Tof michel! Maar hij lag bij de post, dus je kan los. Doe ik ook!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef methodmich het volgende:
Heb hem gekocht, gewoon in de winkel. Sneller dan thijs dus, dat is eigenlijk lullig.
Ik zal hem pas draaien als jij hem hebt thijs!

Zo, durf je dat nu al te voorspellen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:53 schreef methodmich het volgende:
Een leuke plaat, wel een kanshebber op de top 10 van de jaarlijstjes in 2007. Maar ik ben er nog niet uit of ik hem beter vind dan de vorige.

Goed nieuws!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef thijsdetweede het volgende:
Wie van jullie staat zaterdag bij het postkantoor? En dus 5 april in paradiso?![]()
![]()

Ik misschien wel! De verkoop begint dus zaterdag?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef thijsdetweede het volgende:
Wie van jullie staat zaterdag bij het postkantoor? En dus 5 april in paradiso?![]()
![]()

Het concert? ik denk om eerlijk te zijn dat er niet zo heel veel Shins aanhangers zijn in Nederlandquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen jullie die allemaal zo stil mogelijk houden?

Maar Paradiso verkopen ze makkelijk uit, en nog best snel ook, denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef Teije het volgende:
[..]
Het concert? ik denk om eerlijk te zijn dat er niet zo heel veel Shins aanhangers zijn in Nederland![]()

voordeel is dat ze vorig jaar niet op Lowlands kwamenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef Teije het volgende:
[..]
Het concert? ik denk om eerlijk te zijn dat er niet zo heel veel Shins aanhangers zijn in Nederland![]()

Yep, ik denk dat ik ook maar eens vroeg ga opstaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar Paradiso verkopen ze makkelijk uit, en nog best snel ook, denk ik.

Bij elk groter postkantoor. Toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef Ace1 het volgende:
Kben zelfs nog nooit naar een concert geweest... geen idee waar ik het beste hier in tilburg kaartjes kan kopen![]()

Nou, de auto is een optie. Ik heb inmiddels mijn rijbewijs. Toch zou ik liever met het OV willen gaan. Hoelang duurt zon concert normaal gesproken? anderhalf uur? Half 11 zou ik namelijk de laatste trein terug moeten hebben. Volgens een online reisplanner zou het moeten kunnen lukken. Toch graag enig advies voor een newbie concertganger.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef Gosjke het volgende:
Klein dorp in het zuiden van Limburg? Ik hoop voor je dat je met de auto gaat of er een hotel voor over hebt dan

Oke dank je! Dan wordt het dus waarschijnlijk met de auto..quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:06 schreef Gosjke het volgende:
Dat ga je niet halen idd... die trein van half 1.
Ze hebben een voorprogramma. Beginnen zelf ergens rond half 9, maar dat wordt vaker 9 uur dan dat t echt half 9 is. Je moet minimaal op anderhalf uur tellen, dan nog eventueel naar de garderobe om je spullen te halen (en de garderobe bij de Paradiso is altijd een klein oorlorgsveld als een concert net afgelopen is) en dan nog minstens 10-15 min met de tram terug naar A'dam CS.
Kortom: als je 't concert af wilt kijken, zou ik niet op 't OV gokken.
Toen ik nog bij mn ouders in Limburg woonde, zorgde ik ook altijd voor een andere slaapplaats bij iemand op t nachtnet...

En vergeleken met Chutes..?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef Boeman het volgende:
Die nieuwe CD is goed, vind hem meer een geheel dan de eerste, daar sprongen er enkele liedjes echt uit.

Dat idee had ik al. Ik heb het geprobeerd met het tekstboekje van Chutes Too Narrow in de hand, maar het is me niet gelukt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:02 schreef Gosjke het volgende:
Edit: je moet niet proberen die teksten te begrijpen![]()

Alleen die over de blauwe ogen van Mercy snap ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:00 schreef Neleos het volgende:
Is er hier trouwens iemand die naar de teksten van The Shins geluisterd heeft en zo ook begrepen heeft?

Dus mooi weer drie uur te vroeg opgestaanquote:Op maandag 26 februari 2007 16:41 schreef superbam het volgende:
2 stuks binnen....
binnen 3 uur uitverkocht

quote:16:08 (1 minuut geleden)
Bedankt voor uw ticketaankoop bij Ticketservice.
De evenementcode is xxxx
Uw klantnummer is xxxx
Uw tickets zullen in een blanco envelop naar uw postadres worden verzonden.
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 43.78

Een paar hele goeie, maar geen hele plaat vol, zoals bij de eerste twee het geval was.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:53 schreef pfaf het volgende:
Bij mij zak 'tie juist weer wat weg. Te weinig echt geniale nummers.

nee, ze stonden op Motel Mozaique 2004 (en misschien voor / rond die tijd nog andere dingen ? )quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Eerste keer in Nederland donderdag?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |