The Mountain Goats hebben al de nodige hitjes op Kink FM gehad, dus dat zal ook wel wat mensen trekken.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:57 schreef methodmich het volgende:
Gaat goed, dit topic! Normaliter moet ik eerst 3 x zelf reageren. The Shins verdienen het wel, mooi te zien dat ze vorig jaar al in het slacker-topic zijn genoemd!
Ik zie ineens kansen op een topic over The Mountain Goats.
Ja, daar flip ik echt van.quote:Op maandag 1 maart 2004 12:25 schreef roer-ei het volgende:
3 april in Paradiso
Samen met British Sea Power e.a.
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:12 schreef drelletje het volgende:
Okee hij is nu te luisteren op de luisterpaal 3voor12.vpro.nl en dan ff luisterpaal aan klikken en dan op the shins. Ik vind ze zeker wel cool, vooral het begin van het 3e nummer. En ik hoop dat het lukt er naar toe te gaan op de 3e maarja we zien wel
Je moet natuurlijk wel lezen hè Grobbel. De OOR-recensent citeert een andere recensie, waarin ze dat schreven...quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:14 schreef Grobbel het volgende:
Ik zag toevallig een recensie van Chutes too Narrow in OOR staan, die echt misselijkmakend positief was. Je zou toch verwachten dat de gemiddelde OOR-recensent gepokt en gemazeld is in het hele muziekgebeuren, maar als je zo'n plaat "de belangrijkste release in 5 jaar" (of iets van die strekking, kan het me niet meer woord voor woord herinneren) noemt, dan vraag je je toch al gauw af of ze uberhaupt wel wat gewend zijn. Het is een aardige plaat, niet meer dan dat.
Zoals ik al zei, het was iets van die strekking, geen directe quote - ik heb die recensie maar heel even onder ogen gezien toen ik dat nummer van OOR doorbladerde bij de lokale Bruna toen ik op mijn trein moest wachten, en het lyrische de-hemel-inschrijven van de recensent stond me voldoende tegen om er uren later in dit topic over te komen klagen. Hetgeen ook gebeurde. Aldus.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:15 schreef Stinkvis het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel lezen hè Grobbel. De recensent citeert een andere recensie, en die ging bovendien over de vorige Shins-plaat...![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:44 schreef methodmich het volgende:
Maar nu nog recenseren kan echt niet als serieus muziektijdschrijft...
Dat maakt toch niet uit? OOR is er om bands te ontdekken en had dus op zijn minst vorig jaar de naam al kunnen laten vallen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:25 schreef Meadowmeal het volgende:
Hoezo laat? de plaat is hier pas afgelopen maandag verschenen, dus de recensie-exemplaren zijn denk ik ook pas deze week verstuurd en de CD-winkels die niet uit de VS importeren hebben 'm pas deze week in huis. Ik snap alleen niet waarom er zoveel tijd tussen heeft moeten zitten.
Dat is ook de reden dat ik een aantal jaren terug op OOR ben afgeknapt - een pioniersblad is het allerminst (in ieder geval wat betreft de genres waar ik in geïnteresseerd ben). Niet dat dat OOR automatisch een slecht blad maakt (allerminst), maar je krijgt toch een beetje een mosterd na de maaltijd-gevoel als ze over CD's berichten die al maandenlang in de Amerikaanse pers breed worden uitgemeten; ik koop toch in de eerste instantie een muziekblad om nieuwe dingen te ontdekken in de categorieën die me aanspreken, niet om recensies te lezen van CD's die ik allang in huis heb (en dat ik daardoor net die ene recensie mis die wel iets nieuws biedt, da's dan maar jammer - hoor ik via via wel weer via mond-op-mondreclame naderhand). Ik ga er ook niet moeilijk over doen dat die CD alsnog zo laat is besproken (nationale release is sowieso pas net geweest), het is zeker een leuke plaat die anderen ook moeten horen. En alhoewel het ontdekken van nieuwe dingetjes gewoon een liefhebberij van me is, als me dat dat doet overkomen als een vervelende zelfingenomen zuurpruim die overal zo nodig als eerste van gehoord lijkt te hebben, steek de beschuldigende vinger maar in de richting van het massamedium Internet - zit geen kwaadwillige geldingsdrang achter, in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? OOR is er om bands te ontdekken en had dus op zijn minst vorig jaar de naam al kunnen laten vallen.
Als mijn woorden als "borstklopperij" kunnen worden aangezien, dan mijn excuses daarvoor. Allerminst mijn intentie in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:25 schreef Zander het volgende:
Ha, ik had hem al voordat ze 'm hadden opgenomen. Wie is hier nu de echte kenner? Maar serieus hoor, die borstklopperij van 'ik heb 'm al eerder ontdekt' is echt nogal misplaatst. Wel een aardig schijfje, overigens.
Mwaoh, ik heb daar al wel het een en ander van hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Doc, jij moet eerst nog aan de alt.country, dusse...
Aangezien zo'n beetje elk topic dat ik open pas na 2 maanden gaat lopen, besloot ik deze keer wat te wachten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:20 schreef Stinkvis het volgende:
Wat zit die methodmich nou te ziften? Opent zelf pas op 28 februari 2004 (!) een topic over een plaat die dan al vijf maanden uit is en gaat vervolgens zitten zeuren dat alle bladen en kranten er te laat mee zijn.
Ga er dan zelf ook bovenop zitten. Ik had 'm ook in november 2003 al...
Is het je wel eens opgevallen dat de recensies maar een klein deel uitmaken van het tijdschrift? De hoofdmoot bestaat uit vaak exclusieve interviews en andere artikelen.quote:ik koop toch in de eerste instantie een muziekblad om nieuwe dingen te ontdekken in de categorieën die me aanspreken, niet om recensies te lezen van CD's die ik allang in huis heb
UIiteraard, maar in de drie jaar dat ik lid ben geweest van OOR heb ik die met afnemende interesse steeds doorgebladerd - zeker toen het gros van de interviews om bands en artiesten van het kaliber Sita, Blof en Kane begon te gaan, of over artiesten binnen genres die me toch niet echt aanspraken... Ik weet ook niet echt wat deze opmerking van je te maken heeft met de lopende discussie, maar ach. Geloof me maar gewoon dat ik voornamelijk lid was van OOR vanwege de recensies, en in veel mindere mate vanwege de interviews. Noem het een persoonlijke voorkeur, als je wilt.quote:Op maandag 22 maart 2004 09:31 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Is het je wel eens opgevallen dat de recensies maar een klein deel uitmaken van het tijdschrift? De hoofdmoot bestaat uit vaak exclusieve interviews en andere artikelen.
leer jij ze! oeh ik ga ze dan ook leren!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:07 schreef Meadowmeal het volgende:
ik ook!
(die teksten uit het hoofd leren valt nie mee...)
waar heb je die gekocht???? en hoe duur???quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:46 schreef Meadowmeal het volgende:
[afbeelding]
De vinylversie heeft een andere voorkant. Op het plastic zat een sticker geplakt dat er een poster bij zou zitten, maar die ontbreekt bij mij helaasIk ga de Konkurrent denk ik even een mailtje sturen...
Helemaal niet duur! € 13,-, dus goedkoper dan de CD, net als vroegahquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:49 schreef drelletje het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht???? en hoe duur???
IK ook wil!
Trouwens van hun oh,m inverted world staat ook zo een clip op de cd. Die is wel extreem vaag maarja
Ja dus, het album moest toch wat groeien, maar ik zet 'm de laatste tijd steeds vaker opquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:04 schreef pfaf het volgende:
Ik zal ff wat meer luisteren, misschien dat ik mijn mening nog maar eens moet herzien.
Dat nummer pakt je inderdaad bij de eerste seconde alquote:Op zondag 28 maart 2004 16:02 schreef -Wepeel2- het volgende:
Wat is dat Saint Simon van het nieuwe album toch een godsgruwelijk heerlijk nummer!
ik vond het zeker wel vet hoor!!quote:Op zondag 4 april 2004 15:39 schreef Z het volgende:
Ik heb ze gister in de tombola gezien in de Paradiso, het was wel leuk maar nou niet echt een goed optreden. Het lukte ze niet echt om de cd live goed over te brengen. Ik heb ook het CD dat de eerste CD (die ik niet heb) beter is dan ' Chutes To Narrow' , live klonken die nummers beter iig.
Precies zoals jij het zegt was het vanavond ook in Vera: op plaat is het beter dan op de planken. Wel veel enthousiaste reacties uit het publiek.quote:Op zondag 4 april 2004 15:39 schreef Z het volgende:
Ik heb ze gister in de tombola gezien in de Paradiso, het was wel leuk maar nou niet echt een goed optreden. Het lukte ze niet echt om de cd live goed over te brengen. Ik heb ook het CD dat de eerste CD (die ik niet heb) beter is dan ' Chutes To Narrow' , live klonken die nummers beter iig.
wat ook leuk was is dat gewissel van bas/gitaar. Is wel grppig om te zien!quote:Op maandag 5 april 2004 01:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Precies zoals jij het zegt was het vanavond ook in Vera: op plaat is het beter dan op de planken. Wel veel enthousiaste reacties uit het publiek.
Hier ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ik was ook in Vera en ik vond dat alles live prima uit de verf kwam, dat ze elkaar goed aanvulden op de verschillende instrumenten, dat de nummers van beide cd's naadloos gemengd werden met net als op de platen ook lekkere afwisseling van rustige en vlotte nummers, enz. Alleen weer veel te kort hè, zo'n showtje van 75 minuten....quote:Op maandag 5 april 2004 01:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Precies zoals jij het zegt was het vanavond ook in Vera: op plaat is het beter dan op de planken. ....
Ik miste het uitgebalanceerde geluid van de albums. Helemaal geen slecht optreden, maar minder goed dan wat ik had verwacht.quote:Op maandag 5 april 2004 10:59 schreef Laxe het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ik was ook in Vera en ik vond dat alles live prima uit de verf kwam, dat ze elkaar goed aanvulden op de verschillende instrumenten, dat de nummers van beide cd's naadloos gemengd werden met net als op de platen ook lekkere afwisseling van rustige en vlotte nummers, enz. Alleen weer veel te kort hè, zo'n showtje van 75 minuten....
nix mis met die dans lustige ja!!!quote:Op maandag 5 april 2004 09:28 schreef Meadowmeal het volgende:
Het was zaterdagavond erg fijn!Knap hoe ze die soms aardig complexe nummers live wisten neer te zetten, met nog wat extra peper erin voor de danslustigen (en die waren er vooraan). Onder de minder bekende nummers waren in elk geval When I Goose-step (een briljant singletje uit 2000) en My Seventh Rib (van hun eerste EP uit 1998 en ook op de Know Your Onion-single) Effe slsk aanzetten en je hebt ze zo binnen
Op deze site staat een (voor zover ik weet) volledige discografie: http://www.nellmedia.com/mercer
Eeehm wie bedoel je? Die helemaal vooraan, recht voor de toetsenist?quote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef drelletje het volgende:
[..]
nix mis met die dans lustige ja!!!![]()
![]()
![]()
De toestenist was/is een ouwehoer!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:34 schreef The het volgende:
Trouwens, ik vond helemaal niet dat het op de plaat zoveel beter was. Ik vond het geweldig hoe ze die sfeer over konden brengen (op mij tenminste). En die toetsenist was echt aardig, heel bescheiden ook.
Mwah, in Vera was hij iig wel redelijk melig. Weinig mis mee, want in alle meligheid deed hij wel een lekker stukje Immigrant song van Led Zep en da's nooit weg (vond de menigte ook)quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:38 schreef Z het volgende:
[..]
De toestenist was/is een ouwehoer!
Goede band, heb alleen het eerste album, 2e ken ik van de luisterpaal.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:02 schreef -Wepeel2- het volgende:
Wat is dat Saint Simon van het nieuwe album toch een godsgruwelijk heerlijk nummer!
Bedankt voor de tip! Luister veel Shins sinds ik ze zag in Vera en eigenlijk wordt het steeds mooierquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:01 schreef ot-m het volgende:
..( en te beluisteren op de 3voor12 site ! )
gelukkig staan de teksten in het boekjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:55 schreef Canon het volgende:
vandaag chutes too narrow in huis gehaald. fraai doosje, fraaie muziek, lastig meezingen
Ja, ik heb wat tabs gedownload en kwam er bij mijn pogingen tot reproductie ook achter dat hij er hier en daar nogal 'doorheen prutst' met zijn zang (no offense)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:55 schreef Canon het volgende:
.., fraaie muziek, lastig meezingen
Heb het album sinds een maand weer een paar keer gedraaid.. erg vreemd, eerst vond ik het niet echt bijzonder, waarschijnlijk beinvloed door de toenmalige "recensenten-hype", maar nu ik 'm weer een paar keer heb geluisterd begint het kwartje te vallen... 't is een topplaat (het zonnetje van vandaag kan een rol hierin hebben gespeeld, shin on!)!quote:Op zondag 28 maart 2004 14:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja dus, het album moest toch wat groeien, maar ik zet 'm de laatste tijd steeds vaker op
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:47 schreef Grobbel het volgende:
Wow, Arcee is wel een van de laatste personen die ik in zo'n topic zou verwachten.
Tijdje geleden in Garden State gehoord en ik vond het gelijk een mooi nummer. Het is sindsdien stilletjes aan nog mooier geworden en ik ben er inmiddels, zoals gezegd, helemaal weg van. Superrelaxed, bijna zwevend nummer.quote:Maarre, hoe kom je zo ineens bij New Slang? Het is toch echt al een 4 jaar oud nummer (alhoewel erg goed natuurlijk).
Niet dusquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef DaisyDuke het volgende:
Nou, dan gaat komend jaar een prachtjaar voor je worden, want je favoriete bandje gaat met een nieuwe plaat komen!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:28 schreef Grobbel het volgende:
En ze zijn natuurlijk ook al bevestigd voor Lowlands, voor degenen die dat nog niet wisten.
En daarom gaat LL dus ook niet doorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:51 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Niet dusZe zeggen dat het bijna af is, maar het gaat toch lekker volgend jaar worden.
Zelf niet naar Lowlands geweest dit jaar, gedeetelijk omdat the Shins niet kwamen. Echt zeer jammer want het is een topbandquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Komen ze niet op Lowlands? HA! Dat is mooi voor mij, want het zou de enige echte band zou waar ik voor zou gaan.. maar verder lullig voor jullie
Neen, ging niet doorquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef Frenkel het volgende:
New Slang
Caring Is Creepy
2 hele mooie nummers van The Shins, ik heb ze ontdekt door de soundtrack van Scrubs en Garden State.. (zach Braff is een fan van hun volgens mij) en hele relaxte muziek!
Zag trouwens dat ze ook op Lowlands speelde dit jaar!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:26 schreef thijsdetweede het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)Night_Away_Tra#39182
Insanely anticipated. Juist ja.
Gelukkig kan dat gelek nou ieder moment beginnen;rolling stone heeft zn eerste review ook al neergezet.
quote:pfaf zei:
Hij is inderdaad minder catchy, nummers als So Says I, Saint Simon en Fighting in a Sack ontbreken op het eerste gehoor. Maar dat wil overigens nog niet zeggen dat 'tie niet goed is ik heb juist het gevoel dat 'tie over de hele plaat genomen sterker/stabieler is, maar voor een defintief oordeel is het nog te vroeg natuurlijk.
Niet? Nou, met New Slang komen ze daar wel heel dicht in de buurt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef thijsdetweede het volgende:
dan blijft het jammer dat ze nog steeds het perfecte popliedje niet geschreven hebben.
Pff, niet pikken van Olaf.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef thijsdetweede het volgende:
He, dat klinkt wel als een interessant forum. Waar was dat dan?
Mijn mening:
Huidige favorieten van Wincing: Australia, Phantom Limb en Girl Sailor. Waarschijnlijk is het idd een hele stabiele plaat waar alle nummers goed zijn, maar dan blijft het jammer dat ze nog steeds het perfecte popliedje niet geschreven hebben. Luie donders.
En moge Wincing:Chutes > THX:Pergola
Ik ook niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Lezen, michelOlaf vermoedde Wincing:Oh Inverted World = Thx:Pergola. Inmiddels ben ik het daar riant niet mee eens.
Ik zag wel dat je op schalkse wijze de definitie wat wilde aanpassen, maar het idee blijft gejat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Lezen, michelOlaf vermoedde Wincing:Oh Inverted World = Thx:Pergola. Inmiddels ben ik het daar riant niet mee eens.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zag wel dat je op schalkse wijze de definitie wat wilde aanpassen, maar het idee blijft gejat.
Verdimme.quote:Op dat andere forum schreef thijsdetweede het volgende:
Ach, Pitchfork : Shins = Gijsbert Kramer : Johan
Die jongens moet je natuurlijk ook niet al te serieus nemen als het om sommige bands gaat.
Denk het ook, ik begin 'm steeds leuker te vindenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:22 schreef bigshadow het volgende:
Maar wat ik heb gehoord inderdaad geen echte directe knaller, waarschijnlijk toch die groeiplaat
De nieuwe cd moet bij toch even groeien, Oh inverted world is tot nog toe mn favoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:48 schreef keijz het volgende:
Het nieuwe album is erg goed
Australia
Nou, om mij te mailen / PM te sturen hoef je toch niet in 'het circuit' te zitten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:17 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben te weinig ingevoerd in 'het circuit' om de plaat te kunnen vinden.
GePMdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:56 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou, om mij te mailen / PM te sturen hoef je toch niet in 'het circuit' te zitten?
hij is gewoon te googlen zelfsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:56 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou, om mij te mailen / PM te sturen hoef je toch niet in 'het circuit' te zitten?
Hé, Berry!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:13 schreef pfaf het volgende:
Van een ander forum, dat wel up was de afgelopen dagen
[..]
Deze zal nochtans pas in 2007 uitkomen.quote:Op maandag 6 november 2006 00:26 schreef savelkoul het volgende:
Plaat van het jaar!
Sja, alleen belsen is niet al te schizofreen geloof ik. Tevens de enige die ik nog niet in dit draadje gezien heb.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Haha, lastig hoor, die andere namen.
Dankzij wie, meneer de 'shins is toch zon mainstream kutbandje'?quote:
Dankzij mijn allerbeste maat Jelle Schot natuurlijk, en Arend Glas wil ik ook nog even bedankenquote:Op zondag 12 november 2006 22:15 schreef JelleS het volgende:
[..]
Dankzij wie, meneer de 'shins is toch zon mainstream kutbandje'?![]()
Goed zoeken, hij ligt namelijk nog niet in de winkel.quote:Op maandag 18 december 2006 00:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zal hem dan maar gaan kopen, als jullie het niet doen
Christenziele. Ten eerste ben ik geloof ik vergeten mijn bestelling bij SubPop te doen, ten tweede doen ze geloof ik weer net zoveel aan layout als bij Chutes.quote:Op maandag 18 december 2006 03:00 schreef Summerteeth het volgende:
Ik heb 'm al een maand in bestelling staan bij SubPop.Kreeg afgelopen week zelfs alvast een kerstkaart voor het geval ik de cd aan iemand cadeau wil doen ([afbeelding])
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zei ook niet 'nu meteen', ik bedoel 's nachts zijn er weinig platenboeren openquote:Op maandag 18 december 2006 08:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Goed zoeken, hij ligt namelijk nog niet in de winkel.![]()
waar ik denk iedereen hier het album zal gaan halen zodra hij uit is
Ik snap niet waar je het idee vandaan haalt dat niemand hier de cd gaat kopen. En dat je daar ook nog eens lekker selfrighteous over gaat zitten doen.quote:Op maandag 18 december 2006 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zou ook niet 'nu meteen', ik bedoel 's nachts zijn er weinig platenboeren open![]()
http://www.subpop.com/scripts/main/catalog.php?cat=true&display_type=merch&bandname=Shins%2C%20Thequote:Christenziele. Ten eerste ben ik geloof ik vergeten mijn bestelling bij SubPop te doen, ten tweede doen ze geloof ik weer net zoveel aan layout als bij Chutes.
Ik download liever geen gelekte platen, je weet nooit of je met een of andere gare pre-master te maken hebt (zie Radiohead).quote:Op donderdag 9 november 2006 21:08 schreef Summerteeth het volgende:
Alhoewel het moment van lekken nooit van invloed zal zijn op mijn jaarlijstjes (een plaat die officiëel pas volgend jaar uitkomt telt dus mee voor 2007), ben ik het wel met Thijs eens. Heb de laatste maanden regelmatig vol verwachting ingelogd op Soulseek om te kijken of een bepaalde plaat al was uitgelekt. Veel leuker dan plichtmatig uit te moeten kijken naar een vastgestelde datum.
M'n nieuwsgierigheid wint het altijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:52 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik download liever geen gelekte platen, je weet nooit of je met een of andere gare pre-master te maken hebt (zie Radiohead).
Spongebob ostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:46 schreef Teije het volgende:
jullie vergeten they'll soon discover
Mening?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Sleeping Lessons ook niet.
En New Slang is juist superrustig
Tee-hee, vandaag meteen aangeschaft. Heb hem nog niet kunnen luisteren. Had hem in de pauze gehaald van m'n werk en heb geen Windows Media Player (of soortgelijks) op m'n pc (niet geinstalleerd door systeembeheerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Jesse- het volgende:
hij ligt in de winkel en staat op de luisterpaal!
Tof michel! Maar hij lag bij de post, dus je kan los. Doe ik ook!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef methodmich het volgende:
Heb hem gekocht, gewoon in de winkel. Sneller dan thijs dus, dat is eigenlijk lullig.
Ik zal hem pas draaien als jij hem hebt thijs!
Zo, durf je dat nu al te voorspellen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:53 schreef methodmich het volgende:
Een leuke plaat, wel een kanshebber op de top 10 van de jaarlijstjes in 2007. Maar ik ben er nog niet uit of ik hem beter vind dan de vorige.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef thijsdetweede het volgende:
Wie van jullie staat zaterdag bij het postkantoor? En dus 5 april in paradiso?![]()
![]()
Ik misschien wel! De verkoop begint dus zaterdag?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef thijsdetweede het volgende:
Wie van jullie staat zaterdag bij het postkantoor? En dus 5 april in paradiso?![]()
![]()
Het concert? ik denk om eerlijk te zijn dat er niet zo heel veel Shins aanhangers zijn in Nederlandquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen jullie die allemaal zo stil mogelijk houden?
Maar Paradiso verkopen ze makkelijk uit, en nog best snel ook, denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef Teije het volgende:
[..]
Het concert? ik denk om eerlijk te zijn dat er niet zo heel veel Shins aanhangers zijn in Nederland![]()
voordeel is dat ze vorig jaar niet op Lowlands kwamenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef Teije het volgende:
[..]
Het concert? ik denk om eerlijk te zijn dat er niet zo heel veel Shins aanhangers zijn in Nederland![]()
Yep, ik denk dat ik ook maar eens vroeg ga opstaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar Paradiso verkopen ze makkelijk uit, en nog best snel ook, denk ik.
Bij elk groter postkantoor. Toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef Ace1 het volgende:
Kben zelfs nog nooit naar een concert geweest... geen idee waar ik het beste hier in tilburg kaartjes kan kopen![]()
Nou, de auto is een optie. Ik heb inmiddels mijn rijbewijs. Toch zou ik liever met het OV willen gaan. Hoelang duurt zon concert normaal gesproken? anderhalf uur? Half 11 zou ik namelijk de laatste trein terug moeten hebben. Volgens een online reisplanner zou het moeten kunnen lukken. Toch graag enig advies voor een newbie concertganger.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef Gosjke het volgende:
Klein dorp in het zuiden van Limburg? Ik hoop voor je dat je met de auto gaat of er een hotel voor over hebt dan
Oke dank je! Dan wordt het dus waarschijnlijk met de auto..quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:06 schreef Gosjke het volgende:
Dat ga je niet halen idd... die trein van half 1.
Ze hebben een voorprogramma. Beginnen zelf ergens rond half 9, maar dat wordt vaker 9 uur dan dat t echt half 9 is. Je moet minimaal op anderhalf uur tellen, dan nog eventueel naar de garderobe om je spullen te halen (en de garderobe bij de Paradiso is altijd een klein oorlorgsveld als een concert net afgelopen is) en dan nog minstens 10-15 min met de tram terug naar A'dam CS.
Kortom: als je 't concert af wilt kijken, zou ik niet op 't OV gokken.
Toen ik nog bij mn ouders in Limburg woonde, zorgde ik ook altijd voor een andere slaapplaats bij iemand op t nachtnet...
En vergeleken met Chutes..?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef Boeman het volgende:
Die nieuwe CD is goed, vind hem meer een geheel dan de eerste, daar sprongen er enkele liedjes echt uit.
Dat idee had ik al. Ik heb het geprobeerd met het tekstboekje van Chutes Too Narrow in de hand, maar het is me niet gelukt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:02 schreef Gosjke het volgende:
Edit: je moet niet proberen die teksten te begrijpen![]()
Alleen die over de blauwe ogen van Mercy snap ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:00 schreef Neleos het volgende:
Is er hier trouwens iemand die naar de teksten van The Shins geluisterd heeft en zo ook begrepen heeft?
Dus mooi weer drie uur te vroeg opgestaanquote:Op maandag 26 februari 2007 16:41 schreef superbam het volgende:
2 stuks binnen....
binnen 3 uur uitverkocht
quote:16:08 (1 minuut geleden)
Bedankt voor uw ticketaankoop bij Ticketservice.
De evenementcode is xxxx
Uw klantnummer is xxxx
Uw tickets zullen in een blanco envelop naar uw postadres worden verzonden.
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 43.78
Een paar hele goeie, maar geen hele plaat vol, zoals bij de eerste twee het geval was.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:53 schreef pfaf het volgende:
Bij mij zak 'tie juist weer wat weg. Te weinig echt geniale nummers.
nee, ze stonden op Motel Mozaique 2004 (en misschien voor / rond die tijd nog andere dingen ? )quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Eerste keer in Nederland donderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |