Ik weet niet wat voor rare dingen je vorige smiley allemaal uithaalde, maar ik hoop dat je je nu wat beter voelt.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:59 schreef DuchessXYZ het volgende:
![]()
Nu nog meer dan net, en ik kan er nergens mee naar toe!quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
'rusteloos'
Gooi het er uitquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nu nog meer dan net, en ik kan er nergens mee naar toe!
Goh zulle, ge gaat een mooi leven tegemoet dat ge verdientquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:57 schreef DarkElf het volgende:
-
*aai*quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:02 schreef Brennie het volgende:
Zo:
quote]Op donderdag 26 februari 2004 01:23 schreef hardsilence het volgende:quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
hardsilence, je bent mijn enige lichtpuntje op fok, da's toch niet nutteloos??
Voel me goed, net gewonnen met een potje Carcasonne
Uiteindelijk is dit geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:44 schreef hardsilence het volgende:
Kijk dan Stereotomy, dit doet m'n humeur wat meer ten goede, een klein lachertje tussendoor.
You needn't worry about that! Ik heb mijn oude leventje helemaal losgelaten en ik geniet nu volop, alleen soms zijn er externe factoren die eventjes de frequentie verstoren.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:43 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Gooi het er uitDat lucht op. Kan me voorstellen dat je huidige situatie je af en toe benauwd. Maar je hebt nu een nieuw leven voor je. Probeer je oude leven los te laten en te genieten van je nieuwe leven.
Ach, dat overleef je welquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:25 schreef texelonia het volgende:
Kan de sneeuw niet even gauw smelten voor ik moet werken? Had al geen zin om te werken, en toen ik dat pak sneeuw zag al helemáál niet meer..![]()
Oeh, dat lijkt me ook wel weer eens lekker...knetterend hout en van die lekkere houtgeurenquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me 'ik wil lekker knus bij de open haard zitten'.
Maar goed dat gaat as zaterdag gebeuren.
Nog effies geduld dus.
Ik heb dan ook nergens gezegd dat ik het niet overleefquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ach, dat overleef je wel
Dat is tenminste hoe ik over mijn werkdag denk
Ik voel me dan ook prima
WAS JIJ BLOND?????quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:58 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me onwennig.
Ik heb echt supernieuw haar!
Van saai halflang blond, naar spannende Isabella-coupe en rood.
Het staat echt heel mooi, maar het is nog niet van mij...
Zo voelde ik me ook en voel ik me nog steeds een beetje.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:47 schreef T1andonly het volgende:
Ik voel me nutteloos, alsof ik nix waard ben voor niemand niet...
zit maar beetje alleen hier te wachten op nix...
ik doe ook ff meequote:Op donderdag 26 februari 2004 13:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook en voel ik me nog steeds een beetje.Komt mede door mn ex.
Vrijdag zal ik me wel weer beter voelen en mss zelfs n btje speciaal
Ahhh, fijn gevoel is datquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:19 schreef Faithy het volgende:
ik voel me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als het aan mij ligt is de status vrijgezel wel een beetje verleden tijd
Bel misschien niet gehoord? Er zijn namelijk nogal wat mensen met een kapotte/slechte bel icm een slecht gehoor...quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:45 schreef _Vixion_ het volgende:
Postbodes :argh: moet verdomme morgen door het klote weer naar het postkantoor om me pakketje op te halen, omdat een postbode gewoon doodleuk denkt dat wij niet thuis zijn, al zitten we met ze 4en in de huiskamer....
van mij welquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ahhh, fijn gevoel is dat....ik geniet gewoon met je mee, ook al ben ik niet van de vrijgezelstatus af, mag het ?
Wat is een Isabella-coupe?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:58 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me onwennig.
Ik heb echt supernieuw haar!
Van saai halflang blond, naar spannende Isabella-coupe en rood.
Het staat echt heel mooi, maar het is nog niet van mij...
mag ik ook een beetje van dat goede gevoel?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:30 schreef Foskea het volgende:
[..]
Wat is een Isabella-coupe?
OT:
I feel good, tududududududuuh, i feeeheeeeeeeeeeeeeelllll good....
En dat kan ook weer de kast in. Kijker komt toch niet kijken.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me nu heel erg 'whishing and hoping and .....' (of hoe dat liedje ook gaat).
Er komt morgen weer iemand naar ons huis kijken en ik zou het toch wel heel erg prettig vinden als ze gewoon op slag verliefd erop werden, zoals wij 1 1/2 jaar geleden....
Aaaahquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mag ik ook een beetje van dat goede gevoel?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:25 schreef DuchessX het volgende:
Ook leuk omdat er op sommige plekken nog helemaal niemand gelopen had in de sneeuw
vervelendquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:54 schreef Peregrijn het volgende:
Voel me ziek en koud. Ben bang dat ik vanavond niet kan stappen in UtrechtIk had me er net zo op verheugd
Woeiquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik voel me weer helemaal goedHeb vanavond gewoon een date. Kan toch gek lopen... gisteravond diep in de put en nu weer helemaal
Owja...en op de helft van mijn P(ropeduese)
had ik al verteld dat ik me weer wat beter voel?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:24 schreef zwaaibaai het volgende:
Onbegrepen en koppijn...
Dank je, ik heb je advies opgevolgd en heb het gevoel dat het weer wat beter gaat:) Na een hele dag in bed liggen en sapjes drinken voel ik mij echter knap verveeld. Ik denk dat ik even warm ingepakt beneden TV ga kijken en daarna maar weer eens verder ga slapenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vervelend
wel goed voor jezelf zorgen he? Lekkere hete douche, koppie thee of soep... verse sinaasappelsap...
Aha.... nog iemand met dat probleem... ik moet een boek van 47,50 aanschaffen dat we nu 5 weken nodig hebben, en volgend jaar op de boekenlijst staat, omdat het vak eigenlijk pas voor het derde jaar bedoeld is.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:08 schreef Dichterbijer het volgende:
Status verandering: voel me genaaid door school. Stelletje ****** eerst ons een boek laten aanschaffen voor 45 euro en later een syllabus voor 3 euro van het boek aan te bieden... en het boek ligt al thuis hier
Goed geluisterd naar tante DEquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:40 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Dank je, ik heb je advies opgevolgd en heb het gevoel dat het weer wat beter gaat:) Na een hele dag in bed liggen en sapjes drinken voel ik mij echter knap verveeld. Ik denk dat ik even warm ingepakt beneden TV ga kijken en daarna maar weer eens verder ga slapen(leek stappen in Utrecht me toch een stuk leuker
).
P.S. Sterkte met je kattenmeisje hopelijk gaat alles goed
*kijkt heel bezorgt* geeft lieve knuffel enquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:50 schreef hardsilence het volgende:
Lieve God, laat het allemaal afgelopen zijn, zet mijn klokje stil, er hoeft echt geen enkele ***-/+ dag meer bij!
Ehm, alvast beterschap?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Voorspelling;
Morgen ben ik ziek.
Ja. Mijn toekomst ligt duidelijk in het waarzeggersvak.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Voorspelling;
Morgen ben ik ziek.
En waar hebben we die eer aan te danken?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:39 schreef milagro het volgende:
ik vind jullie allemaal maar raar
wat een verschil een bril toch kan maken, hèquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:44 schreef Xilantof het volgende:
vanmorgen lekker door de sneeuw naar mijn werk gefietstwas zo blij als een kind
rest van de dag ging wel lekker, en voel me wel okee.
ach, zonder bril genoot ik er ook van, en een bril had ik nou niet echt nodig (heb kleine afwijking van 0.25 en 0.75) maar vond het gewoon fijner (iig bij autorijden)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:52 schreef milagro het volgende:
[..]
wat een verschil een bril toch kan maken, hè
Doe niet zo raar man, gaat toch goed?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:08 schreef Danny het volgende:
test
Nu heb ik weer honger...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:50 schreef Jools het volgende:
Ik ben kótsmisselijk. BAH!
zucht..... oh wellquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ach, zonder bril genoot ik er ook van, en een bril had ik nou niet echt nodig (heb kleine afwijking van 0.25 en 0.75) maar vond het gewoon fijner (iig bij autorijden)
Bij pagina 11, dacht ik..........dus we kunnen nog ffquote:Op zondag 29 februari 2004 02:04 schreef hardsilence het volgende:
[dom blondje modus]
waneer is dit topic nu vol?
[/dom blondje modus]
Ik zit op pagina 12...quote:Op zondag 29 februari 2004 02:29 schreef Morwen het volgende:
Bij pagina 11, dacht ik..........dus we kunnen nog ff![]()
Wederom hetzelfde.quote:Op donderdag 26 februari 2004 05:17 schreef MariekeP het volgende:
Ik voel me best wel straalbezopen.
quote:Op zondag 29 februari 2004 02:27 schreef milagro het volgende:
[..]
zucht..... oh welltukken
t blijft gewoon doorgaanquote:Op zondag 29 februari 2004 02:04 schreef hardsilence het volgende:
[dom blondje modus]
waneer is dit topic nu vol?
[/dom blondje modus]
Tip: Vergelijk je niet zo met anderen. Het draait toch om jóu?quote:Op zondag 29 februari 2004 00:38 schreef texelonia het volgende:
Ik voel me een beetje een loser.
Joh! En het is nog wel zondag!quote:Op zondag 29 februari 2004 11:34 schreef QyRoZ het volgende:
Ik voel me nog steeds goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |