Het gaat om de nostalgie. Het zijn de gevoelens die het opwekt van vroeger. Ik word er bijna emotioneel bij.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
Dit doet me echt niets, zal er wel aan liggen dat dit de eerste keer is dat ik deze video zie. Wat vinden jullie er precies zo mooi aan?
Het heeft waarschijnlijk iets met je leeftijd te makenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
Dit doet me echt niets, zal er wel aan liggen dat dit de eerste keer is dat ik deze video zie. Wat vinden jullie er precies zo mooi aan?
Je bent te jongquote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
Die uitzending heb ik op VHS staan, ook met O.B. Bommel erachter aanquote:Op woensdag 13 december 2006 23:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Je bent te jong
Vroeger, toen ome beelz nog een klein duiveltje was, werd deze clip (eigenlijk de tekenfilm zonder Paul McCartney) uitgezonden met kerst voor de film waar we voor gingen zitten: "Als je begrijpt wat ik bedoel" en elke keer dat ik dat filmpje zie ben ik weer jong en denk ik terug aan de zelfgemaakte appelmoes van mijn oma.
Die is echt mooi. Dat je eerst Rupert ziet lopen en dan volgtie een kikker en komt hij in de grot terecht waar de kikkers zingen. Those were the daysquote:Op woensdag 13 december 2006 23:47 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Die uitzending heb ik op VHS staan, ook met O.B. Bommel erachter aan
En nu te koop op DVD voor weinig. Goede kwaliteit ook nog, tis fijn opgepoetst zonder iets aan charme in te leveren. Dat is iets wat iedereen moet in zijn DVD collectie moet hebben om dat later aan zijn of haar kinderen te laten zien.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef cptmarco het volgende:
"Als je begrijpt wat ik bedoel", da's pas jeugdsentiment...
jeugdsentiment, maar ook de muziek zelf vind ik erg mooi (dat koor dat zingt en dat hele orkest er bij). Wat mij betreft een klassiekerquote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, volgens mij issie in deze uitvoering ook korter. Ik hoorde hem vanavond op Q-Music en daar was ie veel langer. Minstens vijf minuten in elk geval, terwijl ie hier nog geen 4 minuten duurt.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:54 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
jeugdsentiment, maar ook de muziek zelf vind ik erg mooi (dat koor dat zingt en dat hele orkest er bij). Wat mij betreft een klassieker
Alleen lijkt de clip een beetje korter dan dat ik me herinner![]()
ik ben 20 en vindt deze muziek ook erg mooi, maar aan de andere kant mijn baas vindt het ook raar dat ik muziek uit zijn tijd luister en alle nummers van depeche mode hebquote:Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het heeft waarschijnlijk iets met je leeftijd te maken
O ja, met Zwelgje!!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef cptmarco het volgende:
"Als je begrijpt wat ik bedoel", da's pas jeugdsentiment...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |