dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:27 schreef MUUS het volgende:
Ik voel me niet aangesproken.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:27 schreef Anosmie het volgende:
Als je het zo goed weet, waarom nok je dan niet gewoon met baggeren?
Onverwacht iets aardigs in dit topic!! Wat leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:27 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
dat hoeft ook nietjij bent ok
yepquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:33 schreef woutabest het volgende:
Samen in de aanval tegen de modjes dan maar, bugeye?
So what else is new?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:37 schreef woutabest het volgende:
Nu verklaar je echt de oorlog MUUS.
Daarenmede zijn reakrinneringen altijd wel toepasselings.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:42 schreef Knut het volgende:
Ow en reacties met "bagger" delete ik evenin dit topic
Niks stiekum aanquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:45 schreef woutabest het volgende:
Hey waarom deleten jullie "stiekem" topicreacties?
Waarom delete je mijn post steeds?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:46 schreef Knut het volgende:
[..]
Niks stiekum aan.
Ik post het nog
Als jij stopt met miepen, stoppen wij misschien met klagen, maar met opmerkingen als Bagger en slotjes en ander stalkend gedrag jegens ons kom je niet veel verderquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:25 schreef woutabest het volgende:
Ik hoor steeds vaker dat ik geen gewone topics kan openen, en alleen maar bagger.
Nu wil ik jullie even vertellen dat jullie mij op die manier toch wel heel erg uitlokken nog meer van die topics te openen.
Voor wat hoort wat, je hebt het er zelf naar gemaakt [insert andere standaard opmerkingen]quote:Tuurlijk, ik weet dat er een slotje op komt.
Tuurlijk, ik weet dat ik op een gegeven moment een bannetje krijg.
Tuurlijk, jullie weten dat ik dat weet.
Dus houd ajb op met die opmerkingen.
omdat het écht gewoon zooi is wellicht?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:45 schreef woutabest het volgende:
Hey waarom deleten jullie "stiekem" topicreacties?
Neah.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, de eerste Fok!Forum-nieuwe-stijl-rel ??
een rel kan het ook niet worden met zo'n TS natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:50 schreef Knut het volgende:
[..]
Neah.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een rel kan het ook niet worden met zo'n TS natuurlijk.
neequote:Op woensdag 25 februari 2004 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 16:53 schreef woutabest het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/sm_eerie.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>hehe, de waarheid mag toch gezegd worden, nie?
Jij hebt eik ook best vaak dezelfde opmerkingen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Als jij stopt met miepen, stoppen wij misschien met klagen, maar met opmerkingen als Bagger en slotjes en ander stalkend gedrag jegens ons kom je niet veel verder.
[..]
Voor wat hoort wat, je hebt het er zelf naar gemaakt [insert andere standaard opmerkingen].
Sinds wanneer ben jij niet meer blauw?!quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:28 schreef Pjederdy het volgende:
[insert doodsverwensing richting TS]
Da's vast een bug.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:07 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer ben jij niet meer blauw?!
Cool. Tegen wie ben ik en wie is er tegen mij?quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:01 schreef remondepemon het volgende:
ROUND 1
*ramt op de gong*
bij jouw weet ik het nog nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Cool. Tegen wie ben ik en wie is er tegen mij?
wilde jij soms blauw zijn als hij dat niet meer wilt? wil ik ook welquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij niet meer blauw?!
What's the fucking point?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:16 schreef woutabest het volgende:
*kickje
ik sta nog steeds achter mijn mening!
Waarom hield niemand dit topic omhoog, wilt er niemand ruzie met modjes?
ga eens verder met Get the Picture ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:08 schreef Lucille het volgende:
[..]
What's the fucking point?
Tja. Sajonara sukkel. Wel erug dom bezig als je dit weet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:25 schreef woutabest het volgende:
Tuurlijk, ik weet dat er een slotje op komt.
Tuurlijk, ik weet dat ik op een gegeven moment een bannetje krijg.
Tuurlijk, jullie weten dat ik dat weet.
Dus houd ajb op met die opmerkingen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:05 schreef mcDavid het volgende:laten we dit topic blijven kicken tot het vol is!
staat die spons-bob lekker nog langer voor lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |