Nee, dat zal wel door een ander zijn gedaan. Iemand die dichter bij het vuur zit, zeg maar.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:04 schreef Robert_Jensen het volgende:
Goh heb je die term zelf verzonnen?
Ga jij nou maar NLers uit je wijk weren.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel door een ander zijn gedaan. Iemand die dichter bij het vuur zit, zeg maar.
Ik zet gewoon mn naam erbijquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:05 schreef Xtreem het volgende:
Uiteraard! Als goed geindoctrineerd NSB'er was ik waarschijnlijk een van de eersten!
Wel anoniem uiteraard
Ja, de nieuwe spandoeken zijn in de maakquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:06 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ga jij nou maar NLers uit je wijk weren.
lichtelijk te laat met die uitleg, prutser.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:08 schreef SunChaser het volgende:
NSB staat in dit geval uiteraard voor Nu Snel Bannen!
Je hebt me al gerapporteerd zekerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lichtelijk te laat met die uitleg, prutser.
Ik niet! Een goed NSB'er blijft anoniem... dat maakt het verraden wat makkelijkerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zet gewoon mn naam erbij
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hebt me al gerapporteerd zeker
Hm... dat is hard nodig danquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:08 schreef idontlikepizza het volgende:
Ik heb een botje over de topics lopen die alles automatisch anoniem report, hij zoekt automatisch op taalfouten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |