ohh ik dacht bij 255 postsquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bent maar 50 posts te vroeg hoor
Ik sluit het vorige deel nu wel, maar onthoud, tegenwoordig sluiten topics pas bij 300 posts
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:19 schreef Chillmeister het volgende:
naar de showroom gaan, en dan test selecteren
Headset kopenquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:55 schreef Chillmeister het volgende:
net gestopt, morgen weer een kans
zit in de post!quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Headset kopen
Hahaquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:48 schreef LangeJan het volgende:
3 x raaien wat ik vandaag de hele dag gedaan heb?
Spelen op mijn 1 dag oude Xbox i.c.m. PJ2 !
Wat een meesterlijk spel zeg, alles lijkt te kloppen, weggedrag, auto's graphics etc...
Ben helemaal verslingerd !
Niet verkeerd zal vandaag ook es kijken.quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:28 schreef Tommie84 het volgende:
In navolging van het vorige topic:
Ik heb 8554.5 km afgelegd, in 105 uur, 18 minuten, ik heb het meeste gereden in de Enzo Ferrari, ik ben 52 uur, 37 minuten en 16 seconden online geweest, en heb 2 uur, 29 minuten en 29 seconden rondgehangen in de showroom.
Gemiddeld heb ik per event 4342 Kudo's binnengehaald.
:Dquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:49 schreef kulandra het volgende:
RAM DIE TWI EN RUFF NOU VAN DE BAAN!!!!!! ehhh ohnee, het is alweer ochtend en ik zit op mn werk.......![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:49 schreef kulandra het volgende:
RAM DIE TWI EN RUFF NOU VAN DE BAAN!!!!!! ehhh ohnee, het is alweer ochtend en ik zit op mn werk.......![]()
Schiet lekker op.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:02 schreef Bastard het volgende:
Level 27 heeft gehaald.. geen leven heeft.
naar showroom, naar gewenste auto gaan. kan je links en rechts bordjes zien waar je naar toe moet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke, heb sinds vandaag een xbox rosso pakket, het is misschien een zware n00b vraag, maar hoe kom ik op de testtrack?
Wij 0wnden de shitquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:49 schreef kulandra het volgende:
Ik mis je momenteel wel een beetje T! Ik moet mn skill echt even bijwerken, anders houd ik je nooit bijquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:37 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga nu ff douchen en daarna weer scheuren, jullie weten mij te vinden
Whehehehhehquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:56 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik mis je momenteel wel een beetje T! Ik moet mn skill echt even bijwerken, anders houd ik je nooit bij![]()
Nu? Nu zit ik naast mijn vrouw die tv zit te kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:03 schreef Arsenicem het volgende:
welke game zitten de mensen nu?
Als je de single player hebt uitgespeeld heb je ongetwijfeld een lading 'Kudo's Tokens'. Deze krijg je telkens als je een Kudo's rank omhooggaat, en dat gebeurt weer door (raad eensquote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:35 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Wat doe ik fout? Ik heb de single player uitgespeeld en kan nog steeds maar een paar autó's uitkiezen in MULTIPLAYER mode. Ik wil uit alle auto's kunnen uitkiezen. Iemand tips?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:37 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga nu ff douchen en daarna weer scheuren, jullie weten mij te vinden
Succes, het heeft mij bijna een gamepad gekost, maar wat een voldoening toen het gelukt was.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Wat is de AI van de computer toch naar de klote zeg![]()
Elke keer beuken ze weer de vangrail inecht om gek van te worden
![]()
Ik ben nu alles op goud aan het halen, moet er nog 101![]()
Ik heb bij extreme een tijdje zitten kloten. Toen heb ik besloten om de Ascari maar eens goed onder de knie te krijgen, en toen was het ook aardig snel gebeurd.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:55 schreef DinoPK het volgende:
wacht maar tot je bij de american muscle klasse komt, en de rest daarna (except super cars, die is strontsimpel)
Soms heb je het heel leuk in een room.. en dan nodig je iemand uit om er bij te zijn..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 02:22 schreef twi het volgende:
Hebben jullie dat soms ook, dat je het zo leuk vindt dat je na het ophouden van een leuke gehoste game verder gaat zoeken naar andere games, en dat je dan alleen maar in baggergames terechtkomt waardoor je er eigenlijk van baalt niet eerder te zijn gestopt?![]()
waar zie je dat ?quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:28 schreef Tommie84 het volgende:
In navolging van het vorige topic:
Ik heb 8554.5 km afgelegd, in 105 uur, 18 minuten, ik heb het meeste gereden in de Enzo Ferrari, ik ben 52 uur, 37 minuten en 16 seconden online geweest, en heb 2 uur, 29 minuten en 29 seconden rondgehangen in de showroom.
Gemiddeld heb ik per event 4342 Kudo's binnengehaald.
Uit m'n hoofd:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
waar zie je dat ?
ah dalijk even kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:12 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd:
Options --> Profile --> Player Records
Nee, die ga je eerst opmaken aan auto's in voorgaande klasses om hem dan uiteindelijk eens ooit in Goud uit te spelen. En dan KRIJG je die CLK.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:30 schreef A.l.e.x het volgende:
Ik denk dat ik het eerst mijn Kudo's aan deze CLK-GTR ga opmaken:
[afbeelding]
Oja das waar, je kan um alleen unlockenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, die ga je eerst opmaken aan auto's in voorgaande klasses om hem dan uiteindelijk eens ooit in Goud uit te spelen. En dan KRIJG je die CLK.
Weet je het zekerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:29 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Dan maar de Pagani Zonda![]()
ga me nou niet vertellen dat je zoon 355 F1 hebt omdat je weet hoe dat geluid klinktquote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:30 schreef A.l.e.x het volgende:
Ik heb gister ook ff een X-Box pack gehaald + PGR2 en het eerst wat me opviel toen ik alle auto's een beetje ging testen was het geluid van de Ferrari F355 F1 wat gewoon precies klopt![]()
ff een lekker kontje erbij
[afbeelding]
Ferrari 360 Stradale
Ik denk dat ik het eerst mijn Kudo's aan deze CLK-GTR ga opmaken:
[afbeelding]
Ik ben nu bezig met de American Muscle klasse, wat een klote auto's en banen in de klasse zegquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:55 schreef DinoPK het volgende:
wacht maar tot je bij de american muscle klasse komt, en de rest daarna (except super cars, die is strontsimpel)
helaas niet nee, maar ik heb ze vaak genoeg gezien en gehoord op en langs het circuit van Zandvoortquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat je zoon 355 F1 hebt omdat je weet hoe dat geluid klinkt
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, die ga je eerst opmaken aan auto's in voorgaande klasses om hem dan uiteindelijk eens ooit in Goud uit te spelen. En dan KRIJG je die CLK.
^O^quote:Op zondag 29 februari 2004 16:27 schreef Alfisti het volgende:
Ook mijn lijstje:
-Lamborghini Diablo
-M3 CSL
-Complete DTM seizoen 1993 (laatste jaar DTM op de Nordschleife)
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 februari 2004 16:27 schreef Alfisti het volgende:
Ook mijn lijstje:
-Lamborghini Diablo
-M3 CSL
-Complete DTM seizoen 1993 (laatste jaar DTM op de Nordschleife)
Je kan hem unlocken door of het spel uit te spelen, ultimate te winnen dus, of op live een partijtje op de ring te winnen.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:46 schreef Fillipe het volgende:
In welke klasse kan je de Nurburgring unlocken? En is het circuit in F1 stijl of gewoon ala stad stijl?
vind de cone challengens van de coupe series en de grand touring verreweg het meest irriquote:Op zondag 29 februari 2004 20:58 schreef Mister_T het volgende:
Wat een rot ConeChallenge in de Extreme Series zeg!!!!!
de 16/4 heeft meer vermogen dan de 18/4quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
welke autos zouden jullie willen zien in een download content ?
mijn rijtje :
8.Bugatti Veyron 16/4 of de18/4
en dat waren ze welof misschien nog de lotus 111r met celica motor
Oke bedanktquote:Op maandag 1 maart 2004 01:31 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Je kan hem unlocken door of het spel uit te spelen, ultimate te winnen dus, of op live een partijtje op de ring te winnen.
Volledig f1 stijl
Heb net mijn week van vakantie gehadquote:Op maandag 1 maart 2004 12:28 schreef Fillipe het volgende:
Ah vakantie, heeerlijk
en? Rank 15 gehaald?quote:Op maandag 1 maart 2004 12:50 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Heb net mijn week van vakantie gehad![]()
Neequote:Op maandag 1 maart 2004 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
en? Rank 15 gehaald?
quote:Op maandag 1 maart 2004 16:18 schreef Mister_T het volgende:
Eindelijk alles op goud
Duurde ff en en heeft me wat scheldpartijen gekost maarja
![]()
die zijn idd erg.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:26 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
vind de cone challengens van de coupe series en de grand touring verreweg het meest irri
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:30 schreef Mister_T het volgende:
En Bastard heb jij met je rank 28 wel een leven?
Dit is het PGR2 topic... probeer het eens in het GTA:VC topicquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik ben nu GTA VC aan het spelen maar zit een beetje vast. Ik heb een aantal missie's gedaan en kan nu alleen nog een missie doen voor die vent die op het starfish Island zit (D)
Deze missie krijg ik niet voor elkaar, maar het vreemde is dat ik nog niet naar de eilanden kan. Voor alle andere bazen op het eerste eiland heb ik volgens mij alle missie's al voltooid, ik zie ze tenminste niet meer op m'n landkaart staan. Een vriend van mij heeft GTA VC op de PS2 en hij kon al veel eerder naar de andere eilanden.
Kheb geen idee... zou al met de kerst wezen geloof ik.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:38 schreef Mister_T het volgende:
Is er nu al meer nieuws over de geruchten van de "donwload contents". Ik kan niks vinden op sites. Maar volgens de geruchten zullen er weer nieuwe auto komen. Kan iemand wat meer informatie geven
Ohhh dan begin ik er toch echt aan te twijfelen of er echt iets nieuws komtquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee... zou al met de kerst wezen geloof ik.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:35 schreef Bastard het volgende:
Spelletje survival is leuk..
Iedereen begint in compact sports en de eerste en tweede plaats blijft in de klasse, de rest gaat een klasse omhoog. Ik wist niet dat een Bmw M3 zo ver mee kon rijden nog
Rightquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:48 schreef Niwa het volgende:
Ik heb dit spel gehuurd, zo leuk was het niet hoor.
Wel leuk om te huren.
Zeker te moeilijk voor je.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:51 schreef Niwa het volgende:
Nee, ik vond het echt middelmatig..
Dan zul je niet van racespellen houdenquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:51 schreef Niwa het volgende:
Er zijn veel leukere en mooiere racespellen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:51 schreef Niwa het volgende:
Ja dan moet je wel live kunnen, maar ik zou probere eerst die andere Series uit te spelen. Dit vooral omdat er met die auto's veel live word gespeeldquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:58 schreef BoJo het volgende:
idd een super spel, ik zuig alleen zwaar, ik haal net zilver met alles en goud/platinum met flitsen
Maak ik dan een beetje kans als ik Live zou gaan? Ben bij dat level na die Amerikaanse krengen.
Ik moet trainenquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:15 schreef twi het volgende:
Zullen we vanavond ofzo dat Survival dan doen?
Heb je dat nog nooit gespeeld?quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:15 schreef twi het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:10 schreef BoJo het volgende:
Ferrari![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:32 schreef twi het volgende:[
Als je niet weet je hoe je een game moet joinen, klik hier
Wel als je Ferrari liefhebber bentquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:40 schreef gimeone het volgende:
ik ga morgen het spel halen, hoor ik dr dan ook bij??
Wil je er bij horen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:40 schreef gimeone het volgende:
Kijk.. en tegen mij lopen ze te bleren dat ik die auto moet kiezen.. maar niet verder moet klikken als ik hem in het klein zie staan. Jij klikt dat ding nog aan dus tot je de keuze krijgt tussen manual of automaticquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:32 schreef twi het volgende:
5. Selecteer de oorspronkelijke auto die je wilde hebben, en als je bij het scherm
Selecteer de klasse van de New Beetle (Classic Sports), selecteer de auto en als je het scherm ziet waar je Automatic/Manual moet selecteren, druk dan op B
Okee ik ben vanaf 22:30 uur van de partij...quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:15 schreef twi het volgende:
Oei, weer 1 naar de klotequote:Op donderdag 4 maart 2004 16:40 schreef gimeone het volgende:
Ik vind persoonlijk de game op die manier een stuk leuker, SP heb je na 20 uur wel gezien. Maar MP blijft leuk, lekker lullen met fokkersquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:13 schreef Perfect het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook PGR2, een erg mooi en cool spel.
Maar ik moet nog wel alles onder controle krijgen, dat slide enzo.
En op het begin is het moeilijk, dus dat zal nog wel wat worden, als ik wat verder ben.
Live heb ik nog niet, ik moet er nog een router voor hebben. Maar ik wil ook nog een dvdkit hebben, dus ik denk dat ik nog even moet wachten voordat ik op Live kan race
Dus je dvdkit heeft voorrang op je live setje???quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:13 schreef Perfect het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook PGR2, een erg mooi en cool spel.
Maar ik moet nog wel alles onder controle krijgen, dat slide enzo.
En op het begin is het moeilijk, dus dat zal nog wel wat worden, als ik wat verder ben.
Live heb ik nog niet, ik moet er nog een router voor hebben. Maar ik wil ook nog een dvdkit hebben, dus ik denk dat ik nog even moet wachten voordat ik op Live kan race
Whahahaha Sorry Gijs.. je moet spellen nooit verkopen, dat zie je maar weerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:14 schreef twi het volgende:
Ja vuile flikkers, ik zie SailingAce de hele avond op Rainbow Six zitten pielen, terwijl ik wachtte op mijn Top Spin 'vrienden' die niet kwamen opdagen. Om twaalf uur dacht ik, zal ik nog even PGR2 erin duwen? Nee, want Aceje zal nog wel aan het Rainbowen zijn.
Als het aan mij ligt ga ik je snel weer stalken, want ik heb RS weer besteld
En jij zeggen dat je geen pieken hadquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:23 schreef Mister_T het volgende:
Heb Top Spin inmiddels besteld hoor twi, ik kan binneort met je mee tennisen
Hebben we gisteren ook even gedaan, maar dan andersom.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
*Bijna rank 26 heeft en rond de 1900 staat
Net met 8 man in de Ultimate-klasse gereden, en als je dan als eerste binnenkwam moest je een klasse lager gaan, echt 0wnage als jij met je F-50 een Porsche GT1 0wned.
*Slapen gaat
Verschilt een beetje... over het algemeen worden tikjes je niet vergeven, maar word er gewoon gehoopt op fair play. Ik bedoel.. je weet dat die bocht er aan komt, rem dan ook op tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:07 schreef BoJo het volgende:
Wat ik me ook afvroeg eigenlijk was , zijn het op Live van die jankerds als je ze "per ongeluk" maar subtiel de vangrail in tikt?![]()
Bedoel dus niet moedwillig mensen de baan afrossen maar in het heetst van de strijd in een bocht een tikje ofzo... ?
Online met NFS Underground waren het allemaal van die "ik ga me mammie zegge" jankerds, dat gezeur erna heb ik weinig zin in.
En als je met ons speelt dan heb je geen last van gemiep en gezanikquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verschilt een beetje... over het algemeen worden tikjes je niet vergeven, maar word er gewoon gehoopt op fair play. Ik bedoel.. je weet dat die bocht er aan komt, rem dan ook op tijd.
Maar dat het een keer gebeurd.. ja dat weet iedereen.
Mooi, anders denk ik niet dat ik vrienden zou maken met dit spelquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:35 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
En als je met ons speelt dan heb je geen last van gemiep en gezanik
behalve als Anormius in een bad mood is....phoe!![]()
Gebruik de F50quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zit nu bij de Extreme series, kom niet voorbij de cone challenge... waar ik het verste mee kom is de XJ220, iemand nog tips?
Stil isquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:35 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
behalve als Anormius in een bad mood is....phoe!![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gebruik de F50
Of oefen met de Ascari, toen ik die eenmaal onder de knie had, had ik de hele klasse aardig rap klaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gebruik de F50
Dan schakelt de TVR nog naar zn 6quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:56 schreef A.l.e.x het volgende:
Hoe hard gaat die TVR Speed 12 eigenlijk op het rechte stuk van de Nordschleife?
Met de Enzo heb ik 360 gehaald
Als je de baan omgekeerd raced is z'n max 382quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:56 schreef A.l.e.x het volgende:
Hoe hard gaat die TVR Speed 12 eigenlijk op het rechte stuk van de Nordschleife?
Met de Enzo heb ik 360 gehaald
Nee, dat doet is bij 320 km/hquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan schakelt de TVR nog naar zn 6
ook goedquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:54 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Nee, dat doet is bij 320 km/h![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 18:08 schreef BoJo het volgende:
Nu rij ik hem uit met 20 sec voorsprong...![]()
Oke kheb hem nu op zilver uitgespeeld, en 2 series op goud en aantal races op platinum. Ben nu wel klaar voor "Live"![]()
Alleen omdat jij hem wel hebt gehaald en ik niet zekerquote:Op zondag 7 maart 2004 19:15 schreef Mister_T het volgende:
[..]
en nu proberen alles goud te halen, de mercedes CLK-GTR is echt een top-wagen
Is die sneller/beter dan de Enzo of de GT1 ?quote:Op zondag 7 maart 2004 19:15 schreef Mister_T het volgende:
[..]
en nu proberen alles goud te halen, de mercedes CLK-GTR is echt een top-wagen
Even iets anders dan mn xbox om mee te spelen zeg ik maarquote:Op zondag 7 maart 2004 19:46 schreef Mister_T het volgende:
Dat ook
Trouwens veel plezier vanaaf, geniet er van![]()
Alhoewel ik hem zelf niet heb; hij schijnt iets harder op te trekken en iets minder nerveus nog te rijden dan de gt1. De enzo is sowieso geen vergelijking. Enige nadeel aan de clk-gtr lagere topsnelheid ten opzichte van zowel de enzo als de gt1.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Is die sneller/beter dan de Enzo of de GT1 ?
Alles goud.....heb met moeite verschillende races op zilver gehaald, I suck :')
De topsnelheid is flink wat lager dan de GT1, maar de acceleratie is een klap hoger (en dat is beter om sommige circuits). Bovendien ligt de CLK-GTR wat stabieler op de weg dan de GT1.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Is die sneller/beter dan de Enzo of de GT1 ?
Alles goud.....heb met moeite verschillende races op zilver gehaald, I suck
![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 20:05 schreef Rodie83 het volgende:
-
[..]
Even iets anders dan mn xbox om mee te spelen zeg ik maar
Alhoewel er wel een belangrijk knopje bij aanwezig is
Ik moet drie uur lang had ik beloofd, dan is het voor haar EN mij wel te hopen dacht ik zoquote:Op zondag 7 maart 2004 20:37 schreef twi het volgende:
Wat gaat die Rodie doen dan? Iets wat met een meisje te maken heeft, dat 'ie het over knopjes heeft? Laten we dan hopen dat er naast een Eject-knop, ook een Reset-knop op zit
Ja.. de Merc zit in de ultimate klasse.. en die unlock je dan. Bruikbaar voor online en offline spelen,quote:Op maandag 8 maart 2004 04:58 schreef Tom79 het volgende:
Dus als je overal minstens 'gold' behaalt, krijg je die Mercedes kadoo. Maar wat ben je er dan mee? Dient die enkel om op 'live' te gebruiken of kan je die ook op single player (off line) gebruiken? Maar daar zijn de wagens toch aan de 'series' gebonden?
Voeg de volgende mensen even toe:quote:Op maandag 8 maart 2004 16:56 schreef BoJo het volgende:
* BoJo online is met BoJoAlfa155
Even testen hoe het werkt, vind die communicator ding nog wel beetje eng
I second thatquote:Op maandag 8 maart 2004 18:54 schreef twi het volgende:
De Enzo is zeker niet beter dan de GT1 en de CLK.
Toegevoegdquote:Op maandag 8 maart 2004 18:22 schreef Rodie83 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 8 maart 2004 16:56 schreef BoJo het volgende:
Even testen hoe het werkt, vind die communicator ding nog wel beetje eng</div></blockquote> Voeg de volgende mensen even toe:
Rodie83
Anormius
SailingAce
bartjetwi
Dan is het altijd wel plezierig racen
Mottoe NLquote:Op maandag 8 maart 2004 18:22 schreef Rodie83 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 8 maart 2004 16:56 schreef BoJo het volgende:
Even testen hoe het werkt, vind die communicator ding nog wel beetje eng</div></blockquote> Voeg de volgende mensen even toe:
Rodie83
Anormius
SailingAce
bartjetwi
Dan is het altijd wel plezierig racen
dan zit de game volquote:Op maandag 8 maart 2004 20:13 schreef BoJo het volgende:
Telkens als ik een uitnodiging accepteer van Rodie83 of bartje twi krijg ik dat de session is not available ofzo iets dergelijks.![]()
Nee.. dan kan je ook niet joinen vlgs mij..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:11 schreef Mister_T het volgende:
[..]
dan zit de game vol![]()
kan ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. dan kan je ook niet joinen vlgs mij..
Het is iets met de verbinding, zo af en toe kom je er dan gewoon niet in. Zie vaak mensen kutten om op een server te komen en het ze dan niet lukken. Heb wel eens gehoord dat je xbox aan/uit zetten zou helpen.
Voeg mij maar toe als je toe bent aan wat ass-whooping, SailingAcequote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:18 schreef Enemy het volgende:
Ik heb vd week alles op zilver uitgespeeld, ik heb nu op 4 series na alles op goud.
Daarbij zitten nu al vrij veel al op platinum. De mercedes komt er wel, alleen die tvr zal ik denk ik echt never halen. Dat gaat echt _veel_ tijd kosten
Door de SP speel ik veel te weinig live![]()
Ga me vanaf nu meer op live concentreren
Voeg mij maar ff toe als er behoefte is aan echte tegenstand, Rody1984
Denk het zo ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:17 schreef taart het volgende:
De GT1 vind ik zondermeer een hele fijne bestuurbare auto. Volgensmij is het ook de meestgebruikte in de Live optie
Rank 30 en ergens onder de 1000 overallquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Rank 27 online![]()
En rond de 1650 overall
Ga jij nou maar eerst alles op Platinum halenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Rank 30 en ergens onder de 1000 overall
Wie wil me aanraken?
Je kan toch naar de Showroom gaan om de auto's te bekijken die je wilt kopen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 07:41 schreef Perfect het volgende:
Ik heb nu Rank 3 hehe. Maar ik zie bij mij Profiel Time in Showroom staan. Wat is dat, en hoe kom ik daar?
Jup. Alleen de achterbanken (van de auto's die er een hebben) zijn niet goed gemodelleerd, kwam ik laatst achterquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:10 schreef Mister_T het volgende:
Ik vind de showroom echt vet gemaakt, lekker rond lopen tussen de mooiste en snelste auto's ter wereld
Is me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:14 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jup. Alleen de achterbanken (van de auto's die er een hebben) zijn niet goed gemodelleerd, kwam ik laatst achter
quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:58 schreef coolnhl het volgende:
Eindelijk het spel op zilver uit gespeeld!
Het was ook niet moeilijk, maar het duurt langquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat was toch niet zo moeilijk.
Wel als je eerst alles op staal en dan brons en dan pas zilver gaat doen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het was ook niet moeilijk, maar het duurt lang
Naar je dashboard gaan en dan klikken op friend en dan toevoegen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:54 schreef Perfect het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik jullie kan toevoegen, ik zal dat vanavond even uitzoeken.
Ja ben een beetje laat maar zag het zo nog staan, dus ik dacht reageer er effen op.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:34 schreef taart het volgende:
[..]
Volgens mij was hij er al 3 keer achter gekomen![]()
ben er bij, ergens volgende week. Maandag-avond ofzo?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:37 schreef Perfect het volgende:
Cat en mouse spelen is leuk, ik was met 5 andere nederlanders dat aan het doen. Dat is echt lachen, is het niet een idee om dat een keer met een paar mensen van Fok! te doen?
Vind die Porsche (Silver) veel beter dan die Mercedes op Gold eigenlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:32 schreef gijsje79 het volgende:
Moet nu nog 14 op goud en dan eindelijk de Mercedes het gaat me wel best af tot nu toe.
Laat ik maar niet te vroeg juichen.
Daarom zeg ik al een maand.. dat goud is relatief makkelijk te doen als je de banen al kent. Er zitten er maar een paar tussen waar je je tanden in moet zetten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:32 schreef gijsje79 het volgende:
Moet nu nog 14 op goud en dan eindelijk de Mercedes het gaat me wel best af tot nu toe.
Laat ik maar niet te vroeg juichen.
Ja mij best, dan moet diegene die dat grote circuit heeft in Nudingburg ofzoiets het spel hosten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:29 schreef kepler het volgende:
[..]
ben er bij, ergens volgende week. Maandag-avond ofzo?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.xboxarena.nl/pgr2glitch.avi
Filmpje van mij en een vriend tijdens de Porsche 959 glitch, mij (RuffRyder) zie je af en toe wat zeggen, en dan ineens langs komen sliden.
Super Smash Brothers Melee voor de gamecubequote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:15 schreef BoJo het volgende:
Wat is SSBMelee
Levert niet zoveel op. Kan je beter in de singleplayer arcade mode de conechallenges op goud uitspelen. Dan schieten de kudos veel harder op. Al vereist het natuurlijk wel "skills"quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:45 schreef BoJo het volgende:
Stel jij wilt ff snel alle auto's unlocken dan spreek jij bijvoorbeeld met mij af online en dan blijf ik stilstaan en rij jij je races steeds uit voor de Kudos en Tokens. Lekker makkelijk verdient dan...
Ik weet dat dat niet veel oplevertquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:02 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Levert niet zoveel op. Kan je beter in de singleplayer arcade mode de conechallenges op goud uitspelen. Dan schieten de kudos veel harder op. Al vereist het natuurlijk wel "skills"![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:29 schreef Perfect het volgende:
Hmm oke...
En nog een vraagje, als ik een rank in single player stijd krijg ik rond de 8 Tokens, maar als ik op Live een Rank stijg krijg ik maar drie Tokens, waarom krijg ik er niet meer op Live dan in Singleplayer? Live moet je toch meer Kudo's krijgen om een Rank te stijgen?
nummer van 50 centquote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.xboxarena.nl/pgr2glitch.avi
Filmpje van mij en een vriend tijdens de Porsche 959 glitch, mij (RuffRyder) zie je af en toe wat zeggen, en dan ineens langs komen sliden.
zow das een hele lijstquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Idd, High All The Time heet dat nr. In dat stukje in dat filmpje zegt 'ie ook Xbox trouwens
Maar je doet dat door de Porsche 959 in de Extreme-serie te nemen, manual schakelen op een brede baan (bijv. KGB Corner/Moscow) dan in je 1e versnelling op een recht stuk, als 'ie dan niet verder meer kan naar links/rechts sturen, en een halve seconde erna terugschakelen naar R. Op gegeven moment ga je dan als een gek draaien, en als je 't een tijdje doet en daarna stopt gaat je auto vanzelf 150 km/u naar achter rijden en blijven je wielen spinnen
Heb je de GTS of die andere GTR ofzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:58 schreef Perfect het volgende:
Shit zeg, ik heb in de showroom, een dogde Viper gekocht, ga ik naar die serie heb ik hem nog niet, maar in de showroom, staat er dat ik die al heb, nu heeft die 24 tokens gekost. Wat betekdn die Exchange Kudos tokens? Want nu ben ik die kwijt
SRT-10quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je de GTS of die andere GTR ofzo.2 verschillende klasses ook.
Wat je zelf het makkelijkste vind he, ikzelf heb de camera altijd achter de auto zodat ik kan zien wat de achterkant aan het doen is in de bochtenquote:Op woensdag 17 maart 2004 01:19 schreef Tom79 het volgende:
Wat is eigenlijk de beste positie van je racewagen om snelste te kunnen racen. ZIcht op wagen dichtbij of iets verder af?
Diequote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:02 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
SRT-10
Ja maar er zijn 2 posities mogelijk achter de auto: de ene is iets verder af nog; is misschien wel de handigste.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:01 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Wat je zelf het makkelijkste vind he, ikzelf heb de camera altijd achter de auto zodat ik kan zien wat de achterkant aan het doen is in de bochten
Ik bedoel ook de verste, die andere is veel te laagquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:55 schreef Tom79 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn 2 posities mogelijk achter de auto: de ene is iets verder af nog; is misschien wel de handigste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |