Ik heb met verbazing naar een interview zitten kijken met Wouter Bos, waarin Bos , zittend in trainingspak zegt waarom het kabinet het zo slecht doet. Hij praat in oneliners, heeft geen enkel serieus te nemen alternatief, de ideëen die hij oppert zijn , of onuitvoerbaar, of zo vaag dat niemand er wat mee kan..... Kortom Bos zegt wel dat dit kabinet het slecht doet, maar heeft geen enkel serieus te nemen alternatief.
In Nederland is men ontevreden over dit kabinet, ik denk zelf dat wij als handelssstaat worden meegezogen in de crises van onze belangrijkste handelspartners en bovendien nog de vruchten plukken van een veel te vrijgevig paars II. Zelf denk ik dat dit kabinet het nog zo slecht niet doet, ik denk dat de PvdA het zeker niet beter zou doen in deze barre tijden. Ik vind het wel erg teleurstellend dat Bos zo weinig plannen heeft waar je ook echt wat mee kan. En dan wint de PvdA in de peilingen zo veel zetels??? dat is nou pas echt slapend rijk worden, geen plannen, niks zeggen en veel winst pakken...
![]()
Inhoudelijk mag Bos van mij direct vertrekken bij de PvdA, hij heeft zijn kans gehad en het niet waar kunnen maken.