kan is hij het wel.
pi_23836631
Co moet naar Anderlecht.

Bij deze beslist.
pi_23837971
Eens. Hoe sneller hij weg is hier, hoe beter.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 18 december 2004 @ 10:47:18 #283
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24054185
pi_24054971
Daar zaten een paar hele leuke tussen ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_24055020
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Eens. Hoe sneller hij weg is hier, hoe beter.
Hoezo? Van mij mag hij nog wel even blijven hiero.
That's all folks!
pi_24055108
Nou, ik erger me dood aan die quasi-ludieke uitspraken van de man. Het wordt steeds gekker met hem. En hij speelt eigenlijk gewoon best wel countervoetbal, als ze éénmaal met 1-0 voorstaan.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:08:44 #287
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24055272
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik erger me dood aan die quasi-ludieke uitspraken van de man. Het wordt steeds gekker met hem. En hij speelt eigenlijk gewoon best wel countervoetbal, als ze éénmaal met 1-0 voorstaan.
Sja het geeft wel erg goede resultaten, dus dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen. PSV speelt nou ook niet geweldig voetbal, maar staat mooi wel bovenaan.
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:24:14 #288
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24055540
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:58 schreef methodmich het volgende:
Het wordt steeds gekker met hem.
Hoe gekker hoe beter.
pi_24060556
Maar er komt een moment dat Co serieus gaat roepen dat hij de verlosser zelve is...
www.thuisuiteten.nl
pi_24060656
Dat is alleen maar leuk, een paar kleurrijke figuren horen erbij.
That's all folks!
pi_24066898
Coning Co Schrijft Historie.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 december 2004 @ 21:27:33 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_24067005
Co de ware winterkampioen.

pi_24067063
De enige echte.

Op naar de titel.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 december 2004 @ 21:30:56 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_24067109
Briljant Guus en Ronald eat your heart out.

En Methodmich slaapt slecht vannacht.

zaterdag 18 december 2004 @ 21:48:49 #295
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24067580
mich, eat your heart out
pi_24072548
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:27 schreef tong80 het volgende:
Co de ware winterkampioen.

hij heeft z'n hoogtepunt nu gehad
  zondag 19 december 2004 @ 11:16:36 #297
80382 manny
30 is best veel
pi_24077003
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:29 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
De enige echte.

Op naar de titel.
ik schat in dat ze toch nog wel een dipje krijgen... maar de statistieken liegen niet: 90% kans op de eindoverwinning als je de herbstmeister bent... zou wel een superstunt van Co zijn.

Even een link voor de FrikandelSpecialist: http://www.sjefhoelenpapers.com/welkom.html

Alwaar je het schitterende nummer "Mama, ik wil een Frikadel" kan downloaden
pi_24077922
"teletekst pagina 667, foto van maken, downloaden naar de computer en bij voetbalplaatjes opslaan"

mooi zeg
  zondag 19 december 2004 @ 12:32:36 #299
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24078248
  zondag 19 december 2004 @ 12:37:00 #300
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24078351
Hup
  zondag 19 december 2004 @ 12:37:19 #301
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24078357
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')