benjamin denkt dat de sleutel van de scala is gestolen toch,quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:12 schreef S-Two het volgende:
benjamin denkt dat de sleutel van zn barretje gejat is en gaat iedereen bellen, er is te weinig bewijs voor dennis en het onderzoek wordt waarschijnlijk overnieuw gestart, ray gaat ff zoeken tussen dennis zn spulle dan komt ie binne en grijpt ray dennis bij de keel
Tsjaa, nu begrijp ik t, 3Dtje is het enige vaste punt in Zjefs leven!! Stom, stom, had ik begrip voor moeten hebben. 3Dtje is het rustpunt voor em. Doet ie nooit uit (zelfs niet in bed, gelukkig!!)!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:46 schreef Dizer het volgende:
Ami en zijn 3dpakje...tjah...Geloof dat ik hem nooit in iets anders heb gezien behalve een badjas. Zelfs toen ie zwerver was droeg ie nog zijn 3d pak!! Hahaha Ami toch
Trouwens, wat heeft Sjef allemaal nou meegemaakt?
Scheiding Karin
Bedrijf Falliet
Slippertje Laura
John gaat weg
Onbekend zoon in beeld
Onbekend zoon weggestuurd met briefje van 1000
Onbekend zoon heeft sjef bestolen
Dochter weg
Hertrouwd
Hoertje gepakt
Ruzie met adoptiedochter
Sylivia dood
Nieuwe liefde (Moeder van Kim en Julian)
Megaruzie met Robert
Adoptiedochter weg
Bijna vermoord door nep zoon
Zoon dood
Vindt nieuw liefde Barbara
Zelf Falliet
Zwerver alias: Ami
Vrouw gaat vreemd
Vreemdgaan met Isabella
Hertrouwd met Barbara
Vrouw gaat vreemd
Vrouw gaat vreemd
Vrouw gaat vreemd
Vrouw gaat vreemd
Sjef gaat Vreemd
Sjef wil scheiden
Ben ik iets belangerijks vergeten?
Tja heeeeel misschien de film, maar ik vind Yasmin eerder een charlies angels full throttle typjequote:Op woensdag 3 maart 2004 16:24 schreef Bupatih het volgende:
Yasmin: De Tweeling![]()
Goed gezegdquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:53 schreef Bupatih het volgende:
zie hierboven ergens...
Regelmatig vraag ik me af of mensen wel eerst lezen voordat ze posten.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:46 schreef Kimske het volgende:
net als ONM gister GTST gemist, wil iemand mij de headlines vertellen??
Goede vriendinnen, hebben een relatie gehad, en Isabella was bang dat Charlie het haar kwalijk zou nemen dat ze niet naar haar geïnformeerd had na het ongeluk (geloof ik). Voor de rest niet veel boeiends eigenlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:21 schreef RemCow het volgende:
Ik als gtst-noob weet niet wat er tussen Isabelle <-> Charlie is
LOLquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:21 schreef R_ON het volgende:
Nieuwe topictitel: ~ Harmsen, een man met ballen ~
Verrader!quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sjors en Milan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |