abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17764455
Ik lurk heel wat af op heel fok en af en toe kom ik kreten tegen waarvan mijn haren recht overeind gaan staan. Het gebeurt m.i. iets te vaak, dat er na een lange OP de volgende reacties komen;

• Tering, dat ga ik echt niet lezen allemaal! .
  • Is dat de moeite waard om te lezen?
  • Dat zijn veel letters. .
  • Wie vat het even voor me samen?

Nu ben ik dan dol op lettertjes en lees ik sowieso veel, maar waarom nou zo reageren? Iemand heeft wat tijd besteed aan zijn/haar OP en jij gaat meteen huilen over het feit dat jij te dom bent om een aantal zinnen te kunnen verwerken. .

Waar komt de lees-luiheid vandaan? Hoe doen jullie dat dan op school/werk? Je krijgt een rapportage over de voortgang van het bedrijf en die geef je doodleuk terug aan je baas met het commentaar dat er teveel letters instaan? Je weigert je tentamen te maken omdat er te lange zinnen in de opgave staan?

En als je geen zin hebt om te lezen, lees dan niet. Maar ga ook niet dat soort commentaren neerzetten waarmee je je imo als vrij stupide profileert. Wat is er zo stoer aan om te laten zien dat je een ongeletterde debiel bent?

[ Bericht 0% gewijzigd door Insomaniac op 16-03-2004 22:23:00 (PI) ]
  • Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
    pi_17764504
    wat staan er veel letters in dit topic hahaha .
      dinsdag 16 maart 2004 @ 22:23:36 #3
    31362 CreativeMind
    Wanneer wordt het zomer?
    pi_17764527
    Tering wat een lap tekst.

Hahaha wat een goeie van mij hee
      dinsdag 16 maart 2004 @ 22:24:43 #4
    57843 S03P
    semi-bikkel
    pi_17764559
    quote:
    Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
    Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.

Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
    pi_17764580
    Veelteveel letters in die FAQ! Snap dat dan .
    pi_17764588
    quote:
    Op dinsdag 16 maart 2004 22:24 schreef S03P het volgende:
    <blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">[afbeelding]Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
    Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.

Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.</div></blockquote>
    Damn. . Dan keil ik mn eigen topic wel even op slot. .
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
      Milf dinsdag 16 maart 2004 @ 22:26:00 #7
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_17764591
    quote:
    Op dinsdag 16 maart 2004 22:21 schreef Insomaniac het volgende:
    Ik lurk heel wat af op heel fok en af en toe kom ik kreten tegen waarvan mijn haren recht overeind gaan staan. Het gebeurt m.i. iets te vaak, dat er na een lange OP de volgende reacties komen;

• Tering, dat ga ik echt niet lezen allemaal! .
  • Is dat de moeite waard om te lezen?
  • Dat zijn veel letters. .
  • Wie vat het even voor me samen?

Nu ben ik dan dol op lettertjes en lees ik sowieso veel, maar waarom nou zo reageren? Iemand heeft wat tijd besteed aan zijn/haar OP en jij gaat meteen huilen over het feit dat jij te dom bent om een aantal zinnen te kunnen verwerken. .

Waar komt de lees-luiheid vandaan? Hoe doen jullie dat dan op school/werk? Je krijgt een rapportage over de voortgang van het bedrijf en die geef je doodleuk terug aan je baas met het commentaar dat er teveel letters instaan? Je weigert je tentamen te maken omdat er te lange zinnen in de opgave staan?

En als je geen zin hebt om te lezen, lees dan niet. Maar ga ook niet dat soort commentaren neerzetten waarmee je je imo als vrij stupide profileert. Wat is er zo stoer aan om te laten zien dat je een ongeletterde debiel bent?
  • wat inso zegt dus
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')