Ik welquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:13 schreef twi het volgende:
*meldt*
Jammer dat jullie je teams niet laten zien
Ja ik wilde er even mee wachten tot na de eerste wedstrijd eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:13 schreef twi het volgende:
*meldt*
Jammer dat jullie je teams niet laten zien
whehehe goodyear en hakkinenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:32 schreef DaFan het volgende:
Ik als noob ook ff wat invullen...blijkt de helft van mn favo dingen niet te bestaat whaha.
Goodyear doet niet aan banden, Hakkinen rijdt niet meer![]()
Maarja ik zie wel wat er na de eerste race gebeurd. Als er niks van overblijft dan kap ik er meteen mee
Wel bij GAMsubleague gaat zitten iig.
Hehe, hoe moet ik dat nou weten als ik me er niet mee bezig houquote:Op zondag 29 februari 2004 12:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
whehehe goodyear en hakkinen![]()
Ik ga er laat voor naar bedquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:50 schreef Bastard het volgende:
Sommige staan er zelfs vroeg voor op
2 knallers de rest 2 middel 1 slechtquote:Op zondag 29 februari 2004 14:56 schreef Bastard het volgende:
Hoe hebben jullie je team opgebouwd? Is dat met 1 goed iets en dan bezuinigd op de rest.. of is het van alles middelmatig?
Ik heb gekozen voor 1 knaller.. en de rest bezuinigd.. tis een gokje, alles op 1 iets zetten en hopen dat het goed punten gaat opleveren. Maar ik heb er vertrouwen in .. en anders ben ik fucked voor de rest van het seizoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |