Klopt, dat slaat nergens op. Maar vrijwel heel Turkije ligt niet in Europa, en dat valt niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:32 schreef DjDev het volgende:
sommige mensen zeggen dat turkije er niet bij mag omdat het "te islamitisch is" dat slaat helemaal nergens op![]()
Indonesie is ook islamitischquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:38 schreef rub1615 het volgende:
Van mij mogen ze er niet in.Dan moet je ook Rusland,Israel en Marokko toelaten.Ik snap eigelijk de verbanden tussen Turkije en Europa niet.Bij alles is daar anders.Zowel kwa geschiedenis als kwa godsdiens en cultuur.Wij hebben nog meer gemeen met Indonisie dan met Turkije..Daarbij mag je niet enkel economisch denken.De Eu is meer dan enkel economisch.Het liefst zie ik een staat Europa.
Een totaal verneukte economie kan gemakkelijker hoge groeicijfers halen dan een sterke economie.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:42 schreef DjDev het volgende:
turkije heeft wel 1 van de sterkst groeiende economien.
en in 2005 zal er ook 6 nullen worden geschrapt(1000000 lira wordt dan 1 lira) en dan blijven er niet veel problemen over.(vind ik)
En dus?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:50 schreef 1tsn0tm3 het volgende:
krijgen we nog meer turken hier
Rusland zit niet in de EU, godzijdank.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:51 schreef DjDev het volgende:
als ik het goed heb zit Rusland ook in de EU en de helft van rusland ligt ook niet in europa dus dat turkije niet helemaal in europa zit vind ik geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |