Is zeker een aanraderquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:39 schreef webfreak het volgende:
Wingspan (2CD) ligt voor 6 euri bij de VanLeest. Ideaal als je een snelle rondleiding door de Wings-geschiedenis wil hebben!
Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Wingspan_%28album%29quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:21 schreef DeSiever het volgende:
Nou, voor 6 euro wil ik dat album sowieso wel hebben.
Kun je de tracklist posten, BadGuy?
Wings Over America!quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is een verzamelalbum toch, ik heb er wel eens van gehoord.
Ik ken al die albums al, Venus & mars, Band On he Run, Speed of Sound, Wings Over America en zelfs Back to the Egg!!
Onwijs bedankt! Kopertje lijkt me..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Wingspan_%28album%29
Staat in dit topicquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Frozen het volgende:
Zou er niet een nieuwe dvd van McCartney uitkomen? Met nóg meer concertbeelden en het korte concertje dat hij gaf voor de russische kosmonauten?
Ik kan er niks meer over vinden...
Duh! Gewoon niet opletten en je mist al het nieuws....quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Staat in dit topic![]()
Paul McCartney moet stoppen of doorgaan te oud?
Nouja, wat is allesomvattend? Dat scheelt natuurlijk per persoon. De een heeft liever Wings, de ander wil Beatles, en een derde gaat voor 't solowerk.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:05 schreef DeSiever het volgende:
Ik heb net de allesomvattende DVD van De Dijk besteld.. er moet nog steeds zo'n DVD komen van Paul McCartney, zo eentje die alle overige overbodig maakt.
Geweldig nummer is datquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:27 schreef DeSiever het volgende:
Genomineerd voor een Grammy met 'Jenny Wren'!
Geen idee. Het lijkt alsof hij steeds onzekerder wordt, en uit voorzichtigheid handelt. Bang om niet meer 'aardig' gevonden te worden ofzo.quote:Op maandag 11 december 2006 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jeetje, wat jammer allemaal.. zou dit zijn eigen idee zijn dan?
Amen. Dit is precies de reden dat ik 'em niet officeël hoef te hebben.quote:Op maandag 11 december 2006 22:59 schreef webfreak het volgende:
Wat mij betreft één van Paul's grootste missers. Het voegt niet toe aan z'n catalogus, en wekt enkel ergernis op. Dat Paul soms 'smooth' uit de hoek kan komen was ons bekend... Maar dit slaat álles.
Ik heb 4 DVD's van de 2005-tour. Uit mijn hoofd; 'Boston', 'New York, MSG', 'Anaheim' en 'Miami'.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat voor bootleg-DVD's heb je?
Ik heb het even opnieuw bekeken, en het blijkt die in 'Anaheim' te zijn.quote:
Ik kwam het topic gisteren tegen. In mijn herinnering "rockte" het nummer een stuk meer.quote:
Nope.quote:Op zondag 24 december 2006 13:27 schreef DeSiever het volgende:
Vet... wist ik niet.
Mike is ouder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |