Jij en ik.... En de rest.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:40 schreef 2cv het volgende:
Wie vallen er onder de nitwits, randdebielen en schijtemmers?
Eigenlijk iedereen die ik de afgelopen viereneenhalf jaar op Fok! beledigd heb.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:40 schreef 2cv het volgende:
Wie vallen er onder de nitwits, randdebielen en schijtemmers?
Hij is iemand die ik wél ken.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:41 schreef OldJeller het volgende:
Wie ben jij?
Dork.
Jou toch niet, honeyquote:Op maandag 15 maart 2004 17:44 schreef MUUS het volgende:
Ik zit heel diep in mijn geheugen te graven, maar ik kan me geen belediging van jou herinneren, Verbal. Mocht je me ergens toch vreselijk beledigd hebben : het is je vergeven..
En ik heb jou het neuken van snaren vergeven.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:47 schreef Seborik het volgende:
Ik vond snarenneuker eigenlijk best grappig, Verbal, maar ik had je al lang vergeven, want vergeven is goed.
Weet ik niet... ga je weg?quote:Op maandag 15 maart 2004 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is dit een verkapt afscheidstopic?.
Nee, dat zeker niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weet ik niet... ga je weg?
V.
Dat mocht 'ie willenquote:Op maandag 15 maart 2004 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik schrok even na Sebbo's laatste zinnetje
Ik heb liever dat je vanouds weer veel in Muziek komt posten.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat mocht 'ie willen
V.
Altijd maar loeren op meer posts in dat forum...quote:Op maandag 15 maart 2004 17:53 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je vanouds weer veel in Muziek komt posten.
Ze mogen zeggen dat ik al een oud wijf ben, maar met mjn geheugen is niks mis blijkbaar.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jou toch niet, honey
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |