er word geopend met alleen een mailtje (?) en voor de rest niks... wat moeten we ermee dan? waar is jou mening? ik zie helemaal niks dan alleen een mailtje oid.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:59 schreef Jimmy het volgende:
Euh, is er nog een reden dat deze dicht gegooid werd?
Stompzinnige nigerian scam mail variant
Er was op zich al een uur niet gereageerd, dus als je de lol er niet van in ziet, wacht dan gewoon, hij zakt vanzelf wel naar beneden.
Meer reden dan 'goh leuk' zo wel ok zijn.
stond er niet bij...quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:52 schreef Jimmy het volgende:
Dat mailtje wat je dus blijkbaar niet snapte, was mijn antwoord op een Nigerian Scam mail die ik heb gehad, gepost ter vermaak van allen.
Aangezien er op gereageerd werd snapte anderen mensen het wel.
Had van mij ook niet dicht gehoevenquote:Op maandag 8 maart 2004 11:56 schreef MikeyMo het volgende:
Moslimmeisje met hoofddoek maakt zich met make-up op...
en waar hoort dat dan wel? Afgezien van die ene racist was het best een goed topic met lange en goede betogen...
Turkije mag bij EU Ja of nee..quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:43 schreef N_I_ het volgende:
Turkije bij de EU ( de turkentopic ) waarom is het dichtgegooid?
*streng kijkt*quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:03 schreef N_I_ het volgende:![]()
NEE HEB JE NIETquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:05 schreef N_I_ het volgende:
Geef nou maar toe dat ik een klein beetje humor heb
Een quote uit een van de sticky's... zou je eens in moeten kijkenquote:... of goed uitleggen waarom dit topic niet mag, is wel toegestaan. ..
Dit valt onder "Werving met commercieel oogmerk" en daar is Fok! niet voor. Vandaar.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:37 schreef siroypp het volgende:
[GZ] Naam voor nieuwe website ( beloning: 50 euro ! )
Vanwaar werd dit topic in hemelsnaam dicht gegooid?
Volgens de betreffende moderator Dr_Flash is dit spammen, nou weet ik niet wat hij onder de definitie van spammen verstaat, maar dit is dus totaal geen spam te noemen.
Gaarne een verklaring..
Wat een onzin, bovendien voorzie je je bericht voor de sluiting niet van een duidelijk argument waarom hij gesloten is, zeer onprofessioneel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit valt onder "Werving met commercieel oogmerk" en daar is Fok! niet voor. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |