abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf donderdag 11 maart 2004 @ 21:44:52 #76
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17654536
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 21:28 schreef siroypp het volgende:

[..]

Wat een onzin, bovendien voorzie je je bericht voor de sluiting niet van een duidelijk argument waarom hij gesloten is, zeer onprofessioneel.

Je zou mijn bericht ook kunnen zien als een interessante actie, een hoop FOK users hadden waarschijnlijk graag die 50euro verdiend, denk ook eens van hen kant zal ik zeggen.

Ach, als jij dit blijkbaar als spamming ziet, dan lijkt het me niet geheel onverstandig eens een cursus internet te gaan volgen, mijn bericht is namelijk alles behalve een spam-bericht, verder ga ik niet meer met je in discussie, lijkt me te ver gaan om me te verlagen tot jouw niveau.
misschien is het verstandig om de volgende keer te mailen hierover vaker zijn dit soort topics op slot gegaan omdat fok niet is bedoeld voor commerciële doeleinden. en jou topic valt daar zeer zeker wel onder. jij wilt een goede commerciële site maken maar hebt nog geen logo. en nu vraag jij fokkers om voor jou te werken voor een beloning van ¤ 50.= en dat mag niet helaas
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17654629
Nikky,

Het betreft geen logo maar een naam, maargoed.

Toch vind ik het enigzins vreemd, gezien ik toch zeker vergelijkbare topics langs heb zien komen.

Daarnaast is Dr_Flash blijkbaar te lui om zijn bericht voor sluiting van een helder argument te voorzien, dat irriteert me, maargoed, niet iedereen is even slim natuurlijk.
  Milf donderdag 11 maart 2004 @ 21:57:24 #78
16000 nikky
pi_17654839
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 21:48 schreef siroypp het volgende:
Nikky,

Het betreft geen logo maar een naam, maargoed.

Toch vind ik het enigzins vreemd, gezien ik toch zeker vergelijkbare topics langs heb zien komen.

Daarnaast is Dr_Flash blijkbaar te lui om zijn bericht voor sluiting van een helder argument te voorzien, dat irriteert me, maargoed, niet iedereen is even slim natuurlijk.
ik heb zeker al een paar voor logo's op slot gedaan en of het nou voor een logo is of voor een naam het blijft bij mij hetzelfde. jij vraagt iemand van fok voor jou te "werken" want je stelt er een beloning tegenover. als het nou voor een niet commerciële site was dan was het gewoon open gebleven.

zoals dr_flash al zei
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dit valt onder "Werving met commercieel oogmerk" en daar is Fok! niet voor. Vandaar.
misschien alleen niet met zoveel woorden als mij maar er staat hetzelfde

ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17655039
Sure, is duidelijk nu, erg jammer dat FOK niet hier zo toe opstelt, dergelijke topics zijn voor veel fokkers toch ook erg leuk denk ik zo.

In ieder geval bedankt, nu weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben, door de zeer gebrekkige uitleg van Dr_Flash had ik rustig nogmaals een dergelijk topic geopend, de reden hiervoor was me immers niet duidelijk, terwijl ik toch vind dat het voor de mods een taak is om dit duidelijk aan te geven voordat zij een topic sluiten, dat zou herhaling sneller doen voorkomen denk ik zo, zo wordt namelijk snel duidelijk wat wel en wat niet mag.
pi_17685387
Heb jij al van de NSB-knop gebruik gemaakt?

Flash, ik vroeg iets
en ik had dat topic ge-report, uit nieuwsgierigheid hoe zo'n report er aan jullie kant uitziet.
KAn je daar (of iemand anders) even een screenshotje van maken?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_17685459
Leuk dat je daar nog even door een slotje heen post zonder op mijn vraag in te gaan HW
vosss is de naam,
pi_17685619
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 12:13 schreef vosss het volgende:
Heb jij al van de NSB-knop gebruik gemaakt?

Flash, ik vroeg iets
en ik had dat topic ge-report, uit nieuwsgierigheid hoe zo'n report er aan jullie kant uitziet.
KAn je daar (of iemand anders) even een screenshotje van maken?
Topicreport is idd gezien... En nee, ik kan daar geen screenshot van maken...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_17685764
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 12:29 schreef MutZ het volgende:

[..]

Topicreport is idd gezien... En nee, ik kan daar geen screenshot van maken...
Waarom niet?
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe zoiets eruit ziet, daar is toch niks mis mee
vosss is de naam,
pi_17685975
Flash, maak die screenshot nou ff
vosss is de naam,
pi_17685984
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_17686036
sorry Flash
wil jij die screenshot maken dan? Het kost ongeveer like 2 seconden werk om ff op printscreen te rammen
vosss is de naam,
pi_17686075
Nee Vosss ik maak geen screenshot voor je
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:10:17 #88
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17689111
Waarom worden oude topics waarin nieuw leven geblazen worden gesloten?
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_17689405
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:10 schreef N_I_ het volgende:
Waarom worden oude topics waarin nieuw leven geblazen worden gesloten?
Omdat dat topickicken van jou onzinnig is toevallig?? Een topic over presidentsverkiezingen van 4 jaar terug kicken, slaat natuurlijk nergens op...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:34:58 #90
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_17689425
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Vosss ik maak geen screenshot voor je
Het was toch een hele normale vraag die gesteld werd?
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_17689576
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:34 schreef kooba het volgende:

[..]

Het was toch een hele normale vraag die gesteld werd?
Ik geef toch ook een heel normaal antwoord?
  maandag 15 maart 2004 @ 00:06:40 #92
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_17721170
Ah joh Flash, hij was best grappig
Nee, de stoep warm houden, dát heeft zin!
  maandag 15 maart 2004 @ 00:09:48 #93
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_17721236
quote:
Op maandag 15 maart 2004 00:06 schreef Moist het volgende:
Ah joh Flash, hij was best grappig
Probeer anders of hij in ONZ langer openblijft
  dinsdag 16 maart 2004 @ 09:53:04 #94
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17748585
Waarom een slotje op Ik wil graag mijn excuses aanbieden...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:45:04 #95
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_17761955
Omdat het niet bepaald ergens over ging, en omdat het niet bepaald ergens naartoe ging. En wat er ook de bedoeling van was, een aanzet tot een serieuze discussie was het niet. Uit de FAQ: "topics als "Ik ga slapen" doen we niet." Dus ook topics als "Hee sorry" zonder inhoudelijk te worden, doen we niet
  dinsdag 16 maart 2004 @ 22:32:10 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_17764771
Luie stakkers

Mag deze weer open ajb? Ik begrijp de policy maar het was/is wel een goed topic.

IPV KLB ---> GC?

pi_17765994
Ik wil even zeuren over iets wat vermoedelijk goed bedoeld is geweest.

Met Duderinnetje heb ik hier een topic geopend wat onmiddellijk uit R&P is geschopt, eigen schuld want waarschijnlijk had ik het vooraf moeten melden waar we heen wilden met dit topic.

In ieder geval was het geenszins de bedoeling slechts verhaaltjes te posten, wel verhalen en ervaringen wat betreft relaties tijdens ons leven. Maar goed het kreeg al ongenadig een schop naar general, en okay dankzij de moderators hier mag het overigens bepaald niet ongelezen topic, wel blijven bestaan.

Waar ik nu echt van baal is dat ondanks de goede bedoelingen de aanzet tot discussie gisteren werd delete. Het had een reden, slechts verhaaltjes posten was namelijk niet de opzet.
Zojuist plaats ik een andere post welke ik eruit gekotst heb en waarbij ik ook nog duidelijk zeg dat ik het morgen over wil lezen om de fouten eruit te halen en wat blijkt? Er zijn ongevraagd alinea's ingezet ook op plaatsen waar alinea's niet van toepassing zijn en ik zie fouten die ik wil wijzigen maar ik kan dus niet meer wijzigen want dat mag nu ineens niet meer.

Nogmaals ik begrijp het onbegrip van R&P en ook de goede bedoelingen van de moderator in GC maar ik vind het weinig leuk.
  Milf dinsdag 16 maart 2004 @ 23:20:31 #98
16000 nikky
pi_17766141
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 23:14 schreef Stali het volgende:
Ik wil even zeuren over iets wat vermoedelijk goed bedoeld is geweest.

Met Duderinnetje heb ik hier een topic geopend wat onmiddellijk uit R&P is geschopt, eigen schuld want waarschijnlijk had ik het vooraf moeten melden waar we heen wilden met dit topic.

In ieder geval was het geenszins de bedoeling slechts verhaaltjes te posten, wel verhalen en ervaringen wat betreft relaties tijdens ons leven. Maar goed het kreeg al ongenadig een schop naar general, en okay dankzij de moderators hier mag het overigens bepaald niet ongelezen topic, wel blijven bestaan.

Waar ik nu echt van baal is dat ondanks de goede bedoelingen de aanzet tot discussie gisteren werd delete. Het had een reden, slechts verhaaltjes posten was namelijk niet de opzet.
Zojuist plaats ik een andere post welke ik eruit gekotst heb en waarbij ik ook nog duidelijk zeg dat ik het morgen over wil lezen om de fouten eruit te halen en wat blijkt? Er zijn ongevraagd alinea's ingezet ook op plaatsen waar alinea's niet van toepassing zijn en ik zie fouten die ik wil wijzigen maar ik kan dus niet meer wijzigen want dat mag nu ineens niet meer.

Nogmaals ik begrijp het onbegrip van R&P en ook de goede bedoelingen van de moderator in GC maar ik vind het weinig leuk.
een lap teks van die lengte zonder enters zijn nou eenmaal moeilijk te lezen
uit de faq van gc : Probeer een zo goed mogelijke topictitel te kiezen... de titel trekt bezoekers aan, dus neem een duidelijke en bondige titel. Daarbij is de openingspost ook zeer belangerijk. Probeer duidelijk te zijn en probeer alinea's te gebruiken zodat het makkelijker te lezen is.

mail het stuk maar naar me zonder de foutjes en mét alinea's en dan zal ik hem voor je vervangen

en van die post deleten van gisteren... dat waren mails tussen jou en rayan3... prive mails mogen niet op fok... we maken voor dit topic een uitzondering met die italianen bobo's maar mails van andere personen en al helemaal die van fok behoren niet op fok te worden geplaatst.. daarbij staat ook in de faq en is een policyregel van fok.

edit... en daarbij bepalen de mods van gc of wij wat veranderen aan een post.. niet een user

[ Bericht 2% gewijzigd door nikky op 16-03-2004 23:25:53 ]
pi_17766610
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 23:20 schreef nikky het volgende:

[..]

een lap teks van die lengte zonder enters zijn nou eenmaal moeilijk te lezen
uit de faq van gc : Probeer een zo goed mogelijke topictitel te kiezen... de titel trekt bezoekers aan, dus neem een duidelijke en bondige titel. Daarbij is de openingspost ook zeer belangerijk. Probeer duidelijk te zijn en probeer alinea's te gebruiken zodat het makkelijker te lezen is.

mail het stuk maar naar me zonder de foutjes en mét alinea's en dan zal ik hem voor je vervangen

en van die post deleten van gisteren... dat waren mails tussen jou en rayan3... prive mails mogen niet op fok... we maken voor dit topic een uitzondering met die italianen bobo's maar mails van andere personen en al helemaal die van fok behoren niet op fok te worden geplaatst.. daarbij staat ook in de faq en is een policyregel van fok.

edit... en daarbij bepalen de mods van gc of wij wat veranderen aan een post.. niet een user
Ik geloof niet dat ik enig bezwaar maakte tegen het citeren van enkele zinnen uit een e-mail die ik f\haar stuurde. Bovendien was dit het startpunt van een aanverwante discussie.

Wat Stali verder nog bedoelt is dat de alineëring in haar ogen niet adequaat is en dat haar door jouw ingrijpen de mogelijkheid tot het herstellen van fouten is ontnomen.
I´m back.
  Milf dinsdag 16 maart 2004 @ 23:44:03 #100
16000 nikky
pi_17766705
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 23:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik enig bezwaar maakte tegen het citeren van enkele zinnen uit een e-mail die ik fhaar stuurde. Bovendien was dit het startpunt van een aanverwante discussie.

Wat Stali verder nog bedoelt is dat de alineëring in haar ogen niet adequaat is en dat haar door jouw ingrijpen de mogelijkheid tot het herstellen van fouten is ontnomen.
dat jij dat niet erg vind/vond van het neerzetten van je mail maakt niet uit. het mag gewoonweg niet. simpel.

en als stali nog wat wou verbeteren....had ze beter kunnen wachten met het plaatsen van de post totdat ze zelf tevreden was tot plaatsing of direct alinea's moeten plaatsen. en ik heb gezegt dat ze het goede stuk kan mailen zodat ik het kan herplaatsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')