En repressie creëert gaten.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:59 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Nee, er zijn momenten waar actie belangrijk is, ipv eeuwig praten. Praatjes vullen geen gaatjes.
Zooals ik al zei: Hij zit nog mentaal teveel in de Friese polders.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In t Rotterdams heeft het ook een negatieve lading. En zoveel overeenkomsten heeft het Haags niet met het Rotterdams normaliter.
Misschien dat het iets randstedelijks heb.
Middag
In het geval van Ertan is dat niet zo erg.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:00 schreef Ype het volgende:
[..]
En repressie creëert gaten.
Of het erg is, is dan van geen belang.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:01 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
In het geval van Ertan is dat niet zo erg.
Daar dacht die Marokkaanse opa ook zo over. Laatste post van mij hierover. Ik ga weer op zoek naar anders nieuws.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:59 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes.
Nee dat is niet waar. Lees eens iets over incest en de conflicten die slachtoffers met zichzelf hebben. Het grote probleem is juist de loyaliteit naar de dader: het is immers een familielid. Bovendien zijn ze bang voor de reacties van andere familieleden. Het is een uitermate ingewikkeld en gevoelig conflict - daarom doen zoveel slachtoffers ook pas zo laat of helemaal geen aangifte.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:00 schreef freud het volgende:
[..]
Oh ok, omdat jij het zegt verander ik mijn mening zonder dat er enige onderbouwing wordt aangeleverd. Ik vertrouw erop dat incestslachtoffers meer aan een familie denken dan dat ze aandacht schenken aan bedreigingen.
Ik machtig hierbij Ertan om in mijn plaats een POLbabbel te openen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:03 schreef Duritz het volgende:
Oh ja, en wie heeft er nog nooit een POLbabbel geopend? Laten we het aan hem (of haar) gunnen.
Ik heb er al twee keer één te laat aangemaaktquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:03 schreef Duritz het volgende:
Oh ja, en wie heeft er nog nooit een POLbabbel geopend? Laten we het aan hem (of haar) gunnen.
Veel schade?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
Goeieeeeemiddag! Is er nog iemand uitgegleden? Ik ben wel tegen een paal aangereden maar dat was alles..
Zwaktebod. Bloedjoch betekent fantastisch joch, het spijt me voor je.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:00 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Zooals ik al zei: Hij zit nog mentaal teveel in de Friese polders.
Mwah niet echt, beetje lak eraf..ach boeie tis toch niet echt wat je zegt een dure auto. Ben maar een arme studentquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:05 schreef Ype het volgende:
[..]
Veel schade?
Voorlopig is het 2 tegen 1, bloedjoch. Een R'dammer en een Hagenees tegen een Fryske boer die denkt de taal des Westens te spreken.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Zwaktebod. Bloedjoch betekent fantastisch joch, het spijt me voor je.
Ben je nou marokkaan of niet? Welke marokkaan rijdt er nou in een pauper bak?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah niet echt, beetje lak eraf..ach boeie tis toch niet echt wat je zegt een dure auto. Ben maar een arme student
Dat scheelt dan weer een beetje gelukkig. Toch klote voor je.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah niet echt, beetje lak eraf..ach boeie tis toch niet echt wat je zegt een dure auto. Ben maar een arme student
En R'dams iigquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Bloedjoch lijkt niet te bestaan volgens VanDale. Ook met Google kan ik niets vinden. Laten we het er op houden dat het een haags straatwoordje is.
De niet-criminele toch?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ben je nou marokkaan of niet? Welke marokkaan rijdt er nou in een pauper bak?
Nee joh, doe nou niet zo krampachtig. Je zit er gewoon weer eens naast maar gaat net zo lang door als een huilerige kleine peuter om je puntje te maken. Als jij een bloedmooie vrouw ziet, vind je haar dus heel lelijk?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:09 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
En R'dams iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |